جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۰:۵۲May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 12 مهر 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 دی 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 مهر 1395 ناطقان 2 مهر 1395 ناطقان 3 مهر 1395 ناطقان 4 مهر 1395 ناطقان 5 مهر 1395 ناطقان 6 مهر 1395 ناطقان 7 مهر 1395 ناطقان 8 مهر 1395 ناطقان 9 مهر 1395 ناطقان 10 مهر 1395 ناطقان 11 مهر 1395 ناطقان 12 مهر 1395 ناطقان 13 مهر 1395 ناطقان 14 مهر 1395 ناطقان 15 مهر 1395 ناطقان 16 مهر 1395 ناطقان 17 مهر 1395 ناطقان 18 مهر 1395 ناطقان 19 مهر 1395 ناطقان 20 مهر 1395 ناطقان 21 مهر 1395 ناطقان 22 مهر 1395 ناطقان 23 مهر 1395 ناطقان 24 مهر 1395 ناطقان 25 مهر 1395 ناطقان 26 مهر 1395 ناطقان 27 مهر 1395 ناطقان 28 مهر 1395 ناطقان 29 مهر 1395 ناطقان 30 مهر 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۵    
مدیر آموزش انجمن علمی طب سنتی ایران انواع چاقی از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۲    
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم آقا کی روش باید در 15 دقیقه اول بازی با ازبکستان محتاط باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۳    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ارتکاب به قتل در باغی در شهرستان دزفول از دستگیری عامل اصلی جنایت در پایتخت خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۷    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام طرح جدید حدود یک میلیون و 115 هزار تومان و دلار آمریکا با اندکی افزایش 3582 تومان عرضه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۱    
طبق مطالعه جدید محققان، هورمون درمانی ممکن است برای بیماران مبتلا به سرطان پروستات که قبلا دچار حمله قلبی شده اند، پرخطر باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۸    
دو میمون وحشی در سراوان به مردم حمله کردند و به 4 دانش آموز و یک دوچرخه سوار آسیب زدند. ماموران محیط زیست یکی از میمون ها را زنده گیری کردند اما دومی پس از 30 ساعت تلاش به ضرب گلوله کشته شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۲    
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون افزون بر یک میلیون و 800 هزار واحد مسکن روستایی در کشور نوسازی و مقاوم سازی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۶    
دو انفجار تروریستی در نزدیکی میدان العاصی در ورودی محله الحاضر در حماه واقع در شمال سوریه به فاصله یک ربع از هم به وقوع پیوست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۰    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو از مرگ یک پیرمرد 65 ساله در ایستگاه مترو میدان شهدا خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۴    
یک متخصص طب سنتی موادغذایی مفید برای کاهش کبد چرب از منظر طب سنتی را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۵    
کتاب های مفید به زبان فارسی که حاوی اطلاعات جامع و کامل در مورد نهضت عاشورا و تاریخ زندگانی امام حسین علیه السلام بسیار زیاد هستند. این نوشته به معرفی برخی از این کتاب ها می پردازد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۹    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از قرائت گزارش این کمیسیون درباره حقوق های نامتعارف در جلسه علنی فردا ( سه شنبه) مجلس خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۴    
رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، سرطان گوارش شامل مری، معده، پانکراس ( لوزالمعده) ، روده بزرگ ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۵    
ترانه علیدوستی با انتشار عکس جالبی از خودش در کلاس سوم دبستان, صفحه شخصی اش را بروز کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۳    
حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری با صدور نامه ای از عموم مردم و شخصیت هایی که به مناسبت درگذشت مرحوم مغفور سرهنگ جانباز علی اصغر ناطق نوری برادرزاده وی از طریق ارسال پیام و شرکت در مراسم تدفین و ختم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۷    
روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، جزییات به کما رفتن یکی از اعضای تیم های باشگاهی دوچرخه سواری را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۴    
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با دستگیری چند کودک سارق در این شهر باند اغفال کودکان در مشهد متلاشی شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۹    
5 نفر در حادثه سقوط بالابر غذا در سلف دانشگاه شریف مجروح شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۶    
روسیه اعلام کرد: یک سرهنگ اوکراینی که در پوشش خبرنگار خبرگزاری دولتی در مسکو اطلاعات جاسوسی جمع می کرد، بازداشت شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۳    
به گفته رئیس اتحادیه صنف چوب، واحدهای بسیاری از کسبه منتقل شده از تهران واقع در شهرک چوب فروشان طی سال های گذشته هنوز به بهره برداری نرسیده و کسبه آن دچار مشکل اساسی هستند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۰    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: نقص فنی در هواپیمای بوئینگ MD شرکت آتا باعث شد خلبان پرواز صبح امروز تهران- مشهد پس از چند دقیقه پرواز بار دیگر در فرودگاه مهرآباد به زمین بنشیند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۷    
