شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 4 دی 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 1 دی 1397 نامه نیوز 2 دی 1397 نامه نیوز 3 دی 1397 نامه نیوز 4 دی 1397 نامه نیوز 5 دی 1397 نامه نیوز 6 دی 1397 نامه نیوز 7 دی 1397 نامه نیوز 8 دی 1397 نامه نیوز 9 دی 1397 نامه نیوز 10 دی 1397 نامه نیوز 11 دی 1397 نامه نیوز 12 دی 1397 نامه نیوز 13 دی 1397 نامه نیوز 14 دی 1397 نامه نیوز 15 دی 1397 نامه نیوز 16 دی 1397 نامه نیوز 17 دی 1397 نامه نیوز 18 دی 1397 نامه نیوز 19 دی 1397 نامه نیوز 20 دی 1397 نامه نیوز 21 دی 1397 نامه نیوز 22 دی 1397 نامه نیوز 23 دی 1397 نامه نیوز 24 دی 1397 نامه نیوز 25 دی 1397 نامه نیوز 26 دی 1397 نامه نیوز 27 دی 1397 نامه نیوز 28 دی 1397 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۷:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان زهک سارق حرفه ای هنگام بریدن کابل های برق در شهرستان زهک دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۲    
احمد میدری، معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمود صادقی در نشست شفافیت و رفاه اجتماعی که در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران سخنان مهمی در خصوص شفافیت و بحران های کنونی داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۷    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از جامعه مذهبی کشور درباره اینستاگرام انتقاداتی دارند، از جایگزین مشابه داخلی این شبکه اجتماعی سخن گفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی وقوع حادثه ناگوار واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات تهران، دستور تشکیل کمیته ویژه پیگیری این حادثه را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نماز خواندند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۰    
جامعه روحانیت مبارز در پیامی، رحلت آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۷    
15 بار با برادرم تصمیم گرفتیم با حضور در کمپ، اعتیادمان را ترک کنیم اما سستی اراده مان مانع آن شد و در آخرین لحظه که یک فکر شیطانی به سرمان زد و شاهد سوختن برادرم بودم تلنگری به من زده شد و تصمیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۸:۱۷    
ابتلا به هموروئید مشکل رایج در بسیاری از مردم است که اغلب مورد پنهان کاری قرارگرفته و واقعیت ها در مورد آن نیز مخفی می ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۸:۰۲    
تصور خیلی از ما این است که دندان پزشکان با معاینه دندان ها فقط متوجه بیماری های لثه و دهان می شوند. واقعیت این است که با معاینه وضعیت دهان و دندان ها می توان به بسیاری از مشکلات سلامت عمومی پی برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۷:۴۱    
کودکان ژاپنی به علت روش تربیت خاصی که دارند بی نظیر هستند. در خصوص تربیت کردن فرزندان شان دارند که بد نیست ما هم از آن ها الهام بگیریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۷:۲۰    
خشک کردن ناحیه تناسلی با دستمال کاغذی تقریبا یک عادت عمومی بین تمام زنان است که برخلاف باور رعایت بهداشت با این شیوه زمینه بروز برخی از بیماری ها و عفونت های واژن ایجاد می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۷:۱۱    
رئیس پلیس دشتستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی دشتستان عوامل ربودن دختر 17 ساله افغانی در دشتستان شناسایی و دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۶:۴۷    
ازدواج عاشقانه به قیمت جان تازه عروس نگون بخت تمام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۵:۳۲    
ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی در بودجه 98اختصاص می یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۵:۰۲    
بررسی آمار وزارت راه و شهرسازی حاکی از آن است که اختلاف قیمت مسکن در گرانترین و ارزان ترین منطقه پایتخت متری 18 میلیون و 115 هزار تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۴:۰۲    
الحیات مدعی شد: چند ساعت پس از تاکید رئیس جمهور آمریکا بر خروج نیروهای این کشور از سوریه و دعوت او از دولتهای منطقه از جمله ترکیه، برای تکمیل فرآیند مبارزه با داعش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۳:۳۲    
در لایحه بودجه 98 دولت آمده که استانداران سراسر کشور مجازند با هماهنگی وزارت رفاه و بر اساس پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان نسبت به حذف یارانه نقدی سه دهک بالای درآمدی اقدام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۲:۳۲    
سوژه مستند، علی اکبر هاشمی رفسنجانی است، به تعبیری مهم ترین شخصیت سیاسی تاریخ جمهوری اسلامی. پرداختن به سوژه ای مانند هاشمی رفسنجانی که بیش از چهار دهه در بالاترین سطح معادلات سیاسی حضور داشته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۱:۲۰    
چانگان امروز با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت 128 میلیون تومان در بازار خودرو معامله شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۱:۱۷    
