سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 3 دی 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 1 دی 1397 نامه نیوز 2 دی 1397 نامه نیوز 3 دی 1397 نامه نیوز 4 دی 1397 نامه نیوز 5 دی 1397 نامه نیوز 6 دی 1397 نامه نیوز 7 دی 1397 نامه نیوز 8 دی 1397 نامه نیوز 9 دی 1397 نامه نیوز 10 دی 1397 نامه نیوز 11 دی 1397 نامه نیوز 12 دی 1397 نامه نیوز 13 دی 1397 نامه نیوز 14 دی 1397 نامه نیوز 15 دی 1397 نامه نیوز 16 دی 1397 نامه نیوز 17 دی 1397 نامه نیوز 18 دی 1397 نامه نیوز 19 دی 1397 نامه نیوز 20 دی 1397 نامه نیوز 21 دی 1397 نامه نیوز 22 دی 1397 نامه نیوز 23 دی 1397 نامه نیوز 24 دی 1397 نامه نیوز 25 دی 1397 نامه نیوز 26 دی 1397 نامه نیوز 27 دی 1397 نامه نیوز 28 دی 1397 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۱:۴۷    
جویدن آدامس یا خوردن قرص نعناع، به طور موقت بوی سیر را از بین می برد. قرص یا آدامس نعناعی ای را انتخاب کنید که عصاره ی قوی داشته باشد یا از روغن نعناع واقعی تهیه شده باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۰    
رفتار صحیح زن با شوهر و همچنین شوهر با زنش یکی از اصول اصلی یک زندگی زناشویی موفق است. در این مقاله قصد داریم نحوه رفتار صحیح زنان با شوهرشان را به شما بگوییم. با ما همراه شوید
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۰    
یک کارشناس مذهبی با ابراز این عقیده که که جنیان، توانایی برخی تصرفات در دنیای مادی را دارند، عنوان کرد: در قرآن کریم و در ترجمه آیه ای از سوره نمل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۷:۳۲    
یکی از مهم ترین عوامل دندان درد پوسیدگی دندان است. باکتری های دهان از قند و نشاسته بجای مانده روی دندان ها تغذیه می کنند و از خود اسید هایی را تولید می کنند که به تدریج مینای دندان را از بین می برند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۶:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک زوج کلاهبردار که با ترفند راه اندازی یک شرکت صوری و تخصیص سهام مبلغ 3 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۱:۱۷    
مردان کمتر از زنان به پزشک مراجعه می کنند و میزان ابتیا به برخی بیماری ها در مردان بیشتر از زنان است، اما با رعایت برخی نکات می توان از بروز مشکلات بیشتر پیشگیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۲    
رسانه های اسراییل یکی از دلایل فروپاشی کابینه فعلی نتانیاهو را اختلاف بر سر تصویب قانون نژادپرستانه موسوم به دولت-ملت یهود دانسته اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۳۵    
وحید ایمانی فعال رسانه ای درباره اخبار انتصاب داماد آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران ، در حساب توییتر خود نوشت:
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۰۲    
دبیر علمی سومین کنگره سلامت مردان با اشاره به 3 عامل خطری که بیشتر بلای جان مردان ایرانی است، گفت: عوامل خطر در مردان از طریق راهکارهای آموزشی و توجه به آن بسیار قابل پیشگیری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۶:۳۲    
متوو اسپلیتگربر پس از به قتل رساندن همسر، مادر همسر و زخمی کردن پسر 4 ساله خود، دست به خودکشی زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۴:۰۲    
یک دانشجوی دختر ادعا کرده است که لیو میلیاردر چینی او را به زور سوار ماشین کرده و در آپارتمانش مورد تعرض قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۳:۳۲    
فرمانده انتظامی خنج از دستگیری فردی که با ترفند های خاص اقدام به کلاهبرداری 2 میلیارد و 200 میلیون ریالی کرده بود خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۳:۰۲    
در حالیکه قیمت دلار چند روزی است در کانال 10 هزار تومان دوام آورده است، دلالان و برخی صرافان بازار ارز رفتاری مشکوک و غیرمنطقی را در پیش گرفته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۲:۰۲    
کارلوس کی روش در بازی با فلسطین از وریا غفوری در جایی از زمین استفاده کرد که برایش روزهایی درخشان در لیگ داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۳۲    
محمدعلی الفت پور عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان از یک علت مرگ هاشمی شاهرودی خبر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۰    
علیرغم تلاش پزشکان آیت الله هاشمی شاهرودی به لقاء الله پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۵    
ایرنا نوشت: آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید از بروز بدحجابی در شهر مقدس قم به شدت انتقاد کرد و گفت: من از مسئولان خواهش می کنم که قم را از بدحجابی و بی بند و باری نجات دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۲    
