یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 14 دی 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 1 دی 1397 نامه نیوز 2 دی 1397 نامه نیوز 3 دی 1397 نامه نیوز 4 دی 1397 نامه نیوز 5 دی 1397 نامه نیوز 6 دی 1397 نامه نیوز 7 دی 1397 نامه نیوز 8 دی 1397 نامه نیوز 9 دی 1397 نامه نیوز 10 دی 1397 نامه نیوز 11 دی 1397 نامه نیوز 12 دی 1397 نامه نیوز 13 دی 1397 نامه نیوز 14 دی 1397 نامه نیوز 15 دی 1397 نامه نیوز 16 دی 1397 نامه نیوز 17 دی 1397 نامه نیوز 18 دی 1397 نامه نیوز 19 دی 1397 نامه نیوز 20 دی 1397 نامه نیوز 21 دی 1397 نامه نیوز 22 دی 1397 نامه نیوز 23 دی 1397 نامه نیوز 24 دی 1397 نامه نیوز 25 دی 1397 نامه نیوز 26 دی 1397 نامه نیوز 27 دی 1397 نامه نیوز 28 دی 1397 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۲۵    
هر روز از این طرف و آن طرف خبرهایی از سرطان زا بودن چیزهایی می شنویم که شاید شگفت زده مان کنند. درصورتی که برخلاف تصور و باور عمومی، بی ضررند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۱۶    
ایران و متحدانش تحولات سوریه را به گونه ای رقم زده اند که ترامپ خود را بازنده این جنگ دیده است و فرار را بر قرار ترجیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۲:۳۷    
اعضای تشکل های اسلامی دانشجویان ایران (تادا) در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهوری درخواست کردند که طرح تاسیس مراکز آموزش عالی علوم پزشکی خصوصی ملغی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۶    
تاجگردون در پاسخ به آشنا نوشت: هر رئیس جمهوری گویا باید یک مشائی داشته باشد. مشاور محترم رئیس جمهور بعد از شش سال از دوره رئیس جمهور با دادن آدرس غلط به جامعه فرار به جلو میکند. بودجه را دولت میدهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۵    
قائم مقام حزب اعتماد ملی در واکنش به اظهارات دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در خصوص حصر گفت: جنابعالی در جریان پشت پرده پرونده حصر نیستید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۰    
مشاور وزیر سابق بهداشت و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت استعفا داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۶    
دبیرکل ناتو می گوید در صورت ادامه آزمایش های موشکی روسیه راه افتادن بحث درباره رقابت تسلیحاتی در اروپا منتفی نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۱    
کیهان نوشت:در پی اعلام انتصاب خانم حمیرا ریگی به عنوان سفیر ایران در کشور برونئی، موجی از تبلیغات مبنی بر اینکه معاون اول رئیس جمهور به وعده خود عمل کرد و سفیر منصوب زن، اهل سنت و بلوچ است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۵:۵۷    
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا وجود هرگونه طرحی را برای استقرار نیرو های کشور های عربی در سوریه پس از خارج شدن نیرو های آمریکایی از این کشور رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۵:۵۱    
در حالی که نخستین هفته زمستان بازار سکه و طلا افزایش 11درصدی قیمت ها را نسبت به آخرین هفته پاییز تجربه کرده بودند؛ دومین هفته زمستان با کاهش قیمت سکه و طلا آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۵:۳۶    
کیهان: دعوت ویژه از ظریف برای سخنرانی در جشن انتشار بیست هزارومین شماره روزنامه خراسان مایه تعجب ناظران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۵:۲۱    
گروهی از هکرها اعلام کردند با دستیابی به اطلاعات فوق محرمانه درباره حوادث 11 سپتامبر، قصد دارند "دولت پنهان" ایالات متحده آمریکا را رسوا کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۲:۵۱    
بر اساس مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار مبنی بر تغییر پرداخت سود سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت از روزشمار به ماه شمار، میزان سود پرداختی به صاحبان حساب ها دچار تغییراتی خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۰:۵۱    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 9 نفر از عناصر کلیدی و سرشبکه دلالان ارزی و عاملان اصلی گران فروشی ارز در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۰:۳۶    
کوین کنستانت مدافع سابق تیم میلان با قراردادی به مدت 3 سال و نیم، به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۰:۱۲    
تیم ملی ایران با 23 مرد آهنین خود، به دنبال آن است که در جام ملت های آسیا 2019 پس از سال ها دوری از کسب افتخار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهوری ترکیه از برگزاری نشست سران ترکیه، پاکستان و افغانستان در شهر استانبول بعد از انتخابات محلی ترکیه که قرار است در پایان ماه مارس برگزار شود، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۲:۱۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای، اخبار منتشر شده به نقل از مدیرکل صنایع خودرو درخصوص توقف تولید به دلیل مشکلات ناشی از تحریم را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۵    
