جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 9 دی 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 1 دی 1397 نامه نیوز 2 دی 1397 نامه نیوز 3 دی 1397 نامه نیوز 4 دی 1397 نامه نیوز 5 دی 1397 نامه نیوز 6 دی 1397 نامه نیوز 7 دی 1397 نامه نیوز 8 دی 1397 نامه نیوز 9 دی 1397 نامه نیوز 10 دی 1397 نامه نیوز 11 دی 1397 نامه نیوز 12 دی 1397 نامه نیوز 13 دی 1397 نامه نیوز 14 دی 1397 نامه نیوز 15 دی 1397 نامه نیوز 16 دی 1397 نامه نیوز 17 دی 1397 نامه نیوز 18 دی 1397 نامه نیوز 19 دی 1397 نامه نیوز 20 دی 1397 نامه نیوز 21 دی 1397 نامه نیوز 22 دی 1397 نامه نیوز 23 دی 1397 نامه نیوز 24 دی 1397 نامه نیوز 25 دی 1397 نامه نیوز 26 دی 1397 نامه نیوز 27 دی 1397 نامه نیوز 28 دی 1397 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۴:۵۲    
میخواهید ریزش موهایتان تمام شود؟ در این مطلب راهکارهایی ارائه داده ایم که ریزش موی شما را متوقف می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۱    
ایرنا نوشت: مطابق تبصره 14 لایحه بودجه 98 استانداران سراسر کشور مجازند با هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و براساس پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان نسبت به حذف یارانه نقدی سه دهک بالای درآمدی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۷    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از واریز بسته حمایتی نقدی برای 2 میلیون و 600 هزار بازنشسته و مستمری بگیر این سازمان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۴    
آخرین قیمت گوشی موبایل در بازار
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۶    
ایران نوشت:مردی با حضور در پلیس آگاهی شکایت کرد که از حدود دو سال قبل یک جن وارد خانه آنها شده و با جابه جایی وسایل خانه باعث وحشت اعضای خانواده اش شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۱    
سخنگوی سازمان امدادونجات هلال احمر اعلام کرد: تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی ال 90 در اتوبان قم - کاشان 5 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۱    
مهر نوشت: دریادار تکاور داریوش ضرغامی از مدافعان شهر خرمشهر در اثر عارضه سکته قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز دار فانی را وداع گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۰    
در پی انتصاب آیت الله آملی لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر محسن رضایی پیام تبریکی صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۷:۲۱    
داوطلبان نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم 97-98 دانشگاه آزاد تا امروز 10 دی ماه برای ثبت نام مهلت دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۵:۳۰    
عصب زبانی مسئول احساس در جلوی زبان است
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۳۰    
در سالروز اعدام صدام، یک خبرگزاری اردنی اسرار جدیدی درباره بازداشت صدام طی عملیاتی که تا به امروز جزئیات آن مبهم مانده است، فاش کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۳۰    
میزان نوشت: چند روزی است که از حادثه مرگبار اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۰۶    
معاون قوه قضاییه در خصوص موضوع پولشویی مطرح شده از سوی ظریف اظهار کرد: قانون مبارزه با پولشویی داریم و شورای عالی پولشویی فعال است که مشتمل بر 5 وزیر بوده و مسوولیت آن با وزیر اقتصاد است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۵۷    
کانال تلگرامی "دلنوشته های یک عراقی"، با انتشار تصویری از مراسم ختم آیت الله شاهرودی در عراق نوشت: تصویر حضور دو فرزند ایت الله العظمی سیستانی در ختم مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در نجف اشرف که مورد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهور از وزرای علوم و کشور خواست با تشکیل هیأت رسیدگی به حادثه دانشگاه علوم تحقیقات، گزارش آن را به هیات وزیران ارائه دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۵    
شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به کلیات طرح پارلمان اصلاحات پاسخ مثبت دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۷    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای حضور در تلفیق بودجه 98 انتخاب شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۱    
علی حسن خلیل' وزیر دارایی لبنان هشدار داد که با ادامه رکود سیاسی ناشی از تشکیل نشدن دولت، بحران اقتصادی این کشور در حال تبدیل به بحران مالی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۵    
علیرغم تاکیدات ترامپ برای خروج نیروهای ارتش آمریکا از سوریه شب گذشته این کشور شمار زیادی تسلیحات و مهمات از منطقه کردستان عراق روانه شمال سوریه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۱    