معاون سیاسی وزیر امورخارجه ایران در دیدار سفیر رومانی در تهران گفت: اتخاذ مواضع سیاسی کشورهای اروپایی در حمایت از ایران و برجام کافی نیست و باید اقدامات عملی نیز صورت گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۲    
عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه امسال و سال آینده گرد و غبار نداریم، گفت: خوشبختانه به دلیل بارش ها به جز استان سیستان و بلوچستان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۶    
باشگاه خبرنگاران نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حال آیت الله شاهرودی مساعد نیست و هوشیاریشان بسیار ضعیف است و نحیف شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۶    
تسنیم نوشت: دومین کمیسیون مشترک نظامی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۶    
ایرنا نوشت: کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با کاهش مبلغ پیشنهادی اش برای احداث دیوار در مرز مکزیک موافقت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۵۰    
ایرنا نوشت: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به اخبار متعدد درباره وضعیت وخیم جسمی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور ترکیه گفت: ما امنیت و صلح اعراب و مشکلات کردها در سوریه را به عنوان مشکلات خود بر می شماریم. چرا ما در سوریه هستیم؟ ما آنجا هستیم تا آزادی اعراب و کردها را برای آن ها تامین کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۵    
دستیار دبیرکل اتحادیه عرب گفت: هیچ تغییری در موضع ما در قبال عضویت سوریه در این نهاد ایجاد نشده است و کرسی آن تا این لحظه معلق است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۲    
اگر به طور میانگین هر سرباز غایب 15 میلیون تومان پرداخت کرده باشد، با احتساب 500 هزار شرکت کننده در این طرح، حدود 7 هزار و 500 میلیارد تومان درآمد تقریبی این طرح از آغاز آن تاکنون بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۰    
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این که نیروی هوایی در اوج قدرت و صلابت به کار خود ادامه می دهد، گفت: در ناوگان هوایی دنیا چیزی به نام ناوگان فرسوده نداریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی حزب لیکود اسرائیل اعلام کرد که رهبران ائتلافی بر سر برگزاری انتخابات در بهار آینده توافق کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۷    
وزیر خارجه کشورمان گفت: گزینه های زیادی بعد از خروج آمریکا از برجام داریم و هرگاه مصلحت ملی اقتضا کند این گزینه ها را به کار می گیریم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۷    
معاون اول رییس جمهور افزود: پس از اعمال تحریم ها از سوی آمریکا، بخش هایی از اقتصاد کشور تحت فشار قرار گرفت و در نتیجه، تلاطم هایی در برخی شاخص ها نظیر تورم، نرخ ارز، رشد اقتصادی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۲    
مهر نوشت: فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: سپاه حفاظت مانند سایر نیروهای مسلح رزمایش های را برای مقابله با تهدیدات احتمالی انجام می دهد و برای مقابله با تهدیدات کاملا آماده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۵    
باید منتظر ماند و دید در ماه های آتی که فضای سیاسی کشور آرایش شفاف تری برای انتخابات به خود می گیرد، معادلات صحنه در قالب شورای وحدت به سمت همگرایی بیشتر اصولگرایان رقم می خورد یا آنکه شورای همگرایی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۵    
ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم نظارت بیشتر بر فضای حاکم بر کنسرت تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۲    
رییس سازمان خصوصی سازی به ابهاماتی مربوط به حواشی برخی از واگذاری ها که تعدادی از نمایندگان مجلس درباره اش صحبت کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۲    
ایسنا نوشت: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که هیات رئیسه مجلس بررسی پرونده نماینده سراوان را در صلاحیت هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تشخیص داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۲    
مهر نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش 400 تومانی قیمت مرغ آماده طبخ نسبت به دیروز و عرضه آن با قیمت 13 هزار و 900 تومان در بازار خرده فروشی خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۶    
