یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 18 تیر 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 خرداد 1399 می متالز 31 مرداد 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 30 آبان 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 دی 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 تیر 1399 می متالز 2 تیر 1399 می متالز 3 تیر 1399 می متالز 4 تیر 1399 می متالز 5 تیر 1399 می متالز 6 تیر 1399 می متالز 7 تیر 1399 می متالز 8 تیر 1399 می متالز 9 تیر 1399 می متالز 10 تیر 1399 می متالز 11 تیر 1399 می متالز 12 تیر 1399 می متالز 13 تیر 1399 می متالز 14 تیر 1399 می متالز 15 تیر 1399 می متالز 16 تیر 1399 می متالز 17 تیر 1399 می متالز 18 تیر 1399 می متالز 19 تیر 1399 می متالز 20 تیر 1399 می متالز 21 تیر 1399 می متالز 22 تیر 1399 می متالز 23 تیر 1399 می متالز 24 تیر 1399 می متالز 25 تیر 1399 می متالز 26 تیر 1399 می متالز 27 تیر 1399 می متالز 28 تیر 1399 می متالز 29 تیر 1399 می متالز 30 تیر 1399 می متالز 31 تیر 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۲:۱۹    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تا پایان سال 25 طرح تولیدی و موثر را به بهره برداری خواهیم رساند که این طرح ها کمک شایانی به اقتصاد استان خواهند کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۹:۰۷    
می متالز - روز جمعه سوم مرداد ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات روز قبل، یعنی پنج شنبه دوم مرداد ماه، 6.5 دلار کاهش داشت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۶    
می متالز - سرپرست سازمان صمت استان ایلام در ششمین جلسه شورای معادن به ریاست استاندار ایلام گفت: فعالسازی و واگذاری 5 معدن جدید با رعایت الزامات قانونی مصوب شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۹    
می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: هرگونه افزایش نرخ فروش مصالح دانه بندی استاندارد (شن و ماسه) مطابق مصوبات تنظیم بازار کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۰    
می متالز - شرکت ملی نفت نیجریه از وقوع انفجار در سکوی نفتی واقع در جنوب این کشور و کشته شدن هفت تن در پی این حادثه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۵    
می متالز - بر پایه نظرات و پیش بینی های کارشناسان حوزه اقتصادی و تحلیلگران بین المللی، آینده صنعت مس به دلیل نقش استراتژیکی که در حوزه توسعه و پی ریزی اقتصاد سبز دارد درخشان است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۲    
می متالز - یادداشت متفاوت و فلسفی دکتر رامین حیدری فاروقی در بازدید از خط تولید فولاد مبارکه را در ادامه بخوانید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۳    
می متالز - امروز بازهم شاهد ابطال معاملات فولاد در بورس کالا بودیم؛ رویدادی که در نگاه اول مقصر آن بورس کالاست که به عنوان بازاری شفاف و رقابتی باید اجازه کشف قیمت براساس عرضه و تقاضا را دهد اما ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲    
می متالز - شرکت بورسی سیمان لار سبزوار (با نماد ذسبزوار) اعلام کرد: پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم برگزاری مجمع عمومی فوق العاده (نوبت دوم) به استحضار می رساند هرگونه اخبار و شایعات ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۳:۱۷    
می متالز - مرحله اول نیروگاه سیکل ترکیبی قشم با 2 واحد گازی و ظرفیت تامین 340 مگاوات برق وارد مدار قشم خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۲:۱۵    
می متالز - اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار می رود تولید نفت خام این کشور 600 هزار بشکه در روز در 2020 کاهش یابد و به 11.63 میلیون بشکه در روز برسد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۲:۰۵    
می متالز - در آخرین روز کاری هفته معاملات بورس تهران شاهد کاهش تغییرات اندک شاخص سهام بیمه در بورس و فرابورس بودیم.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۵    
می متالز - مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از پیشرفت 45 درصدی پروژه خط انتقال گاز ایرانشهر – چابهار - کنارک خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۵    
می متالز - سه منبع آگاه گفتند شرکت ملی نفت ابوظبی در نظر دارد تا صادرات نفتش را در ماه آگوست افزایش دهد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۱:۴۸    
می متالز - گازرسانی به عنوان یکی از اولویت های وزارت نفت در دولت های یازدهم و دوازدهم بوده و تا آنجا که با تکیه بر بند ق گازرسانی روستایی در این مدت از رشدی 117 درصدی را تجربه کرده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۰:۰۴    
می متالز - قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف ثبات بهای طلای جهانی، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به ده میلیون و 528 هزار تومان رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۹    
می متالز - مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو بزرگترین چالش حوزه معدن را ضعف در توسعه بازار و سرمایه گذاری دانست.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۴    
می متالز - رئیس جمهور در حکمی دکتر محمود امانی تهرانی را برای مدت 4 سال به عنوان دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش، منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۴    
می متالز - مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه ها با بیان اینکه اکنون 51 پروژه فرودگاهی در قالب 46 قرارداد در حال اجراست از افتتاح 28 طرح تا پایان امسال خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۴    
می متالز - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عنوان کرد: شهر فرودگاهی امام در مسیر مگاسیستم شدن پیش خواهد رفت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۹    
می متالز - یک فعال بخش حمل و نقل کالا پیشنهاد داد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت سراسری نرخ حداقلی (کف قیمت) یعنی همان تن کیلومتر را از طریق وب سرویس در مسافت های مختلف در سیستم بارنامه ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۴    