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا وجود هرگونه طرحی را برای استقرار نیروهای کشورهای عربی در سوریه پس از خارج شدن نیروهای آمریکایی از این کشور رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۱:۲۶    
یکی از مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد هنوز برنامه زمانی معینی برای خروج نیروهای نظامی این کشور از خاک سوریه وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۶    
کُردهای سوریه روز جمعه سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره فروش نفت به ایران را تکذیب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۰    
وزارت امور خارجه ترکیه روز جمعه به اظهارات مایک پمپئو در مورد نقش مخرب ترکیه در بحران سوریه واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۶    
انگلستان از اقدام روسیه بابت دستگیری یک شهروند انگلیسی-آمریکایی به اتهام جاسوسی انتقاد کرده و مسکو را از انجام آنچه شطرنج بازی های دیپلماتیک خوانده شده بر حذر داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۹:۴۷    
یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 اس متعلق به خطوط هوایی نروژ که سه هفته پیش به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شیراز شده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۵    
حدود 170 نفر از شخصیت های معارض مصر مخالفت خود با اصلاحات پیشنهادی در قانون اساسی را اعلام کرده و خواستار مقاومت مسالمت آمیز برای مخالفت با آن شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۲    
با وجود ادامه تظاهرات و اعتراضات مردم فرانسه، رئیس جمهور این کشور بر ادامه اصلاحات در فرانسه تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۰    
بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد بررسی لایحه تشکیل وزارتخانه های رفاه و تأمین اجتماعی و کار و تعاون در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد هدف دموکرات ها از مطرح کردن بحث استیضاح وی، عدم توانایی آن ها در پیروز شدن در انتخابات آتی ریاست جمهوری در سال 2020 است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۵    
مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی دماوند فردا به دلیل برودت هوا و یخبندان تعطیل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۲    
سران گروه های کُرد سوریه به دنبال دستیابی به یک توافق با دولت این کشور با میانجی گری مسکو هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۰    
دفتر حقوق بشر سازمان ملل امروز خواستار آزادی نبیل رجب فعال حقوقی بحرین شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۱    
فعالیت های صندوق توسعه حمل و نقل از هرگونه مالیات و عوارض معاف است، همچنین در صورت انحلال صندوق، همه اموال و دارایی های آن پس از کسب تعهدات و بدهی ها به دولت تعلق دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۲    
آلمان به دنبال افشای اطلاعات صدها نفر از مقام های این کشور در فضای مجازی از سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا درخواست کمک می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۶    
وزیر امور خارجه آمریکا ظرف روزهای آتی عازم هشت کشور در منطقه خاورمیانه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۶    
امارات پس از فشارهای گسترده بین المللی سرانجام به نایب رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه ورود داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۵    
یک فعال سیاسی گفت: به لحاظ شاخص های مادی ومعنوی اوضاع را وخیم نمی دانم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۵    
رئیس جمهوری آمریکا با انتشار پیامی به احتمال استیضاح خود از سوی کنگره این کشور واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۲    
المجتهد، افشاگر معروف سعودی ضمن اعلام مکانی که عاملان قتل خاشقچی در آن نگهداری می شوند، مدعی شد حالت روانی این افراد بسیار بد است و بارها دست به خودکشی ناموفق زده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۶    
یک مسئول ارشد رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که ارتش این رژیم، برای جنگ آماده نیست و در صورتی که وارد چنین جنگی شود، باید بهای وحشتناکی را پرداخت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۰    
