پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۱۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 22 مهر 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 دی 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 مهر 1395 ناطقان 2 مهر 1395 ناطقان 3 مهر 1395 ناطقان 4 مهر 1395 ناطقان 5 مهر 1395 ناطقان 6 مهر 1395 ناطقان 7 مهر 1395 ناطقان 8 مهر 1395 ناطقان 9 مهر 1395 ناطقان 10 مهر 1395 ناطقان 11 مهر 1395 ناطقان 12 مهر 1395 ناطقان 13 مهر 1395 ناطقان 14 مهر 1395 ناطقان 15 مهر 1395 ناطقان 16 مهر 1395 ناطقان 17 مهر 1395 ناطقان 18 مهر 1395 ناطقان 19 مهر 1395 ناطقان 20 مهر 1395 ناطقان 21 مهر 1395 ناطقان 22 مهر 1395 ناطقان 23 مهر 1395 ناطقان 24 مهر 1395 ناطقان 25 مهر 1395 ناطقان 26 مهر 1395 ناطقان 27 مهر 1395 ناطقان 28 مهر 1395 ناطقان 29 مهر 1395 ناطقان 30 مهر 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۶    
استاندار زنجان اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید، نگرانی مردم از حوزه درمان کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۰    
قرآن منسوب به امام حسین(ع) از آیه 72 سوره کهف تا آخر سوره طه، روی پوست آهو به خط کوفی نوشته شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۷    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به اظهارات اخیر هیلاری کلینتون مبنی بر مسلح کردن گروه های کرد سوری برای مقابله با گروه تروریستی داعش آن را ناشی از بی تجربگی وی دانست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۱    
هر گرم طلای 18 عیار امروز 110 هزارو 300 تومان خرید و فروش شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۸    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور گفت که استعفای علی جنتی از وزارت ارشاد را نه رد می کند و نه تأیید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۹    
همسر منصور پورحیدری گفت: می دانم مردم در این ایام برای همسرم دعا کرده اند، اما باز هم از همه التماس دعا داریم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۹    
داریوش فرضیایی یا عمو پورنگ با انتشار عکسی از خودش درحال هم زدن غذای نذری, صفحه شخصی اش را بروز کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۴    
قتل 3 مرد جوان در 3 روز پی در پی در یک منطقه، مردم را به وحشت انداخته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت حقوق یک میلیون بازنشسته کشوری، از طریق سیستم متمرکز پرداخت مستمری و در یک زمان قابل انجام شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری رویترز از نیویورک اعلام کرد که به دلیل افزایش تولید اوپک، قیمت جهانی نفت خام کاهش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۲    
برای ثارالله معانی و وجوه مختلفی ذکر شده که هر یک تفسیر خاص خود را می طلبد. در مجموع به این معنا است که: خداوند، ولیّ دم آن حضرت است و خود او خون آن بزرگوار را از دشمنانش طلب می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۹    
فرماندار ویژه لارستان و معاون استاندار فارس از دستگیری تمام عوامل گروه های تروریستی با 100 کیلوگرم مواد منفجره در شهر لار خبر داد و گفت: این افراد که دارای تابعیتی غیرایرانی هستند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۳    
'علی جنتی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه در دومین اجلاس وزرای مجمع جهانی فرهنگ در بالی اندونزی، گفت: ایران توسعه گفت وگو با ادیان و فرهنگ ها را با هدف نهادینه کردن صلح ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ استیضاحی در دستور کار هیات رئیسه نیست، اظهار کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۱    
پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری برای ماههای آبان و آذر سال جاری از روز یکشنبه 25 مهرماه به صورت اینترنتی و حضوری آغاز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۱    
وزیر امور خارجه در ادامه تماس ها و رایزنی ها درمورد تحولات سوریه با وی، ضمن بیان مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در مقابله همه جانبه با تروریسم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۲    
برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که انجام حرکات ورزشی با وزنه های سنگین تر و حرکت آرام تر تاثیرگذاری بیشتری بر سوزاندن چربی ها دارد یا انجام حرکات ورزشی با وزنه های سبک و سرعت بالا؟
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۳    
مجله معتبر فرانس فوتبال 11 بازیکن منتخب مسابقات انتخابی جام جهانی را معرفی کرده است که ایران در بین این 11 نفر 1 نماینده دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۷    
شاید این یک کنجکاوی ساده به نظر برسد که حضرت امام حسین(ع) در چه روز از سال شمسی به شهادت رسیده است. اما درک این امر فواید دیگری نیز دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۸    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران از حمایت های هواداران در بازی ایران برابر کره جنوبی تقدیر کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۵    
در حالیکه تعداد زیادی از کالاها ادعا می کنند که بهترین درمان موثر برای ریزش مو هستند، اما طبیعت، در این مورد، بسیار قدرتمندتر عمل می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۲    
