جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 10 تیر 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 خرداد 1399 می متالز 31 مرداد 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 30 آبان 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 دی 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 تیر 1399 می متالز 2 تیر 1399 می متالز 3 تیر 1399 می متالز 4 تیر 1399 می متالز 5 تیر 1399 می متالز 6 تیر 1399 می متالز 7 تیر 1399 می متالز 8 تیر 1399 می متالز 9 تیر 1399 می متالز 10 تیر 1399 می متالز 11 تیر 1399 می متالز 12 تیر 1399 می متالز 13 تیر 1399 می متالز 14 تیر 1399 می متالز 15 تیر 1399 می متالز 16 تیر 1399 می متالز 17 تیر 1399 می متالز 18 تیر 1399 می متالز 19 تیر 1399 می متالز 20 تیر 1399 می متالز 21 تیر 1399 می متالز 22 تیر 1399 می متالز 23 تیر 1399 می متالز 24 تیر 1399 می متالز 25 تیر 1399 می متالز 26 تیر 1399 می متالز 27 تیر 1399 می متالز 28 تیر 1399 می متالز 29 تیر 1399 می متالز 30 تیر 1399 می متالز 31 تیر 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۱۵    
می متالز - شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی در دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 1398، به ازای هر سهم خود 178 ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم 15 ریال اعلام شده بود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۹    
می متالز - تداوم رشد سهام، سرمایه گذاری ها و تکمیل زنجیره ارزش گل گهر، نشان داده که شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سهامی بنیادی با توان سودسازی بالا دارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۲    
می متالز - مدیرتامین مالی شهرداری مشهد از انتشار آخرین اوراق باقی مانده از سهمیه بودجه 98 کل کشور توسط شهرداری مشهد خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۰    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از شناسایی چهار پهنه معدنی جدید در این استان خبر داد و گفت: این مناطق پس از اتمام عملیات پی جویی برای واگذاری به سرمایه گذاران آماده می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۳    
می متالز - رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای شهر کرج از اتمام عملیات عمرانی و احداث ابنیه ایستگاه F متروی کرج در محدوده 45 متری گلشهر خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۹    
می متالز - معاون صنعتی و معدنی سازمان صمت خراسان شمالی گفت: استخراج معادن این استان به علت نبود ماشین آلات کمتر از ظرفیت اسمی است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۴    
می متالز - حجم نقدینگی کشور در پایان خرداد امسال به 26514.6 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به پایان سال قبل 7.3 درصد رشد نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۴    
می متالز - بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه از درج نماد آبادا در تالار شیشه ای خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۴    
می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن، از غرفه میدکو بازدید و فعالیت های شرکت زیسکو در این نمایشگاه را بررسی کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۴۶    
می متالز - پس از کشمش های طولانی برای برگزاری جلسه تعیین قیمت گندله و کنسانتره و به تعویق افتادن 3 ماهه از برگزاری آن، بالاخره روز دوشنبه 9 تیرماه این جلسه پر حاشیه تشکیل شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۶    
می متالز - شرکت صنعتی و معدنی ستبران برای سال مالی منتهی به 1398/12/29 برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۶    
می متالز - رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: این مرکز در راستای توسعه زیرساخت ها و کاربردهای تجارت الکترونیکی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۶    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در این دیدار ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه صنعت و معدن ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۱    
می متالز - نایب رییس اول اتاق ایران در مراسم روز ملی صنعت و معدن تصریح کرد: نیازمند یک بازتعریف و بازمهندسی در تعاملات دولت و بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید هستیم.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۰    
می متالز - رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مراسم روز ملی صنعت و معدن اعلام کرد: تجربه کرونا و پای کار آمدن دولت، ملت و همه بخش های مختلف نشان داد می توانیم از پس هر مشکلی بر بیاییم.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۰    
می متالز - رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مراسم روز ملی صنعت و معدن تصریح کرد: با فعالسازی دیپلماسی اقتصادی، بخش خصوصی توانمندتر در عرصه تولید فعالیت خواهد کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۹    
می متالز - در مراسم روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون اول رئیس جمهور و سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت از 30 برگزیده صنعتی و معدنی کشور تجلیل به عمل آمد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۳    
می متالز - معاون اول رئیس جمهور به همراه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه برگزاری روز ملی صنعت و معدن از نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید بازدید به عمل آورد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۳    
می متالز - مدیر کل دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: میز کالای کشوری استانی کویت به منظور بررسی ظرفیت ها ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۳    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد به مناسبت دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن، طی پیامی این روز را به جامعه بزرگ صنعت و معدن استان تبریک و تهنیت گفت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۳    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی استان ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۳    
می متالز - معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت : در خردادماه امسال سه هزار و 716 مورد بازرسی از واحدهای صنفی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۳    
می متالز - تاثیرات کرونا ویروس جدید بر فضای کسب و کار طی یک پروژه تحقیقاتی انجام شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۳    
می متالز - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 12 پرونده قاچاق کالا از سوی بازرسان این سازمان به ارزش 176 میلیون و 667 هزار ریال در ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۳    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: طی سه ماهه سالجاری تعداد 1332 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری124دریافت شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۸    
می متالز - رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت از الکترونیکی شدن فرآیند نظارت بر تولید ماسک در کشور، اعم از تخصیص و فروش مواد اولیه تولید به واحد های مجاز تولیدی ماسک، تا توزیع و عرضه ماسک ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۲    
