جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۵۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 26 مهر 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 دی 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 مهر 1395 ناطقان 2 مهر 1395 ناطقان 3 مهر 1395 ناطقان 4 مهر 1395 ناطقان 5 مهر 1395 ناطقان 6 مهر 1395 ناطقان 7 مهر 1395 ناطقان 8 مهر 1395 ناطقان 9 مهر 1395 ناطقان 10 مهر 1395 ناطقان 11 مهر 1395 ناطقان 12 مهر 1395 ناطقان 13 مهر 1395 ناطقان 14 مهر 1395 ناطقان 15 مهر 1395 ناطقان 16 مهر 1395 ناطقان 17 مهر 1395 ناطقان 18 مهر 1395 ناطقان 19 مهر 1395 ناطقان 20 مهر 1395 ناطقان 21 مهر 1395 ناطقان 22 مهر 1395 ناطقان 23 مهر 1395 ناطقان 24 مهر 1395 ناطقان 25 مهر 1395 ناطقان 26 مهر 1395 ناطقان 27 مهر 1395 ناطقان 28 مهر 1395 ناطقان 29 مهر 1395 ناطقان 30 مهر 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۴    
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر البرز گفت : براثر برخورد زنجیره ای چند خودرو درآزادراه کرج -قزوین 24 نفر مصدوم شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۱    
وزارت خارجه سوریه ضمن اعلام استقبال از عملیات موصل علیه داعش تأکید کرد که از نیروهای عراقی در این مسئله حمایت می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۸    
آموزش الکترونیکی و بازی ها اصلا برای کودکان در سنین پایین مناسب نیست. در واقع می توان گفت که کودکان هنگام کار با وسایل الکترونیکی هیچ چیزی نمی آموزند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۲    
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: زن جوان 37 ساله ای در خانه خود به قتل رسید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۹    
فرمانده انتظامی مشهد از کاهش 9 درصدی زورگیری ها در ایام محرم در این شهر خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۴    
مدتی پیش تصویری از بهرام رادان در لباس دامادی منتشر شد که درحال کیک خوردن به همراه عروس خانم دیده می شد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۸    
از دیدگاه طب سنتی هر فصل مزاج خاص خود را دارد و حتما باید سبک زندگی و غذاها نیز متناسب با فصل تغییر کند تا فرد سالم بماند و دچار بیماری های روحی و جسمی مرتبط با فصل نشود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۲    
منبع محلی آگاه در استان 'نینوا' روز دوشنبه گزارش داد که عناصر شورشی گروه تروریستی 'داعش' اعلام کرده اند که همسر سرکرده این گروه دستگیر، ولی 'ابوبکر البغدادی' به 'رقه' در سوریه فراری شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۶    
طبق شنیده ها بازیکنان نساجی تا روشن شدن تکلیف تیمشان قصد حضور در تمرینات را ندارند، چرا که به خوبی میدانند اگر در این برهه مشکلات تیمشان حل نشود، بعید است تا پایان فصل اتفاق خاصی برایشان رخ بدهد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۰    
رئیس هیات مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت با تکذیب شایعه نامزدی اش برای انتخابات ریاست جمهوری، انگیزه شایعه پردازان را بی اعتماد کردن مردم به مبارزه این نهاد با فساد خواند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۷    
نخستین پیاده روی عصرانه اعضای شورای شهر با پیشنهاد تبدیل شدن خیابان ولیعصر به پیاده رو همراه شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۱    
شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز با 138 واحد افزایش نسبت به دیروز به عدد 77 هزار و 707 واحد رسید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۸    
اگرچه نمی توان اگزما را به طور کامل درمان کرد، اما با چند راهکار ساده می توان از پیشرفت آن جلوگیری و دوره بهبودش را کوتاه کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۹    
دولت اوکراین اعلام کرد، تمامی شرکتها، نهادها و مراکز دولتی، خصوصی و خدمات رسانی موظف هستند زبان روسی را از سیستم اطلاع رسانی خود حذف کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۰    
تاخیر 25 دقیقه ای در اعزام قطارها در مسیر شرق به غرب خط چهار مترو تهران موجب سرگردانی شهروندان و ازدحام جمعیت در ایستگاه های مترو انقلاب اسلامی و تئاتر شهر شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۷    
رییس مجلس شورای اسلامی نشست لوزان درباره سوریه را بی نتیجه دانست و گفت: مبارزه جدی با تروریسم نیازمند توجه به ریشه های فرهنگی این مساله است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۴    
مرتضی سلیمی به عنوان سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر منصوب شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۸    
در این اطلاعیه آمده است، برابر درخواست مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مبنی بر انسداد محور هراز برای انجام عملیات کارگاه جاده ای ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۹    
مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت می فرمود: وقتی معاویه وارد کوفه شد، به منبر رفت و خطاب به مردم گفت؛ به خدا سوگند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۰    
نایب رئیس مجلس سنای چک و هیأت همراه با روسای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و اقتصادی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۷    
جواد خیابانی، گزارشگر و مجری مطرح رسانه ملی به دلیل عمل جراحی بر روی ستون فقرات خود، در بیمارستان بستری شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۵    
در روزهای گذشته نامه ای منسوب به مدیر شبکه ماهواره ای جم منتشر شده بود که در آن از تعدیل و تغییر وضعیت نیروهای دفتر آنتالیای این شبکه به دلیل کیفیت پایین محصولات تولیدی سخن گفته شده بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۲    
مصائب فوتبال بدون درآمد ایران و سرشار از بدهی، آمار عجیبی را روزانه در رسانه ها انتشار می دهد که در جدیدترین آن میزان بدهی باشگاه پرسپولیس از سوی عضو هیات مدیره این تیم مبلغ کمتر از هزار میلیارد ریال ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۰    
ماجراهای راننده پیکان وانت جنجالی همچنان ادامه دارد و در تازه ترین اتفاق، قاضی پرونده دستور بررسی سلامت روانی وی در پزشکی قانونی را صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل دفتر جمعیت، نیروی کار مرکز آمار ایران گفت: نرخ بیکاری فارغ التحصیلان در بهار امسال 20درصد تعیین شد که نسبت به بهار پارسال معادل 1.7درصد افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۴    
همیشه از مضرات امواج وای فای شنیده ایم اما شاید هیچگاه آن را جدی نگرفتیم، با دیدن اینفوگرافی زیر بهتر است بیشتر به آن فکر کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۲    
رئیس کل مبارزه با مصرف دخانیات کشور گفت: در کشور ما هزینه روزانه مصرف سیگار 10 میلیارد تومان است و دولت دو برابر این رقم را خرج بیماری های ناشی از مصرف سیگار می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۹    
معاون امور حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه برای شرکت در چهل و سومین اجلاس وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی بعدازظهر امروز - دوشنبه - عازم تاشکند پایتخت ازبکستان شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۶    
صبح امروز از دستگاه الکترونیکی قطع اتوماتیک گاز که براساس توان داخلی تولید شده و بهتر از مدل مکانیکی آمریکایی است، رونمایی شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۲    
قهرمان پرتاب دیسک ایران که در المپیک 2012 با کسب مدال نقره یک افتخار تاریخی در کارنامه خود ثبت کرد و تعداد رشته های مدال آور ایران در المپیک را به عدد 4 رساند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۶    
دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران گفت: در دوره گذشته آقای قالیباف رأی هایش بیشتر از گزینه های دیگر بود برخی حاضر به کناره گیری نشدند و رأی های اصولگرایی چند پاره شد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۰    
کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به طور مستقیم که نه اما پیشنهاد همکاری با شبکه جم به من هم شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۱    
خروپف در خواب و دیدن کابوس های شبانه از برخی بیماری های داخلی و روانی خبر می دهند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از شناسایی تعدادی از دفاتر و جایگاه های غیرمجاز صدور ویزای جعلی زائران اربعین خبر داد و گفت: شرط عبور زائران از مرز، ثبت نام در سامانه سماح است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۵    
خودروی راننده ای که از تلفن همراه استفاده می کرد در یکی از جاده های گیلان واژگون شد و سرنشین این خودرو جان خود را از دست داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۹    
نیروهای مسلح نیز مانند سایر مردم، شخصیتی حقیقی دارند؛ اما آنچه که در بند شانزدهم سیاست های ابلاغی رهبری درباره انتخابات آمده است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۳    
بازیگر فیلم رنگ خدا به مراسم عزاداری کارگردان معروف سینما رفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۴    
یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد که در حالی که عملیات موصل آغاز شده است "نیروهایی که نیروهای پلیس داعش قلمداد می شوند همراه تعدادی از اعضای این گروه علیه ابوبکر بغدادی کودتا کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۸    
بررسیهای دقیق در رابطه با حادثه مرگبار برای دختر جوان در مترو شادمان نشان داد که ازدحام جمعیت علت برخورد سر این دختر با قطار مترو و در نهایت مرگ وی بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۹    
صبح امروز (دوشنبه) - 26 مهرماه - چهارمین جلسه بازپرسی یاسین رامین در شعبه 8 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۸    
