جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 19 تیر 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 تیر 1395 میزان 2 تیر 1395 میزان 3 تیر 1395 میزان 4 تیر 1395 میزان 5 تیر 1395 میزان 6 تیر 1395 میزان 7 تیر 1395 میزان 8 تیر 1395 میزان 9 تیر 1395 میزان 10 تیر 1395 میزان 11 تیر 1395 میزان 12 تیر 1395 میزان 13 تیر 1395 میزان 14 تیر 1395 میزان 15 تیر 1395 میزان 16 تیر 1395 میزان 17 تیر 1395 میزان 18 تیر 1395 میزان 19 تیر 1395 میزان 20 تیر 1395 میزان 21 تیر 1395 میزان 22 تیر 1395 میزان 23 تیر 1395 میزان 24 تیر 1395 میزان 25 تیر 1395 میزان 26 تیر 1395 میزان 27 تیر 1395 میزان 28 تیر 1395 میزان 29 تیر 1395 میزان 30 تیر 1395 میزان 31 تیر 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- حدود 700 زن ونزوئلایی با سرپیچی از دستورات و قوانین کشورشان به سوی مرز کلمبیا که بیش از یک سال است به روی این کشور بسته شده هجوم آوردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۱۷    
خبرگزاری میزان- رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان در کنفرانس منافقین در پاریس حضور یافت و در سخنرانی خود از مسعود رجوی، سرکرده این گروهک تروریستی به عنوان مرحوم مسعود رجوی یاد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۲    
خبرگزاری میزان- معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه از تغییر زود هنگام احمد شهید خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام مظفری دادستان مرکز استان زنجان با حضور چند ساعته در زندان مرکزی و بازدید از کلیه واحدها و بندهای مستقر در زندان با مددجویان از نزدیک و به صورت چهره به چهره در جهت بررسی و ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- پلیس برزیل به صورت شفاف به توریست ها پیام داده نمی تواند از آنها حفاظت کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- روح الله مولوی، بهاره للهی دلا و رضا فهیمی آثار راه یافته به نخستین مسابقه مستندهای سه دقیقه ای نوروز را داروی می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۲    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از برنامه ریزی برای بازسازی پتروشیمی بوعلی سینا خبر داد و گفت: پس از پایان عملیات اطفای حریق در این مجتمع پتروشیمی بازرسی از روند حادثه آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۲    
خبرگزاری میزان- بر اساس یک تحقیق جامع روزانه 20 کهنه سرباز آمریکایی در سال 2014 خودکشی کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی، منابع انسانی و فرهنگی دادگستری خراسان شمالی در جلسه هم اندیشی که با حضور کارشناسان رسمی دادگستری، مدیران استانی ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهدیه الهی قمشه ای عصر امروز درگذشت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۱۷    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال رم گفت: وقتی به گذشته نگاه می کنم افتخارات و جام های زیادی را می بینم که اینجا در کنار بقیه فتح کرده ام.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۱۷    
خبرگزاری میزان- رده بندی نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد جایزه بزرگ اسپانیا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۱۷    
خبرگزاری میزان- وزیر دادگستری در ارتباط با فیش های حقوقی نجومی گفت: پشتوانه فساد مالی باید قطع شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نائب رئیس اتحادیه صوتی و تصویری و تلفن همراه با اشاره به کاهش تعرفه موبایل به 5 درصد در سال 95، گفت: این تعرفه با احتساب 9 درصد مالیات برارزش افزوده حدود 14 درصد است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، زن راننده ای که قصد کمک کردن به عبور بچه غازها از خیابان را داشت با عکس العمل دیدنی پدر این بچه غازها مواجه می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- منابع خبری گزارش دادند که قرار است 50 نیروی نظامی جدید به جمع نیروهای نظامی انگلیس که در افغانستان مستقر هستند اضافه شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- بهبهانی گفت: رؤسای ادارات ثبت برای اطلاع از چگونگی ارائه خدمات در ادارات ثبت به مردم با مراجعین تماس گرفته و از میزان رضایت آنان از خدمات ثبتی مطلع می شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۱۲    
