جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۳۳May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 18 مهر 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 دی 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 مهر 1395 ناطقان 2 مهر 1395 ناطقان 3 مهر 1395 ناطقان 4 مهر 1395 ناطقان 5 مهر 1395 ناطقان 6 مهر 1395 ناطقان 7 مهر 1395 ناطقان 8 مهر 1395 ناطقان 9 مهر 1395 ناطقان 10 مهر 1395 ناطقان 11 مهر 1395 ناطقان 12 مهر 1395 ناطقان 13 مهر 1395 ناطقان 14 مهر 1395 ناطقان 15 مهر 1395 ناطقان 16 مهر 1395 ناطقان 17 مهر 1395 ناطقان 18 مهر 1395 ناطقان 19 مهر 1395 ناطقان 20 مهر 1395 ناطقان 21 مهر 1395 ناطقان 22 مهر 1395 ناطقان 23 مهر 1395 ناطقان 24 مهر 1395 ناطقان 25 مهر 1395 ناطقان 26 مهر 1395 ناطقان 27 مهر 1395 ناطقان 28 مهر 1395 ناطقان 29 مهر 1395 ناطقان 30 مهر 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۵    
سکسکه از عوارضی است که نه تنها جنبه آزاردهنده دارد بلکه می تواند نشانه ای از ابتلا به مشکلات دیگر پزشکی باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۹    
کشور مراکش در اعتراض به تصمیم سعودی ها مبنی بر دریافت هزینه بالا از زائران این کشور حج عمره را تحریم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۳    
دست کم 18 نفر از جمله ده سرباز در جریان انفجار بمبی در یک پاسگاه پلیس در جنوب شرق ترکیه کشته شدند.بیش از 20 نفر هم در این انفجار مجروح شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۴    
خامس رودریگس، ستاره کلمبیایی رئال مادرید پیام های تهدید به مرگ متعددی در روزهای اخیر دریافت کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۵    
به گفته محققان، مصرف انگور قرمز به کاهش ابتلا به آسم و سایر بیماری های التهابی کمک می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۹    
دفتر حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان تهرانی و ساکنان کلانشهرهای کشور دعوت کرد برای اطلاع از صحت گواهی معاینه فنی اخذ شده خودروهای خود به پایگاه اینترنتی سیمفا به نشانی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۳    
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ایام ماه محرم، 20 هزار میلیارد ریال برای نذورات هزینه می شود و این بخش کوچکی از کمک های مردمی در سال است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۴    
در دنیای پزشکی مریضی کمابیش نادری وجود دارد که با عنوان بیماری خودکشی یا انتحار از آن یاد می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۵    
وزارت بهداشت یمن اعلام کرد شمار قربانیان حمله روز شنبه (دیروز) عربستان به صنعا به 900 کشته و زخمی رسیده و احتمال افزایش قربانیان نیز وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۳    
سایت کره ای از رفتار احتمالی هواداران ایران در بازی برابر این تیم ابراز نگرانی کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۴    
دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای سومین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی منتشر شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۸    
پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران در دفاع قوی است و شرایط خوبی دارد اما در حمله ضعف دارد و نمی تواند موقعیت سازی کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۸    
پایانه انقلاب اسلامی- پایانه خاوران- پایانه کاوه- پایانه آزادی و میادین انقلاب اسلامی- سه راه تهرانپارس- شهرک شهید محلاتی- سه راه آذری- فلکه دوم نازی آباد- میدان تجریش- میدان صنعت- فلکه دوم صادقیه- ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۵    
یک منبع آگاه گفت: 2 نفر بر اثر تیر اندازی افراد ناشناس امروز /یکشنبه/ در روستای زنگیان شهرستان سراوان کشته شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۲    
آنچه درباره قبر علی بن حسین حضرت علی اکبر (ع) یقین است و در اخبار و روایات آمده این است که آن حضرت در پایین پای پدر بزگوارش به خاک سپرده شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۳    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: طبق آمار فائو به ازای هر فرد در ایران سالانه 375 کیلوگرم غذا به هدر می رود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۷    
هیات منصفه مطبوعات با اکثریت آرا هفته نامه های 'یالثارات' و 'صدا' را به اتهام توهین به رییس جمهوری مجرم شناخت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۱    
ستادهای اجرایی خدمات سفر به ویژه ستادهای استانهای زیارتی درخواست می شود وفق وظایف و ماموریت های محوله, تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بین راهی و جاده ای، خدمات ایمنی، امدادی، امنیتی، خدمات ترافیکی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۲    
معاون وزیر جهاد گفت: علت افزایش آفت مگس سفید در سطح شهر کاشت درخت توت است که میزبان خوبی برای تغذیه این آفت به شمار می رود و بهترین گونه های گیاهی برای تصفیه آلایندگی هوا در پایتخت درختان عناب ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۹    