معاون حقوقی و امور مجلس ستاد کل نیروهای مسلح با استقبال از ارائه پیشنهادهایی که منجر به بهبود وضعیت خدمت سربازی شود اعلام کرد اخباری که تحت عنوان تغییر قانون سربازی مطرح می شود، صحت ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۰    
حریرچی اسیب شناس اجتماعی می گوید ذکر اینکه زن شاغل است، هیچ تاثیری در شروط ضمن عقد ندارد و مرد می تواند به بهانه های مختلفی مانند اینکه اصلا از محیط کاری همسرم رضایت ندارم و.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۲    
عراق به اندازه کافی از تحریم های آمریکا در سال های دهه 1990 جنگ خلیج فارس زخم خورده است. تهدید به تحریم به معنای نابودی اقتصاد این کشور است که نیازمند هرگونه کمک برای بازسازی های بعد از جنگ است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۶    
این روزها بسیاری از افراد برای فرار از موهای سفید، اقدام به رنگ کردن موهای خود می کنند. درواقع رنگ مو یک روش موثر برای مبارزه با موهای سفید است که بسیار هم رواج دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۷    
در حالی قیمت متوسط واحدهای مسکن مهر پرند بین 70 تا 100 میلیون تومان است که دلالان با ارسال پیامک هایی به متقاضیان پیشنهاد خرید واحدها را با قیمت 40 میلیون تومان می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۲    
حضرت امام رضا(ع) در کتاب طب الرضا به چگونگی و راه های تقویت حافظه اشاره کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۷    
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی مشغول اجرای تروریسم دولتی در فلسطین اشغالی است تاکید کرد صهیونیست ها به دلیل جنایاتی که مرتکب شده اند اجازه ندارند از کسی انتقاد کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۷    
حسین تفضلی، مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل بین المللی در کافه خبر خبرآنلاین به بررسی چشم انداز دولت آمریکا و اختلافات اروپا و ترامپ پرداخته است. .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۵    
رئیس کلانتری 190 مجیدیه درخصوص جزئیات تیراندازی مأموران این کلانتری در محدوده امام حسین (ع) و همچنین دستگیری موبایل قاپان این محدوده خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اشاره به آمار سقط جنین در کشور و سختگیری هایی که در ارایه مجوز سقط انجام می شود، در عین حال از پرونده سنگین قاچاق پروتزهای درمانی خبر داد و خواستار برخورد قانونی با آن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین بر این باور است که واشنگتن باید به جامعه جهانی درباره این مساله توضیح دهد که چرا سفارتخانه های آمریکا در سراسر جهان، تسلیحات جاسوسی خریداری کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۶    
وائل مهدی در الشرق الاوسط چاپ لندن نوشت: کسی تصور نمی کرد که در سال 2018 قیمت نفت به این سطح برسد. قیمت های نفت برنت در مدت کوتاهی حدود 30 دلار سقوط کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۶    
روزنامه آفتاب یزد نوشت: تجربه حضور آذری جهرمی در این شبکه ها نشان داد که اگر دولت مردان و مسئولان کشوری سعی در ارتباط مداوم با مردم در فضای مجازی داشته باشند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۷    
آملی لاریجانی گفت: امروز علاوه بر توجه به کاستی ها و عبرت از سوءتدبیرها باید مقاومت و پیروزی خود را نیز مورد توجه قرار دهیم و مردم و مسئولان نیز باید بیش از گذشته هوشیار باشند که دشمن به دنبال وارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۵    
انتشار ویدئوهایی از نمایندگان مجلس این روزها در حالی خبرساز شده که گفته می شود این ویدئوها هدفمند و با هدف تخریب جایگاه مجلس در افکار عمومی است؛ ادعایی که چندان قابل پذیرش نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس از اشتباه نماینده سراوان حمایت نمی کند گفت که محمد باسط درازهی به خاطر اشتباه خود عذرخواهی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۰    
رییس سازمان خصوصی سازی با اشاره به نامه نمایندگان به رییس قوه قضاییه برای بررسی تخلفات سازمان خصوصی سازی و درخواست ممنوع الخروجی خود گفت: چنین درخواستی از سوی نمایندگان از قوه قضاییه مطرح شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۷    
شهردار لندن به مسئله یک زندانی دو تابعیتی در ایران ورود کرد و خواستار آزادی هر چه سریع تر وی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۱    
رند پال سناتور جمهوری خواه آمریکایی ضمن تاکید بر اینکه نظامیان آمریکایی باید از افغاستان و سوریه خارج شوند، گفت که بشار اسد پیروز شده و واشنگتن چاره ای جز مذاکره با سوریه، ایران و روسیه ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۱    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، با صدور پیامی، از مردم ایران خواست تا برای شفای آیت الله هاشمی شاهرودی دست به دعا بردارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۴۷    