حسن روحانی گفت: تروریسم معضلی بزرگ برای جهان است و تروریست ها نیز هیچ ارتباطی با اسلام ندارند چرا که اسلام دین محبت، صلح و همزیستی مسالمت آمیز است
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۲    
پارسا می گوید مراجع رسمی و معتبر آماری بین المللی سالها پیش تصمیم گرفته اند بر مبنای ساعت در هفته نرخ بیکاری را اعلام کنند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۹    
کارگردان مشهور سینما و تلویزیون محرم امسال چند روزی را کنار مدافعان حرم در حلب سوریه گذراند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۴    
سه مرحله حمله سنگین دزدان دریایی به دو کشتی تجاری ایرانی، با رشادت تکاوران ناوگروه 44 نیروی دریایی ارتش ناکام ماند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۹    
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیرهای تهران - مشهد مقدس - زاهدان /روز چهارشنبه ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۴    
وزیر نفت با بیان اینکه امسال در تولید نفت ایران به 4.5 میلیون بشکه افزایش می یابد، از برنامه جذب 200 میلیارد دلار سرمایه خبر داد و گفت: امسال دو قرارداد نفتی مهم در پارس جنوبی امضا می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۸    
وزیر دادگستری از تدوین مجازات های جایگزین برای متخلفان اقتصادی مرتبط با استاندارد، واردات، صادرات، تولید و کسب و کار خبر داد و گفت: به این ترتیب، به جای مجازات های مالی و زندان و امثال آن ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۲    
بهمن کیارستمی فرزند عباس کیارستمی کارگردان سرشناس سینمای ایران، با ساخت هشتگ صدای پزشکتان را ضبط کنید از افراد خواست در مراجعه به پزشکان صدای آنان را ضبط کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۶    
در حمله به کاروان نظامیان حزب الله در حلب، حاتم حماده فرمانده نظامی حزب الله به شهادت رسید و ابو ساجد کفر ملکی دیگر فرمانده آن نیز زخمی شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۳    
سرطان معده، یکی از شایع ترین سرطان ها در میان مردان وزنان است که تاکنون علت مشخصی برای آن عنوان نشده است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۰    
وکیل دروازه بان پرسپولیس توضیحاتی را درباره جلسه امروز موکلش در دادگاه ارائه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۱    
ششمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش با رمز یا حسین بن (ع) توسط امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش در منطقه انارک ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۵    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: شنیدیم که آسانسور دانشگاه صنعتی شریف دچار اتفاق شد، جای تاسف دارد چرا که کشورهای بسیاری در موضوعات و پژوهش ها ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۹    
در حالی که کمتر از سه هفته به انتخابات ریاست ایالات متحده آمریکا باقی مانده، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان از تلاش برای تقلب در این انتخابات به نفع هیلاری کلینتون، نامزد دموکراتها سخن می گوید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۹    
حضرت زینب(س) پس از آنکه بی وفایی و نیرنگ کوفیان را به آنها بازگو کرد، امام سجاد(ع) به ایشان فرمود: ای عمّه سکوت کن ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۶    
رییس اتحادیه چایخانه داران اصفهان گفت:در حال حاضر مصرف قلیان در خانه های اجاره ای و به صورت زیرزمینی و یا به صورت انتقال با پیک های موتوری انجام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۰    
یک مقام ارشد کره شمالی گفت، این کشور آماده دست زدن به یک حمله هسته ای پیش دستانه علیه آمریکا در صورت لزوم است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۷    
کافی است در تصمیم هایی که در سبک زندگی خود اتخاذ کرده اید، طبق اصول ریز تجدید نظر کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۴    
رییس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم خاتمه دادن به پرونده حوادث انتخابات سال 88 گفت: مسائل و مشکلات سال 88 باید در یک فضای کارشناسی ریشه یابی شود و سهم هر فرد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۵    
استفاده از ادویه جات و نسخه های طب سنتی در درمان چاقی تاثیر چشمگیری دارند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۶    
مدیر روابط عمومی برنامه تلویزیونی "خندوانه" گفت: اخیراَ در مورد حضور داشتن یا حضور نداشتن "جناب خان" در سری جدید این برنامه ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۰    
همزمان با اولین ساعات شروع عملیات آزادی موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق، لحظاتی قبل یک انفجار مرکز بغداد را لرزاند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۴    
تحریف دیگری که مخصوص ما ایرانی ها است این است که به امام چهارم علیه السلام می گوییم امام زین العابدین بیمار!
