یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 25 تیر 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 خرداد 1399 می متالز 31 مرداد 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 30 آبان 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 دی 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 تیر 1399 می متالز 2 تیر 1399 می متالز 3 تیر 1399 می متالز 4 تیر 1399 می متالز 5 تیر 1399 می متالز 6 تیر 1399 می متالز 7 تیر 1399 می متالز 8 تیر 1399 می متالز 9 تیر 1399 می متالز 10 تیر 1399 می متالز 11 تیر 1399 می متالز 12 تیر 1399 می متالز 13 تیر 1399 می متالز 14 تیر 1399 می متالز 15 تیر 1399 می متالز 16 تیر 1399 می متالز 17 تیر 1399 می متالز 18 تیر 1399 می متالز 19 تیر 1399 می متالز 20 تیر 1399 می متالز 21 تیر 1399 می متالز 22 تیر 1399 می متالز 23 تیر 1399 می متالز 24 تیر 1399 می متالز 25 تیر 1399 می متالز 26 تیر 1399 می متالز 27 تیر 1399 می متالز 28 تیر 1399 می متالز 29 تیر 1399 می متالز 30 تیر 1399 می متالز 31 تیر 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۶    
می متالز - بخشی از اختیارات شورای عالی معادن با هدف رونق بخشی به تولید و احیا و ایجاد تحرک در معادن غیرفعال مستقر در سراسر کشور، به شورای معادن استانها واگذار شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۰    
می متالز - دو دستورکاردر مجمع سالانه و فوق العاده بانک خاورمیانه به ثبت رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۵    
می متالز - بهای هر تن آلومینیوم در بورس فلزات لندن با 7 دلار رشد به بیش از 1661 دلار رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۱    
می متالز - امروز هم زمان معامله سهام شرکت های پالایشگاه اصفهان، شستا، سرمایه گذاری سیمان تامین، لیزینگ پارسیان و تولید نیروی برق آبادان تغییر کرد و به بعداز ظهر موکول شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۳:۴۳    
می متالز - معاون امور ارزی و بین المللی بانک ملی ایران از شرایط مناسب دولت برای بخشودگی جرایم تاخیر، تسویه و تقسیط بدهکاران تسهیلات صندوق ذخیره ارزی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۲    
می متالز - سامانه الکترونیکی ثبت و صدور مجوزهای سازمان خصوصی سازی به نشانی www.eps.ipo.ir از امروز (یکم مردادماه) آغاز بکار کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۹    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران درباره توسعه در مجتمع مس آذربایجان و آینده این مجتمع نیز گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۴    
می متالز - بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 32 ارز افزایش، 5 ارز کاهش و دلار و 9 ارز دیگر نیز ثابت اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۴۱    
می متالز - افراد حقیقی امروز نزدیک سه هزار میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس مربوط به فولاد مبارکه اصفهان بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۲۷    
می متالز - در دیدار جداگانه مدیران عامل بانک های صنعت و معدن و توسعه تعاون استان با سرپرست سازمان صمت ایلام بر حمایت بانک ها از صاحبان بنگاه های اقتصادی به عنوان لازمه ی پیشرفت در مسیر تولید تأکید شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۳:۲۷    
می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: تفویض اختیار تکالیف ستاد تسهیل به خانه معدن به عنوان دبیرخانه تخصصی برای رونق معادن ضروری است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۹    
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس عزم جدی برای حل مشکل گرانی خودرو دارد و برنامه اصلی کمیسیون صنایع مجلس ساماندهی بازار خودرو است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۲    
می متالز - ایالات متحده آمریکا در نظر دارد تا کشورها و شرکت های مشارکت کننده در پروژه خط لوله گازی نورد استریم 2 را که زمینه انتقال گاز روسیه به آلمان را فراهم می کند، تحت تحریم های جدید قرار دهد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۲    
می متالز - دو پروژه بزرگ فاز دوم آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس و طرح آبرسانی از سد جگین به شهر سردشت و هشت روستای شهرستای بشاگرد از طریق ویدئو کنفرانس با دستور حسن روحانی رئیس جمهوری به بهره ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۱    
می متالز - محمد علی طالبی گفت: استان یزد در پیگیری گزارشات مردمی همیشه در رتبه اول و دوم قرار دارد با این حال می پذیریم که باید نظارت دقیق تری نسبت به قیمت ها صورت بگیرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۰    
می متالز - استاندار هرمزگان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی این استان گفت: امسال به عنوان سال پایانی دولت و در شرایط تحریم و کرونا نیاز به مدیرانی داریم که در این شرایط ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۳    
می متالز - مدیرعامل مدیریت فناوری اطلاعات بورس از سه برابر شدن تعداد تراکنش های سامانه معاملات از ابتدای فروردین تاکنون و دلیل موکول کردن معاملات برخی نمادها به بعد از بسته شدن ساعت بازار خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۲    
می متالز - حداقل قیمت مسکن در کیش از متری 14 میلیون تومان آغاز می شود که در برخی مناطق ساحلی قیمت این املاک به متری 20 تا 30 میلیون تومان هم می رسد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۲:۰۲    
