جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 17 دی 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 1 دی 1395 مرصاد 2 دی 1395 مرصاد 3 دی 1395 مرصاد 4 دی 1395 مرصاد 5 دی 1395 مرصاد 6 دی 1395 مرصاد 7 دی 1395 مرصاد 8 دی 1395 مرصاد 9 دی 1395 مرصاد 10 دی 1395 مرصاد 11 دی 1395 مرصاد 12 دی 1395 مرصاد 13 دی 1395 مرصاد 14 دی 1395 مرصاد 15 دی 1395 مرصاد 16 دی 1395 مرصاد 17 دی 1395 مرصاد 18 دی 1395 مرصاد 19 دی 1395 مرصاد 20 دی 1395 مرصاد 21 دی 1395 مرصاد 22 دی 1395 مرصاد 23 دی 1395 مرصاد 24 دی 1395 مرصاد 25 دی 1395 مرصاد 26 دی 1395 مرصاد 27 دی 1395 مرصاد 28 دی 1395 مرصاد 29 دی 1395 مرصاد 30 دی 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۱    
مرصادنیوز: در میان 44 فیلمی که در سی و پنجمین جشنواره فجر و با مضامین مختلف حضور دارند، اغلب آثار به موضوعات اجتماعی پرداخته اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۳    
مرصادنیوز: طبق آخرین رنکینگ ورزشکاران در سال 2016، مسعود حجی زواره، ورزشکار کرمانشاهی در جمع برترین تکواندوکاران جهان قرار گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۰    
مرصادنیوز:سریال تلویزیونی معمای شاه در 80 قسمت شصت دقیقه ای به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی علی لدنی تولیدشده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۷    
مرصادنیوز:همایش بزرگداشت شهدای لشکر 6 ویژه پاسداران در دفاع مقدس با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در تهران برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۵    
مرصاد نیوز: مراسم بزرگداشت آیت الله حجتی ویادواره شهدای روستای تمرگ از توابع بخش مرکزی شهرستان هرسین برگزارشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۵    
مرصادنیوز: بانک مرکزی اقدامات انجام شده برای بازپس گیری منابع مالی در پرونده بابک زنجانی را تشریح کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۴    
مرصادنیوز: عصر امروز ترکیدن لاستیک خودرو سواری پژو 405 در ورودی شهر تازه آباد موجب واژگونی این خودرو شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۴    
مرصادنیوز: امام جمعه کنگاور به مساله بیکاری و معضلات اجتماعی اشاره کرد و گفت: معضلات اجتماعی همچون اعتیاد، بزهکاری، دزدی و گورخوابی زاییده بیکاری است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۶    
مرصادنیوز:وزیر خارجه دولت فعلی آمریکا در مصاحبه ای با شبکه خبری ان اس ان بی سی تأیید کرد که ارتش روسیه برای جلوگیری از اشغال دمشق توسط گروه تروریستی داعش وارد عمل شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۶    
مرصادنیوز: اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار امشب جمعه 17 دی ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار و اسامی برندگان بخش های مخنلف این جشنواره شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۹    
مرصادنیوز:در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار آثارِ، آغازی بر یک پایان بهترین اثر بخش تولیدات رادیویی، جزیره فارسی بهترین اثر بخش جنگ نرم، دوئل بهترین مستند داستانی کوتاه ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۳    
مرصادنیوز:سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اتفاقاتی که حول و حوش تیم ملی رخ می دهد مقصر آن کارلوس کی روش نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۹    
مرصادنیوز: شبکه راشا تودی از چند گزارش مبنی بر تیراندازی در فرودگاه فورت لودردیل در ایالت فلوریدای آمریکا خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۹    
مرصادنیوز:سفیر عراق در ترکیه می گوید، هیأتی ترکیه ای به ریاست نخست وزیر ترکیه، در مورد عقب نشینی نیروهای ترکیه از شمال عراق با مقامات این کشور گفت وگو خواهد کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۹    
مرصادنیوز: یک پایگاه خبری گزارش داد که نیروهای ویژه ارتش آمریکا از جمله نیروهای سیل (SEAL) و کلاه سبزها هم اکنون در 138 کشور جهان مستقر هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۵    
مرصادنیوز:همزمان با اعلام زمان رأی گیری پارلمان مصر درباره اعطای دو جزیره تیران و صنافیر، احزاب و جریان های سیاسی معارض دولت درباره هر گونه توافق نهایی در این باره هشدار دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۷    
مرصادنیوز:تیم ملی فوتبال ایران در زمین چمن باشگاه ایرانیان به پرداخت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۰    