ستاره شناسان در مطالعه ای جدید متوجه شدند که کهکشان همسایه ابرماژلانی بزرگ در مسیر برخورد با کهکشان راه شیری قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۷    
مقامات کرواسی به رژیم صهیونیستی هشدار داده اند که اگر به مفاد توافق تسلیحاتی فروش جنگنده های ارتقا یافته اف 16 عمل نکند، این توافق لغو خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۲    
ایرنا نوشت: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: 31 نتن از سران مفاسد اقتصادی که با فساد و رانت خواری ثروت کشور را غارت کردند شناسایی شدند و درخواست داریم در ملع عام و در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۰    
ایسنا نوشت: بعد از لازم الاجرا شدن قانون منع بکارگیری بازنشسته ها، اعلام اخیر رئیس سازمان اداری و استخدامی از این حکایت دارد که در این فاصله حدود 1170 بازنسشته فعال در دستگاه های اجرایی به کار خود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۶    
دستگاه های حاکمیتی اگر در سنوات گذشته هنگام بررسی لایحه بودجه با کمیسیون های تخصصی و فراکسیون ها وارد رایزنی می شدند تا سهم خود را از کیک بودجه افزایش دهند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۶    
ایرنا نوشت: امام جمعه موقت ساری با اشاره به 17 دی ماه سالروز کشف حجاب رضاخانی، گفت: باید همه مسئولان و مردم مبارزه با بد حجابی و بی حجابی را در سرلوحه امور خویش قرار دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۰    
ایسنا نوشت: در شرایطی که بازار گوشت قرمز و تخم مرغ طی هفته های گذشته با نوسان قیمت روبرو بوده است، یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی از ادامه دار بودن واردات این دو محصول پروتئینی تا کنترل بازار و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۷    
مایک پنس معاون اول رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز و در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا در جنگ افغانستان به پیروزی رسیده است، گفت: ترامپ در حال ارزیابی جنگ افغانستان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۰    
سعود المهندی، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا که ریاست کمیته سازماندهی جام ملت های آسیا را نیز بر عهده دارد از ورود به امارات منع شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۰    
نخست وزیر ژاپن قرار است 14 ژانویه در بیست و پنجمین نشست خود در مسکو در ماه جاری میلادی با ولادیمیر پوتین ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۶    
ایرنا موشت: مرادعلی سعیدی پور روجمعه اظهار داشت: جسد این جوان حدود ساعت 10:40دقیقه صبح کشف و به سردخانه قلعه خواجه منتقل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۷    
در یک حمله سایبری بزرگ، دیتای شخصی بسیاری از سیاسیون آلمان، عضو پارلمان فدرال این کشور/ Bundestag روی توئیتر منتشر شد. به گزارش خبرآنلاین، صدها اکانت مربوط
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۶    
ایرنا نوشت: روزنامه فرانسوی لوفیگارو با اشاره به اینکه بحران شدید مالی بر سال میلادی جدید سایه انداخته است، نوشت، جنگ های اقتصادی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۶    
خانه ملت نوشت: سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه عدم تحویل به موقع قطعه، نبود نقدینگی و... باعث کاهش تولیدات شرکت های خودروسازی شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۷    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، مجلس فعلی را پراشکال ترین مجلس پس از دور ششم نامید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۲    
امام جمعه موقّت تهران بر کیفیت بخشی به نمازجمعه تأکید کرد و گفت: باید نمازجمعه را بهتر از همه سال ها برگزار کنیم. نیاز به یک نمازجمعه باشکوه و با صلابت و شیرین بیشتر از همیشه احساس می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۶    
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری سودان فاش کرد که طرف هایی به وی توصیه کرده اند که روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی کند تا اوضاع سودان آرام شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نکته قابل توجه در شیطان شناسی از نگاه نهج البلاغه این است که در نهج البلاغه در مورد شیطان یک تحلیل روشی و تبیین جریانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۵    
اسامی فیلم های بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد . سه فیلم آنجا همان ساعت ، بی حسی موضعی و مدیترانه در فهرست رزرو قرار گرفتند و در صورت نرسیدن فیلم های بخش مسابقه به این بخش اضافه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۶    
