جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 13 مرداد 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 مرداد 1397 میزان 2 مرداد 1397 میزان 3 مرداد 1397 میزان 4 مرداد 1397 میزان 5 مرداد 1397 میزان 6 مرداد 1397 میزان 7 مرداد 1397 میزان 8 مرداد 1397 میزان 9 مرداد 1397 میزان 10 مرداد 1397 میزان 11 مرداد 1397 میزان 12 مرداد 1397 میزان 13 مرداد 1397 میزان 14 مرداد 1397 میزان 15 مرداد 1397 میزان 16 مرداد 1397 میزان 17 مرداد 1397 میزان 18 مرداد 1397 میزان 19 مرداد 1397 میزان 20 مرداد 1397 میزان 21 مرداد 1397 میزان 22 مرداد 1397 میزان 23 مرداد 1397 میزان 24 مرداد 1397 میزان 25 مرداد 1397 میزان 26 مرداد 1397 میزان 27 مرداد 1397 میزان 28 مرداد 1397 میزان 29 مرداد 1397 میزان 30 مرداد 1397 میزان 31 مرداد 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دولت افغانستان به دنبال بهبود و توسعه روابط تجاری و اقتصادی با ایران است و در این راستا به بندر چابهار توجه ویژه داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه با بیان اینکه بخش قابل توجهی از جرایمی که در استان کرمانشاه اتفاق می افتد مربوط به جرم سرقت است گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دیدبان شفافیت افغانستان در گزارشی اعلام کرد که دریافت رشوه در ادارات دولتی در سال جاری به 3 میلیارد دلار می رسد که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سفیر سابق آمریکا در کابل گفت که گفت وگوهای مستقیم دولت آمریکا با طالبان و عدم حضور نمایندگان حکومت وحدت ملی در این دیدار کاهش مشروعیت دولت کابل را در پی خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی والی جوزجان اعلام کرد که دولت تروریست های داعشی تسلیم شده به نیروهای دولتی را محاکمه نمی کند حتی باوجود جنایت هایی که مرتکب شده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- اداره مهاجرت ترکیه در گزارشی اعلام کرد که 57 هزار تبعه افغان را طی 7 ماه گذشته در این کشور بازداشت کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- با امتناع عمران خان از اقامت در کاخ نخست وزیری پاکستان بیش از 2 میلیارد روپیه به خزانه ملی این کشور بازگردانده خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری میزان- اعضای شبکه حمایت از صلح به خبرنگاران در کابل گفتند که شورای عالی صلح افغانستان تا کنون هیچ دستاوردی درباره مذاکرات صلح با گروه طالبان نداشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل جدید بانک مرکزی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی امشب بسته جدید ارزی دولت را رونمایی خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه های فرهنگی این دانشگاه برای نیمه دوم تابستان را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- خارج از گود این هفته بار دیگر به حواشی و اتفاقات مهم ورزشی کشور را به تصویر کشیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- تور سافاری بین المللی موتور های سنگین پاریس . اصفهان، پس از عبور از مرز بازرگان و شهر های تبریز، اردبیل و رشت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مسئول گروه تجهیزات پزشکی سازمان بیمه سلامت درباره مدارک مورد نیاز جهت دریافت هزینه درمان خدمات بستری، لوازم و پروتز های مصرفی توضیحاتی ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- جلسه هماهنگی برنامه ریزی برای طرح تنظیم بازار میوه و مرکبات شب عید سال 98 و کنترل و نظارت آن در سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مرد روستایی اهل کندازی درودزن مرودشت استان فارس بر اثر حمله خرس قهوه ای به شدت از ناحیه پا و کمر مجروح شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری نیجر، ابراز امیدواری کرد در سایه اراده مقامات دو کشور و با استفاده از ظرفیت های موجود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بزودی تشکیلات نظارت و بازرسی را در حوزه های استانی تقویت می کنیم و نظارت جدی تری بر تولید و توزیع انجام می گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- مستند فرزند امام با ارائه روایتی متفاوت از شهید عارف حسینی در تالار اسوه رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه موقت پاکستان با اشاره به خسارت هایی که این کشور به خاطر ائتلاف با آمریکا در جنگ افغانستان متحمل شده واشنگتن را مسئول مشکلات کنونی اسلام آباد دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو پارلمانی حزب تحریک انصاف گفت: خواهان ارتباط با ایران برای گسترش تجارت و مبارزه با افراط هستیم و این کشور در اولویت سیاست خارجی دولت آتی پاکستان قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: آمریکایی ها یک حرکتی را راه انداختند که به آن سازماندهی جریان بی سر می گویند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- پاکستانی ها مالک هزار میلیارد روپیه (80 میلیارد