خبرگزاری میزان- آتش سوزی مهیب در انبار نخاله های صنعتی و تجاری در نزدیکی فرودگاه بین المللی سالت لیک سیتی باعث وقوع انفجار و تولید توده ای انبوه از دود غلیظ در مسیرهای منتهی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۶    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد قصد ندارد کاپیتان تیمش را تغییر دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- پس از حضور چند تن از بازیکنان ایرانی در لیگ عراق، ششمین بازیکن نیز به جمع لژیونرها پیوست.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- با نظر کادرفنی تیم فوتبال نفت تهران این تیم اردوی 5 روزه ای را در کردان کرج برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت : خوشبختانه روحیه بالایی در قهرمانان ایران وجود دارد و امیدوار به کسب نتایج درخشان هستیم
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس پادشاهی مغرب در پیامی انتخاب دکتر علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان در سلسله گزارش های تهران شناسی سعی در نشان دادن جاذبه های تاریخی ، فرهنگی ، هنری تهران دارد که در این قسمت شما را با عمارت دارالفنون تهران آشنا می کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- قیمت انواع موس بسته به مدل متفاوت است و از 12 هزار تومان شروع و تا 400 هزار تومان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۶    
خبرگزاری میزان- رقابت های روز سوم کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا امروز شنبه در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ کشور چین تایپه به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- دادستان دیوان محاسبات کشور از تشکیل 123 پرونده طی سال های 90 تا 1394 درباره پرداخت مزایا و حقوق های غیرقانونی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- دخترانم خوب بودند تا اینکه خانه ای جدا گرفتیم و پای آنها به میهمانی های شبانه باز شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- خبرهایی از 40 سال زندگی در جنگل، نتیجه تجاوز آمریکایی ها، رونمایی از کشتی نوح در آمریکا، ترافیک سنگین در اندونزی جان 15 نفر را گرفت، قفس مرگ در چین، خودروی ایده آل برای تهران ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در تمرین این تیم حضور پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی مازندران جزئیات دستگیری سارقان بانک ملی در شهرستان تنکابن را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سازه های آبی شهرستان شوشتر دهمین اثر ثبت جهانی ایران در سازمان یونسکو است. سازه هایی که از آن به عنوان پایتخت مهندسی آب ایران یاد می کنند این روزها حال مناسبی ندارد و در سایه بی توجهی ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۷    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال آلکمار هلند در دیداری دوستانه اف سی ولندام را به توپ بست.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس یک خودروی گرانقیمت به پسرش هدیه داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده سه نفر از اعضای حقوقدان شورای نگهبان را از بین افراد معرفی شده از سوی قوه قضائیه انتخاب می کنند و همچنین انتخاب ناظرین در مجامع و شوراها را در ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسافرت های تابستانه پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز شد و شهر همدان همانند سال های گذشته پذیرای تعداد زیادی از گردشگران و مسافران از مناطق مختلف کشور است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- جشنواره جاده سلامتی در اداره ثبت اسناد و املاک منطقه غرب اصفهان و با هدف معرفی غذاهای سالم به همت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- ایران خودرو فروش ویژه سمند EF7 را با 15 میلیون تومان پیش پرداخت آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- مراسم روز صنعت و معدن برخلاف سال های گذشته بدون حضور مقامات بلند پایه کشور برگزار شد و این در حالی است که قرار برآن بود تا رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه روسیه امروز شنبه بازگردانده شدن دیپلمات های روسیه از آمریکا را تائید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در آزمون دستیاری سال 95 در هیچ رشته ای محدودیت پذیرش جنسیت و سقف سنی اعلام نمی شود و ظرفیت پذیرش به حدود 3400 نفر رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۶    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) قبل از سومین بازی دوستانه خود در اوکراین، تمرین سنگینی را انجام داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۶    