زمان زیادی که عزت الله ضرغامی پس از خداحافظی اش از سازمان صداوسیما در فضای مجازی صرف می کند، بهانه ای به دست داد تا ببینیم مدیران سازمان پس از ریاست چه کارهایی کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۱    
وزیر کشور در نخستین روز سفر خود به باکو با الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی بافت فرسوده در مرکز شهرها و بافت های حاشیه ای اطراف شهرها و تامین مسکن زوج های جوان از اهداف مهم وزارت راه و شهرسازی است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۰    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،تصویری از سینه زنی آیت الله خامنه ای در مراسم عزاداری رزمندگان لشکر 31 عاشورا در دوران ریاست جمهوری ایشان را منتشر کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۰    
امام حسین علیه السلام نامه را به مسلم دادند و به ایشان فرمودند: من تو را به کوفه می فرستم، خداوند هر آنچه را که مورد رضا و علاقه اوست برای تو مقدّر خواهد کرد و من امیدوارم که با تو در مرتبه شهدا قرار ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۷    
یک کارشناس بیمه و خسارت خودرو در همدان اکثر حوادث رانندگی در ایران را ناشی از بالا بودن سن شعور رانندگی دانست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۵    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 54 درصد جمعیت جهان و 73 درصد جمعیت ایران در شهرها زندگی می کنند، گفت: جمعیت شهر نشین در ایران 20 درصد بیشتر از میانگین جهانی است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۲    
گزارشگر باسابقه تلویزیون اعلام کرد که دلیل دوری دو ماهه اش از صداوسیما و فوتبال را نمی داند و به تصمیم مدیران صداوسیما احترام می گذارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۰    
رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان در حاشیه سفر هفته گذشته خود به وین و شرکت در کنفرانس عمومی سالانه آژانس، ضمن دیدار با مقامات مختلف از بیمارستان هسته ای در دست تاسیس در نزدیکی شهر وین بازدید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۱    
به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی و طبع افراد در فصل پاییز خوردن میوه های سرد و خنک ابتلا به برخی بیماری ها را در افراد بالا می برد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۵    
رییس دولت اصلاحات در نامه ای به رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، اعضای جدید این تشکل را منصوب کرد که در جمع اعضای جدید شورای عالی اصلاح طلبان آقایان مصطفی معین ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۲    
حجت الله ایوبی درباره ی آخرین وضعیت اکران رستاخیز گفت:در فضای فعلی که وجود دارد، خیلی بعید می دانم که بتوان به اکران فوری فیلم رستاخیز بر خلاف امید گذشته ام، فکر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۶    
همسر یکی از پزشکان سرشناس، در پی برقراری ارتباط نامشروع با مردی غریبه به قتل رسید. قاتل مردی 47 ساله است که همسایه ها تصور می کردند راننده مقتول است و ارتباطش با او کاری است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۰    
این مرکز در گزارش خود اشاره می کند که سازمان املاک و مستغلات ترامپ در فاصله سال های 1998 تا 2003 میلادی به یک بانک ایرانی که در لیست تحریم های آمریکا وجود داشت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۰    
فروشنده تاکنون جایزه بهترین فیلم بین المللی جشنواره مونیخ آلمان و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم آمستردام را نیز دریافت کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۱    
رئیس دیوان محاسبات گفت: از397 متخلف در زمینه دریافتی های نامتعارف اکثر افراد خارج از شمول قانون خدمات کشوری بودند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۸    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: در شرایط کنونی بهترین و برترین گزینه ای که جریان اصلاح طلب برای انتخابات آینده ریاست جمهوری به آن فکر می کند، شخص حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توافق هسته ای با امکان فروش بیشتر نفت ایران از یک میلیون به 2 و نیم میلیون بشکه در روز، موجب تحقق رشد پنج درصدی اقتصاد کشور در سال جاری است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۱    
یک مرد انگلیسی احتمالا نخستین فرد در جهان است که ویروس اچ .آی .وی با استفاده از یک درمان جدید توسط دانشمندان پنج دانشگاه انگلیس در بدن وی درمان شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۹    
رئیس جمهور، بخشنامه بودجه سال 96 کل کشور را به کلیه دستگاههای اجرایی ابلاغ کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۳    
رئیس پلیس فتا گفت: در کمینه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه چندین بار تصمیم بر این بود که اینستاگرام فیلتر بشود اما دولت با فیلتر شدن آن مخالف است در حال حاضر وزارت ارشاد کارهایی انجام داده تا به صورت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰    