دلار) املاک و مستغلات در دوبی هستند که در میان آنها نام افراد برجسته ای از سیاستمداران، نظامیان و صاحبان رسانه های مشهور دیده می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- سفیر سوریه در کشور روسیه در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرهنگی هنری جمهوری اسلامی ایران در مسابقات نظامی ارتش های جهان در روسیه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- سفیر کشورمان در اسلام آباد ضمن حضور در دفتر عمران خان پیروزی تحریک انصاف در انتخابات عمومی پاکستان را به او و حزبش تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- اتحادیه اروپا حملات ائتلاف سعودی علیه غیر نظامیان در یمن را محکوم کرد و از طرف های درگیر خواست از هدف قرار دادن افراد غیر نظامی پرهیز کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- استارتاپ "آوا" (Ava) برنامه ای را برای افراد ناشنوا طراحی کرده است که سختی های لب خوانی برای افراد ناشنوا را از بین می برد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- رییس سامانه بهداشت 190 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مسافرین تابستانی لازم است چند نکته بهداشتی مهم را در سفر های تابستانی خود در اماکن بین راهی رعایت کنند تا سفری سلامت را ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- تیم نیروهای مسلح کشورمان مقام دوم مسابقات حافظان نظم در رقابت های نظامی روسیه را کسب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی آلمانی ب ام و قصد دارد تا با سیاست گذاری های جدید، تنش ها در رابطه با آلایندگی خودروها را کاهش دهد و نسبت به رقیبش دایملر سود بیشتری کسب کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان محلی در غور اعلام کردند ناامنی ها در غور در حال افزایش است و در حال حاضر راه های مواصلاتی 2 شهرستان پسابند و چهارسده نیز مسدود و در تسخیر طالبان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- شهر خرم آباد در استان لرستان با قلعه فلک الافلاک شناخته می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 زن جوان خبر داد که پس از سرقت های سریالی در 6 استان کشور در مشهد باند پله برقی تشکیل داده بودند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- یگان های ارتش سوریه مستقر در حومه شمالی حماه، امروز تلاش گروهک های تروریستی برای حمله به شهرک الزلاقیات را خنثی کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "سونامی" به کارگردانی "میلاد صدرعاملی" حال پس از پایان مراحل تدوین و صداگذاری خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید می تواند همانند کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان و براساس قرارداد شفاهی با مدیرعامل کهکشانی ها بدون هیچ مانعی از این تیم جدا شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس مفاد آئین نامه ساماندهی مبادله در بازارچه های غیر رسمی موقت مرزی ساکنین روستا ها تا شعاع 20 کیلومتری از نوار مرز در استان های آذربایجان غربی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل منطقه غرب آسیا گفت: اگر ناتوی عربی تشکیل شود، صرفا یک قلک برای ترامپ درست خواهد شد که از طریق آن سران مرتجع عرب بیشتر از گذشته دوشیده شوند و دوشیده شدن سران مرتجع عرب ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان اورژانس کشور از مجموعه هیومن پارک و دکتر لند بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- ساختمان در حال احداثی حد فاصل خیابان استاد نجات اللهی و شهید سپهبد قرنی، طعمه حریق شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- عصر امروز ساختمان در حال ساخت در خیابان کلانتری طعمه حریق شد. دود ناشی از این آتش سوزی آسمان تهران را به شکلی فرا گرفته بود که از نقاط مختلف شهر دیده می شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- دو بازیکن تیم های لیگ برتر ذوب آهن اصفهان و سپیدرود رشت با دستور کمیته اخلاق از فعالیت های فوتبالی محروم شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته اخلاق خبر داد حکم محرومیت مسلمان و کعبی به دبیرکل فدراسیون ابلاغ شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: با وجود وعده متعدد شرکای خارجی بابک زنجانی مبنی بر پرداخت حدود 2میلیارد یورو بدهی او به شرکت ملی نفت ایران، هنوز هیچ پرداختی صورت نگرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه دولت موقت پاکستان در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد کشورش هرگز زیربار اتهامات بی اساس آمریکا به بهانه FATF نخواهد۔