خبرگزاری میزان- دبیر علمی اولین کنگره نوروآنکولوژی ایران، از بررسی سرطان های عصبی مغز و نخاع با حضور جراحان مغز و اعصاب، در کنگره تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۶    
خبرگزاری میزان- معاونت بین الملل مدرسه ملی سینمای ایران درگذشت عباس کیارستمی را یک ضایعه بزرگ برای تمام هنرمندان جهان نام نهاد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۶    
خبرگزاری میزان- تیم مطرح اوکراین با توجه به عملکرد سرخپوشان در بازی های دوستانه، خواهان انجام دیداری تدارکاتی با پرسپولیس شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- مجموعه تلویزیونی گاهی به پشت سر نگاه کن به تهیه کنندگی رضا انصاریان و کارگردانی مازیار میری در جدول پخش برنامه های شبکه دو قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۷    
خبرگزاری میزان- الی دختری که بدون بینی متولد شده و روی گلویش جراحی نای انجام شده تا به تنفس او کمک کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- بعد از گذشت حدود دو ماه برنامه رفع مشکلات بیمه شخص ثالث خودروهای ناوگان عمومی گازسوز به مرحله اجرا رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری میزان- دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال از عصر امروز (شنبه) در کمپ تیم های ملی آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۷    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیات وزیران در اختصاص 51 هزار و 247 میلیارد و 215میلیون ریال برای بدهی صندوق بیمه محصولات کشاورزی به بانک کشاورزی به عنوان بدهی دولت تا پایان سال 1393 را ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۷    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی از تیم ملی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تیم ملی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۷    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش در راستای اقدامات فریبنده خود، با انتشار تصاویری مدعی توزیع رایگان وجه نقد در استان رقه شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۷    
خبرگزاری میزان- چند وقتی می شود که به اسم واگذاری مراکز تفریحی به بخش خصوصی هزینه های بسیار بالا و نامتعارفی از مسافران در مقاطع مختلف دریافت می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- استاندار تهران گفت: همه تمهیدات لازم برای تشییع پیکر هنرمند فقید عباس کیارستمی با حفظ احترام و جایگاهشان آماده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان آتش نشانی همدان گفت: آتش نشانان همدان پس از دوساعت تلاش مار 1.5 متری را که در موتور یک خودرو سواری پنهان شده بود خارج کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: کش های تمرینی ما کاملا استاندارد است که مربی برزیلی آنها را از کشورش آورده بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر علوم از رئیس جمهوری روحانی به خاطر برخورد با موضوع حقوق های نامتعارف تقدیر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۷    
خبرگزاری میزان- غروب آفتاب در نقاط مختلف دنیا، جذابیت های خاص خود را دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۷    
خبرگزاری میزان- برنامه های درسی چهار رشته تحصیلی جدید در شورای عالی برنامه ریزی تصویب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۱    
خبرگزاری میزان- شورای پروانه نمایش خانگی با ساخت 3 فیلمنامه موافقت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- حمله عوامل گروهک پ ک ک به یکی از پایگاه های نظامی ارتش ترکیه منجر به زخمی شدن 11 نفر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شکست در دیدارهای دوستانه اهمیتی برای کادر فنی ندارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۲    
خبرگزاری میزان- یک خوشه انگور در مزایده ای در توکیو به بهای بی سابقه 10 هزار یورو به فروش رفته است. هر حبه انگور این خوشه به بزرگی یک توپ پینگ پنگ است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۶    
خبرگزاری میزان- انتخابات فدراسیون اسکی با حضور 19 کاندیدا برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۶    
خبرگزاری میزان- شرکت های مختلف خودروسازی نمونه های بزرگ و کوچک از خودروهای مفهومی تولیدی شان را در نمایشگاه های خودرو در معرض دید عموم قرار می دهند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی اورژانس کشور، از انجام 28 هزار و 519 ماموریت اورژانس 115 در تعطیلات عید فطر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۱    
درحال تکمیل است....