محمد حسین گلپرور وزنه بردار دسته 89 کیلوگرم تیم نیروی زمینی ارتش در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان مدال طلای مسابقات قهرمانی باشگاه های غرب آسیا در بحرین را از آن خود کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت به طور جدی پیگیر شفافیت در عملکرد است، گفت: در راستای تحقق این مهم و ایجاد اتاق شیشه ای گام های خوبی برداشته شده لذا آنها را باید در معرض افکار عمومی قرار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۵    
یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات در پی بازپخش فیلم قلاده های طلا از رسانه ملی اعلام کرد: متأسفانه امسال هم رسانه ملی علی رغم تذکراتی که در سال های قبل داده شده بود، این فیلم را پخش کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۰    
رهبر معظم انقلاب در حکمی آیت الله آملی لاریجانی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۰    
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۵    
مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتار مشتری در بهبود ارائه خدمات بانکها افزود: در بانکداری جدید برای ارائه خدمات و تولید محصولات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۶    
معاون ورزشی استقلال می گوید برگزاری دادگاه CAS درباره پرونده سوپرجام در ابوظبی مقرون به صرفه تر از برگزاری در سوئیس بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۶    
چلسی برای جذب متس هوملس مجبور به پرداخت 30 میلیون پوند است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۷    
درپی اهمال و بی توجهی در نظارت به پخش یک فیلم سینمایی خارجی در مرکز کیش که منجر به انتشار تصاویر ضد فرهنگی در آن جزیره شد با دستور علی عسکری، مدیرکل صدا وسیمای مرکز کیش برکنار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۶    
عزل و نصب هایی اخیرا در عربستان سعودی، حتی خود ملت عربستان را در مورد جدیت سران سعودی در محاکمه شخصیتهای سیاسی دخیل در حادثه ترور خاشقجی قانع نکرد؛ چرا که این برکناری ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۶    
به دنبال پخش صحنه های رابطه جنسی در یک فیلم سینمایی و عدم حذف آنها، چند کارمند این شبکه برکنار شدند و مدیر شبکه کیش صداوسیما نیز عذرخواهی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۷    
رئیس اورژانس کشور از بهبود وضعیت جسمانی مصدومان حادثه علوم و تحقیقات خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۷    
استاد دانشگاه گفت: دولت آینده یا دولت نظامی اقتدارگراست یا دولت اجتماعی که تفکر سوسیالیست عدالت طلب دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد که نگاه ملی، مهم ترین موضوعی است که نمایندگان در زمان بررسی و تصویب لایحه بودجه سال 98 باید مدنظر قرار دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۶    
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه این حکومت مردم سالاری است و مردم، ولی نعمت این انقلاب هست، بیان داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۱    
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اینکه ما بیاییم نکاتی که مرتبط با تاکتیک جنگ بوده را با اشاره ای گذرا در توییتی اینگونه تفسیر کنیم که خون یک عده جوان را هدر دادند یک اشتباه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۵    
نماینده مردم سراوان در مجلس شواری اسلامی در واکنش به سوالات خبرنگاران درباره حواشی اخیر مربوط به او با آنها وارد مشاجره شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۲    
آقای موسوی گفت: ببینید آقای خاموشی! امام آن موقع ولی فقیه و رهبر بودند؛ من نخست وزیر بودم و آقای خامنه ای رئیس جمهور. ما اختلافات را تبیین می کردیم؛ گاهی هم داوری را پیش امام میبردیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۱    
یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به جلسه شب گذشته نمایندگان این استان و استان چهار محال و بختیاری با معاون اول رئیس جمهور گفت که در این جلسه آقای جهانگیری قول داد که به هیچ وجه بحث انتقال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پایه اصلی تحریم ها بعد از وقایع سال 88 شکل گرفت، گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۵    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اگر خواص نسبت به رهبری بی اعتنا باشند و همراهی نکنند فتنه قابل تکرار است لذا باید مراقب تکرار فتنه باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۲    
قیمت خرید و فروش دلار و یورو نسبت به صبح در صرافی های بانکی افزایش یافته است و هم اکنون دلار در این صرافی ها با قیمت 10800 تومان فروخته می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۶    
