جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 11 خرداد 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 فروردین 1398 میزان 31 اردیبهشت 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 خرداد 1398 میزان 2 خرداد 1398 میزان 3 خرداد 1398 میزان 4 خرداد 1398 میزان 5 خرداد 1398 میزان 6 خرداد 1398 میزان 7 خرداد 1398 میزان 8 خرداد 1398 میزان 9 خرداد 1398 میزان 10 خرداد 1398 میزان 11 خرداد 1398 میزان 12 خرداد 1398 میزان 13 خرداد 1398 میزان 14 خرداد 1398 میزان 15 خرداد 1398 میزان 16 خرداد 1398 میزان 17 خرداد 1398 میزان 18 خرداد 1398 میزان 19 خرداد 1398 میزان 20 خرداد 1398 میزان 21 خرداد 1398 میزان 22 خرداد 1398 میزان 23 خرداد 1398 میزان 24 خرداد 1398 میزان 25 خرداد 1398 میزان 26 خرداد 1398 میزان 27 خرداد 1398 میزان 28 خرداد 1398 میزان 29 خرداد 1398 میزان 30 خرداد 1398 میزان 31 خرداد 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- در 15 خرداد سه عنصر وجود داشت. یکی عنصر مردم بود، یکی عنصر رهبر و امام (ره) بود و سومی عنصر انگیزه ی مذهبی و روح شهادت طلبی و فداکاری برای خدا بود ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- جان ساپکو گفت: پس از توافق احتمالی صلح، بین حکومت افغانستان و طالبان، داعش به عنوان یک چالش باقی خواهد ماند چنانچه کارشناسان نظامی معتقدند که استراتژی آمریکا همیشه این بوده که این ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- گردشگرانی که اهل طبیعت گردی هستند در سفرهایشان با شگفتی هایی مواجه می شوند که هوشمندی طبیعت را نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت از برگزاری آیین گشایش رسمی موزه پمپ بنزین دروازه دولت در نخستین روز از فصل تابستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مقام های آمریکایی خبر دادند که ارتش این کشور در نظر دارد یک واحد نظامی تازه به افغانستان و یک واحد دیگر نیز به عراق اعزام کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فتو کلیپی از تمهیدات ترافیکی در روز بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی سه ماهه اول سال جاری، خشونت علیه زنان در افغانستان به دو برابر افزایش یافت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور صنایع مهمترین اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت را رونق تولید و توسعه ساخت داخل در واحدهای تولیدی کشور اعلام کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- از آغاز فصل برداشت تاکنون، 2 میلیون و 20 هزار و 193 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تاکنون در 400 هزار هکتار مبارزه با ملخ ها انجام شده و 140 گله از آن ها نابود شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه اکثر نقاط استان ایلام مستعد آتش سوزی است گفت: دستگاه قضایی با متخلفانی که درصدد نابودی طبیعت باشند برخورد جدی خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نگاهی کامل به آنچه در رسانه ها از ابتدای قتل میترا استاد تا الان شکل گرفته است
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- در سال گذشته، 935 نفر بر اثر غرق شدگی در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با سال قبل از آن که آمار تلفات غرق شدگی یکهزار و 26 نفر بود، 8.9 درصد کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک تاجر افغان با هزینه ای بالغ بر 500 هزار دلار، نخستین مؤسسه تولید زهر عقرب را در هرات تأسیس کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توجه به ساخت داخل را باید جدی بگیریم و این موضوع باید به یک نهضت در کشور تبدیل شود و نهضت ساخت داخل راه بیفتد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید سرزده از بیمارستان فوق تخصصی بعثت، رفع دغدغه و مشکلات آحاد مردم را نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی دانست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توجه به ساخت داخل را باید جدی بگیریم و این موضوع باید به یک نهضت در کشور تبدیل شود و نهضت ساخت داخل راه بیفتد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اسامی 7 برند قاچاق آدامس که همچنان در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- رویداد ملی سازگاری با کم آبی طی روزهای سوم تا پنجم تیرماه در وزارت نیرو با حضور نمایندگان وزارتخانه های نیرو، جهاد کشاورزی، کشور، صنعت، معدن و تجارت و سازمان های حفاظت محیط زیست ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- آزمایشگاه ورایزون در ایالات متحده موفق شد از یک ربات 5G جراح رونمایی کند این ربات را می توان سرفصل تغییرات خیره کننده حوزه