تسنیم نوشت: وزیر خارجه آمریکا در اظهارنظری جدید درباره تحریم های ضدایرانی آمریکا گفته هدف این اقدامات ایجاد شرایطی است که به زندگی بهتر مردم ایران منجر شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۶    
امروز چند نامزد ایده آل برای ریاست جمهوری کشور سراغ دارید؟ چاره ای نیست که بین افراد کسی را مدنظر قرار دهیم که نسبت به دیگران بهتر باشد، نه این که کامل و ایده آل باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۰    
بر اساس پیش بینی های صورت گرفته و در قالب اقدامی ملی مقرر است 100 هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد ساخته شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۰    
مصطفی کواکبیان که از سوی بیژن ذوالفقارنسب به عنوان مهمان ویژه به مراسم انتخاب برترین مربیان سال 96 دعوت شده بود، برای حرف هایش با برخورد نادرفریادشیران مواجه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۶    
وزارت خارجه عراق از قصد رئیس جمهور ترکیه برای سفری قریب الوقوع به بغداد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۵    
محسن امیریوسفی تهیه کننده و کارگردان فیلم آشغال های دوست داشتنی درباره سال ساخت این فیلم توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۵    
شهردار منطقه 12 تهران در مورد آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو توضیحاتی ارائه کرد و ارتباط بوی نامطبوع روز چهارشنبه تهران با ساختمان پلاسکو تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۲    
ایرنا نوشت: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهدیدهای آمریکا علیه ایران بی اثر است چرا که عقل سیاسی در این کشور به زوال رسیده است و توان نظامی آن فرسوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۰    
واشنگتن پست به نقل از منابع مطلع گزارش داد ترامپ طرح دو نفر از مقامات ارشد دولت خود درباره سوریه با محوریت ایران را رد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۵    
اعمال تعرفه و تحریم توسط آمریکا، اقتصاد جهانی را به سمت پرتگاه کاهش رشد برده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۶    
ترامپ یک "ضد چین" را برای تصدی پنتاگون در نظر دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۲    
وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که نیروهای کشورش در سوریه عملاً خروج از اراضی این کشور را آغاز کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۶    
استاد علم هواشناسی گفت: از نظر علم هواشناسی و با بررسی های صورت گرفته از 15 یا 16 دی ماه تا 25 یا 26 دی ماه یک دوره زمانی تحت تاثیر امواجی از بارندگی برف و باران قرار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۶    
حضرت آیه الله العظمی صافی گلپایگانی تصریح کرد: همه باید با حلّ سریع مشکلات اقتصادی قدردان آنها باشیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۰    
اعتراف جوان شیطان صفت به آزار شوم 12 دختر 5 تا 13 سال در 5 محله جنوب تهران روند تازه ای به پرونده این تبهکار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۵    
موضوع دریافت مالیات از تراکنش های بانکی، اگرچه موافقان و مخالفانی داشته و هنوز به طور رسمی اجرایی نشده است، اما به هر حال هر تراکنش بانکی مشمول اخذ مالیات نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۵    
در حالی که ارزش دلار در یک ماه گذشته تقریباً نصف شده، قیمت ها همچنان در اوج مانده است. گوشت قرمز، مرغ، ماهی و دیگر محصولات هنوز به هیچ علامتی پاسخ نمی دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به این که قبل از مذاکره با طالبان، با دولت افغانستان صحبت داشته ایم ، گفت: ایران به هیچ وجه در مسائل داخلی افغانستان دخالت نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از پیشنهاد نمایندگان برای افزایش وام ازدواج هر یک از زوجین به 20 میلیون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۲    
امارات سفارت خود در دمشق را بازگشایی کرد و به دنبال آن، بحرین اعلام کرد که سفارت این کشور در سوریه به فعالیت خود ادامه می دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۱    
مجموعه خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم و با داستانی در ژانر وحشت کلید خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۵    
نبرد 24 تیم ملی قاره آسیا برای تصاحب تنها یک جام از روز شنبه با برگزاری دیدار افتتاحیه بین امارات و بحرین آغاز خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۶    
منصور حقیقت پور مشاور علی لاریجانی معتقد است تغییر نظام از ریاستی به پارلمانی موجب تعامل و همکاری بیشتر قوای مقننه و مجریه می شود چراکه نخست وزیر از مجلس رأ می گیرد .