داعش ها از این رادیو برای پخش پیام ها، بیانیه ها، سرودها و برنامه های باطل خود که مملو از کینه،نفرت و ترساندن اهالی شهر موصل بود استفاده می کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۴    
ستاره های فوتبال ایران انگشت شمار هستند. کسانی که بعد از بازنشستگی هم همیشه در بورس اخبار باشند و مردم دلشان بخواهد از آنها بدانند، تعدادشان به انگشتان دو دست هم نمی رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۱    
سلطانی نژاد گفت: معاملات قراردادهای اختیار معامله (آپشن) روی محصولاتی همچون سکه و ذرت خواهیم داشت که امیدواریم تا پایان سال راه اندازی شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۸    
سایت یوهاپ نیوز مدعی شده که نامه ای به سفارت ایران در کره جنوبی تحویل شده است و به دست کره ای ها هم رسیده است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۵    
رئیس هیات بدوی سازمان نظام پزشکی کشورگفت:حکم دادگاه رسیدگی به پرونده مرحوم عباس کیارستمی با امضائ 10 نفرازاعضای هیات رسیدگی کننده به پرونده امروزصبح ابلاغ شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۹    
بنابر گزارش انجمن ریه آمریکا، مردان سیگاری نسبت به مردانی که سیگار نمی کشند 23 برابر احتمال بیشتری دارد تا به سرطان ریه مبتلا شوند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۳    
گوشی های جدید اپل که در روزهای اول ورود به ایران با قیمت نجومی عرضه می شدند این روزها به مرور با افت قیمت مواجه شده اند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۴    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: در طی سال های اخیر، در سه حوزه جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی با اسرائیل، امریکا و عربستان مناقشه داریم و اکنون ریاض جنگ نیابتی در منطقه شکل داده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۱    
این نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت: ظریف و تیمش با ترفند ساده پلیس خوب-پلیس بد ما را بازی دادند: از یک سو در پشت صحنه تهدید های روبه افزایش تهران که میگفت هرگز به برنامه های هسته ای اش پشت نمیکند را ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۲    
سه لژیونر تیم ملی شب گذشته به تهران رسیدند و در این میان رضا قوچان نژاد در تمرین امروز تیم ملی خضور یافت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۹    
داشتن ماشین مدل بالا، خانه ویلایی و حقوق پُر از صفر احتمالا معیار بسیاری از ازدواج های امروزی است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۳    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمادگی دفاعی کشورمان هشدار داد که هر تهدید و چالشی بخواهند برای ما ایجاد کنند، پاسخ ما کوبنده و قاطع خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۴    
معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه تخریب در جامعه اسلامی قابل پذیرش نیست، گفت: هزینه تامین امنیت در ایران و منطقه بسیار بالاست اما دولت با همه کمبودها سعی کرده این هزینه را بپردازد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۱    
پس از رونمایی ماشین روی صحنه تالار وحدت تهران، این بار این مجموعه تاریخی-فرهنگی میزبان اتفاق تازه ای بود!
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۹    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شمال تهران طی مهز ماه 95می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۳    
هیات اقتصادی استرالیا ، ایران را بازار بالقوه بزرگی می دانند اما معتقدند برای سرمایه گذاری در این بازار باید موانع بیشتری از پیش پایشان برداشته شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۰    
ک فعال سیاسی معتقد است که روحانی به دلیل عملکرد مثبتی که در این سه سال از خود نشان داده است، می تواند در سال آتی و در رقابتی سالم با رای بسیار بالایی پیروز شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۴    
بیایید در ایام محرّم و صفر خانه های خود را به عنوان یک عزادار واقعی بدهیم، در همه منازل باید وضعیت منزل را به نحوی در بیاوریم که مسئله محرّم مشخص بشود، ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۸    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو جزییات حادثه یکشنبه در ایستگاه مترو شادمان را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۶    
دوری چندین ساله از رسانه ملی شاید بزرگ ترین انگیزه بازگشت رضا رشیدپور برای اجرای برنامه ای بود که بتواند طیف بیشتری از مخاطبان را با خود همراه کند و نتیجه آن ساخت برنامه صبحگاهی حالا خورشید است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۰    
مذاکرات برای امضای قراردادهای بلند مدت فروش نفت خام با شرکت های انگلیسی همچوت شل و برتیش پترولیوم در حال انجام است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۰    
آمار بیکاری جمعیت جوان کشور در سال 76 معادل 30.2 درصد بود که در سال 1380 با نرخ 33.6 درصدی به اوج خود رسید و در سال 86 با 22.3 درصد، کمترین میزان خود در 19 سال گذشته را تجربه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اطلاعیه کدرشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 95 امروز دوشنبه اعلام می شود و داوطلبان از فردا می توانند انتخاب رشته کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۱    
شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران در شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ کشور ، جهت چاپ امنیتی و هویتی توسط دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۸    
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کاهش فرزندآوری یکی از نتایج توسعه و افزایش سطح تحصیلات و اشتغال زنان است و تنها راه افزایش جمعیت همزمان با توسعه ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۵    
ستاره ایرانی بعد از فسخ قرارداد با العربی بار دیگر در مسیر بازگشت به اروپا قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۹    
هفته جاری قیمت خودروهای داخلی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۶    
سارق جوانی که از طریق سایت های بازاریابی اینترنتی، فروشندگان تلفن های همراه گرانقیمت را به دام انداخته و پس از بیهوش کردن آنها تلفن هایشان را به سرقت می برد، با ردیابی های پلیسی دستگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۳    
یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: در عزاداری های محرم واجبات را فدای مستحبات نکنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۰    
معاون توسعه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اذعان بر این که حوزه درمان در طرح تحول سلامت، آموزش پزشکی را تحت تأثیر قرار داده و این یک نقیصه است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۷    
سفارت ایران در ترکیه به هموطنان مان توصیه کرد که در هنگام سفر به این کشور از حضور در اماکن پر ازدحام و نامطمئن خودداری کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۴    
من حقیقتاً هرچه فکر کردم، دیدم نمی توانم این مطلب (قمه زدن) را که قطعاً یک خلاف و یک بدعت است، به اطّلاع مردم عزیزمان نرسانم. این کار را نکنند. بنده راضی نیستم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۹    
روزنامه شرق نوشت؛حسن عباسی در سخنرانی جدیدی که فایل صوتی آن دیروز منتشر شده؛ اما مشخص نیست محل سخنرانی کجاست، صحبت های جدیدی مطرح کرده است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۰    
مطالعات محققان نشان می دهد، رژیم غذایی حاوی چربی، قند و غذاهای فرآوری شده، به مرور زمان مغز را فرسوده می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۷    
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن هشدار در خصوص رشد پدید سالمند آزاری در جامعه گفت: طبق آمار سازمان بهزیستی کشور حدود 10 هزار سالمند مجهول الهویه در مراکز نگهداری می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اصلاح نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران در جلسه کمیسیون اقتصادی تصویب شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۸    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس در مورد لایحه برنامه ششم توسعه به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت و در مورد این لایحه از ایشان کسب تکلیف کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۲    
فیفا برای تغییر تاریخ بازی تیم ملی به فدراسیون یک تاریخ پیشنهادداده بود این شایعه ای است تایید نشده که از راهروهای فدراسیون فوتبال شنیده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۹    
رئیس دیوان محاسبات کل کشور: مجموع این وام های بالای 80 میلیون حدود 24 میلیارد تومان است که در کوتاهترین زمان به خزانه برمی گردد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۰۰    
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۷:۵۱    
صدها نفر از فلسطینیان ساکن نوار غزه روز یکشنبه به مناسب گرامیداشت اولین سالروز انتفاضه قدس یا خیزش مردمی علیه اقدام های متجاوزانه شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی، راهپیمایی کردند
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۷:۴۵    
هیات دولت همچنین در این جلسه، مبلغ 80 میلیارد ریال بابت تامین هزینه های ساماندهی، پشتیبانی و بیمه زائران مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی اختصاص داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۷:۴۲    
در آستانه محرم الحرام و ایام عزاداری امام حسین(ع) عصر یکشنبه پرچم گنبد حرم امام رضا(ع) در مشهد طی مراسمی تعویض شد و به پرچم و پوشش سیاه به نشانه عزا تغییر کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۷:۳۳    
آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی صبح یکشنبه یازدهم مهر باحضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران شمال این دانشگاه برگزار شد و رئیس مجمع تشخیص از برخی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۷:۳۰    
محققان دانشگاه میشیگان دریافتند که داشتن همسر خوشحال برای سلامتی مفید است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۷:۲۷    
رئیس گروه جذب و نگهداری اهداکنندگان انتقال خون تهران جزییات طرح "نذر خون" در ماه محرم را تشریح کرد و در عین حال ضمن توضیح عوارض قمه زنی از سوی برخی ها، از آنها خواست تا به جای این کار، خون اهدا کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۷:۲۱    
پالیزدار افزود: نحوه واگذاری برای ما مهم است چون اگر روابط رعایت شده باشد این کار طبیعی است. اما این که این کار جزو اختیارات شهرداری بوده یا نه هنوز برای ما جای سوال است که در ستاد هماهنگی مبارزه با ...