معاون ایرانیان و امور مجلس وزیر امور خارجه توضیحاتی درباره علل دیپورت مسافران ایرانی از گرجستان ارائه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۱۷    
با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، پرسپولیس بمب های خبری اش را یکی پس از دیگری منفجر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۶    
بودجه سازمان حج و زیارت برای سال 98 معادل 6 میلیارد و 230 میلیون تومان برآورد شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۰    
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه گفت: خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام پیامدهای خطرناکی را برای جهانیان رقم خواهد زد. وی همچنین با اشاره به اینکه فرانسه آشکارا از یگان های مدافع خلق سوریه (ی.پ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۷    
بنابر اعلام هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بمنظور حضور نمایندگان در مراسم تشییع آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی جلسه علنی روز چهارشنبه 97/9/5 تشکیل نخواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۴    
بر اساس تصمیم هیات مدیره و با تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مرتضی خامی به عنوان مدیرعامل جدید بانک گردشگری معرفی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۱    
در پی حادثه مصیبت بار درگذشت دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۱    
پژو حالا دیگر یکی از قدیمی ترین برندهای خودرو در کشور محسوب می شود، 206 که تقریبا 17 سالی از ورودش به ایران می گذرد و 405 هم از سال 1368 پا به بازار خرید و فروش خودروی داخلیمان گذاشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۵    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه بین رئیس مجلس و استیضاح کنندگان حجتی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۰    
امام جمعه آبادان با اشاره گزارشات مفصل و متعددی از سطح شهر در زمینه عرضه آبزیان غیر شرعی، از جلوگیری عرضه و برخورد جدی با خاطیان خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۱    
در شرایطی که رئیس جمهور ترکیه برای سفر به مسکو و دیدار با همتای روس خود اعلام آمادگی کرده، سخنگوی کاخ کرملین در بیانیه ای فوری تأکید کرد که فعلا مسکو برنامه ای برای این دیدار ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۵    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیون مبارز، آیت الله سید رضا اکرمی ، در سوگ مرحوم هاشمی شاهرودی از خصایص و ویژگی های عالی وی نام برد و به سیاسیون حال حاضر کشور توصیه کرد که زندگینامه ی آیت الله شاهرودی را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۲    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودرو ها در بازار داخلی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۰    
دو تن از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بحث جانشینی آیت الله هاشمی شاهرودی در ریاست مجمع و نیز نحوه اداره جلسات تا زمان تعیین رییس جدید، اظهارنظر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۲    
چین از آزادی دو تبعه کانادا که به اتهامات مختلف بازداشت کرده، امتناع کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۶    
سید مصطفی آقامیرسلیم، با انتشار توییتی، ناهنجاری های جامعه را مغایر با ارزش های انقلاب دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۰    
ایرنا نوشت: منابع خبری لیبیایی امروز سه شنبه از حمله انتحاری به ساختمان وزارت خارجه این کشور در طرابلس خبر داده و اعلام کردند بر اثر این حمله دست کم یک نفر کشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۷    
بر اساس لایحه بودجه 98، بودجه سال آینده وزارت صنعت، معدن و تجارت ، با افزایش بیش از 1.6 برابری در مقایسه با پارسال به 22 هزار و 855 میلیارد و 981 میلیون ریال (22،855،981،000،000 ریال) رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۰    
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای تسریع در روند بررسی ماجرای حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم تحقیقات، این واحد دانشگاهی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۷    
دادستان کل کشور به دادستان تهران دستور داد موضوع وقوع حادثه مرگبار در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد را پیگیری کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۱    
وزیر تجارت روسیه تأکید کرد تمام قراردادهای تحویل سیستم دفاع موشکی اس 400 یا به روبل بسته شده اند یا به ارزهای داخلی کشورهای خریدار .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۵    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران با افزایش قیمت نسبت به دیروز 3 میلیون و 700 هزار تومان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۷    