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم فوتبال پدیده گفت: هرچه بیشتر بتوانیم رتبه ای نزدیک تر به صدر جدول کسب کنیم بهتر است و برای رسیدن به این مهم تلاش می کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: از هواداران می خواهیم همانطور که سال گذشته به سرمربی تیم اعتماد داشتند، امسال هم به او ایمان داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- پیک مصرف برق کشور روز گذشته (جمعه 18 تیر ماه 95) به بیش از 44 هزار مگاوات رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- صفحه اینستاگرام علی دایی برای دقایقی هک شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان حج و زیارت قیمت های نهایی عتبات دانشگاهیان در تهران و استان های سراسر کشور را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۲    
خبرگزاری میزان- 6 تیم لیگ برتری برای برگزاری اردوی آماده سازی به خارج از کشور سفر کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۲    
خبرگزاری میزان- در جهت تکریم و قدردانی از زحمات کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، مراسمی با حضور همکاران بازنشسته این اداره کل برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۶    
خبرگزاری میزان- در تصویر، مزار شهدای گمنام جبهۀ دفاع از حریم اسلام و اهل بیت (ع) در قطعۀ 50 بهشت حضرت زهرا (س) دیده می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- اعضای گروه الشباب سومالی ضمن حمله به پاسگاهی در کنیا شماری از افراد را در این منطقه زخمی کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- برای نخستین بار یک نماینده از کشورمان به مجمع اروپایی بازی منصفانه جهان دعوت شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: بنده بر این باورم که دست سیستم امنیتی عربستان در انفجارهای اخیر این کشور وجود داشته و باید به دنبال عاملان این حادثه در بین نیروهای آل سعود باشیم زیرا ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- امیر خلبان نصیرزاده در خصوص حفاظت دقیق از اطلاعات طبقه بندی شده نظامی و آسیب های حفاظتی فضای مجازی به کارکنان این نیرو هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- در پی درگذشت همشیره اسدالله بادامچیان شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۲    
خبرگزاری میزان- در 4 روز آخر هفته گذشته در مجموع 337.3 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره تجهیزات دندانپزشکی سازمان غذا و دارو، از ممنوعیت ورود هرگونه یونیت و صندلی دندانپزشکی و استریل کننده های رومیزی(اتوکلاو) ساخت چین به کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان در تمرین امروز (شنبه) این تیم دچار مصدومیت شدیدی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از معبد شگفت انگیز (رستاخیز) که در شهر فوجیان چین قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال مشهد امروز (شنبه) تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- اخیرا اخباری مبنی بر قهرمانی دختر بشار اسد در مسابقات بین المللی پرش با اسب نونهالان و نوجوانان در تهران منتشر شد، که صحت ندارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۲    
خبرگزاری میزان- دبیر کل ناتو در حاشیه نشست سران کشورهای عضو ناتو به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۲    
خبرگزاری میزان- پرونده پزشکی عباس کیا رستمی صبح امروز خارج از نوبت در نظام پزشکی بررسی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۲    
خبرگزاری میزان- فیلم کوتاه دیدن به کارگردانی سهیل امیر شریفی در بخش مسابقه جشنواره فیلیکرز امریکا به نمایش درمی آید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۲    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری، لایحه معاهده بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در زمینه معاضدت حقوقی دو جانبه در موضوعات کیفری را برای طی تشریفات قانونی به مجلس ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری میزان- معاون سیما با صدور حکمی محمدحسین محمدزاده را به سمت مدیریت شبکه قرآن سیما منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری میزان- ترافیک در چند نقطه جاده چالوس از مرزن آباد به سمت کرج نیمه سنگین است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا سفر خود به لهستان را برای رسیدگی به درگیری ها و تظاهرات علیه تبعیض نژادی در این کشور نیمه تمام رها کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانی که در اردوی اوکراین حضور دارند از شرایط بسیار خوبی برخوردارند و آماده نشان داده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- آرمادیلو-تی یک خودروی الکتریکی تاشو است که با الهام از عملکرد دفاعی نوعی گورکن طراحی شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۷    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: در بازی نخست توانستیم با قدرت و تجربه خود حریف را شکست دهیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۱    
خبرگزاری میزان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از جمع آوری یک میلیارد و 961 میلیون تومان فطریه در شهر تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۲    
خبرگزاری میزان- قیمت طلا در اولین روز کاری هفته پیش رو با افزایش قیمت رو به رو بوده، از همین رو سکه تمام طرح قدیم به یک میلیون و 110 هزار تومان و طرح جدید یک میلیون و 112 هزار و 500 تومان معامله شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۲    
خبرگزاری میزان- آتنه فقیه نصیری پس از انتشار مصاحبه خود با خبرگزاری میزان از بازتاب های این مصاحبه سخن گفت و از قضاوت های سطحی و زود هنگام مردم گله کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: با راه اندازی سامانه شناسایی بیمه شدگان قالیباف و صنایع دستی، بیمه افرادی که دیگر در این حرفه مشغول نباشند قطع می شود.