جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۱:۱۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 11 مهر 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 دی 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 مهر 1395 ناطقان 2 مهر 1395 ناطقان 3 مهر 1395 ناطقان 4 مهر 1395 ناطقان 5 مهر 1395 ناطقان 6 مهر 1395 ناطقان 7 مهر 1395 ناطقان 8 مهر 1395 ناطقان 9 مهر 1395 ناطقان 10 مهر 1395 ناطقان 11 مهر 1395 ناطقان 12 مهر 1395 ناطقان 13 مهر 1395 ناطقان 14 مهر 1395 ناطقان 15 مهر 1395 ناطقان 16 مهر 1395 ناطقان 17 مهر 1395 ناطقان 18 مهر 1395 ناطقان 19 مهر 1395 ناطقان 20 مهر 1395 ناطقان 21 مهر 1395 ناطقان 22 مهر 1395 ناطقان 23 مهر 1395 ناطقان 24 مهر 1395 ناطقان 25 مهر 1395 ناطقان 26 مهر 1395 ناطقان 27 مهر 1395 ناطقان 28 مهر 1395 ناطقان 29 مهر 1395 ناطقان 30 مهر 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۴    
او هم اکنون به بیمارستان آپادانا اهواز منتقل شده و حال عمومی اش خوب است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۱    
عوامل زیادی در تیرگی پوست موثر هستند که استفاده از بعضی گیاهان دارویی و میوه ها، می توانند تأثیر بسزایی در روند جوانسازی پوست داشته باشند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۱    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هیات نظارت بر برجام گفت: هیات نظارت بر برجام، به صورت منظم با حضور رئیس جمهوری تشکیل می شود و موضوع برجام را بررسی می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۵    
بسیار ترسیده بودم و نمی دانستم چه کنم تا اینکه تصمیم گرفتم جسد نازنین را به خارج از شهر ببرم به همین دلیل با خودرو به سمت شمال راه افتادم و زمانی که به منطقه سیاه بیشه رسیدم...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۲    
در پی حمله جنگنده های عراقی به مرکز فرماندهی داعش در الانبار، تعداد زیادی از عاملان انتحاری و اعضای دیگر داعش کشته شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۹    
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: جای تأسف دارد در موقعیتی که جامعه نیاز به وحدت دارد، می آیند و در قم کنسرت برگزار می کنند که سبب ناراحتی و نگرانی مراجع، علما و متدینین می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۳    
از فردا همزمان با آغاز ماه محرم حدود 40 هزار تن اقلام تنظیم بازاری این ماه از جمله گوشت، مرغ، برنج و شکر به قیمت مصوب به ویژه برای هیات های مذهبی توزیع می شود که به گفته مسئولان وزارت جهاد کشاورزی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۳    
رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به زمان برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی(روز تاسوعا) ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در استان های اصفهان، لرستان، چهارمحال بختیاری، شمال فارس، تهران، کرج، قم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۸    
دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی انتشار برخی اخبار در رسانه ها درخصوص اظهارات محسن رضایی درباره خنثی سازی عملیات تروریستی داعش در نماز جمعه تهران اطلاعیه ای صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۵    
"هر دیپلمات و خبرنگار امور جنگ و کارکنان امدادرسان در جهان غرب این حقیقت را تایید می کند که برخی جنگ ها مثل جنگ سوریه با توجه عمومی فراوانی مواجه می شوند که می تواند منجر به فشار برای حل جنگ شود اما ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۹    
به طور میانگین در هر 1000 تولد زنده، 2.7 درصد نوزادان با مشکلات کم شنوایی و ناشنوایی به دنیا می آیند، اما این رقم در بعضی استان ها بالاتر از میانگین کشوری است و به حدود هشت هم رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۶    
وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره برگزاری کنسرت در قم و بیانیه جامعه مدرسین در این باره گفت : موضوع ، بحث کنسرت نبوده بلکه همخوانی و همسرایی بوده که محتوا و شکل آن اشکال نداشته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه آمریکا به همراه برخی از همپیمانان منطقه ای خود با پدیده تروریسم به صورت ابزاری برخورد کرده و عزم لازم برای نابودی این پدیده شوم و خطرناک را ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۳    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه هیچگونه مجوزی برای اجرای کنسرت موسیقی در شهر قم صادر نشده است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۷    
کمبود شیر در روسیه به میزان هفت میلیون تن نسبت به نیاز مصرفی 30 میلیون تنی این کشور یک فرصت برای شرکت های ایرانی فعال در عرصه لبنیات و فرآورده های شیری به شمار می رود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۷    
گمرک جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای چگونگی استعلام شماره سریال گوشی های تلفن همراه وارداتی(IMEI) را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۸    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : سوریه هرگز تجزیه نخواهد شد و تنها راه حل بحران سوریه احترام به خواسته مردم و حفظ تمامیت ارضی این کشور است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۹    
رییس جمهوری قانون اصلاح تبصره (10) ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، فرمودند: یکی از نیازهای مهم حوزه علمیه در شرایط کنونی، تدوین طرح تحول در حوزه و برنامه ریزی بلندمدت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۳    
سخنان جواد کریمی قدوسی خارج از محدوده سه سوال با تذکر علی مطهری همراه شد، وی از نماینده مشهد خواست پیرامون سوال ها سخن بگوید و نباید نیت نمایندگان در طرح سوال به گونه ای تلقی شود که فرد سوال کننده ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۵    
نمایندگان مجلس سؤال ملی محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.همچنین در ادامه این جلسه کریمی قدوسی نیز سه سئوال از ظریف پرسید ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۱    
به گزارش روابط عمومی سیما شبکه های تلویزیونی رسانه ملی با تدارک ویژه برنامه هایی به استقبال ماه محرم می روند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۵    
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: حضور بانوان وزنه برداری با حجاب در مسابقات بین المللی در دستور کار ماست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۵    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: ستادهای ترخیص خودرو تهران در هفته نیروی انتظامی تا ساعت 16 فعال هستند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از بین 100 هزار مدیر در کشور، حدود 400 نفر حقوق نامتعارف گرفته اند که حدود 50 میلیارد ریال مسترد شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۹    
مسئله اصلی که باید به آن توجه کنیم آن است که طلاق و ازدواج در دو جامعه کاملا متفاوت رخ می دهند. ازدواج در جامعه مجردها رخ می دهد ولی طلاق را باید در میان جمعیت در معرض طلاق یعنی متأهل ها بررسی کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۱    
دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (12 دستگاه) و همچنین ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۸    
سعید حجاریان از اصلاح طلبان خواست تا با پیشقدم شدن برای مبارزه با فساد، فیش های حقوقی خود را منتشر کنند
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۹    
پسر 10 ساله متولد روسیه که به همراه پدرش برای دیدن بازی دو تیم پرسپولیس و قشقایی به ورزشگاه آمده بود به دلیل شلوغی جمعیت و برخورد یکی از مامورین نیروی انتظامی از هوش رفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۶    
نامزد جمهوری خواه انتخابات آتی آمریکا، دولت این کشور را به دروغگویی در ماجرای پرداخت پول به ایران متهم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۳    
با بالا گرفتن مشاجره بین دو گردشگر ایرانی و 6 شهروند ترک بر سر قیمت طلب شده از سوی آنها، شش فرد مزبور با حمله به دو تن از گردشگران معترض ایرانی آنها را به شدت با چاقو مضروب می کنند که در نتیجه آن یکی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۱    
دختر جوانی که برای ترک مصرف شیشه به کمپ ترک اعتیاد زنان آمده است، گفت: به مواد مخدر شیشه، کوکائین، حشیش و قرص اعتیاد دارم و از چهار ماه قبل برای ترک مواد به کمپ مراجعه کردم و بستری شده ام.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۸    
وی با بیان اینکه عده زیادی از دشمنان از این حرکت سوء استفاده می کنند، گفت: همه باید بدانند که امروز قمه زنی مسئله ای است که مورد توجه شیعه انگلیسی و به نحوی دشمنان است و آن ها می خواهند به این طریق ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۲    
ایران و ویتنام روابط خود را از چهارم آگوست سال 1973 بعد از سال ها آغاز کردند و دوطرف علاقه مند هستند که روابط خود را در زمینه های مختلفی چون سیاست، تجارت، اقتصاد، فرهنگ، آموزش ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۹    
احسان مقدم با رد خبر ایجاد حریق در خط 4 متروی تهران گفت: ساعت 10 دقیقه به 8 در ایستگاه متروی میدان شهدا به دلیل اصطکاک لنت و چرخ واگن، ایجاد دود شده و به همین دلیل مسافران از واگن ها تخلیه شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۹    
عبدولی همان ابتدا درباره ناداوری هایی که درموردش اتفاق می افتد، گفت: نمی دانم شاید به خاطر این است که زیاد می جنگم، هم با داور و هم با حریفانم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۴    
یک گروه بلند پایه از گروه پژو سیتروئن اواخر هفته جاری وارد ایران خواهند شد تا طی یک روز کاری فشرده، مراحل عملیاتی و اجرایی فعالیت شرکت ایکاپ را آغاز کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی ترویج یاد و نام شهیدان را یکی از عوامل مهم در مقابله با این برنامه دشمن و حفظ مقاومت توأم با شوق و طروات در ملت خواندند و افزودند: امروز نگاهبانی یادِ شهداء یک وظیفه است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۸    
وزیر امورخارجه برای پاسخ به والات نمایندگان در صحن مجلس حضور یافت و با استقبال گرم نمایندگان روبرو شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی موادی از آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را اصلاح کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۳    
عادل آذر رییس دیوان محاسبات گزارشی از حقوق های نامتعارف به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۳    
در حالی که وضعیت فروش واحدهای نیمه لوکس شهر تهران در شهریورماه کساد بود واحدهای 100 تا 150 میلیون تومان بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند و بازار واحدهای لوکس نیز با تخفیف، گرمای نسبی خود را حفظ کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۹    
دومین بوستان بانوان قزوین در شهرک مینودر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 450 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به حفاظت آثار تاریخی انتقاد کرد و گفت: عکسی را در اختیار دارم که نشان می دهد تکه سنگی از تخت جمشید به عنوان جاکفشی مورد استفاده قرار گرفته است!
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۰    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از مسکوت گذاشتن تقاضای استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: قرار است کمیته حکمیت یا میانجی گری برای بررسی مشکلات آموزش و پرورش تشکیل شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۱    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: برج 320 واحدی در دست ساخت در این کلانشهر طعمه حریق شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۵    
برقراری پروازهای برنامه ای توسط شرکت های هوایی جهان به مقاصد فرودگاه های ایران و بازگشت مجدد این شرکت ها به ایران علاوه بر ارتقاء خدمات هوایی می تواند تعادل را بین عرضه و تقاضا در صنعت هوانوردی کشور ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۲    
محمد جواد ظریف رییس دستگاه دیپلماسی با حضور در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی به سوال های محمد رضا پورابراهیمی و جواد کریمی قدوسی نمایندگان کرمان و مشهد پاسخ می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۶    
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) اسامی 7 ورزشکار دوپینگی را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۳    
تعدادی از فرزندان شاهد و ایثارگر صبح امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع و خواستار رسیدگی به مطالباتشان از سوی نمایندگان شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۱    
برترین بازیکنان جام جهانی فوتسال معرفی شدند که تنها یک ایرانی در بین آنها حضور داشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۲    
صدرا محقق دبیر اجتماعی روزنامه شرق آزاد شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۹    
کسانی هستند که علاقه وافری صرفا به شخص آقای احمدی نژاد دارند و نه به کس دیگری. آنها به کاندیدای اصلاح طلبان که قطعا رأی نمی دهند و به کاندیدای اصولگرایان هم به دلیل ناراحتی شان اصلا رأی نخواهند داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۶    
التیام سلول های پوست و بازسازی بافت جدید نیاز به مقدار زیاد پروتئین دارد. حال اگر التیام و بهبود بریدگی پوست زیاد طول بکشد احتمالا رژیم غذایی حاوی پروتئین کمی است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۰    
مدیرعامل خانه موسیقی با انتقاد از استفاده از موسیقی در بحث هایی نظیر انتخابات گفت: موسیقی را ابزار دعواهای سیاسی نکنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۰    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت با تشریح ضوابط فروش خوراک به پالایشگاه های کوچک نفت اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون 2.5 میلیارد بشکه نفت و میعانات گازی صادر کرده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۴    
هشدار ربیعی درباره رشد زندگی مجردی در کشور وزیر تعاون از زنانه شدن و رشد زندگی مجردی در میان 7 میلیون و 500 هزار سالمند کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۱    
رییس جمهور کسب مقام سوم جهان توسط ملی پوشان تیم فوتسال کشورمان را تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۸    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر اینکه توانمندی افراد در فرایند اعطای تسهیلات موثر است، حداقل تسهیلات اعطایی صندوق به مشاغل خانگی و روستایی را 5 میلیون تومان و حداکثر تسهیلات را 100 میلیون ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۵    
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۸    
رییس جمهور در پیامی به همایش تکریم منزلت سالمندان: گفت: تلاش دولت فراهم کردن جامعه ای مناسب برای زندگی همه ایرانیان و از جمله سالمندان است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۲    
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۲۹    
مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت داود رشیدی شامگاه شنبه دهم مهر با حضور خانواده وی و جمعی از هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار شد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۱۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه انتظار ما از عادل الجیر و سعودالفیصل این بود که دیدگاه های سازنده ای را راجع به روند سیاسی لبنان از سوی آنها بشنویم و پیشنهادات ما نیز در این ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۱۱    
وی تاکید کرد: تا لحظه آخر منتظر پاسخ کره ای ها خواهیم ماند و از این تغییر نا امید نخواهیم شد البته درصورت مخالفت کره ای ها شرایط برای برگزاری مراسم مذهبی تاسوعا و عاشورای حسینی را برای هواداران با به ...