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال امید گفت: همه ما که سرمربی تیم های ملی هستیم باید دست به هر اقدامی بزنیم تا منافع تیم ملی بزرگسالان حفظ شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آلمان اعلام کرد: برلین خواستار عادی سازی روابط دوجانبه با ترکیه است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- کمال کامیابی نیا حضور فعالی در تمرین امروز قرمزپوشان پایتخت داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر 8 درمان خانگی موثر برای گرمازدگی را به شما پیشنهاد می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- دو بازیکن ملی پوش جدید تیم تراکتورسازی با استقبال هواداران این تیم وارد تبریز شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- برنج به عنوان یکی از محصولات کشاورزی آب بر در مناطق گسترده ای از ایران مورد کشت قرار می گیرد که این مسئله به دلیل خشکسالی ها در برخی مناطق با محدودیت هایی رو به رو شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: می توانستیم تیم زیر 23 سال به علاوه 3 بازیکن بزرگسال به مسابقات اعزام کنیم، اما این انتخاب درست نبود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک دستگاه کامیون بعد از برخورد با چند دستگاه خودرو، به داربست های کنار خیابان برخورد کرد و سبب زیرش بخشی از آن شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مراسم بدرقه تیم فوتبال امید اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۹    
خبرگزاری میزان- دو بازیکن ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور در بازی دوستانه امشب این تیم مقابل کالیاری در لیست بازیکنان ذخیره هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل پتروشیمی جم صبح امروز در جمع مدیران شرکت با تشریح استراتژی سال 97 و رونمایی از پروژه های جدید و بهره برداری از پروژه های در حال اجرا اظهار نمود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۹    
خبرگزاری میزان- تمرین تیم فوتبال امید با حضور رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال دقایقی پیش برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- دو تن از روزنامه نگاران صهیونیست، رئیس پلیس سابق دبی را به تسهیل عملیات ترور یکی از فرماندهان گردان های عزالدین القسام حماس متهم کردند و مدعی شدند که اسناد این عملیات را در دست دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر همه چیز را پیرامون عوارض استامینوفن برای شما شرح می دهد
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- ویژه برنامه شب زیارت خاصّه حضرت امام رضا(ع) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء یکشنبه 14 مرداد و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حائری زاده و بانوای ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- حنیف عمران زاده که جدایی خوبی از استقلال نداشت، با انتشار پستی در اینستاگرام رفتار مدیرعامل ذوب آهن با تبریزی را به رخ مدیران آبی کشید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- ستاره پیشین میلان و تیم ملی هلند هدایت تیم ملی فوتبال کامرون را برعهده گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- دانشگاه تهران در صدر دانشگاه های ایران قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان توماس توخل با غلبه بر سرخ و سفیدپوشان موناکو به قهرمانی سوپرجام فرانسه رسیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک غواص محلی موفق به نجات یک نهنگ غول پیکر از تله ماهیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه برنامه ای برای جذب مهاجم عراقی ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از گام های خوب و امیدوارکننده ای درباره مقدمات رسیدن به 190 هزار سو تا طرح حذف مدیرانی که خانواده های آن ها در آمریکا به سر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم پیشین استقلال خوزستان به پدیده خراسان پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- طی سه ماهه ابتدای سال جاری 27 میلیون و 883 هزارتن صادرات کالا های غیر نفتی (با میعانات گازی) به مقاصد کشور های هدف صورت گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با تلاش ماموران انتظامی فردی که اقدام به سرقت 50 فقره دوچرخه از پارکینگ آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- هافبک مهاجم استقلالی ها عقیده دارد که این تیم همچنان در حال پیشرفت کردن و بهتر شدن است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سیزدهمین روز از مرداد ماه 1397 با اخبار و حاشیه های گوناگونی همراه بود که از جمله مهمترین آن ها می توان به شرکت هایی که بیش از یک کشور پول دارند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- یگان پهپادی یمن در عملیاتی با پهپاد تهاجمی قاصف-1 پایگاه هوایی ملک خالد را در منطقه خمیس مشیط در شهر ریاض هدف قرار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تصاویر آتش سوزی کالیفرنیا را از بالگرد امداد مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- در بهار 97 سهم جمعیت بیکار فارغ التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران 39 درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بالاتر است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- آئین تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان خراسان جنوبی با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، رئیس کل و جمعی از مدیران ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت وسایل ورزشی ،شاخص بورس و قیمت خودرو در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سیزدهمین روز از مرداد ماه 1397 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن ها می توان به بهبود وضعیت جسمانی جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بان اینکه مدعیان کنونی حمایت از حقوق بشر ناقضان اصلی آن بوده و به آن اعتقادی ندارند، گفت: لازم است مبنای حقوق بشر به نحو درستی تبیین شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با فولاد تمام شد، حالا به بازی با استقلال خوزستان فکر می کنیم و با یک فوتبال منطقی در اهواز هم به نتیجه خوبی می رسیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رقابت های غواصی نظامی 2018 و در بخش عبور از موانع رکورد مسابقات را شکست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- دولت ترامپ قصد دارد به جای آنکه افرادی که بدون فرزند وارد مرز شده اند، خانواده هایی که در مرز از فرزندان شان جدا شده را مورد پیگرد قانونی قرار دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه تشکیل کمیته ایمنی برای ساختمان های حساس و پرخطر ضروری است، گفت: مالکین موظف به رفع نقص هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- بیشتر چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد در صفحه های کاربری خود اظهار نظر می کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر ها را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه کره شمالی در واکنش به هشدار آمریکا به دیگر کشور ها درباره نقض تحریم های کره شمالی، این اقدام را نگران کننده توصیف کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- یکی از موارد اقدام زن برای طلاق از همسرش، قرار داشتن در "عسر و هرج" است که کتک خوردن زن بوسیله مرد، در صورت اثبات در دادگاه کیفری از مصادیق آن محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت عرصه رسانه به عنوان معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- "پیمان معادی" بازیگر سینما و تئاتر امسال با دو فیلم متفاوت راهی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد. معادی سال گذشته دومین فیلمش را در فجر کارگردانی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به ضرورت اجرای رویکرد نوین و اصلاحی در کارخانجات و دستگاه ها گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مستند دیدبان به بررسی حقوق بشر در دنیا و فعالیت های ستاد حقوق بشر ایران پرداخته و همچنین مروری بر جایزه بین المللی حقوق بشر اسلامی می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی تمام سکه های پیش فروش شده در سررسید های یک و سه ماهه را به خریداران تحویل داده و تنها 5 درصد متقاضیان تاکنون برای دریافت سکه های خود به بانک عامل مراجعه نکرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۱    
خبرگزاری میزان- گرمای بی سابقه در مسکو پایتخت روسیه باعث شده است ک. مسئولان شهری برای رفاه حال مردم و جلوگیری از گرمازدگی در دمای بیش از 30 درجه سانتیگراد بالای صفر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۱    
خبرگزاری میزان- جمعی از خانواده های شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفت وگو کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسابقه "جام معرفت" با مشارکت کارکنان و قضات در قوه قضاییه برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: طبق گزارش سازمان حفاظت محیط زیست و مرکز پشتیبانی پدافند هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- پس از پایان نیمه اول دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال وینفرد شفر با حالت ناراحت و عصبانی در رختکن حاضر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- هزینه بسیار بالای جشن های عروسی در ایتالیا باعث کاهش رغبت جوانان این کشور به ازدواج و تشکیل خانواده شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک عکاس جسور تصاویر جالب توجهی از آب خوردن شیر ها در هنگام شب در منطقه زیمانگای آفریقای جنوبی ثبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگر میخواهید بدانیدشایع ترین علل تنبلی چشم چیست و چه عواملی باعث اختلال در غده تیروئید می شوند؟ حتما بسته سلامت امروز را بخوانید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- فعالان محیط زیست لبنانی 10 تانک و خودروی زرهی قدیمی را در دریای مدیترانه زیر آب برده اند و می گویند این کار موجب جلب غواصان و ایجاد یک زیست بوم جدید برای جانداران زیر دریا می شود.