جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 27 آبان 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آبان 1397 میزان 2 آبان 1397 میزان 3 آبان 1397 میزان 4 آبان 1397 میزان 5 آبان 1397 میزان 6 آبان 1397 میزان 7 آبان 1397 میزان 8 آبان 1397 میزان 9 آبان 1397 میزان 10 آبان 1397 میزان 11 آبان 1397 میزان 12 آبان 1397 میزان 13 آبان 1397 میزان 14 آبان 1397 میزان 15 آبان 1397 میزان 16 آبان 1397 میزان 17 آبان 1397 میزان 18 آبان 1397 میزان 19 آبان 1397 میزان 20 آبان 1397 میزان 21 آبان 1397 میزان 22 آبان 1397 میزان 23 آبان 1397 میزان 24 آبان 1397 میزان 25 آبان 1397 میزان 26 آبان 1397 میزان 27 آبان 1397 میزان 28 آبان 1397 میزان 29 آبان 1397 میزان 30 آبان 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان فارس گفت: اشخاصی که انبار های خود را در سامانه جامع انبار ها ثبت نکنند تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- کتاب "رفاقت با سازهای ایرانی" به منظور آشنا کردن کودکان و نوجوانان با سازهای مناطق گوناگون ایران نوشته شده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: آمار ها نشان می دهد مددجویانی که پس از آزادی مشغول به کار شده اند دوباره به زندان باز نمی گردند و تلاش برای جلوگیری از بازگشت دوباره زندانیان به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سفیر روسیه در پاکستان تأکید کرد: برای بهبود و افزایش حجم تجارت بین دو کشور گسترش روابط بانکی یک ضرورت است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- بیش از50 گروه نمایشی از 29 آبان تا 3 آذر در 9 سالن شهر همدان شامل تالار اصلی و پلاتو مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی، تالار اصلی مجتمع بوعلی سینا و پلاتو استاد عبادی، تالار فجر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- عارف علوی رئیس جمهوری پاکستان در دیدار با علمای دینی این کشور گفت: دولت هیچ برنامه ای برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی ندارد و اسلام آباد برای تصمیم کشورهای اسلامی احترام قائل است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه آمریکایی ها در خلیج فارس، لحظه به لحظه زیر نظر ما هستند، گفت: آن ها از زمین و هوا رصد می شوند و تمام صحبت هایشان شنود می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری اعضای شرکت های هرمی در شهرستان "چالوس" خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هشتمین روز از آبان ماه با رشد 2 هزار و 258 واحدی به پله 175 هزار و 816 واحدی رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- استرالیا در اعتراض به پرداخت یارانه دولت هند به تولیدکنندگان شکرش، به سازمان تجارت جهانی شکایت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی گفت: حکم قطعی درباره یک شکارچی غیرمجاز در خراسان شمالی صادر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی به بررسی قوانین و مقررات محیط زیستی حاکم بر فعالیت های معدنی پرداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به مبارزه با احتکار و اختفای کالا، از تشکیل شعبات ویژه رسیدگی به پرونده احتکار کالا در این سازمان و معرفی قضات آن خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سفیر رومانی در ایران به همراه جمعی از اساتید دانشگاه ها و اعضای کلیسای ارتدکس رومانی با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفتگو ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک مقام اتحادیه چای هند اعلام کرد تولیدکنندگان این کشور به دنبال یافتن روش های جدید برای ادامه صادرات چای به ایران هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) و بهروز افخمی خبر داده اند که فیلم سینمایی فرزند صبح به رغم وجود همه حواشی و مشکلات آن در کنار ناکامی در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی سنگر های کلیدی جهان را فتح و روحیه عدم تبعیت از استکبار را در جهان نهادینه کرده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- - غلامحسین ابراهیمی دینانی، در نشست رونمایی کتاب جدیدش گفت :حتی اگر همه چیز را بدانی یک روز دانسته های ات کهنه خواهد شد و فلسفه خیلی دانستن نیست، حرف تازه داشتن است
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان، تصریح کرد: نظر رسمی شورای نگهبان در خصوص طرح افزایش حداقل سن ازدواج وقتی اعلام می شود که این طرح در مجلس تصویب و به شورا ارسال گردد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- نشست فراکسیون نمایندگان ولایی صبح روز سه شنبه 29 آبان ماه با حضور رئیس بسیج مستضعفین برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی با وعده فروش 24 آپارتمان خیالی در مشهد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده های کشور را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک منبع نزدیک به طالبان از توفق این گروه با آمریکا خبر داد و گفت که این توافقات تا 6 ماه آینده نهایی می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: فردی که با استفاده از دسته چک های تعدادی از شهروندان اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ بیش از 20 میلیارد ریال کرده بود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- سازمان جهانی گردشگری و شهر لئون، پروژه گردشگری خرید در مکزیک را توسعه می دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر میزان وام دهی بانک ها در سال جاری را مورد بررسی قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- انجمن جهانی گردشگری و مسافرتی اعلام کرد: شهر کانکون در مکزیک بیشترین شمار گردشگر را داشته است، تقریبا نیمی از تولید ناخالص داخلی این شهر به گردشگری مربوط می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزارت خزانه داری پاکستان اعلام کرد مسئولین صندوق بین المللی پول شرایط سختی را برای پرداخت وام به پاکستان قرار داده اند که تامین آنها بسیار مشکل