رئیس مجلس شورای عربستان مدعی دخالت ایران در برخی کشورهای عربی و ایجاد تخریب در آنها شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۵    
دبیر شورای انقلاب فرهنگی در حاشیه بیست و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به حل موضوع حضور بانوان در ورزشگاه ها اهتمام و رویکرد مثبت و سازنده ای دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۲    
روایت حجت الاسلام اژه ای از گفت وگوهایش با کروبی و موسوی و اقدامات وزارت اطلاعات پیش و پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در کتاب جدیدی به نام فتنه تغلب آمده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۶    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه بصیرت مردم کمر هر فتنه ای را خواهد شکست، گفت: حوزه علمیه بصیر است و این حوزه، همان حوزه ای است که در پیدایش این انقلاب نقش موثر داشته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۵    
یک اتوبوس حامل دانش اموزان در روستایی در ارومیه از روی یک پل سقوط کرده است و حال سه نفر از دانش آموزان مساعد نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۲    
در چند روز اخیر توئیتی از محسن رضایی موجب شده که حرف و حدیث هایی درباره عملیات کربلا4 به راه بیافتد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۰    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران با افزایش قیمت نسبت به روز قبل، 3 میلیون و 650 هزار تومان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۷    
واکنش علی جنتی به توییت جنجالی رضایی درباره عملیات کربلای چهار: کسانی که ادعا میکنند این عملیات برای فریب دشمن بوده ، خودشان فریب خورده اند و باید از اظهارت ناصواب خود پوزش بخواهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۲    
نماینده مردم مشهد در پایان نطق میان دستور خود اسنادی را به عنوان اسنادی را به رئیس مجلس تحویل داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در واکنش به اخبار منتشر شده درباره استعفای وزیر بهداشت به خاطر کمبود بودجه طرح تحول سلامت گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۰    
ایسنا نوشت: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه بنعالی ییلدیریم را به عنوان کاندیدای حزب عدالت و توسعه برای شهرداری استانبول معرفی کرد که با مخالفت شدید اپوزیسیون روبه رو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۶    
اطلاعات جدیدی از علت استعفای وزیر بهداشت منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۰    
قیمت دلار در صرافی های بانک ها با 100 تومان افزایش نسبت به صبح دیروز 10 هزار و 600 تومان تعیین شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۱    
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دو فتنه در سال های 78 و 88 به نتیجه نرسید و هوشیار باشید که فتنه سوم دشمن در راه است گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۵    
بخشنامه رییس قوه قضائیه در خصوص تفویض اختیار به رؤسای کل دادگستری های سراسر کشور در راستای اعطای مأموریت موقت به قضات سطح استان ها جهت درج در روزنامه رسمی به پیوست ایفاد می گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی وزارت کشور از تغییر آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار توسط هیات دولت خبر داد و گفت: این آیین نامه به استانداران سراسر کشور جهت اجرا ابلاغ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۲    
شیرین هانتر استاد دانشگاه جورج تاون امریکا در گفت و گو با خبرآنلاین به بررسی دلایل تغییرات در کابینه عربستان پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۰    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در توییتر خود از استعفای وزیر بهداشت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۵    
وکیل مدافع هنگامه شهیدی از ارسال پرونده موکلش به شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر برای رسیدگی مجدد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۵    
دانشجویان واحد علوم و تحقیقات برای روز دوم در میدان دانش این دانشگاه تجمع کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۲    
با رای اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه، محمدنبی حبیبی به در سمت دبیرکلی حزب موتلفه اسلامی ابقا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۲    
وزیر آموزش و پرورش عراق به دنبال انتشار اخباری درباره ارتباط برادرش با داعش، استعفا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۵    