مرصادنیوز: وزیر امور خارجه ایران در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد، خواستار توجه جدی به وضعیت اسفبار مسلمانان روهینگیا در میانمار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۱    
مرصادنیوز:زلزله ای با قدرت 2.7 درجه در مقیاس ریشتر هشتپر تالش را لرزاند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۸    
مرصادنیوز: رسانه های ترکیه از کشته و زخمی شدن تعدادی از سربازان ترکیه ای در درگیری با عناصر تروریستی حزب کارگران کردستان در جنوب شرق این کشور خبر دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۷    
مرصادنیوز: رهبر انقلاب در پاسخ به اتهامات بی اساس شیخ علی تهرانی در سال 1358 فرمودند: ایشان یک فرد ساده لوح است که افرادی با نقشه های حساب شده توطئه ای را طرح کردند و از ایشان به عنوان یک جزئی از ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۳    
مرصادنیوز:فتح الله زاده میر عامل سابق استقلال در اینستاگرام خود با انتشار پستی برای بازگشت به استقلال شرط گذاشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۵۶    
مرصادنیوز:سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره ادعای جنجالی اخیر مدافع میانی بارسلونا درباره تفاوت قضاوت داوران اسپانیایی در بازی های کهکشانی ها و آبی و اناری ها اظهارنظر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۵۲    
مرصادنیوز:سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در نشست اخیر خود به اتفاق آرا با استعفای دبیرکل حزب مخالفت کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۴۹    
مرصادنیوز:مدیرکل امور مرزی وزارت کشور از درگیری نیروهای مرزبانی کشورمان با گروهکهای تروریستی در منطقه مرزی جکیگور در جنوب شرق کشور خبر داد و گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۳۴    
مرصادنیوز:امروز در تلافی بی احترامی های نمایندگان دولت در کردستان، همه خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی غیردولتی نشست خبری معاون رئیس جمهور را تحریم کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۵    
مرصادنیوز:وزیر نفت دیروز از تولید 730 میلیون متر مکعب گاز در کشور خبر داد که 85 میلیون متر مکعب کمتر از آمار اعلام شده مسؤولان صنعت نفت است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۲    
مرصادنیوز:عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه دولت یازدهم به دلیل محرمانه عمل کردن در قرارداد نفتی و قرارداد پژو دولت محرمانه هاست ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۱۶    
مرصادنیوز:معاون اول رئیس جمهور فردا با مدیران ارشد بانک مرکزی جلسه ای درباره مسائل ارزی خواهد داشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۱۳    
مرصادنیوز:عصر امروز،جمعه رئیس دیوان محاسبات کشور از نمایشگاه دستاورد های قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بازدید کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۹    
مرصادنیوز:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: راه آهن سراسری جمهوری آذربایجان تا 2 ماه آینده به ایران وصل می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۳    
مرصادنیوز:آذر ماه امسال تولید هفت مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۹    
تیم ترامپ از همۀ دیپلمات های آمریکایی خواسته است پیش از مراسم تحلیف، کناره گیری کنند.مرصادنیوز:
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۸    
مرصادنیوز:رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از مرگ یک نفر در پی واژگونی خودروی پیکان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۹    
مرصادنیوز:هر چند با روند اظهارات و رفتار امریکایی ها در چند سال اخیر، انتظاری بیش از این از وزیر امور خارجه امریکا نباید داشته باشیم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۳    
مرصادنیوز: محمد حیدری با اعلام بخش سودای سیمرغ گفت: امسال 44 فیلم در بخش کسب آرای مردمی با هم رقابت می کنند که فیلم منتخب سیمرغ بلورین مردمی را دریافت خواهد کرد و فیلم های رتبه دوم و سوم مردمی اعلام ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۳    
مرصادنیوز: امام جمعه شهرستان روانسر تفکر در آیات قرآن را موجب پیروزی و نصرت دانست و از تلاش مردم در زمینه ی عفو و بخشش گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۸    
مرصادنیوز: تیم دولت انتقالی دونالد ترامپ از تمامی دیپلمات های آمریکایی خارج از این کشور خواسته است تا مأموریت دیپلماتیک خود را تا پیش از مراسم تحلیف ترامپ در کاخ سفید تحویل دهند و کشورهای مقصد را ترک ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۱    