می متالز - معاون اول رییس جمهور با اشاره به جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه، غیرانسانی و غیرقانونی آمریکا علیه دولت و ملت ایران گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۲    
می متالز - مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت به ارائه آخرین آمار شکایات دریافتی توسط سازمانهای صمت استانها در سه ماهه اول سال 1399 پرداخت و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۱    
می متالز - با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزیر راه و شهرسازی، شهردار تهران و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بهره برداری از 65 دستگاه ناوگان ریلی دیگر (لکوموتیو ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۱    
می متالز - مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کالای میلگرد فولادی یک شرکت مورد پذیرش قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۱    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز سه شنبه 10 تیرماه، میزبان دادوستد 10 هزار و 802 تن سبد تیرآهن، یک هزار و 100 تن تیرآهن و9 هزار و 812 تن سبد میلگرد بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۶    
می متالز - مدیر مالی بانک رفاه کارگران در گفت و گو با کالاخبر در خصوص مباحث مطرح شده در مورد نقش بانک ها در رشد قیمت سکه در معاملات گواهی سپرده کالایی شفاف سازی کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۶    
می متالز - فتح الله تاری کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایطی که طی روزهای اخیر و در پی رشد قیمت سکه طلا ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۱    
می متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی از تشکیل بورس املاک و مستغلات در هفته آینده خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۱    
می متالز - با وجود کاهش تولید 1.25 میلیون بشکه ای اوپک در ماه ژوئن، به جز ایران، لیبی و ونزوئلا که بخشی از قرارداد کاهش تولید نیستند، 10 عضو دیگر اوپک همچنان 1 ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۱    
می متالز - روز دوشنبه 9 تیر ماه سال 1399، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین 29 دلار کاهش داشته و به پنج هزار و 957 دلار رسیده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۵    
می متالز - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: آمار تولیدات منتخب کالایی کشور با وجود محدودیت های کرونایی و تشدید تحریم ها ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۸    
می متالز - قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف ثبات بهای طلای جهانی، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید کانال 8 میلیونی را نیز پشت سر گذاشت و به نه میلیون و 18 هزار تومان رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۸    
می متالز - مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که شمش روی 2 شرکت در این بورس مورد پذیرش قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۱    
می متالز - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:سال گذشته 57 میلیون تن انواع محصولات زنجیره فولاد صادر کردیم و قرار است ظرفیت تولید شمش فولاد امسال از 21 میلیون تن به 42 میلیون تن برسد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۱    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در استان قم 102 معدن با استخراج 158 هزار تن و با ظرفیت اشتغال یک هزار و 296 نفر فعالیت دارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۱    
می متالز - فولاد دمشق از جمله مستحکم ترین، مقاوم ترین و بادوام ترین انواع فولاد در جهان است که محققان آلمانی برای اولین بار موفق به تولید آن با استفاده از چاپگرهای سه بعدی شده اند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۴    
می متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در پیام تبریکی به مناسبت روز صنعت و معدن، تصریح کرد: معدنکاران و صنعتگران موتور محرک توسعه اقتصادی کشور هستند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۴    
می متالز - کارخانه صدر فولاد خرم آباد که سال 96 تعطیل و 180 کارگر آن اخراج شدند، این روزها در آستانه تاراج رفتن است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۳    
می متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از افتتاح 20 هزار میلیارد تومان پروژه های صنعتی و معدنی در استان کرمان در سال جاری خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۸    
می متالز - رئیس خانه معدن خراسان رضوی گفت: 700 معدن غیرفعال در خراسان رضوی داریم که بیش از نیمی از آنان باید به مزایده گذاشته شوند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۷    
می متالز - افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی همواره آرزوی مدیران و سیاست گذاران اقتصادی کشور بوده که با توجه به کاهش ناگهانی قیمت نفت که در سال های اخیر با شدت و حدت متفاوتی اتفاق افتاده است و صادرات نفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۷    
می متالز - تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی میان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و سازمان بسیج مهندسی صنعتی کشور به منظور جهش تولید و ایجاد اشتغال با هدف توسعه مناطق محروم و آموزش ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۷    
می متالز - طبق آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با عملکرد سال 1398، تعداد تمامی مجوزهای معدنی شامل پروانه بهره برداری، پروانه اکتشاف و گواهی کشف با افت صدور مواجه شده اند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۷    
می متالز - رییس سازمان صمت گیلان گفت: بیش از 15 میلیون تن در سال برای رفع نیازهای طرح های عمرانی و تاسیسات ساختمانی به مصالح معدنی نیازمند هستیم و به همین دلیل باید از رویکرد غیرتخصصی به معادن استان ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۶    
می متالز - سیاست های توسعه ای در بخش معدن و صنایع معدنی در دولت دوازدهم با اتکا به سود حاصل از عملکرد بنگاه های اقتصادی بوده و بجای توزیع سود بین سهامداران، منابع صرف اجرای طرح های توسعه ای می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۱    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: مواد معدنی دریاچه نمک این استان مواد اولیه استراتژیک درصنایع الکترونیکی و مواد صنعتی حیاتی کشور را برطرف می کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۱    
می متالز - روز صنعت و معدن، متعلق به بخش خصوصی است و در واقع هر آنچه که تمامی دستگاه ها و نهادها برای تسهیل کسب و کار در بخش معدن و صنایع معدنی انجام می دهند برای تقویت جایگاه بخش خصوصی است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۶    
می متالز - عملکرد فروش تجمعی شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی طی 2 ماهه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 55 درصد رشد یافت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۴    
می متالز - اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با تبریک این رویداد مهم، از زحمات تمامی مدیران ...