روزنامه سازندگی با عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت ها، عملکرد شورای نگهبان، ماندن یا رفتن آیت الله جنتی، نظارت استصوابی و... به گفتگو نشست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۵    
یک مرجع تقلید تاکید کرد: اخیرا درمجلس اتفاقی افتاده که شکل خوبی نداشت؛ اگر با ادبیات خوب برخورد می کردیم جلوی مشکلات بعدی گرفته می شد؛ نباید با خشونت و استفاده از ادبیادت نامناست برای خود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۵    
عضو ستاد انتخابای میرحسین موسوی درباره اعلام پیروزی میرحسین در شب انتخابات معتقد است: اصل برگزاری آن کنفرانس خبری در آن ساعت مورد نقد من بود و خدمت ایشان هم عرض کردم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۰    
قیمت طلا و سکه در بازار آزاد طی روز جاری نسبت به دیروز افزایش یافته که مهمترین علت آن افزایش قیمت جهانی طلاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۷    
اخیرا مشاهده شده که پیشنهادهایی برای اجاره کارت یا حساب بانکی در مسیرهای ارتباطی گوناگون از جمله کانالها و گروه های فضای مجازی مطرح می شود که در ازای استفاده از کارت یا حساب بانکی شخص، مبالغی می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۱    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران با افزایش قیمت نسبت به دیروز 3 میلیون و 470 هزار تومان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۵    
رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که آیت الله هاشمی شاهرودی علائم حیات دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هیأت رئیسه مجلس، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان را مرجع قانونی برای رسیدگی به موضوع نماینده سراوان دانست و تصمیم گرفت تا کار در همین هیأت بررسی و پیگیری شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۰    
نایب رئیس اول کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه استیضاح حجتی در صحن علنی روز چهارشنبه مجلس مطرح خواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۱    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به هیچ وجه اجازه نمی دهیم ناو هواپیمابر استنیس به آبهای سرزمینی ما نزدیک شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۵    
فارس نوشت: وزیر کشور گفت: در مورد شکایت های انتخابات ریاست جمهوری باید یک روزی مفصل صحبت کنم. از اصل شکایات ما همیشه استقبال کرده ایم و دلیلش این است که یکی از مراحل نظام دموکراسی همین است که اگر کسی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۶    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص اهتمام به موضوع سیستم گرمایشی مدارس محروم بیان کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۱۱    
یکی از جالب ترین برنامه های مایکروسافت که اخیرا منتشر شده و هیچ ارتباطی با ویندوز و آفیس ندارد، برنام مرتبط با دستخط موسوم به Font Maker است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۵    
مرجع تقلید شیعیان گفت: برگزاری جلسات مختلط دختر و پسر و یا حرکاتی که در ورزشگاه ها دیدیم که می گویند که زن و مرد قاطی شوند مسائلی است که زیبنده جامعه اسلامی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۵۶    
سرپرست کنونی کارکنان کاخ سفید که از نزدیکان ترامپ است، گفت: احتمالا تعطیلی دولت فدرال تا زمان بازگشایی دوباره کنگره پس از تعطیلات کریسمس ادامه خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۴۷    
ایسنا نوشت: اقتصاد جهانی نگران بودند صعود کرد و نزدیک به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۵    
رییس سازمان حج و زیارت از شناسایی 7 شهید ایرانی مفقود شده در فاجعه منا و وضعیت نامشخص 3 پیکر ایرانی دیگر خبر داد و اعلام کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۶    
رئیس بیمارستان خاتم الانبیا از وخامت حال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۰    
آیت الله خاتمی عضو مجلس خبرگان گفت:با ریا مخالفم. اینکه خانه، خانه بسیار شیکی باشد، اما ظاهر آن را سیمان بزنند که مردم نگویند خانه فلانی شیک است، من معتقدم همانگونه که هستید باید زندگی کنید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۷    
در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان باند فروش دلارهای سبز و سیاه متلاشی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۰    
