یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۰:۰۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه راه مردم 6 تیر 1398 - newsrahemardom.ir

روزنامه راه مردم 27 اسفند 1396 روزنامه راه مردم 2 فروردین 1397 روزنامه راه مردم 31 فروردین 1398 روزنامه راه مردم 31 اردیبهشت 1398 روزنامه راه مردم 1 خرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 مرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 شهریور 1398 روزنامه راه مردم 1 مهر 1398 روزنامه راه مردم 26 آبان 1398 روزنامه راه مردم 30 آذر 1398 روزنامه راه مردم 30 دی 1398 روزنامه راه مردم 30 بهمن 1398 روزنامه راه مردم 1 اسفند 1398 روزنامه راه مردم 1 تیر 1398 روزنامه راه مردم 2 تیر 1398 روزنامه راه مردم 3 تیر 1398 روزنامه راه مردم 4 تیر 1398 روزنامه راه مردم 5 تیر 1398 روزنامه راه مردم 6 تیر 1398 روزنامه راه مردم 7 تیر 1398 روزنامه راه مردم 8 تیر 1398 روزنامه راه مردم 9 تیر 1398 روزنامه راه مردم 10 تیر 1398 روزنامه راه مردم 11 تیر 1398 روزنامه راه مردم 12 تیر 1398 روزنامه راه مردم 13 تیر 1398 روزنامه راه مردم 14 تیر 1398 روزنامه راه مردم 15 تیر 1398 روزنامه راه مردم 16 تیر 1398 روزنامه راه مردم 17 تیر 1398 روزنامه راه مردم 18 تیر 1398 روزنامه راه مردم 19 تیر 1398 روزنامه راه مردم 20 تیر 1398 روزنامه راه مردم 21 تیر 1398 روزنامه راه مردم 22 تیر 1398 روزنامه راه مردم 23 تیر 1398 روزنامه راه مردم 24 تیر 1398 روزنامه راه مردم 25 تیر 1398 روزنامه راه مردم 26 تیر 1398 روزنامه راه مردم 27 تیر 1398 روزنامه راه مردم 28 تیر 1398 روزنامه راه مردم 29 تیر 1398 روزنامه راه مردم 30 تیر 1398 روزنامه راه مردم 31 تیر 1398 
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۳    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از رصد تخلفات مدارس غیرانتفاعی توسط این سازمان خبر داد و گفت: طبق توافق با آموزش و پرورش قرار است تخلف 20 مدرسه تهران که محرز شده به شعب تعزیرات استان تهران نیز ارجاع شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۰:۱۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت در صف مقدم جنگ اقتصادی است و برای پیشبرد اهداف نظام در زمینه فروش و صادرات نفت تلاش می کنند، همه ما باید از ایشان پشتیبانی و حمایت کنیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۰:۱۳    
با حضور دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، عملیات ساخت مجهزترین مرکز درمان سرطان کشور، در شهرک سلامت خاتم و با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد آغاز شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۸    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: حوزه گردشگری فقط بناهای تاریخی نیست.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۵    
پروژه آبرسانی به شهر کوهدشت مورد بهره برداری قرار گرفت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۲    
درپی اعتراض اخیر دانشگاه علم و صنعت به پارتیشن بندی کتابخانه مرکزی این دانشگاه، معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر این که این پارتیشن بندی به منظور تأمین امنیت دانشجویان در فصل امتحانات قرار ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۹    
نخست وزیر انگلیس خواستار تنش زدایی در روابط ایران و آمریکا شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۰    
دولت های اروپایی یک خط اعتباری برای اینستکس فراهم می کنند تا به این مکانیزم ویژه کمک کنند مسیری برای تجارت میان ایران و غرب ایجاد کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۶    
سمیه یزدانی، قهرمان ایران در مسابقات دوچرخه سواری استقامت جاده شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۷    
تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم (پایانی) لیگ ملت های والیبال 2019 به مصاف تیم های صربستان، بلغارستان و آمریکا می رود که با کسب تنها یک برد در این هفته می تواند به مرحله فینال این مسابقات در شیکاگو ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۴    
محمدحسین اکبر منادی، دروازه بان فصل گذشته سایپا، با عقد قراردادی به شهرخودرو خراسان پیوست.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۴    
آزادکار سابق ایران و دارنده 6 مدال جهان و المپیک در سانحه رانندگی دو تن از دوستان خود را از دست داد اما خوشبختانه حیدری از این سانحه جان سالم به در برد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۸    
مدیرعامل بانک ملی ایران ابراز داشت: استان البرز به جهت دارا بودن قابلیت های بسیار بالا در شاخص های مختلف تولیدی ، علمی و صنعتی از استان های تاثیرگذار به شمار می رود .