با پایان مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی دیگر امکان ثبت نام در سایت خدمات دولت همراه، اپلیکیشن مربوطه و کد دستوری #4* وجود ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۱    
حزب حاکم کنگره ملی در سودان فاش کرد که یکی از کشورها به خارطوم پیشنهاد داده است در مقابل حمایت مالی از این دولت، روابطش با ایران، قطر و ترکیه را قطع کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۵    
عربستان سعودی نخستین روبات هوشمند کارمند را استخدام کرد. درواقع این روبات برای حضور در یک نهاد دولتی وابسته به پادشاهی عربستان استخدام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۲    
رئیس جمهور با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، بر تلاش در راستای توسعه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۲    
روابط عمومی وزارت اطلاعات از دستگیری عناصر شبکه نفوذ در سیستم بانکی و ارزی کشور در استان های سیستان و بلوچستان، تهران، مازندران، قم، کرمان و اصفهان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۲    
رئیس اورژانس تهران از واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه8 نفر جان باختند و 28 نفر مجروح شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۰    
علت پرداخت نشدن بسته کامل حمایتی این است که تا کنون 75درصد بودجه برای بازنشستگان تأمین اجتماعی دریافت شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی با ابزار تاسف نسبت به حادثه دل خراش مدرسه زاهدان تاکید کرد: امیدواریم وزارت آموزش و پروش گزارشی کامل و جامع را در این خصوص به صحن علنی مجلس ارائه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۷    
احمد توکلی به عنوان رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد، دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور که رونوشتی به حسام الدین آشنا هم داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
نمایندگان کارگری که بارها از بی توجهی نمایندگان مجلس نسبت به عقب ماندگی دستمزد کارگران از هزینه ها گلایه کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۶    
وکیل مدافع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از صدور قرار منع تعقیب برای 15 نفر از کارگران بازداشتی این شرکت و آزادی آنها خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۰    
بلومبرگ نوشت: ترامپ همیشه اعتبار افزایش ارزش سهام را به نام خود تمام کرده، اما اکنون که ارزش سهام روند نزولی دارد، انگشت اتهام را به سمت دیگران نشانه رفته و ممکن است وزیر خزانه داری را قربانی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۰    
دولت در لایحه پیشنهادی بودجه سال 1398، رقم بودجه مجلس شورای اسلامی را 107 میلیارد تومان کاهش داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۵    
صرافی های دولتی نرخ فروش دلار و یورو را نسبت به صبح امروز مجدداً افزایش دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۱    
معاون رفاه اجتماعی وزیر کار با تشریح جزئیاتی از پرداخت سبد حمایتی به کارگران، گفت: بعد از آنکه بودجه سبد حمایتی بازنشستگانی که بسته را ردیافت نکرده اند تامین شود، نوبت به کارگران می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۲    
دبیر کل کانون صرافان ایران امکان خرید حواله ارزی توسط صرافی ها برای تامین مصارف وارداتی از طریق سامانه نیما و ثبت در سامانه سنا را ابلاغ کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۷    
ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی (رضوان الله علیه) با صدور اطلاعیه ای، برنامه های وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت فقیه عالیقدر و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی فردا در مجلس برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۲    
بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه 98، عوارض خروج از کشور برای هر نفر 220 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۶    
رئیس سازمان سنجش گفت: طرح مرحله ای شدن برای کنکور سراسری 98 اجرایی و جزئیات آن تا آخر دی ماه اعلام می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از نماینده پیشین کشورش در ائتلاف موسوم به مقابله با داعش وی را مسئول انتقال پول نقد به ایران در پی اجرای برجام دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق توضیحات نوبخت در لایحه بودجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۵    
بر اساس بودجه 98 وزارت نیرو از طریق شرکت های آبفای شهری سراسر کشور مکلف است علاوه بر دریافت نرخ آب های شهری، به ازای هرمترمکعب فروش آب شرب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۲    
با حضور شهردار تهران، مراکز معاینه فنی شهدای زمان آباد و چیتگر و واحد 4 و 5 سیار معاینه فنی افتتاح شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۵    