وزش باد در این روز در جنوب غرب و غرب کشور همچنین استان های خراسان رضوی، سمنان، سیستان و بلوچستان و با شدت کمتر در تهران و قزوین رخ خواهد داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۶    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص حقوق های نجومی نیز گفت: برخی می گویند این حقوق هایی که گرفتیم طبق مقررات بوده، غلط کردید طبق مقررات بوده. اصلا مقررات بوده انصافتان کجا رفته؟
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۵    
وزارت دفاع یمن از کشته شدن 25 سرباز سعودی و زخمی شدن ده ها تن در الخوبه در جیزان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۶    
در پی انتشار اخباری درباره همکاری رایتل با اپراتور آمریکایی AT&T اپراتور سوم تاکید کرد: با اپراتورهای هر پنج قاره قرارداد رومینگ داریم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۰    
از آموزه های مهم واقعه عاشورا، اهمیت ویژه نماز و توجه به آن است. شیرینی این عبادت سبب شد که امام حسین (علیه السلام) یک شب برای نماز از دشمن مهلت بخواهند و ظهر روز عاشورا نیز برای انجام این فریضه ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۴    
بهانه تراشی ها علیه دولت یازدهم و قراردادهای جدید نفتی تمامی ندارد، آنان که تا دیروز این قراردادها را عامل کنار گذاشتن شرکت های توانمند داخلی می دانستند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۸    
نماینده سابق مجلس گفت: برخورد محکم روحانی با متخلفان حقوق های نجومی انتخابات آینده را تضمین می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله بی حجابی در حکومت ولایی و با وجود این تعداد عظیم شهید حتی به اندازه کم نیز قابل قبول و تحمل نیست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۲    
شرایط نامساعد اقتصادی و اجتماعی شرایطی را فراهم آورده تا کاهش زاد و ولد در گیلان به عنوان پیرترین استان کشور به معضلی در حال پیشرفت تبدیل شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۲    
تاثیر ویتامین B12 بر عملکرد دستگاه عصبی یکی از موضوعات مورد توجه دانشمندان است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۰    
وزیر کشور در خصوص برگزاری دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی توصیه کرد که تماشاچیان رفتار و سکناتشان به گونه ای باشد که اعتقادات مردم زیر سئوال نرود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۷    
تصادفی در بلوار کشاورز تهران رخ می دهد، بطوریکه هیچ کدام از خودروها نیز با یکدیگر برخوردی ندارند ولی هر دو خودرو آسیب قابل توجه ای می بینند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۱    
جمهوری اسلامی ایران و تایلند اعلام کردند که آماده اند فصل تازه ای را در روابط دو کشور بگشایند و یکدیگر را در دستیابی به بازارهای شرق آسیا و منطقه غرب و مرکزی آسیا و در نهایت اروپا، یاری دهند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۸    
در داد و ستدهای امروز فرابورس ایران بیشترین قیمت اوراق تسهیلات مسکن مربوط به اوراق دی ماه 1395 و کمترین قیمت مربوط به اوراق شهریور ماه 1393 است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۹    
یحیی کمال پور معاون رییس کمیته حقوقی و قضایی در مجلس ایران این هفته گفته بود که اجرای مجازات اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر به نفع مردم و کشور نیست ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۳    
سایت اقتصاد آنلاین با انتشار تصویر زیر نوشت: نام محمودرضا خاوری از فهرست افراد تحت تعقیب ایران در وبسایت رسمی اینترپل حذف شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰    
ایران و ویتنام در جریان سفر رئیس جمهوری و هیات همراه به هانوی، علاوه بر تفاهم برای تسهیلات مراودات بانکی و برقراری خط پرواز مستقیم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۷    
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پیدا شدن جسد دانشجوی مفقود شده دانشگاه علوم پزشکی همدان در منطقه جوکار این شهرستان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۹    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اینکه تاکنون یک محموله دو میلیون بشکه ای نفت خام تحویل لوتوس لهستان شده است، تصریح کرد: هدف امضای قرارداد بلندمدت فروش نفت با این شرکت لهستانی است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۹    
قبل از خواب چه اعمالی انجام دهیم که آرامش کامل داشته باشیم؟
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۴    
کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از شناسایی پیکر پاک و مطهر 21 شهید دوران دفاع مقدس از 10 استان خوزستان، خراسان رضوی، همدان، فارس، کرمانشاه، اردبیل، اصفهان، گلستان، مازندران و تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۸    
کاروان تیم ملی فوتبال کره جنوبی گلایه زیادی از وضعیت امکانات خود در تهران دارند. به نظر می رسد کره ای ها پیش از بازی، جنگ روانی خود را شروع کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۸    
یک کارشناس تغذیه و رژیم درمانی بهترین انواع ظروف یکبار مصرف را ظروف با پایه گیاهی دانست و از افراد خواست در صورت خرید ظروف یک بار مصرف برای توزیع نذورات، انواع کاغذی آنها را بخرند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۲    