می متالز - سرپرست وزارت صمت با بیان اینکه سهم حمل ریلی در ایران بسیار کم است، خبر داده است که امسال تولید شمش فولادی به 42 میلیون تن افزایش می یابد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۱    
می متالز - پس از حضور موفق در بازارهای بین المللی خصوصا کشورهای همجوار، چین در شرق دور؛ سیمان کرمان توانست با تکیه بر مرغوبیت و کیفیت محصولاتش ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۰    
می متالز - تحلیلگر اقتصادی با اشاره به دلایل نوسانات اخیر بازار ارز گفت: برای مهار بازار و جلوگیری از افزایش پایه پولی، فروش سهام شرکت های دولتی در بورس، راهکاری مناسب به نظر می رسد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۶    
می متالز - بازار فرابورس ایران از شنبه 21 تیرماه به مدت 5 روز کاری میزبان پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت اعتماد داریک در نماد داریک خواهد بود تا به گفته ابوالفضل شهرآبادی مدیر این ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۲    
می متالز - شرکت گروه صنایع کاغذ پارس با نماد چکاپا در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۲    
می متالز - رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، با صادرکنندگانی که به هر دلیل موفق به بازگشت ارز خود به چرخه اقتصادی کشور نشده اند، جلساتی برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۷    
می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با اجرا و بهره برداری کامل از تمام بخش ها و فازهای کارخانه ذوب آهن پاسارگاد کوار برای سه هزار نفر به شکل مستقیم و 15 هزار نفر به شکل غیر ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۷    
می متالز - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: با فراهم شدن مقدمات لازم، نخستین محموله شمش تولیدی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو) یا اولین محموله محصول صادراتی منطقه ویژه لامرد به زودی وارد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۷    
می متالز - معاون طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: راه اندازی اولین واحد تولیدی هیدرات ویژه ریزدانه در کشور وارد مرحله مناقصه شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۷    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته حجم سرمایه گذاری در بخش معدن استان 47 درصد رشد داشته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۳    
می متالز - بررسی عملکرد سامانه نیما نشان می دهد که از ابتدای فروردین امسال تا پایان روز 15 تیرماه رقمی معادل 3.5 میلیارد یورو در این سامانه به فروش رفته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۳    
می متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: پیشنهادهای بانک توسعه صادرات در خصوص رفع محدودیت های قانونی، افزایش سرمایه و معافیت های مالیاتی درست و به جا و به نفع جریان صادرات کشور است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۳    
می متالز - مدیر سرمایه گذاری کارگزاری بهگزین، حرکت بازار سرمایه را در مسیر انتظارات تورمی دانست و گفت: دولت همچنان با همکاری بانک مرکزی بازار سرمایه را جذاب نگه می دارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۳    
می متالز - رییس هیات عامل ایمیدرو خبر داد: در بازنگری سند نهایی توسعه صنعت گوهر سنگ ها، مشوق های تولیدی، توسعه بازارهای داخلی و صادراتی با استفاده از اصلاح قوانین به طور برجسته ای ارایه شده است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۳    
می متالز - بازارهای آسیایی در معاملات امروز با روند کاهشی همراه شد در حالی که افزایش میزان مبتلایان در بیشتر کشورهای جهان، نگرانی ها را نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی بیشتر کرده است و در این میان ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۳    
می متالز - بررسی آمار عملکرد 9 واحد تولید سنگ آهن کشور در دوره سه ماهه نخست امسال رقم 11 میلیون و 913 هزار و 536 تن نشان می دهد که نسبت به مدت مشابه در سال 98 افت دو درصدی دارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۳    
می متالز - آمار تولید آهن اسفنجی توسط بیش از 20 واحد تولیدی در سطح کشور گویای رقم هشت میلیون و 213 هزار و 899 تن است که نسبت به مدت مشابه در سال 98 رشد 12 درصدی دارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۹    
می متالز - 9 شرکت سنگ آهنی بورسی و غیر بورسی در سه ماه نخست سال، 11.9 میلیون تن کنسانتره تولید کردند که نسبت به مدت مشابه قبل با افت دو درصدی همراه شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۲    
می متالز - بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک مشترک ایران و ونزوئلا موافقت کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۲    
می متالز - رئیس نیروگاه گازی مجتمع مس سرچشمه گفت: نیروگاه گازی مجتمع مس سرچشمه از 31 خردادماه سال جاری مانند سال های گذشته به صورت تمام ظرفیت در مدار قرار گرفته است تا افزایش تولید برق توسط این واحد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۲    
می متالز - معاون امور صنایع وزارت صمت از افزایش 80 درصدی ضریب خوداتکایی صنعتی در تولید مکمل های غذایی خبر داد و گفت: سیاست اصلی وزارت صمت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۲    
می متالز - بازار سرمایه بازاری شفاف است و قیمت ها در محیطی تعیین می شود که همگان نسبت به آن آگاه هستند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۲    
می متالز - دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شایعات مبنی بر واگذاری بخشهایی از سواحل جنوبی کشور و جزیره کیش به چینی ها را تکذیب کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۲    
می متالز - رییس جمهور با اشاره به آزادسازی 30 درصدی سهام عدالت اعلام کرد که 30 درصد دیگر این سهام در روز عید غدیر و 30 درصد دیگر نیز در روز 22 بهمن آزاد خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۷    
می متالز - مدیرکل ورزش استان کرمان با قدردانی از نگاه مثبت و اقدامات تأثیرگذار دکتر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس و مهندس ضیغمی مشاور ایشان در حوزه مسوولیت اجتماعی [...]