مرصادنیوز: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: مسئولین به فکر بیکاری جوانان باشند، توجیه نکنند و از شهرهای دیگر نیرو نیاورند و بیشتر به فکر جوانان بیکار این شهر باشند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۲    
مرصادنیوز:ستاره این روزهای نقل وانتقالات فوتبال کشورمان برای حضور در پرسپولیس با چالش های عجیبی روبرو شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۹    
مرصادنیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سفر به بیروت اعلام کرد ایران آماده تسلیح ارتش لبنان است اما اجرای این طرح بستگی به تصمیم دولت این کشور دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۰    
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت:سران قوا به جای پرداختن به اختلافات مشکلات مردم را حل کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۱    
مرصادنیوز:امام جمعه موقت شهرستان سرپل ذهاب گفت: دشمنان اسلام وانقلاب به دنبال گسترش ناامیدی در کشور هستند و دعواهای رسانه ای سران قوا مورد سوءاستفاده آنها قرارخواهد گرفت که به مصلحت انقلاب نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۵    
مرصادنیوز: وزیر کار می گوید واقعا تدابیر ما در حوزه مقابله با افراطی گری، تدابیر درست و به نفع جامعه جهانی بوده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۰    
مرصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا و اسرائیل چشم دیدن نخبگان هسته ای مومن ایران را ندارند و از این رو اساتید هسته ای ما را ترور کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۱    
مرصادنیوز:نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر روحانی به دنبال شفافیت است، چرا این همه بحثی که در مورد برادر او حسین فریدون است را شفاف سازی نمی کند؟
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۶    
مرصادنیوز:امام جمعه موقت تهران گفت: قوه قضائیه که شدیدا مورد حمله است به پرونده های فساد با سرعت و دقت بیشتری بپردازد و آنها را رسیدگی و قاطعانه حکم صادر کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۵    
مرصادنیوز:رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بهتر است دولت به جای حاشیه سازی و جار و جنجال هایی که در مردم نسبت به قوای مقننه و قضائیه بدبینی ایجاد می کند، دخل و خرج ها را شفاف اطلاع رسانی کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۵    
مرصادنیوز:عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: علنی شدن اختلافات سران قوا، عزم مدیران کشور را در مبارزه با فساد دچار تزلزل می کند و باعث سستی در این اراده خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۹    
مرصادنیوز:دادستان کل کشور و رئیس دادگاه ویژه روحانیت آخرین وضعیت پرونده احمد منتظری را تشریح کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۶    
مرصادنیوز:رئیس اتحادیه تعاونی های تولیدی با بیان اینکه برخلاف اظهارات مسئولان دولتی، وضعیت بنگاه های تولیدی و میزان جذب کارجویان بسیار نامساعد است گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۲    
مرصادنیوز:دوتن از نمایندگان آذربایجان شرقی بر انجام استیضاح وزیر راه با وجود تاخیرهای صورت گرفته تاکید کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۴    
مرصادنیوز:وزارت کشور تایلند در بیانیه ای که روز جمعه منتشر شد از کشته شدن 6 نفر در جنوب کشور به علت باران های سیل آسا خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۸    
مرصادنیوز:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ارتباط با آمریکا راه حل مشکلات کشور نیست، گفت: همه باید به دنبال احیای ارزش های انقلاب باشیم تا دستاوردهای آن آسیب نبینند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۰    
مرصادنیوز:ایران که از توافق کاهش تولید اوپک معاف شده، در ماه دسامبر تولید نفت خود را 30 هزار بشکه در روز افزایش داده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۴    
مرصادنیوز:رئیس کانون عالی انجمن صنفی کارگران ایران تصریح کرد: شورای عالی کار به صورت سه جانبه یعنی با نمایندگانی از کارگر ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۵    
مرصادنیوز:رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین جزئیات زمین لرزه 5 و یک دهم ریشتری در خنج استان فارس گفت: خوشبختانه این زمین لرزه تلفات جانی به همراه نداشته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۵    
مرصادنیوز: