جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۴۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 14 مهر 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 دی 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 مهر 1395 ناطقان 2 مهر 1395 ناطقان 3 مهر 1395 ناطقان 4 مهر 1395 ناطقان 5 مهر 1395 ناطقان 6 مهر 1395 ناطقان 7 مهر 1395 ناطقان 8 مهر 1395 ناطقان 9 مهر 1395 ناطقان 10 مهر 1395 ناطقان 11 مهر 1395 ناطقان 12 مهر 1395 ناطقان 13 مهر 1395 ناطقان 14 مهر 1395 ناطقان 15 مهر 1395 ناطقان 16 مهر 1395 ناطقان 17 مهر 1395 ناطقان 18 مهر 1395 ناطقان 19 مهر 1395 ناطقان 20 مهر 1395 ناطقان 21 مهر 1395 ناطقان 22 مهر 1395 ناطقان 23 مهر 1395 ناطقان 24 مهر 1395 ناطقان 25 مهر 1395 ناطقان 26 مهر 1395 ناطقان 27 مهر 1395 ناطقان 28 مهر 1395 ناطقان 29 مهر 1395 ناطقان 30 مهر 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۸    
رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه به وقت محلی، به دعوت رسمی رئیس جمهور ویتنام وارد هانوی پایتخت این کشور شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۲    
به گفته منابع آگاه، مناقصه توییتر هفته آینده برگزار خواهد شد؛ با این حال قیمت پیشنهادی این شرکت احتمال برگزاری این مناقصه را کاهش داده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۹    
تدوین قسمت دوم فیلم سینمایی نهنگ عنبر به پایان رسید، رضا عطاران این خبر را در اینستاگرام منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۹    
یک متخصص طب سنتی گفت: امروزه اثر بادکش در درمان درد، بیماری های قلبی-عروقی، بیماری های سیستم ایمنی، بیماری های متابولیک، میگرن، کمردرد، درد شانه ها، آنژین، آرتریت، پرفشاری خون, اضطراب، افسردگی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۷    
شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از برتری مقابل خلخال دشت در دیدار روز گذشته با نتیجه 10 بر 0 امروز برابر امیدهای خود به میدان رفته اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۴    
هر یک از ما طی زندگی خود ممکن است بارها با حالتی تحت عنوان سوزش معده مواجه شده باشیم. اما گاهی سوزش معده از علائم برخی بیماری های خطرناک است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۲    
مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: با مصرف شیر فله ای مخالف هستیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۳    
باز از خلال نامه های امیرکبیر است که متوجه می شویم این دختر هنوز شیرخواره است که ملکزاده خانم فرزند دیگری را باردار است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۱۴    
یک متخصص تغذیه گفت: شنبلیه و گیاهانی از این قبیل به عنوان داروی کمکی در درمان دیابت نقش دارند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۸    
سرتیپ علی حسن الزغیبی، رئیس پلیس استان بابل روز چهارشنبه گفت: "یکی از اهالی منطقه التاجیه بابل به نام (عباس) تنها چند ماه پس از ازدواج، همسر باردار خود را که فقط 17 سال داشت به قتل رساند."
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۵۹    
ماه محرم در حالی روزهای ابتدایی خود را پشت سر می گذارد که مسلمانان در سراسر جهان علاوه بر برپایی عزای حسینی به فعالیتهای سیاسی دینی می پردازند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۴    
مسئولان بحرینی امروز چهارشنبه محمد هادی الغریفی، عالم دینی بحرینی را یک ماه پس از آزادی مجددا بازداشت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۵    
دو ورزشکار ایرانی در میان ترین های پارالمپیک قرار گرفته اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۷    
یک کارشناس امنیتی اسرائیلی در روزنامه معاریو گفت که نخست وزیر اسرائیل در روزهای اخیر یکی از رازهای امنیتی این رژیم را فاش کرده که این مساله یک اشتباه و نقض قوانین نظارت بر اسرار نظامی در اسرائیل است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۲    
یکی از مسئولین امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسرائیل در شرایط بی نظیری قرار دارد که باید آن را حفظ کرد و حتی اگر داعش سرکوب شود باید هر چه سریعتر با جبهه النصره پیوندهای عمیق تر برقرار کنیم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۶    
در جدیدترین حکم، داعشی ها اعلام کردند آن دسته از شهروندان عراقی که به رادیوی این کشور گوش دهند، اعدام خواهند شد!
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۳    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در قالب تهاتر چهار هزار و 600 میلیارد تومان بدهی سازمان تامین اجتماعی و طلب دولت در کمیسیون اقتصادی پرداخت شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۳    
سخنگوی شورای صنفی نمایش از تعطیلی سه روزه سینماها در هفته آینده خبر داد و گفت: سه فیلم درحال اکران با توجه به مضمون آنها در ایام سوگواری می توانند نمایش داده شوند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۴    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای همسان سازی حقوق کارکنان دولت مورد توجه مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه کشور است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۱    
مرحله دوم عرضه اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) بانک ملی ایران از روز شنبه 17 مهرماه جاری آغاز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۸    
مدیرکل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: فردا (پنجشنبه پانزدهم مهرماه)، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه تابستان 95 است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۸    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بالا رفتن ارزش سهام در آمریکا به ریزش شدید قیمت اونس جهانی طلا و در نتیجه، کاهش شدید قیمت سکه در بازار تهران منجر شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۵    
هدف از تجویز دارو، درمان بیمار و نه آسیب رساندن به اوست اما در صورتی که سردردهای فرد از بین نرود می توان قرص های مسکن را عامل آن دانست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۲    
مرد شروری که سال 87 مرتکب قتل شده بود اما از سوی اولیا دم بخشیده شده بود این بار در یک نزاع دوستش را در پارک با ضربه چاقو به قتل رساند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۰    
با موافقت اخیر برای معامله با ایرباس و بوئینگ شرایط تغییر خواهد کرد. هنگامی که یک پروژه بزرگ آغاز شده و اجرایی شود تمام قطار به حرکت در می آید. در هر صورت زمان برداشت از هم اکنون آغاز شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۴    
خانه سینما در پی انتشار حکم پزشکی عباس کیارستمی، بیانیه ای منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۱    
خبرگزاری رسمی ویتنام (ونا) روز چهارشنبه سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران به هانوی را عامل مهمی برای تحکیم همکاری های دو کشور دانست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۸    
معاون دادستان مشهد در رابطه با آخرین وضعیت پرونده پدیده شاندیز گفت: یک نفر دیگر از افرادی که در بازگرداندن اموال و به طور مشخص در انتقال سند استنکاف کرده بود، دستگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۹    
یک شهروند اهل شهرستان نور امروز در مقابل اداره دارایی این شهرستان اقدام به خودسوزی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۶    
رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از وسایل نقلیه شخصی در کلانشهرها بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی شده است همین امر باعث آلودگی و ترافیک می شود،گفت:از اول آبان جریمه دوربینی معاینه فنی ثبت می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۶    
هرچند شایعه صدور مجوز در شهر مشهد و پس از آن لغو کنسرت، منتشر شد، اما این موضوع تکذیب می شود، چرا که تاکنون مجوزی برای برگزاری کنسرت در این دو شهر صادر نشده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۰    
بن استیلر که دیروز برای نخستین بار از این خبر پرده برداشت، گفت تومور او با انجام عمل جراحی سه ماه بعد از تشخیص برداشته شد و در سپتامبر 2014 این عمل انجام شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۷    
قاسمی همچنین بهره گیری و استفاده از منابع اطلاعاتی و خبری، نامشخص، نامعتبر و غیر فابل اتکاء در تهیه محتوای گزارش را ایراد دیگر این گزارش دانست که بی شک بی اعتباری بیشتر آن را مورد تایید قرار می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۱    
محمد جواد جمالی گفت: در جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ما شکایت خبرنگار روزنامه ایران و موسسه ایران از نادر قاضی پور نماینده ارومیه را بررسی کردیم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۵    
نیروی دریایی سپاه به کلیه شناورهایی که در رزمایش اعلامی عربستان سعودی در خلیج فارس حضور دارند هشدار داد که به آب های سرزمینی ایران نزدیک نشوند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۲    
نماینده مردم تهران اعلام کرد که موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از اوایل یا اواسط آبان ماه در مجلس رسمیت می یابد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۹    
علی مطهری گفت:اقدام دکتر لاریجانی و وزیر امور خارجه در نپذیرفتن وزیر اقتصاد آلمان امری پسندیده بود، زیرا وی شرط سفر به ایران را به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده بود
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۶    
سوادکوهی گفت: موضع گیری ریاست قوه قضاییه در امر مجازات قاچاقچیان موادمخدر با عنایت به یک مطالعه و بررسی دقیق صورت گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۷    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران دخالت مستقیم در هیچ یک از درگیری ها و عملیات ها در کشورها ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواهان اعلام وصول طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس شد و گفت: به دلیل اعلام وصول نشدن این طرح، فشارها بر وزیر به خصوص درباره عزل و نصب ها افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۵    
رییس دانشگاه صنعتی شریف درباره درج عکس مریم رجوی در کتاب فارغ التحصیلان این دانشگاه توضیحاتی را ارائه داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۲    
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام، امسال نیز همچون سال های گذشته مجلس عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۵    
یکی از منتقدان سرسخت هیلاری کلینتون جزئیات جدیدی از وضعیت سلامت جسمانی این نامزد دموکرات آمریکایی فاش کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۲    
وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده متعرضین به سفارت عربستان گفت که رای پرونده هنوز صادر نشده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۶    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: که نیامدن احمدی نژاد به نفع مملکت است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۷    
وزیر بهداشت کشورمان که به منظور شرکت در شصت و سومین نشست کمیته منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به قاهره سفر کرده ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۴    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برخورد با تخلف، لزوما قهرآمیز نیست بلکه می توانیم با کمک اصناف به صورت پیشگیرانه اقدام کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۸    
پیرغلام هیئت امام حسین(ع) به ارائه تفسیر خود از جمله معروف قتیل العبرات پرداخت و دو دیدگاه رایج در این زمینه را شرح داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۲    
این فرد که در شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار و بازنشر مطالب موهن کرده بود با نظارت جدی دادستانی قزوین شناسایی و دستگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۰    
وزیر نیرو اعلام کرد: سند ملی آب کشور در راستای حل مشکلات آب پس از جمع بندی و مطالعات فراوان تدوین شده و آماده ارائه به مجامع بالادستی برای تصویب و رسیدن به مرحله اجراست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۵    
رییس جمهوری اصلاحیه لایحه احکام مورد نیاز اجرای برنامه ششم توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی کشور و لایحه اصلاحات پیوست کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۶    
بانک ملی ایران در نهمین جشنواره مدیریت نظام توزیع و پخش کشور ، موفق به دریافت تندیس برنزی دیموند شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۳    
ودیعه آپارتمان 100 متری در منطقه دزاشیب با عمر سه ساله بنا 140 میلیون تومان تعیین شده و اجاره ماهیانه 500 هزار تومان برای آن درنظر گرفته شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۰    
وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت های ترافیکی حدفاصل روزهای چهارشنبه 14 مهرماه تا شنبه 17 مهرماه را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۷    
احساس فشار آزار دهنده، سنگینی یا درد در وسط قفسه سینه، که بیشتر به طور ناگهانی آغاز می شود و بیش از چند دقیقه ادامه دارد، مهم ترین علامت بالینی در سکته قلبی است و اگر این درد به شانه ها، گردن ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۱    
آنچه در این اتفاق هولناک آزارم می دهد، بی مسئولیتی برخی پزشکان بیمارستان است زیرا با اینکه می دانستند همسر من فوت کرده اما ما را در بیمارستان های دیگر سرگردان کردند و دست آخر ساعت 12 شب خبر فوت همسرم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۵    
خودرو رنو ساندرو، دنده ای 47 میلیون و 500 هزار و رنو کپچر 114 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۲    
با گذشت نزدیک به دو ماه از رسانه ای شدن اتهامات واگذاری املاک به افراد خاص علیه شهرداری تهران، اعضای شورای شهر توقع دارند که هرچه زودتر نتایج بررسی ها مشخص شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۳    
یاهو که این روزها با بحران هک شدن اطلاعات حداقل نیم میلیارد کاربر خود دست و پنجه نرم می کند، داده های ایمیل های تمامی کاربران خود را بی سروصدا در اختیار نهادهای اطلاعاتی آمریکا قرار می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر خوشی را قبل از بازی با ازبکستان اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۷    
عضو شواری شهر تهران گفت: بانک شهر برابر قانون نمی تواند نمی تواند فروشگاه شهروند و شهر آفتاب را خریداری کند. به علت اینکه حجم دارایی ثابت بانک شهر زیاد می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۱    
جنگنده های عربستانی صبح چهارشنبه پنج استان یمن شامل صنعا، تعز، عمران ، مارب و ذمار را 11 بار بمباران کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از برگزاری جلسات تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با حضور طراحان تحقیق و تفحص و محمدباقر قالیباف خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۶    
آقای احمدی نژاد ماشاءالله به قدری افتضاحات به بار آورده است که دیگر در میان سنت گراها و اصولگرایان جایی ندارد بلکه اگر به فرض محال تأیید صلاحیت هم شود رأیی نخواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۳    
وزیر اطلاعات با اشاره به گزارش مطرح شده ازسوی محسن رضایی درباره اقدامات داعش در نمازجمعه تهران گفت: اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مربوط به گزارش سال گذشته بنده بود و برای امسال نیست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۰    
جهانشاهلو از دستگیری یکی از مدیران اسبق استانداری البرز خبر داد و گفت: این فرد با اطلاع از جعلی بودن اسناد، به خرید زمین به متراژ 7 هزار مترمربع با قیمت بسیار ناچیز اقدام کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۸    
مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام می گوید اسلام در کرواسی دارای سابقه ای تاریخی است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۵    
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: این نهاد سوادآموزی به هر فرد بی سوادی که در سالجاری اقدام به سوادآموزی کند در پایان دوره مبلغ 139 هزار و 600 تومان پاداش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۲    
رئیس کمیته اسکان و پذیرایی اربعین گفت: بخشی از زائران اربعین حسینی به منظور کاهش فشار جمعیت مراسم اربعین به کاظمین و سامرا اعزام می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۹    
کویت با استقبال از گسترش همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنایع ارتباطات و اینترنت برآمادگی خود برای تعامل مشترک و سرمایه گذاری در صنعت ارتباطات کشورمان تاکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۶    
سازمان برنامه و بودجه برای استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد قصد دارد لایحه بودجه سال 1396 کل کشور را به این شیوه تهیه و تقدیم دولت کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۰    
رییس جمهوری با اشاره به اینکه آسیا برای ما قاره ای پر اهمیت است، گفت:به قول معروف قرن 21 متعلق به آسیاست و همسایه های آسیا از لحاظ فرهنگی ،علمی، تکنولوژیک و اقتصادی برای جمهوری اسلامی ایران مهم هستند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۴    
درگیری میان تماشاگران و محافظان یک خواننده لس آنجلسی در شهر کلن آلمان، دستکم 29 زخمی بر جای گذاشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۱    
در مجموع در 200 روز نخست امسال مجموع درآمد صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران حدود 19 میلیارد و 104 میلیون دلار بوده که با وجود افزایش یک میلیون بشکه ای صادرات نفت خام و میعانات گازی در دوران ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۱    
با وجود این که ورزش باعث سالم تر شدن تیم ایمنی بدن می شود و یکی از فواید ورزش کمتر شدن احتمال بیماری است، اما همواره این سوال پیش می آید که ورزش برای افراد بیمار، مفید است یا خیر؟
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۸    
مرد جوان پس از خرید گوشی تلفن همراه گرانقیمت از یک دستفروش مترو، به خانه رفت وقتی جعبه گوشی را گشود ازشدت تعجب شوکه شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۲    
تجربه نشان داده که اصلاح طلبان با استفاده از کار تشکیلاتی خود، در مواردی می توانند صحنه آفرینی هایی از این دست را هدایت کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به منظور سفری دو روزه به کشور ویتنام، تهران را به مقصد هانوی ترک کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۳    
استاندارتهران با بیان اینکه آمارانواع سرقت خرد و کلان در شش ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 13 درصد کاهش داشته است گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۱    
همزمان با سومین شب از ماه محرم(سه شنبه شب)، حمله مسلحانه گروهی از تروریست ها به یک دستگاه مینی بوس حامل تعدادی از شیعیان پاکستان در شهر کویته، منجر به کشته شدن چهار زن و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۷:۳۳    
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۷:۳۰    
روز گذشته وزیر جهاد و کشاورزی و وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۷:۲۴    
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد که اقتصاد مقاومتی موضوع جدی کشور است و با کسی در این رابطه شوخی نداریم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۷:۱۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از کشف گوشت آهو و گوشت کبک از منزل فرد متخلف در زنجان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۷:۰۹    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموع قراردادهای تولید و تامین 50 لکوموتیو دیزل الکتریک و 70 لکوموتیو برقی به ارزش400 میلیون یورو از طریق بانک های آلمانی و چینی فاینانس (تامین مالی) ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۷:۰۶    
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مدیریت و راهبری کشور در شرایط کنونی با توجه به کاهش چشمگیر قیمت جهانی نفت بسیار سخت است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۶:۵۷    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل درخوص لغو دیدار لاریجانی با وزیر اقتصاد آلمان، گفت: حفظ مواضع اصولی و استقلال سیاسی کشور برایمان امری حیاتی است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۶:۵۴    
سردار محمد پاکپور از انهدام یک تیم وابسته به ضدانقلاب و گروهک های تروریستی و هلاکت 12 تن از اشرار مسلح خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۶:۵۴    
"صبا راد" مجری برنامه پر مخاطب "به خانه بر می گردیم" که چندی پیش با مرتضی علی آبادی ازداوج کرده بود سرانجام از وی جدا شد.