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عده ای سازمان یافته دروغ می گویند، دروغ،تهمت و غیبت برای کسب قدرت در جامعه رو به گسترش است، تشخیص راست و دروغ مشکل شده و این آفتی است که اگر از آن غفلت کنیم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۳    
نایب رئیس کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس شورای اسلامی گفت: کتمان آمار طلاق به دلایل مصلحت جویانه به حل این مشکل کمک نمی کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۷    
قیمت طلاو سکه به شرح زیر است:
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۴    
سرمربی پرسپولیس نسبت به صحبت های مهاجم خود واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۸    
نبرد برای آزادی استان نینوا و بازپس گیری مرکز آن، شهر تاریخی موصل واقع در 465 کیلومتری شمال بغداد، از دست داعش، با حرکت ده ها گردان از نیروهای پیاده عراقی و پیشمرگه های کرد از چندین محور آغاز شد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۲    
سازندگان گوشی های هوشمند در تلاشند تا کیفیت بهتری از عکس های سلفی برای کاربران خود فراهم کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۳    
مشایی رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری به من می گفت برایمان کدو تنبل بدون روغن در فر بپز و این کدو تنبل ها را عصرانه با احمدی نژاد میخوردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۳    
سخنگوی اورژانس تهران از وقوع یک انفجار به دلیل نقص فنی آبگرمکن در خیابان فداییان اسلام خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه دو نفر به شدت مصدوم شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۷    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: افزایش ظرفیت بنادر تجاری ایران از 209 میلیون تن در شرایط کنونی به 217 میلیون تن را در دستور کار این سازمان است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۱    
مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نایب رئیس مجلس سنای جمهوری چک، ضمن اشاره بر ظرفیت های بالای تجاری و اقتصادی میان دو کشور ایران و چک ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۸    
خودرو سمند LX در بازار 32 میلیون و 300 هزار تومان و ساینا EX به مبلغ 27 میلیون و 900 هزار تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۵    
سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 1395 فردا 27 مهر ماه به پایان می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۶    
دروازه بان ملی پوش با توجه به تعدد مصاحبه علیه مالک جدید نفت به دادسرا احضار شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۰    
نایب رئیس اتحادیه سراسری زنبورداران درباره عرضه عسل های تقلبی در بازار هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۱    
مراقبت از پوست و انتخاب شیوه های سالم در زندگی روند طبیعی پیری را به تأخیر می اندازد و از مشکلات پوستی زیادی جلوگیری می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۸    
ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت در رشته های پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۵    
س از شکست سامسونگ از رقیب آمریکایی خود در پی نقص فنی در سری گلکسی نوت 7 ، اکنون این سوال به ذهن می رسد که علت آتش گرفتن گوشی های سامسونگ در چیست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۲    
کارآگاهان پلیس پایتخت مردی را دستگیر کردند که چند روز قبل مردی دعانویس را به دلیل داشتن رابطه با همسرش به قتل رسانده بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۹    
اعتماد مردم که این روزها دل خوشی از تخلفات مالی ندارند، فارغ از اثبات جرم تهیه کننده شهرزاد ، خدشه دار شده است و آینده فصل دوم این پروژه را تا اندازه ای به خطر انداخته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۷    
مدیرعامل مؤسسه قرض الحسنه دانشجویان ایران از پیشنهاد این مؤسسه برای تاسیس بانک قرض الحسنه دانشگاهیان خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۴    
قرار نیست پاسارگاد تعطیل شود و قرار نیست با گردشگرانی که قصد دارند در آن تاریخ به این محوطه تاریخی بروند، برخوردی شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۷:۴۴    
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۷:۳۸    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیست و پنجم مهر به ریاست علی لاریجانی در صحن اصلی برگزار شد. وکلای ملت در ادامه و در جریان بررسی مواد اعاده شده لایحه تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۷:۳۲    
معاون شورای عالی مناطق آزاد با بیان این که پیشنهاد انتقال مناطق آزاد به وزارت امور اقتصادی و دارایی ممکن نیست، گفت: وزارت اقتصاد هم مخالفت خود را با این پیشنهاد اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۹    
نبرد برای آزادی استان نینوا و بازپس گیری مرکز آن، شهر تاریخی موصل واقع در 465 کیلومتری شمال بغداد، از دست داعش، با حرکت ده ها گردان از نیروهای پیاده عراقی و پیشمرگه های کرد از چندین محور آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه معاویه عوام فریبی می کرد، گفت: بزرگ ترین خیانت به جامعه این است که مردم را در انحطاط فکری و جنود فکری نگه داریم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۷:۰۸    
حسین انتظامی با کسب حدود 72 درصدآرا یعنی 1126 رای به عنوان نماینده مدیران مسؤول در هیات نظارت انتخاب شد.