بر اساس تبصره 14 لایحه بودجه 98، استانداران مجاز به حذف یارانه نقدی سه دهک بالای درآمدی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۲    
عبدی در توئیتی نوشت: آقای روحانی حمله تندی را به اقتصاد دولتی کرد ولی مشکل اقتصاد ایران نه دولتی بودن که غیرعلمی و فاسد و رانتی بودن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۰    
مقام های وزارت جنگ اسرائیل مدعی اند که زیرساخت های اسلحه سازی نیرو های مقاومت در سوریه که پیش تر آن را به ایران نسبت می دادند، نابود شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۷    
معافیت مالیاتی صادرکنندگانی که ارز حاصل از صادرات خود را به کشور برنگردانند در لایحه بودجه سال آینده برداشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۷    
بر اساس لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه سال 98، بودجه دفاعی کشور تقریبا 50 درصد کاهش پیدا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۱    
بودجه دفتر معاون اول رئیس جمهور در مقایسه با سال گذشته به نصف کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۲    
مراسم تشییع پیکر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا صبح در تهران و بعد از ظهر در قم برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۲    
نشست علنی امروز خانه ملت درحین سخنرانی رئیس جمهور با حواشی همراه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۶    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه اروپایی ها آمادگی هزینه کردن را ندارند، گفت: کسی که در قضیه SPV ضرر کرده، اروپاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۷    
نماینده مردم دزفول از جلسه نمایندگان استان های جنوبی کشور با رئیس جمهور برای بررسی مسکل آب این استان ها خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۱    
مرد 33 ساله ای که قرار بود حکم قصاص قطع دو بند انگشت جوان 29 ساله را در زندان مرکزی مشهد اجرا کند، صبح روز گذشته در آخرین لحظات اجرای حکم و زمانی که دو بند انگشت ضارب زیر تیغ قرار گرفته بود به طور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۵    
برخی مواد خوراکی می توانند سطح کلسترول را پایین نگه دارند، از اینرو افزودن آنها به رژیم غذایی می تواند در کاهش کلسترول مثمرثمر باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۷    
گمانه زنی ها در مورد ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شده و باید دید که چه کسی جای خالی آیت الله شاهرودی را پر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۲    
سران لابی صهیونیستی-آمریکایی بنیاد دفاع از دموکراسی ها در یادداشتی خشم آلود در مورد تصمیم ترامپ برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۶    
رئیس جمهور گفت: موفق شدیم لایحه بودجه 98 را در موعد قانونی خود تقدیم مجلس کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۰    
محمدجواد ظریف به روزنامه خراسان گفت:ما هیچ وقت نباید سیاست خارجی را ابزار دعوای داخلی کنیم. این دولت نبود که سیاست خارجی را ابزار دعوای داخلی کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۰    
مدیرعامل شرکت عمران پرند با تاکید بر این که با دلالان مسکن مهر این شهر از طریق پلیس فتا و نهادهای نظارتی برخورد خواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۰    
ایران نوشت:پنجشنبه گذشته مأموران کلانتری 115 رازی هنگام گشت در خیابان متوجه برخورد یک خودروی تاکسی با موتورسیکلتی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۷    
خراسان نوشت:زن 23 ساله درحالی که بیان می کرد اشتباهات تلخی را به نام عشق و سرگرمی مرتکب می شدم،مسائل زندگی خود را در کلانتری مشهد بازگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۱    
رئیس جمهور گفت: موفق شدیم لایحه بودجه 98 را در موعد قانونی خود تقدیم مجلس کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۱    
با توجه به محبوبیت نیروهای مقاومت مردمی مورد حمایت ایران و رسانه های متعدد وابسته به آن در عراق، هواداری از ایران در عراق مستمر خواهد ماند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۲۶    
تحلیلهای بسیاری در مورد سوریه شکل گرفته است که ابعاد ماجرا را بررسی کرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۴۷    
اولین گام برای خارج کردن انرژی منفی از خانه باز کردن تمام پنجره ها است
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۵:۰۲    
طبق گزارش مرکز آمار خانوارهای شهری در آذرماه امسال به طور میانگین 37.4 درصد بیشتر از آذر ماه 1396 برای خرید یک مجموعه کالا و خدمات یکسان هزینه کردند که نسبت به این اطلاع در ماه قبل 2 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۴:۳۲    
حزب الدعوه اسلامی عراق درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۱:۳۵    
یک عضو کارگزاران در واکنش به اظهارات اخیر واعظی گفت: آقای رئیس جمهور و نزدیکان ایشان می دانند نه در سال 92 و نه در سال 96 بدون حمایت قاطع اصلاح طلبان قادر به پیروزی در انتخابات نبودند.