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۵    
کمیسیون ماده 5 اداره وزارت ورزش و جوانان استان گیلان با انتقال امتیاز باشگاه خونه به خونه مخالفت کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۵    
هم گروه های نماینده ایران در جام باشگاه های فوتسال آسیا 2019 تایلند مشخص شدند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۲    
22 کشور آسیایی هر کدام حدود 15 اثر تاریخی حاصل از یافته های باستان شناسی خود را از حدود دو ماه قبل، در نمایشگاه شکوه تمدن های آسیا در موزه ملی چین ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۶    
سمانه زندی نژاد که یک سالی از کار صحنه و تئاتر دور بوده است در حال حاضر مشغول آماده کردن نمایشی است که مهر ماه 98 آن را روی صحنه ببرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۰    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با انتقاد از تاثیر شرکت های تجاری و صنعتی بر سیاستگذاری های کشور گفت: در 15 روز گذشته 8 روز هوای ناسالم به دلیل ازُن داشتیم که علت اصلی آن مشکل در عملکرد موتورسیکلت ها و ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۷    
مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان با انتقاد از طرح های موقت ساماندهی کودکان کار و خیابان پیشنهاد کرد که سازمان بهزیستی به جای برنامه های مقطعی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۴    
مسئول منابع طبیعی بخش منج شهرستان لردگان گفت: مأمور منابع طبیعی استان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مجروح شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۱    
بیش از 29 هزار قرص متادون که با سوءاستفاده از مجوز چند مرکز ترک اعتیاد تهیه شده بود، پیش از قاچاق به غرب کشور توقیف شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۸    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از مسمومیت 16 نفر با گاز کلر در ارومیه خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۵    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: امروز امنیت مختص نهادهای امنیت ساز نیست بلکه ظرفیت های مردمی و سرمایه های اجتماعی در تولید امنیت نقش محوری ایفا می کنند بنابراین باید نسبت به گسترش آن ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۹    
سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در واکنش به ماجرای پارک پلیس گفت: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی تسلیم جوسازی های عناصر معاند در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که غالبا به صورت هدفمند و هدایت شده ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۳    
برای داشتن موهایی براق و نرم نیازی به هزینه های سنگین نیست، بلکه می توانید با هزینه ای بسیار کم و راهکارهایی طبیعی به این هدف دست یابید.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: سالانه 1500 میلیارد تومان هزینه بیماران خاص در کشور است که بیمه سلامت نسبت به تأمین و پرداخت آن در کشور اقدام می کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۰    
چاقی و اضافه وزن به سرعت در اکثر جوامع رو به رشد است که سبب افزایش نگرانی های متعددی در پیش بینی بروز بیماری های متعدد در آینده ای نه چندان دور شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۷    
دانشمندان” دانشگاه آریزونا” (University of Arizona) یک منطقه در مغز را که به عنوان مرکز کنترل عمل کرده و به افراد میگوید که ایا آنها گرسنه هستند یا خیر را شناسایی کرده اند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۴    
محققان به شواهدی بیشتری دست یافته اند که نشان می دهد بیماری پارکینسون از روده آغاز می شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۱    
روش های متعددی برای از بین بردن سرطان وجود دارد که از جمله آنها می توان به شیمی درمانی و پرتودرمانی اشاره کرد اما در حال حاضر، محققان ام. آی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۸    
معاون عمرانی استانداری تهران از موافقت مشروط با افزایش ظرفیت کارگاه تولید نان سوخاری در محدوده تهران خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از احتمال نامطلوب شدن هوای بیشتر مناطق تهران برای گروه های حساس طی امروز (6 تیرماه) خبر داد و تصریح کرد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۵    