در یک پدیده نادر زیست محیطی، یک قطعه لاک پشت دو سر در روستای فتح آباد شهرستان خاتم استان یزد متولد شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۳    
رئیس مرکز آمار ایران از افرادی که هنوز ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن را انجام نداده اند، خواست هرچه زودتر برای ثبت نام اقدام کنند و این کار را به روز آخر (24 مهرماه) موکول نکنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۷    
گمرک ایران با صدور بخشنامه ای با موضوع ترانزیت کالا مقررات جدیدی برای عبور داخلی کالا اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۴    
حییم سابان میلیاردر صهیونیست و حامی مالی هیلاری کلینتون در ایمیل هایی به او توصیه کرده بود که خود را از سیاست های باراک اوباما درقبال رژیم صهیونیستی فاصله داده و روابط مخدوش شده با این رژیم را تقویت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی پس ازشرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول گفت:در فضای جدید پسابرجام، انتظار طبیعی ما ارتقای روابط بانک جهانی و صندوق بین المللی پول با ایران است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۸    
مرکز مدیریت امداد رخدادهای رایانه ای با انتشار محورهای شایعه پراکنی درشبکه های اجتماعی به دلیل نبود فرهنگ انتشار محتوای دیجیتال، از تلاش محققان برای ساخت ابزار دروغ سنج درفضای مجازی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۹    
ستاره سابق باشگاه پرسپولیس غذای نذری پخش کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۶    
رئیس پلیس راه استان البرز، محدودیت های جدید ترافیکی در محور کرج- چالوس را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۰    
روز عاشورا پس از پایان جنگ، به دستور عمر بن سعد، سر امام حسین(ع) با خولی بن یزید به سوی عبیدالله بن زیاد در کوفه فرستاده شد و سرهای شهدای دیگر را با افراد دیگری به کوفه فرستادند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۱    
یک متخصص رادیولوژی فک و صورت گفت: داروهایی که به عنوان مسکن درد دندان مصرف می شوند، بهتر است به صورت خوراکی باشند و موضعی بر روی دندان گذاشته نشوند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۵    
جابر البکر، پناهجوی سوری که به اتهام ارتباط با داعش و تدارک برای اقدامات تروریستی در آلمان بازداشت شده بود، خودکشی کرد. جسد حلق آویز شده این جوان 22 ساله در سلولش پیدا شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۲    
سفیر عربستان سعودی در مصر، روز چهارشنبه به صورت غیرمنتظره قاهره را به مقصد ریاض ترک کرد. برخی منابع، بروز تنش در روابط میان این دو کشور را علت احضار این سفیر از قاهره اعلام کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از تکمیل گزارش نظارتی برجام درکمیسیون متبوع خود خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۶    
مقتدا صدر رهبر جریان صدر در عراق به اردوغان هشدار داد : اگر محترمانه از عراق عقب نشینی نکند، به زور از این کشور رانده خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۳    
سرمایه گذاران تحت تاثیر رشد 20 درصدی قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون در پی کاهش شدید قیمتها، در دو راهی فروش یا خرید بیشتر این فلز زرد مانده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۷    
معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران با تاکید بر اینکه طرح "تعطیلی 2 هفته ای مدارس" قابلیت اجرایی ندارد، موافقت با چنین طرحی را بعید دانست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۴    
مصوبه پوشش بیمه نوسانات نرخ ارز در انتظار اعلام نرخ های مربوطه توسط هیات دولت است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۱    
رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران بعد از چند روز تعطیلی به خاطر بازی های ملی از فردا (جمعه) از سر گرفته می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۵    
نیما کرمی و همسرش زینب زارع عکسی که به یادگار در بین الحرمین گرفته بودند را منتشر کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۲    
معاون سازمان حج و زیارت گفت: از اولین روز هفته بعد از تاسوعا و عاشورا، 12 استان دیگر به جمع چهار استان صادر کننده ویزای زائران اربعین حسینی اضافه می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۶    
رئیس جمهوری فرانسه به دو نفر از نویسندگان کتابی که به تازگی چاپ شده است، اظهاراتی علیه اسلام مطرح کرده و مدعی شده که فرانسه با اسلام مشکل دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۰    
مقام های نظامی آمریکایی مدعی شده اند که یک ناوشکن این کشور در دریای سرخ روز چهارشنبه برای بار دوم طی چند روز اخیر هدف پرتاب موشک قرار گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۴    
وقوع انفجار مهیبی در ساعات اولیه پنجشنبه، موجب ترس و وحشت شهروندان ورامینی شد، حادثه ای که تلفات جانی به همراه نداشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۸    