جراحی و درمان دانست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- پخش شدن یک تصویر در فضای مجازی هم شایعات زیادی را به دنبال داشت و هم اهالی ورزش، خبرنگاران و بسیاری از مردم را نگران کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- اقلام خوراکی از قبیل: پیاز، رب گوجه فرنگی، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سیب درختی در اردیبهشت ماه امسال و در مناطق شهری، بیشترین افزایش قیمت را نسبت به اردیبهشت سال قبل داشته اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- بسیاری از مراجع و سازمان های امداد رسان طی سال های اخیر اقدام به راه اندازی سامانه دریافت مبلغ فطریه بصورت آنلاین کرده اند که در ادامه به معرفی برخی از این سایت ها می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- تصویری زیبا از ماسال واقع در استان گیلان را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک تولیدکننده فرآورده های کشمش گفت: با ارتقای ماشین آلات و دستگاه های تولید، ظرفیت واحد های تولید فرآورده های کشمش تا 3 برابر افزایش خواهد داشت که با این کار باعث افزایش صادرات و ارز ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس رسانه ملی در حکمی حسن گروسی را به سمت معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- با حکم رئیس رسانه ملی، حسین مهدیان مدیرکل آرشیو صداوسیما شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت آندره آ استراماچونی توضیحاتی را ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- ترحلوای شیرازی یکی از شیرینی هایی است که این روزها در سفره افطار شیرازی ها حضور پر رنگی دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مائوریتزیو ساری علاقه مند است در صورت رسمی شدن حضورش روی نیمکت یووه، مدافع تاتنهام را به خدمت بگیرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- ارتش غنایم را جمع نمی کرد و سپاه از این فرصت استفاده می کرد و غنایم و نفربر ها و تانک ها و توپ ها و سلاح ها را جمع می کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- الواح ایرانی برای دانشگاه شیکاگو هم پول می آورد و هم شهرت به همین دلیل تمایلی به برگرداندن آن ها ندارند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- آمار ها حاکی از آن است که در سال 2019 بیش از 5 هزار نفر قربانی خشونت های ناشی از سلاح گرم در آمریکا شده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: نماینده مردمی نماینده ای است که تعهد و سلامت خود را تثبیت کرده باشد و مردم از سوابق و فعالیت هایش شناخت شفاف و روشنی داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور با بیان اینکه ورزشکاران علاوه بر مدال افتخار، غرور و سرزندگی برای کشور می آورند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- ژوزه مورینیو سرمربی پیشین منچستریونایتد معتقد است لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلیس با او عادلانه برخورد نکرده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- تصویری متفاوت از شانگهای چین را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- گروهی از نیرو های مبارزه با تروریسم عراق پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیاتی را با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش در مناطق بیابانی حومه شهر موصل علیه هسته های خاموش گروهک تروریستی داعش آغاز ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مروری کوتاه بر بازی های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس اقتصادی گفت: بخشنامه های اخیر بانک مرکزی در راستای سامان دهی بر بازار ارز توانسته تاثیرات مثبتی را از خود نشان دهند و دولت باید در تلاش باشد تا با حفظ این بخشنامه ها اقدام ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان پس از یک هزار و 200 روز از زمان انتصاب در این هاب مهم اقتصادی استعفا کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- بیش از 6 هزار نفر از مسلمانان ساکن انگلیس در مراسم بزرگ افطار در شهر بریستول انگلیس شرکت کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- 4 فرنگی کار جوان کشورمان به دیدار فینال و 2 فرنگی کار دیگر به دیدار رده بندی رقابت های بین المللی کشتی جام لوبومیر ایوانوویچ صربستان راه یافتند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده است، برای قهرمانی تمرین کرده است، برای قهرمانی تدارک دیده ایم و برای قهرمانی به اهواز آمدیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس روابط بین الملل افغانستان گفت: نشست مسکو برای صلح افغانستان مهم بوده و در ادامه ابتکارات قطر خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا هیچ توجیهی برای قهرمان نشدن نخواهیم داشت،بازیکنان ما انگیزه بسیار بالایی برای این بازی دارند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان فارس عصر امروز به نمایندگی از آیت الله رئیسی ریاست قوه قضائیه در مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه شهرستان کازرون حضور یافت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- محمدرضا حضرت پور لیبرو تیم ملی ایران می گوید دیدار برابر تیم آلمان به دلیل سرویس های این تیم متفاوت است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- گتوزو فاش کرد که تصمیمش برای ترک میلان را که آن را هفته گذشته عملی کرد، در ماه آوریل گرفته بوده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت: خیلی از مردم پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می دانند، اما حضور در فینال به ما انگیزه می دهد و آن انگیزه جنگیدن برای مردم شهرمان است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه بشیکتاش سرمربی جدید تیم فوتبال خود را معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- ایسما گونکالوس بعد از مذاکره و گفت وگو با مدیران باشگاه استقلال در فضایی صمیمانه و دوستانه از جمع آبی پوشان جدا شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار سرویس اجتماعی میزان را در یازدهم خرداد مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی تیمش مقابل چین گفت: امروز با سرویس های خوب شرایط بازی را کنترل کردیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- امیر غفور باز هم امتیاز آورترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- چاواریا در شرایطی به عنوان بازیکن آزاد به پدیده پیوست که این بازیکن تا سال 1400 با باشگاه رئال استنلی قرارداد داشته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- علی القاصی مهر،صبح امروز به صورت سرزده از بخش های مختلف دادسرای ناحیه 36 تهران بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- زمان آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان ایگور کولاکوویچ در دومین دیدار خود در لیگ ملت های والیبال از دیوار چین گذشتند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- این مایه تقوایی را که در این ماه برای شما به دست آمد، قدر بدانید؛ این را حفظ کنید، این از دست می رود ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که 23 تن از کارمندان ریاست های لجستیک و مالی این وزارتخانه و مسئول یک شرکت خصوصی به اتهام اختلاس 600 ملیون افغانی پول بازداشت شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- محققان با تقلید از ساختار گل رز، روشی را برای تصفیه آب ارائه کردند که بسیار کارآمدتر از روش های پیشین است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- اعلام برنامه تعطیلی تالار های نمایشی تئاتر شهر، اعتراض 41 ناشر، توصیه به زائران حج تمتع و ... گزیده ای از اخبار بسته فرهنگی است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- مراسم تشییع پیکر شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه فقید کازرون عصر امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مؤمن و انقلابی این شهرستان، در گلزار شهدای کازرون برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه طبق قانون، مشاغلی که باید متصدیان آن ها برای شرکت در انتخابات از سمت خودشان استعفا دهند مشخص شده است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص انواع ارز بین بانکی، شاخص بورس و آمار واردات گمرک از کالا های غیر ضروری در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir فیلم سخنرانی جمعی از اساتید در دیدار اخیر با رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- تظاهرات جلیقه زرد ها در فرانسه وارد بیست ونهمین هفته خود شده و هزاران نفر در پایتخت این کشور در اعتراض به سیاست های دولت فرانسه به خیابان ها رفتند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- قرار بود اسپانسر باشگاه استقلال امروز (شنبه) بخشی از قرارداد ها را پرداخت کند، اما این اتفاق نیفتاد تا بار دیگر استقلالی ها به پول نرسند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان بوشهر در آیین جشن گلریزان گفت: 30 تن از زندانیان جرائم غیر عمد این استان به واسطه کمک های مردمی، ستاد دیه و سایر منابع آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری اندیمشک گفت: 75 درصد پرونده های قابل مصالحه با تلاش و کوشش اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان با صلح و سازش مختومه شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی آرد و وصول جریمه در شهرستان شوش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- رییس اتحادیه هتلداران تهران: با کمک سازمان میراث بیش از پنج هزار نفر را آموزش دادیم/ برخلاف ترکیه نتوانستیم از کاهش ارزش پول ملی برای جذب گردشگر خارجی استفاده کنیم ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- جنجالی ترین خبر های حوادثی امروز را در بسته حوادثی میزان بخوانید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون ناشنوایان طی حکمی محمدحسین ضیایی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم روز گذشته راهپیمایی روز قدس را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تشریح تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری سی امین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در حوزه های مختلف حمل ونقل زائران، پذایرایی و .. ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: هیات تطبیق فرمانداری تهران مخالفتی با طرح حیات شبانه در پایتخت اعلام نکرده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران گفت که از حدود 5 هزار ساختمان بلندمرتبه در پایتخت، حدود 3 هزار مورد پایان کار ندارند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش به کشتار 1300 غیرنظامی در عراق و سوریه از سال 2014 تاکنون اذعان کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز شنبه در باشگاه حضور پیدا کرد و با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه درباره برنامه های خود برای تیم و همچنین وضعیت خود گفت وگو داشت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: طرح ساماندهی شبکه فاضلاب شمال تهران با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- یازدهمین روز از خرداد ماه 1398 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن ها می توان به گلایه تند مرجانه گلچین به وضعیت پیشکسوتان در سینما اشاره ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- نفرات برتر چهار وزن تیم ووشوی جوانان ایران در بخش ساندای دختران مشخص شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی گفت: فحاشی، پرتاب نارنجک، درگیری با نیروی انتظامی و ایراد خسارت به اموال دیگران از تخلفات تیم میزبان بوده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران از فعالیت دوچرخه های سیستم هوشمند اداری و آموزشی در پایتخت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- خوسه آنتونیو ریس در یک سانحه رانندگی در سن 35سالگی درگذشت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- بر اثر انفجاری عظیم در کارخانه ساخت ماده منفجره TNT در شهر ژرتسینکی روسیه تاکنون زخمی شدن 19 تن تایید شده است، که در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- بیش از 6 هزار نفر از مسلمانان ساکن انگلیس در مراسم بزرگ افطار در شهر بریستول انگلیس شرکت کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با حضور رییس جمهور در ماه های آینده 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- علی دادگر با حضور در ارمنستان با رئیس فدراسیون تیراندازی این کشور دیدار و تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک نام زهرا نعمتی را در میان برترین کمانداران مسابقات جهانی هلند اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل استاندارد تهران گفت: 304 آزمایشگاه همکار استاندارد در تهران فعال هستند که از این تعداد، 35 آزمایشگاه در زمینه صنعت غذایی فعالیت دارند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- انفجار های مهیب در کارخانه تولید مواد منفجره روسیه دست کم 38 زخمی بر جای گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- در شرایطی که کمتر از یک هفته تا شروع رسمی فصل نقل و انتقالات باقی مانده، باشگاه های ایرانی باید مراقب قرارداد های جدید و جذب بازیکنانی که تحت قرارداد تیم دیگری هستند باشند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان قاین ازکشف یک کیلو زعفران تقلبی و 200 کیلو زعفران تقلبی در حال تولید در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا تهران گفت: فردی که با سوء استفاده از تصاویر شاکی اقدام به انتشار آن در فضای مجازی کرده بود، ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید انواع فرنگی جات در میادین میوه و تره بار باید از کیلویی یک هزار تا 19 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست اداره کل اسکان سازمان حج و زیارت توضیحاتی را در خصوص کیفیت چادر های عرفات و منا، محل اسکان، متراژ تعیین شده برای حجاج ایرانی در منا و عرفات بیان کرد.