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران از توزیع کارت بلیت یکساله با اعتبار 400 هزار تومان از هفته آینده خبرداد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۶    
کارشناسان امنیتی به تازگی از انتشار یک بدافزار جدید خطرناک خبر داده اند که قادر است دستگاه های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT ) را هک کند و هکرها به اطلاعات موجود در آن نفوذ پیدا کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۶    
اگر تا پیش از این از فتوشاپ برای ایجاد تصاویر جعلی استفاده می کردند که هرگز در واقعیت وجود نداشت، اکنون به لطف پیشرفت فناوری، ویدئوهای جعلی هم به گردونه اضافه شده اند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۳    
گوگل سعی دارد با توسعه برنامه سواد رسانه ای خود، کاربران را از سنین پایین با اخبار کذب و نحوه شناسایی و برخورد با آنها در فضای مجازی آشنا کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۰    
با آغاز تابستان مراجعه اجاره نشین ها به دفاتر املاک سه برابر شده، اما قیمت ها نسبت به خردادماه افزایش چندانی نداشته است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۷    
باتوجه به اینکه مبلغ عوارض برخی از خودروهای پلاک عمومی و سنگین که مسافران همیشگی آزادراه ها هستند به رقم بالایی رسیده باشد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۴    
یک کارشناس حوزه کار از واگذاری موضوع بیمه بیکاری به بخش خصوصی واقعی استقبال کرد و گفت: با تشکیل پرونده توسط کاریابی ها و دریافت هزینه از سوی کارگران بیکار شده مخالفم و معتقدم منابع صندوق بیمه بیکاری ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۱    
آمار رسمی این گونه نشان می دهد که حداکثر مبلغی در که در ایران بابت اجاره هر متر واحد مسکونی پرداخت می شود حدود 171 هزار تومان است!
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۸    
بانک امریکا مریل لینچ پیش بینی کرد وخامت بیشتر روابط میان آمریکا و چین ممکن است زنجیره ای از رویدادها را رقم بزند که قیمت نفت را بیش از 50 درصد کاهش خواهد داد و تا مرز 30 دلار در هر بشکه سقوط کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۵    
با وجود قول یک دهه قبل برای حذف یارانه های سوخت فسیلی، اقتصادهای پیشرفته جهان یارانه های نیروگاه های زغال سوز را بیش از دو برابر افزایش داده اند و اهداف جوی را به خطر انداخته اند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۵    
رئیس جمهور روسیه درست در آستانه نشست رسمی اوپک و متحدانش در وین برای مذاکره درباره تمدید توافق کاهش تولید نفت، قصد دارد در حاشیه نشست هفته جاری سران گروه 20 در ژاپن با ولیعهد عربستان سعودی دیدار کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۲    
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با استفاده از باکتری های ریزوسفری محرک رشد گیاهان، کود بیولوژیکی را برای تامین نیتروژن مورد نیاز گیاهان زراعی و باغی تولید کردند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۳    
شرکت خودرو سازی هلندی “لایت یر” (Lightyear) از نخستین خودروی خورشیدی دوربرد جهان رونمایی کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۴    
قیمت طلا پس از کاهش شدید روز گذشته، در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی به دلیل انتظار سرمایه گذاران برای تحولات پیرامون مذاکرات تجاری آمریکا و چین و تعدیل انتظارات برای کاهش نرخ های بهره آمریکا کاهش ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۱    
دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران با بیان این که آمار انفرادی برخی کارخانه ها از افزایش چشمگیر تولید این واحدهای تولیدی حاکی است، از افزایش 20 درصدی تولید کاغذ بسته بندی در سال گذشته ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: مقدمات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز فراهم نشده است و مشغول آماده سازی این دو باشگاه برای واگذاری هستیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۲    