جامعه اسلامی بعد از پیامبر(ص) آگاهانه یا ناآگاهانه به رهبران بی کفایتی تن داده که نتوانستند بعدها خود را از نتایج زیان بار این انتخاب رهاسازند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۵    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین از برگزاری چهارمین نمایشگاه گل و گیاه و اولین نمایشگاه گیاهان دارویی همزمان با هشتمین نمایشگاه صنایع دستی از 25 مهر ماه در قزوین خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۲    
منابع آگاه فاش کردند که نیروهای مسلح و گارد سلطنتی عربستان سعودی تدابیر شدید امنیتی و نظامی محرمانه ای را طی روزهای اخیر برای دفاع از پایتخت و دیگر شهرهای اصلی این کشور اتخاذ کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۹    
کشورهای چین، هندوستان و ژاپن و کره جنوبی در میان بزرگترین مصرف کنندگان نفت در آسیا هستند که به شدت وابسته به واردات نفت می باشند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۶    
سازمان هواشنایی کشور اعلام کرد: از روز جمعه افزایش نسبی دما در استانهای ساحلی خزر و وزش باد نسبتا شدید در گیلان و اردبیل رخ خواهد داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۳    
سایت 'فری مالیزیا تودی' روز پنجشنبه اعلام کرد مقامات مذهبی ایالت سلانگور مالزی روز چهارشنبه 50 پاکستانی پیرو مذهب شیعه را دستگیر کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۱    
با واردات غیررسمی و قاچاق تلفن های همراه آیفون 7 و +7، تنش بین دستگاه های مختلف در ارتباط با جمع آوری کلی تلفن های همراه بدون برگ سبز افزایش یافته و سیاست واحدی در این مورد وجود ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۵    
تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ اعلامی هفته آینده از سوی فیفا در رده 27 جهان خواهد ایستاد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۲    
زنان با رعایت سه نکته می توانند ریسک ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۶    
در این نوشتار احادیثی درباره امام حسین (ع) پرداخته شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۰    
هزاران تن از شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بعد از ظهر روز چهارشنبه، مصادف با دهم ماه محرم الحرام و روز عاشورا با تجمع و راهپیمایی و تشکیل دسته های سینه زنی در خیابان های مرکزی شهر لندن ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۷    
رئیس پلیس بین الملل ناجا اعلام کرد: در وضعیت اعلان قرمز بودن محمودرضا خاوری به این معناست که درصورت تردد وی به سایر کشورهای جهان ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۱    
سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران با انتشار پستی برای بازیکنان تیم ملی کره جنوبی کری خواند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۲    
دبیر سیزدهمین کنگره بین المللی ام اس ایران گفت: باردار شدن مبتلایان به ام اس به شرط تایید پزشک معالج بلامانع است و آنها می توانند فرزند سالم به دنیا آورند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۹    
آیین شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، مراسم سوگواری وعزاداری سیّد وسالار شهیدان و اصحاب باوفای ایشان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۶    
ارتش آمریکا بامداد پنجشنبه با موشک کروز به سه سایت راداری در مناطق تحت کنترل نیروهای انقلاب مردمی یمن حمله کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۳    
بخشدار زارچ گفت: مصدومان حادثه ظهر عاشورا که بر اثر رم کردن یک شتر دچار مصدومیت شده بودند، همگی از مرکز درمانی مرخص شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۰    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به آمار متوفیان شهر تهران در شش ماهه نخست سال1395 گفت: در میان مناطق 22 گانه شهر تهران بیشترین و کمترین فوتی های پایتخت مربوط به مناطق 4 و 22 است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۶:۴۲    
ناطقان: این روزها بحث برگزاری فوتبال در شب عاشورای حسینی میان دو تیم ایران و کره جنوبی بنظر می آید در حال تبدیل شدن به یک چالش اجتماعی است. ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۶:۳۹    
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) امروز عاشورا، بیست و یکم مهرماه در کربلا با حضور انبوه عزاداران حسینی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۶:۳۳    
مراسم عزاداری شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای ایشان عصر چهارشنبه بیست و یکم مهر با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۶:۳۰    
همزمان با شام غریبان امام حسین (ع)، شامگاه چهارشنبه بیست و یکم مهر ماه عاشقان سرور و سالار شهیدان با روشن کردن شمع در جوار امامزاده صالح در عزای مولای مظلوم خود گریستند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۶:۲۱    
وزیر اطلاعات از دستگیری تعدادی از تروریست های تکفیری غیرایرانی در استان فارس خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۶:۲۱    
رییس دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فوت خانواده پزشک اصلاح طلب تبریزی، گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۰۶:۱۸    
معاون حقوقی رییس جمهور در واکنش به اظهارات یکی از مداحان گفت: این تهمت و معصیتی بسیار بزرگ است که بگوییم امام حسین (ع) نیز فحاشی می کردند.