است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر به مسئله چگونگی حمایت از کالای ایرانی پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن عملیات تروریستی در تکریت عراق که چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت با دولت و ملت عراق و خانواده جانباختگان و مجروحان این جنایت بی شرمانه تروریستی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- رنگ بدنه خودرو یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی خودروها است و برای حفظ این زیبایی باید عوامل تهدید کننده را شناخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- لیست دستمزد تمامی بازیکنان بایرن مونیخ را مشاهده می کنید که 15 میلیون یورو، بالاترین دستمزد در بین بازیکنان این تیم است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- دومین محموله برای ایستگاه فضایی به فاصله دو روز به مدار زمین فرستاده شد. این محموله شامل بستنی، میوه تازه و پرینتر سه بعدی برای بازیافت پلاستیک ها است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- خلیج گرگان بزرگترین خلیج دریای خزر است و وسعتی برابر 400 کیلومتر مربع دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- نمودار زیر درآمدهای ماهانه در بودجه دولت را در 6 ماهه نخست سال 97 را به نمایش گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- در همین مدت کوتاه کریستیانو رونالدو تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان یوونتوس شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- نشریه گاردین در گزارشی به قلم یوهانس بروئر رئیس هیئت نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در یمن به موضوع وخامت اوضاع انسانی در این کشور فقیر جنگ زده پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- فیلمی از لحظه ی تصادف وحشتناک سوفیا فلورش، راننده ی 17 ساله فرمول 3 در گرند پریکس ماکائو را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سفیر سابق ایران در لیبی گفت: برخی کشور ها مانند ایران، به عراق در مبارزه با تروریسم و برگزاری انتخابات کمک های فراوانی کردند؛ لذا در راهبرد مدون جدید عراق ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- سازمان قضایی نیرو های مسلح از بین مشمولان واجد شرایط دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته های حقوق، حسابداری و رایانه تعدادی را جذب می نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه چلسی قصد دارد هزینه زیادی برای جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستان کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر مروری بر خواص شگفت انگیز خرمالو داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۶    
خبرگزاری میزان- وزارت امور مهاجرین افغانستان اعلام کرد که در سالجاری بیش از 24 هزار پناهجوی این کشور از ترکیه اخراج شده اند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت در حکمی حسن منتظر تربتی را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و معاون وزیر نفت منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به بررسی و معرفی تاثیرات کم خوابی بر بدن بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت در حکمی، مسعود کرباسیان را برای مدت 2 سال به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- آزادکاران وزن 74 و 125 کیلوگرم تیم ملی ایران به دیدار رده بندی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال جهان راه پیداکرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- ساخت کاخ فلاحتی به زمان قاجار باز می گردد که بنا به دستور والی غلامرضا خان در سال 1326 ه .ق احداث شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالروز ملی کشور دوست و برادر سلطنت عمان را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- فیلمی از بیانات رهبر انقلاب درباره پیشرفت و قدرت روز افزون جمهوری اسلامی با کمک همت جوانان خوش استعداد ایرانی را مشاهده میکنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای مدعی شده که ولیعهد سعودی نقشی در مرگ خاشقجی نداشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- تونل بسیار زیبا در انگلیس که در ساخت آن از 57 هزار لامپ استفاده شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نخستین تصویر ازحضور کریستین بیل بازیگر نقش بتمن در فیلم سینمایی "فورد علیه فراری" منتشر شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سادیو مانه پس از پایان بازی سنگال به دلیل هو کردن هواداران خودی پس از دست دادن موقعیت گل اشک ریخت. سنگال این بازی را با نتیجه 1 بر 0 از گینه استوایی پیروز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- بیانات رهبر معظم انقلاب بمناسبت سالروز ازدواج پیامبر اسلام (ص) و حضرت خدیجه در مراسم نماز جمعه 1379/02/23 را مشاهده می کیند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس از تصویب کلیات استانی – شهرستانی شدن انتخابات حوزه های انتخابیه در جلسه امروز کمیسیون شوار ها خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از تخریب 3 واحد مسکونی و یک دستگاه خودرو بر اثر انفجار گاز در یکی از مناطق شهرستان پاکدشت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- با آعاز دور جدید تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی پس از بازی با ذوب آهن مهاجم گلزن این تیم امشب به تبریز باز می گردد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- دبیر چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی از تمدید زمان این جشنواره خبر داد و گفت: چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی در روز های 1 و 2 آذر نیز میزبان علاقه مندان خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ترکیه طی اظهاراتی حمایت آمریکا از گروه های کرد در سوریه را اشتباهی بزرگ توصیف کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: حقوق آبان ماه تمام بازنشستگان این صندوق به همراه بسته حمایتی 200 هزار تومانی دولت پرداخت شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون، با اصلاح ماده 19 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، استفاده از کمربند ایمنی در صندلی عقب خودرو ها الزامی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- شورای شهر تهران با اشاره به انتخاب پیروز حناچی به عنوان سرپرست شهرداری گفت: شورا به دلیل اینکه تغییر مدیریتی زیادی رخ ندهد به سرپرستی حناچی رای داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو، قیمت ارز و طلا و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- سید محمدعلی افشانی امروز در نامه ای به رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواستار تعیین تکلیف وضعیت حضور خود در شهرداری تهران شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: مقرر شد کارگروهی مرکب از نمایندگان شورای نگهبان، کمیسیون امنیت ملی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا گفت: هیچ سامانه پیامکی برای دریافت بسته حمایتی دولت وجود ندارد و اگر شهروندان شماره حساب یا رمز خود را در اختیار سامانه های پیامکی قرار داده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران که از سال 1394 برای بار دوم سکاندار اداره این صندوق بود روز گذشته طی نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب ملی پوشان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی پومسه کشورمان با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 7 برنز در مجموع زنان و مردان موفق شد عنوان چهارمی آوردگاه جهانی را به نام خود ثبت نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- مهلت 10 روزه برای ثبت نام نامزد های انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی با ثبت نام 10 نامزد به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- هفته سیزدهم لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور با برگزاری 4 بازی پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت، گفت: متاسفانه روند رشد بیماران دیالیزی روبه افزایش است، به گونه ای که در حال حاضر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- عضو شورای فنی کشتی فرگی گفت: این که می گویند دشمن بنا بوده ام را تکذیب می کنم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- پردیس سینمایی کورش با همکاری شبکه رادیویی تهران برنامه (پارک شهر) از علاقه مندان دعوت به عمل آورده تا صدای کتاب باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- پیروز حناچی از سوی شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری تهران تعیین شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور اشتباه می کند و این جزئی از فوتبال است، البته ما تمام تلاش مان را می کنیم که این اشتباهات را به حداقل برسانیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 5 دقیقه به پایان بازی فینال آسیا مانده بود که ورزشگاه را ترک کردم چون از نتیجه ناراحت بودم اما خوشحال هم بودم که پرسپولیس به فینال رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- مجموعه تلویزیونی مینو به کارگردانی امیر پوروزیری و تهیه کنندگی مهدی همایون فر با اتمام پخش مجموعه نجوا به روی آنتن می رود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی وسیع در پاساژ حضرتی بازار بزرگ تهران خبر داد و گفت: با تلاش دو ساعته آتش نشانان شعله های آتش بدون مصدوم مهار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه خون عماد و برادرانش عظمتی را برای حزب الله و محور مقاومت رقم زد که جهان اسلام به آن افتخار می کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سید جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم سینمایی "متری شیش و نیم" به نویسندگی و کارگردانی "سعید روستایی" از پر کردن فرم حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر انگلیس طی اظهاراتی ضمن بیان این مطلب که 7 روز آینده برای مذاکرات برگزیت حیاتی است، از نمایندگان پارلمان این کشور درخواست کرده تا از پیش نویس توافقنامه برگزیت حمایت کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت گفت: پیشنهاد هایی مبنی بر این که نفت در بورس به صورت 100 درصد ریالی فروخته شود مطرح شده که این پیشنهاد به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه ارائه می شود و ممکن است این ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- 8 کاندیدا در پایان مهلت ثبت نام انتخابات فدراسیون ورزش های ناشنوایان برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هفته بسیج امسال با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- پیشنهاد 10 ماده ای برای نحوه تعیین قیمت خودروها آماده شده و به وزیر صنعت ارائه می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- هواداران استقلال در صفحات مجازی نسبت به اعتراض برانکو و پرسپولیسی ها واکنش نشان دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت در حکمی، مسعود کرباسیان را به مدت چهار سال به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که مسکو روابط تجاری خود را با ایران از طریق ارز ملی 2 کشور ادامه می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: هر سه متهم پرونده تصادف مدیرعامل تامین اجتماعی با قید قرار کفالت آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- سربازان گمنام امام زمان (عج)، یکی از بزرگترین شبکه های دلالی و اخلال گر محصولات پتروشیمی را متلاشی کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هرگونه اطلاع رسانی را فقط از طریق این مرکز یا پیامک VEZART-REFAH دنبال کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام،گفت:اگر بخواهیم نظام جمهوری اسلامی از نظر ابعاد مختلف از جمله از نظر اقتصادی، حرکتی رو به پیشرفت را دنبال کند ...