بانک مرکزی به منظور بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور، از صادرکنندگان به کشورهای عراق و افغانستان که معادل ریالی ارز متعلقه را بر اساس اسناد و مدارک مثبته دریافت کرده اند درخواست کرد نسبت به ثبت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۹    
هنگ کنگ گران ترین شهر جهان برای مهاجرین خارجی شناخته شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور عملکرد هفت ساله این بنیاد را تشریح کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۳    
“دیوید شینکر”، معاون وزیر امور خارجه آمریکا با حضور در دفتر جریان حکمت ملی عراق با سید عمار حکیم ، رهبر این جریان دیدار و درخصوص تازه ترین وضعیت سیاسی عراق و منطقه با وی به رایزنی پرداخت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۳    
وزیر امورخارجه کشورمان در پاسخ به اظهارات خصمانه رئیس جمهور آمریکا گفت که این کشور در جایگاهی نیست که بخواهد ایران را نابود کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۳    
رئیس قوه قضائیه پیام شهدا را اقتدار، ایستادگی، مقاومت و اطاعت از فرامین رهبری عنوان کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۵    
یک کارشناس مسایل آمریکا درباره احتمال تحریم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان گفت: این اقدام احتمالی آمریکا می تواند برای کوتاه کردن صدای آقای ظریف در صحنه بین الملل و افکار عمومی جهان یا محدود ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۲    
نماینده ایران در سازمان ملل در نشت شورای امنیت درباره برجام گفت ایران نمی تواند، نباید و نمی خواهد به تنهایی تمامی بار حفظ برجام را به دوش بکشد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۹    
هفتمین نشست شورای امنیت درباره اجرای برجام در حالی برگزار شد که اعضای این شورا به جای فشار بر آمریکا و دیگر اعضای این توافق برای اجرای تعهداتشان ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۶    
کارشناس مستقل سابق سازمان ملل ضمن اشاره به اینکه از سرگیری تحریم های آمریکا علیه ایران غیرقانونی بوده، گفت: ایالات متحده آمریکا فاقد هرگونه حسن نیت در انجام مذاکرات است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۳    
جمعیت علمای اسلام در لبنان با اشاره به اینکه قرار دادن نام مقام معظم رهبری در لیست تحریم ها توهین به تمام مسلمانان جهان است، اعلام کرد که این اقدام نشان دهنده حماقت ترامپ است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۳    
سفارت کشورمان در افغانستان در خصوص ادعاهای اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در کابل مبنی بر تلاش ایران در بر هم زدن روند مذاکرات صلح در این کشور ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۰    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار حقوق های دریافتی اعضای هیأت مدیره صندوق بازنشستگی بر ضرورت اصلاح قانون مجلس در رابطه با سقف حقوق مدیران تاکید کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۰    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که قوه قضائیه باید پایگاه تحقق عدالت در جامعه باشد گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۷    
رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تهاجم پهپاد آمریکایی به مرز هوایی کشورمان در راستای سناریوی آمریکا برای جنگ روانی و فشار به ایران انجام شده است که ما با سرنگونی این پهپاد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۴    
رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس گفت: دستگاه قضائی با روی کار آمدن آقای رئیسی باید پوست اندازی و فساد ستیزی را از درون خود آغاز کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است پیشنهاد مذاکره با ایران از سوی ترامپ برای سرپوش نهادن به بی آبرویی های آمریکا و ایجاد فضای روانی در ایران است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۹    
شرکت ایران خودرو در اطلاعیه ای ضمن تاکید بر رعایت اصول حرفه ای در انتشار اخبار، درباره اطلاعات مجعول منتشر شده درخصوص اطلاعات مندرج در سیستم کدال مربوط به سال 97 این شرکت توسط برخی رسانه ها توضیح داد.