می متالز - همگانی سازی بیمه های اختیاری چالش بزرگ صنعت بیمه
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۱:۴۲    
می متالز - معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران توجه به دغدغه های صادرکنندگان و شفافیت در دستورالعمل ها را راهبرد اصلی در توسعه صادرات غیرنفتی دانست.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۱:۳۲    
می متالز - به گفته فرهاد دژپسند در سال جاری، بودجه ای را تجربه می کنیم که سهم نفت در آن کاهش یافته است و بر اساس پیشنهادات وزارت اقتصاد و دیگر دستگاه های اجرایی، بخشی از هزینه های دولت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۱:۲۲    
می متالز - آمازون، فیس بوک و گوگل برای سرمایه گذاری ده ها میلیارد دلاری در حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات هند برنامه ریزی می کنند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۱:۱۲    
می متالز - وزیر اقتصاد مطرح کرد: کاهش زمان صدور مجوز شروع کسب و کار ها از 72.5 روز به سه روز کاری با افتتاح پنجره واحد فیزیکی در استان تهران، صورت پذیرفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۰:۴۰    
می متالز - بانک ملی ایران در سه ماه ابتدای امسال بالغ بر 88 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از کسب و کارها و مشاغل آسیب دیده از کرونا اختصاص داده و در حال پرداخت است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۳۴    
می متالز - دبیرکل انجمن لیزینگ گفت: در بازار سرمایه تقاضای سهام شرکت های لیزینگ که دارای قراردادهای لیزینگ عملیاتی باشند، افزایش می یابد و سرمایه گذاری و خرید اوراق آنان به صرفه خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۹    
می متالز - یک شرکت نفتی پاکستان به نام MOL از کشف یک میدان بزرگ نفتی و گازی جدید در ایالت خیبر پختونخواه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۴    
می متالز - واردات نفت خام چین در نیمه اول سال جاری میلادی 269 میلیون تن افزایش داشت و به متوسط 10.95 میلیون بشکه در روز رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۹    
می متالز - برخی منابع اعلام کردند که مقدار صادرات نفت عربستان در ماه اوت همانند ماه ژوئیه خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۴    
می متالز - شمار واحدهای ارائه دهنده خدمات ایمنی مقابله با گاز سولفید هیدروژن در شرکت ملی حفاری ایران افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۵۹    
می متالز - مقایسه میزان گاز طبیعی تزریق شده به مخزن شوریجه دی در چهار ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نشان دهنده افزایش 55 درصدی تزریق گاز است و پیش بینی می شود در ایام سرد امسال ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۳۹    
می متالز - اوپک در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: هر بشکه نفت ایران در ماه ژوئن 2020 با 12دلار و 71 سنت افزایش به 36.26 دلار رسیده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۴    
می متالز - روابط عمومی کارخانه آلومینیوم جنوب (لامرد) گفت: بر پایه بررسی های کارشناسی آتش سوزی روز گذشته در این کارخانه به علت نشت روغن از محل اتصالات بدنه یکی از شیرها و به دلیل بالاتر بودن دمای ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۸    
می متالز - بانک ملی ایران به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اقدامات تازه ای را انجام داده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۷    
می متالز - بازار امروز بر خلاف روز قبل، با افزایش نرخ دلار در تابلوی صرافی های مجاز همراه شده است. روندی که با توجه به افزایش قیمت دلار در بازار آزاد، قابل پیش بینی بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۳    
می متالز - استاندار یزد گفت: نه مخالفت 100 درصدی و نه موافقت کامل با بهره برداری از معدن مس علی آباد نداریم و آماده شنیدن نظر موافقان و مخالفان هستیم تا در نهایت به نتیجه گیری معقول برسیم.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۸    
می متالز - معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت از کاهش 38 درصدی آمار تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در کشور از ابتدای سال 99 تا پایان تیرماه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی این شرکت برای استخراج ارزهای دیجیتال خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۳    
می متالز - رییس کل دادگستری استان هرمزگان از انهدام یک باند سازمان یافته و توقیف کشتی حامل 70 هزارتن سنگ آهن قاچاق به دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۷    
می متالز - جمع کل درآمد های عملیاتی این شرکت در فصل بهار به 23 هزار و 712 میلیارد ریال رسیده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۷    
می متالز - در راستای برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت عملیاتی کردن استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی، نشست بهره گیری از ظرفیت تامین مالی جمعی برای بخش اصناف با حضور فعالان صنفی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۷    
می متالز - برپایه آمار فولادسازان بزرگ در دوره سه ماهه نخست امسال میزان تولید ورق گرم به رقم یک میلیون و 813 هزار و 170 تن رسید که از این رقم سهم فولاد مبارکه بیش از 74 درصد است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۷    