یک نماینده مجلس اظهار کرد: همانطور که برای یک نماینده جلسه غیر علنی گذاشتید و اتفاق را بررسی کردید اینجا هم جلسه بگذارید مخصوصا که می گویند یک عده ضدانقلاب ترمز اتوبوس را بریده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۲    
با بالا گرفتن جنگ قدرت در درون رژیم صهیونیستی، رئیس حزب "اردوگاه صهیونیست" خود را نخست وزیر آینده این رژیم خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از برنامه دولت برای تخصیص بسته های حمایتی به کارگران بخش خصوصی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۶    
پسرجوان که باهمدستی مادرش نقشه قتل پدر خود را طراحی و اجرا کرده بود صبح دیروز پس از محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری به قصاص و مادرش به اتهام معاونت در قتل به 18سال حبس محکوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۷    
نمی دانم آینده و سرنوشت پسر چهار ساله ام در ماجرای دومین ازدواجم چه خواهد شد چراکه خانواده همسرم نمی توانند او را در زندگی پسرشان بپذیرند و من هم برای آن که زندگی ام دوباره متلاشی نشود تصمیم گرفته ام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۵    
جوش شیرین موها را تقویت ، زیبا و صاف می کند تنها کافیست روش استفاده از آن را به عنوان شامپو و یک ماسک موی طبیعی بدانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۶    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: در روز دوشنبه طی 2 تا 3 ساعت تمامی بازنشستگان مشمول دریافت سبد حمایتی این مبلغ را دریافت خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۰    
هافبک مصدوم تیم ملی فوتبال ایران می تواند در بازی های مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا به میدان برود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۰    
پورمختار می گوید: سازمان اوقاف برای جلوگیری از وهن امامزاده ها باید به این موضوع ورود کند. مضاف بر اینکه سازمان اوقاف متولی اصلی این امر است و تکلیف دارد اجازه این سو استفاده ها را ندهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۲    
خبرگزاری مهر با علی طادی کارگردان مستند "هاشمی زنده است"و سیدیزدان حبیبی معاون محتوایی شرکتی که این فیلم را ساخته، مصاحبه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۶    
ششم آبان پرونده ای به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی رسید که محتویات آن نشان می داد زن 57 ساله ای به قصد زیارت از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۶    
ایران نوشت: آیدا سال ها بود به خاطر داشتن انحراف بینی و گرفتگی تنفسی با مشکلات زیادی روبه رو بود. ظاهر بینی اش چندان بد نبود اما گاهی اوقات وقتی عکس هایش را می دید در دل آرزو می کرد کاش بینی خوش فرم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۶    
بازی های بدون برد تیم تحت هدایت جنارو گتوسو با یک پیروزی خانگی مقابل تیم اسپال به پایان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۰    
هاآرتص نوشت: رژیم صهیونیستی به تازگی حملات هوایی علیه سوریه انجام داد. دلیل این عملیات، چهارشنبه شب توسط یک مقام ارشد اسراییلی در مصاحبه با آسوشیتدپرس اعلام شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۰    
در آخرین رده بندی مدعیان کسب جایزه برترین گلزن فوتبال اروپا در فصل جاری، ستاره پرتغالی یوونتوس فاصله خود با رقیب آرژانتینی اش را به حداقل رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۵    
ترامپ با سفر سه ساعته به عراق و بدون اطلاع قبلی چه پیامی می خواست صادر کند؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۳:۳۲    
اعتراضات دی ماه 96 در آغاز رنگ اقتصادی داشت اما به سرعت شعارهای سیاسی هم از زبان معترضان شنیده شد. به همین دلیل با وجود آنکه برخی معتقد بودند دغدغه های اصلی تظاهرکنندگان مشکلات اقتصادی و معیشتی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۳:۰۲    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از شرایط تیم ملی پیش از جام ملت ها گفت: اردوی قطر رایگان است و ایران پولی نداده است. اگر به خودمان بود باید در هوای سرد و آلوده تهران تمرین می کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۲    
بوی بد دهان می تواند نشانه بیماری های دهان و دندان، بیماری های مختلف یا حتی عفونت باشد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۵۰    
افسردگی پاییزی نوعی از اختلالات خلقی است که در فصل پاییز رخ می دهد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۴۱    
مغز می تواند در طول عمر انسان چیزهای جدید یاد بگیرد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۱۷    
روی یکی از عناصر شیمیایی مهم برای حفظ سلامت انسان است و کمبود روی در بدن مشکلات زیادی درپی دارد. با علائم و عوارض کمبود روی در بدن آشنا شوید.