کارشناسان تغذیه توصیه می کنند برای حفظ سلامت قلب در میان وعده ها مواد خوراکی سالم مصرف کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۹    
بازار طلا در هفته گذشته با بیشترین افت قیمت همراه شد؛ به طوری که هر اونس طلای جهانی 55 دلار، هر گرم طلای 18 عیار حدود 3500 تومان و هر مثقال طلا 15 هزار تومان در این دوره زمانی کاهش قیمت داشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استعفای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم موافقت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۷    
مربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید شاید دلیل ماسک زدن کره ای ها در فرودگاه ترس از مسخره شدنشان بوده باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۴    
نایب رییس اتحادیه آرایشگران زنان تهران با اعلام ممنوعیت انجام هرگونه خدمات تحت آرایش محرم در کلیه سالن های آرایشی از تعطیلی آرایشگاه های زنانه در ایام تاسوعا و عاشورا خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۵    
موتور سیکلت رهرو ، 125سی سی به مبلغ 1 میلیون و 600 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۹    
در مورد بنده هر وقت بخواهند می توانند از دانشگاه استعلام کنند؛ چرا که در این مدت 37-38 سال تنها از دانشگاه حقوق گرفته ام.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۶    
این آسانسور می تواند با سرعت باورنکردی 20.5 متر بر ثانیه حرکت کند که این میزان از سرعت حرکت سریع ترین دونده جهان یعنی یوسین بولت هم بیشتر است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۷    
بانک مرکزی در پاسخ به درخواست های ثبت شده مردمی در سامانه ارتباط بی واسطه با مسئولان خبرگزاری جمهوری اسلامی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۵    
شرایط بلیت فروشی دیدار ایران - کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۲    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: قیمت ویزای اربعین حسینی از سوی دولت عراق 40 دلار تعیین شده بنابراین به هیچ عنوان نمی توان با رقمی پایین تر از حد تعیین شده ویزا صادر شود و این تبلیغات دروغ پردازی و کذب ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۶    
ابن زیاد می داند باید حسین (ع) و یارانش تشنه بمانند تا حداقل اندکی از نیروی آنان کم شود؛ باید آب فرات بسته شود تا همه چشم به دستان سقای کربلا ابوالفضل العباس داشته باشند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۳    
شخصی به نام ابومنصور التونسی متعهد شده است که در آینده مهریه مریم النیجریه را که یک حلقه کمربند انفجاری است، تهیه کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۷    
رسانه های عربستان ضمن بیان فهرستی از تجهیزات نظامی نیروی دریایی این کشور آن را در مقایسه با ناوگان ایران به روز خوانده و مدعی شده اند که ناوگان دریایی ایران از زمان شاه تا کنون به روز نشده است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۴    
رییس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصادی و انضباط مالی مجلس با انتقاد از ایجاد محدودیت شهرداری تهران برای رسانه ها در پناه شاکی خصوصی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۱    
جان مک کین سناتور برجسته جمهوریخواه نیز حمایت خود را از دونالد ترامپ نامزد این برای انتخابات ریاست جمهوری سلب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۸    
این اوباش پس از درگیری با ماموران با اسلحه یک نفر از ماموران را با اسلحه زخمی می کند. سپس با قمه و چاقو دو مامور دیگر را نیز زخمی کرده و در نهایت با زخمی کردن یک شهروند از محل متواری می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۶    
رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز آمار ایران گفت: از هفته آتی فرم دریافت 2 گیگابایت اینترنت مجانی در تارنمای همه اپراتورهای تلفن همراه قرار می گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۳    
بانک مرکزی امروز (یکشنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی ارزش همه آنها نسبت به دیروز تغییری نداشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۷    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان این که روحانی در سیاست خارجی به طور موفق پیش رفته است گفت: بر اساس شرایطی که وجود داشت و با کشورهای مختلفی در چالش بودیم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۷    
انسان ها در زمان خستگی و بی حوصلگی خمیازه می کشند و اکنون یک پژوهش جدید نشان داده که ارتباطی بین خمیازه کشیدن و هوش وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۸    
تنها 70 روز از مراسم عروسی چهره سرشناس فوتبال نگذشته بود که زندگی مشترک او و همسرش پایان یافت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۵    
محققان دانشگاه کالیفرنیا معتقدند که با استفاده از قابلیت ناشناخته RNA امکان کشت مجدد سلول های بدن با سن معمولی وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور با بیان این که پیش نویس لایحه قانون جامع تقسیمات کشوری با رویکردهای توجه به زیربناهای توسعه پایدار، محدودیت ها و توان اکولوژیکی و عدالت اجتماعی تدوین شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۰    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با بیان این که در چهار سال اخیر بالاترین نرخ رشد تولید علم را داشته ایم، گفت: نرخ رشد تولید علم کشور به 16 درصد رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۱    
این هفته قیمت سه مدل خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۸    
روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به اینکه خطوط تلفن همراه آمریکایی در ایران دارای پوشش و سیگنال هستند از توافق یک اپراتور تلفن همراه آمریکایی با شرکت ایرانی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۵    
سردرد عوامل مختلفی از جمله عمل بد عضلات دارد.هر انسانی هنگامی که سردرد دارد دیگر توان کار یا راه رفتن ندارد و دوست دارد فقط دراز بکشد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۲    
راننده خودروی حامل نماینده مردم تهران که دچار سانحه تصادف شده است، جزئیات حادثه روز جمعه که منجر به مصدومیت هاشم زایی شد را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۹    
قیمت هرکیلوگرم گوشت وارداتی برای مغازه داران بین 25 تا 26 هزارتومان است و آنان باید این کالا را با افزودن 10 درصد سود، به مصرف کنندگان عرضه کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۶    
جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز جمعه اذعان کرد: تعطیلی سفارت این کشور در تهران و قطع رابطه دیپلماتیک با ایران، تصمیمی اشتباه بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۳    
وزیر اقتصاد ایتالیا با ابراز خرسندی از روند توسعه همکاری های دو کشور بر پایبندی به توافقات حاصله با تهران تاکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۰    
وال استریت ژورنال در مطلبی به افزایش همکاری های ایران و روسیه در قبال بحران سوریه و افزایش توان موشکی مسکو در شرق مدیترانه پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۷    
رابرت دنیرو هنرپیشه مشهور هالیوود در ویدئویی که برای کارزار تشویق به رای دادن در آمریکا ضبط شده است به دونالد ترامپ حمله کرده و گفته "دلم می خواهد با مشت توی صورتش بکوبم".
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۷    
این بن کارت ها با تخفیف 20 درصدی عرضه و تا 3 روز قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان مورد نظر از طریق سامانه اعلام شده توزیع می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۱    
شاهدان عینی گفتند که بیشتر زخمی ها زنان و کودکان هستند و حال تعدادی از آنان هم وخیم است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۵    
رئیس شورای کانون صرافان ایران با اشاره به افزایش پیاپی نرخ دلار در هفته گذشته، بازارهای غیررسمی همراه با بازار معاملات آتی و کاغذی را عامل اصلی این افزایش عنوان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۹    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه به طور رسمی در بانکوک پایتخت تایلند از سوی 'پرایوت چان او چا' نخست وزیر این کشور جنوب شرق آسیا مورد استقبال قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۳    
بعد از جنایت عربستان در حمله به یک مراسم ختم در صنعا، سخنگوی انصار الله اعلام کرد که انتقام این جنایت را از عربستان خواهند گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۰    
هفته گذشته خبر واگذاری 20 بنای تاریخی به یک شرکت سرمایه گذاری چینی محل بحث و چالش بین فعالان میراث فرهنگی شد و انتقاداتی در این زمینه به عملکرد صندوق احیا در خصوص واگذاری بناها به سرمایه گذاران خارجی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۷:۵۷    
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: تمامی هفت نفر مجرمی که در جریان درگیری مسلحانه عصر شنبه با ماموران پلیس شهرستان آق قلا نقش داشتند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۷:۰۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با همتای ترکیه ای خود از صف طولانی کامیون ها در مبادی مشترک مرزی برای انجام امور گمرکی انتقاد کرد و گفت: چنین وضعی در شأن فعالان اقتصادی دو کشور نیست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۶:۵۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حفظ حرمت ایام عزاداری در ماه محرم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۶:۵۱    
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۶:۴۵    
اولین شب مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) شامگاه شنبه (هفدهم مهر) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (رحمةالله) برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۶:۳۹    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، گزارشی از صورت های مالی و عملکرد سازمان مناطق آزاد اروند، ماکو، انزلی، قشم، کیش و ارس مربوط به سال مالی 1394 به معاون اول رئیس جمهور ارائه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۶:۳۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متأسفانه در دولت قبلی، کشور به صورت فقیرانه ای اداره می شد، اکثر کارخانه ها تعطیل و منابع عظیمی که از نفت داشتیم ...