می متالز - وزیر نفت گفت: در صورت تبدیل طرح مجلس به قانون درباره اصلاح طرح سهمیه بندی بنزین، وزارت نفت از آن اطاعت خواهد کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۷    
می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پتانسیل یابی انواع مواد معدنی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و انجام عملیات اکتشاف با نگاه ویژه به فلزات در عرصه ای به وسعت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۷    
می متالز - دادستان عمومی و انقلاب آمل از محکومیت بهره بردار معدن بلبل خوان شرقی به پرداخت بیش از 100 میلیارد تومان جزای نقدی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۵    
می متالز - مجمع سالیانه این شرکت امروز چهارشنبه 25 تیرماه با حضور سهامداران، اعضا هیات مدیره، مدیر عامل و در حضور دکتر حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی جهت بررسی صورتهای مالی سال 98 ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۰    
می متالز - مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران گفت: 67 هزار و 889 تن سولفات سدیم و نمک بهار امسال در این واحد معدنی تولید شده که از برنامه هدفگذاری شده پیشی گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۰    
می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: تا زمان تامین آب از دریای عمان استفاده از پساب فاضلاب شهرها شیوه ای مطمئن در میان مدت برای تامین نیاز صنایع فولادی سنگان خواف است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۹    
می متالز - با افت شدید میزان ذخایر نفت خام آمریکا قیمت های نفت خام بالا آمد. این در حالی بود که سرمایه گذاران منتظر اعلام نتیجه اجلاس اوپک هستند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۹    
می متالز - عبارت زمان همه چیز را ثابت می کند به خوبی در خصوص توقف معاملات آتی سکه به بهانه سیگنال دهی این معاملات به بازار نقدی سکه صدق می کند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۹    
می متالز - استاندار همدان با اشاره به فعالیت 324 واحد صنعتی معدنی در این استان گفت: عزم دولت برای جهش تولید در بخش معادن همدان و افزایش میزان استخراج ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۹    
می متالز - مجتمع آلومینیوم جنوب در شهرستان لامرد صبح امروز دچار آتش سوزی شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۹    
می متالز - رئیس اتاق شیراز با اعتقاد به اینکه سیاست تنبیهی در هیچ اقتصادی راه حل مشکلات نیست، می گوید: اعداد و ارقامی که راجع به بازگشت ارز صادراتی عنوان می شود واقعیت ندارد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۹    
می متالز - گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران در ماه میلادی گذشته 12 دلار و 71 سنت معادل 54 درصد افزایش نسبت به ماه مه داشت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۳    
می متالز - امروز (25 تیرماه) به عنوان روز سازمان بهزیستی و تأمین اجتماعی در تقویم نام گذاری شده است. حمایت اجتماعی از اقشار آسیب پذیر یکی از اصلی ترین اقداماتی است که از سوی بهزیستی و نهادهای همراستا ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۳    
می متالز - محمدرضا رمضانی دبیرکل اتاق ایران طی پیامی درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده، بنیانگذار حزب اسلامی کار و وزیر اسبق کار و رفاه اجتماعی را تسلیت گفت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۱    
می متالز - معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: این بانک در جهت مدیریت رشد نقدینگی و کنترل تورم در نظر دارد اوراق ودیعه باسررسید2ساله منتشر کند و پیشنهاد طرح شده در شورای پول و اعتبار برای بررسی و اخذ مصوبه ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۱    
می متالز - اوپک در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که تقاضای جهانی نفت در سال 2021 و همزمان با احیای اقتصاد جهان از پاندمی ویروس کرونا، با رکورد 7 میلیون بشکه در روز احیا می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۱    
می متالز - هرچند حضور فعال عموم مردم در بازار سرمایه، موجب خرسندی و خوشحالی است اما این رشد و گسترش، زمینه ساز حضور افرادی سودجو در بازار سرمایه شده که بدون اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار از ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۱    
می متالز - بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۱    
می متالز - مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با دکتر فدایی استاندار کرمان دیدار و گفت وگو کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۴    
می متالز - مدیر نظارت بر بورس ها از تغییر اساسی در نحوه معاملات با استفاده از رویه بورکر بیزینس خبر داد که به زودی در عرضه های اولیه و توسط 108 کارگزار و با احتمال افزایش زمان معاملات انجام می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۹    
می متالز - مس زیان های انباشته شده در ماه های اولیه شیوع ویروس کرونای جدید را جبران کرده است. روند رو به رشد اقتصاد چین، که با نتایج فصل دوم در هفته جاری تأیید خواهد شد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۸    
می متالز - دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در حال حاضر 2 میلیارد و 270 میلیون یورو به علاوه 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شرکت مس در حال انجام است.