رئیس بیمارستان خاتم الانبیا خبر فوت آیت الله هاشمی شاهرودی را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۰    
رئیس سابق یکی از شعب بانک تجارت در کرمان که به پولشویی، اخذ رشوه و اختلاس متهم است، گفت: به صنعت هواپیمایی و سیستم بانکی خدمت کردم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۷    
نماینده دادستان تهران گفت: اخلال د ر نظام اقتصادی کشور ا ز طریق اخلال در نظام پولی، پولشویی ، اختلاس توأم با جعل ، معاونت د ر اختلاس، جعل و استفاده ا ز سند مجعول، تصرف غیرقانونی اموال توقیف شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۷    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دوره دوم ریاست جمهوری باراک اوباما در یادداشتی ضمن انتقاد تند از تصمیم خروج نظامیان آمریکایی از سوریه نوشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس از حضور روحانی برای ارائه لایحه بودجه در جلسه فردای مجلس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۵    
رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس جزئیات جدیدی از پرونده دکل های نفتی گمشده را بیان کرده و از ردپای یک زن و 3 مرد در این پرونده خبر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۶    
آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از یک دوره بیماری، دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۷    
پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر تصمیم کاخ سفید برای خروج 7 هزار نظامی از افغانستان این خبر هنوز توسط منابع رسمی تایید نشده اما واکنش های زیادی را در پی داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۱    
حزب الله لبنان اعلام کرد که هیچ بیانیه ای درخصوص روند تشکیل کابینه و مسائل دولتی صادر نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در توئیتر خود نوشت : رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه قویا مرا مطلع ساخت که وی هر آنچه از (گروه تکفیری – تروریستی) داعش در سوریه باقی مانده باشد، پاک خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۵    
طبق اخبار رسیده از بیمارستانی که رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در آن بستری است، ایشان تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۲    
مجمع عمومی سازمان ملل با اکثریت قاطع آرای اعضا قطعنامه ای را در حمایت از حاکمیت سوریه بر منابع طبیعی جولان اشغالی تصویب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۲    
ایسنا نوشت: خروج زودهنگام وزیر دفاع آمریکا که باعث شگفتی رهبران کنگره شده، به تعداد رو به رشد پست های خالی کابینه رئیس جمهوری ایالات متحده در حالی می افزاید که ترامپ با سنگ اندازی ها برای کسب تایید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۶    
عضو ارشد فراکسیون امید مجلس گفت:حمایت اصلاح طلبان از روحانی نبود صحنه سیاسی کشور به گونه ای دیگر رقم می خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۰    
آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از یک دوره بیماری، دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۷    
درحالی که در بودجه سال آینده میزان صادرات نفت 1.5 بشکه در روز با نرخ 54 دلار پیش بینی شده هم اکنون آمار صادرات نفت محرمانه شده و هیچ آمار دقیقی در این مورد در دست نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۲    
شبکه خبری سی ان ان به نقل از مقام های آگاه در ارتش آمریکا گزارش داد که وزیر دفاع مستعفی این کشور در آخرین روزهای کاری خود دستور خروج نظامیان آمریکایی از سوریه را امضا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۰    
زن جوان هنگامی که قصد داشت از همسرش جدا شود قربانی توطئه سیاه وی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۷    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: دهک های کم درآمدتر در اولویت واریز سود سهام عدالت قرار دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۵    
ایران نوشت:چندی قبل زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از سرقت 100 میلیونی از خانه اش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۰    
محمد سالاری در روزنامه ایران نوشت: تحرکات اخیر رئیس دولت دهم با چاشنی دعوت رئیس جمهور به مناظره، وعده افزایش غیرمتعارف یارانه ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۳۱    
روزنامه ایران نوشت:آقای روحانی در تمام مدت 5 ساله ای که ریاست قوه مجریه را برعهده دارد، در معرض حجم زیادی از بی انصافی قرار گرفته است.
  • ۱