یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۰:۳۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه راه مردم 30 تیر 1398 - newsrahemardom.ir

روزنامه راه مردم 27 اسفند 1396 روزنامه راه مردم 2 فروردین 1397 روزنامه راه مردم 31 فروردین 1398 روزنامه راه مردم 31 اردیبهشت 1398 روزنامه راه مردم 1 خرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 مرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 شهریور 1398 روزنامه راه مردم 1 مهر 1398 روزنامه راه مردم 26 آبان 1398 روزنامه راه مردم 30 آذر 1398 روزنامه راه مردم 30 دی 1398 روزنامه راه مردم 30 بهمن 1398 روزنامه راه مردم 1 اسفند 1398 روزنامه راه مردم 1 تیر 1398 روزنامه راه مردم 2 تیر 1398 روزنامه راه مردم 3 تیر 1398 روزنامه راه مردم 4 تیر 1398 روزنامه راه مردم 5 تیر 1398 روزنامه راه مردم 6 تیر 1398 روزنامه راه مردم 7 تیر 1398 روزنامه راه مردم 8 تیر 1398 روزنامه راه مردم 9 تیر 1398 روزنامه راه مردم 10 تیر 1398 روزنامه راه مردم 11 تیر 1398 روزنامه راه مردم 12 تیر 1398 روزنامه راه مردم 13 تیر 1398 روزنامه راه مردم 14 تیر 1398 روزنامه راه مردم 15 تیر 1398 روزنامه راه مردم 16 تیر 1398 روزنامه راه مردم 17 تیر 1398 روزنامه راه مردم 18 تیر 1398 روزنامه راه مردم 19 تیر 1398 روزنامه راه مردم 20 تیر 1398 روزنامه راه مردم 21 تیر 1398 روزنامه راه مردم 22 تیر 1398 روزنامه راه مردم 23 تیر 1398 روزنامه راه مردم 24 تیر 1398 روزنامه راه مردم 25 تیر 1398 روزنامه راه مردم 26 تیر 1398 روزنامه راه مردم 27 تیر 1398 روزنامه راه مردم 28 تیر 1398 روزنامه راه مردم 29 تیر 1398 روزنامه راه مردم 30 تیر 1398 روزنامه راه مردم 31 تیر 1398 
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۲    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 15 تن مواد مخدر و روان گردان در کل کشور در هفته دوم مرداد ماه خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۷    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست دیروز کمیسیون متبوع خود از بررسی عملکرد دستگاه ها در حوزه ایجاد اشتغال خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۰    
علت شنیده شدن صدای شلیک تیر در محدوده میدان فردوسی تهران اعلام شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۴    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور از تخصیص دو هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی از سوی این صندوق در سال جاری خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۶    
راه مردم: تداوم روند شهرک سازی در جوار تهران بزرگ و فقدان حریمی مشخص آرام آرام می رود تا مشکلات بیشتری را برای ساکنان شهرها در ابعاد مختلف اجتماعی، رفاهی، اقتصادی و ... ایجاد کند .
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۳    
طرح احیای وزارت بازرگانی علیرغم مخالفت کارشناسان در حالی در دستور این هفته صحن علنی مجلس قرار دارد که به اعتقاد کارشناسان تشکیل آن منجر به افزایش واردات،کاهش ذخایر ارزی و تشدیدتورم می شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۶:۴۶    
امسال برای اولین بار در جشنواره و در راستای اهداف بین المللی این رویداد فرهنگی و سینمایی، از پخش کننده ها و خریداران خارجی از چندین کشور دعوت شده تا در جشنواره حضور داشته باشند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۶    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با تاکید براینکه خروجی و دستاورد فعالیت شتابدهنده های حوزه بیوتکنولوژی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۷    
سورنا ستاری،معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن بازدید از غرفه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در نمایشگاه الکامپ ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۲    
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت از غرفه چادرملو بازدید کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۰    
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این مهم که از میان ده شهرستان استان ایلام تنها شهرستانی که مشکل آب آشامیدنی دارد شهرستان ملکشاهی است، عنوان کرد: مشکل آب شرب این شهرستان حل شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۱    
پارلمان اروپا روز پنج شنبه 27 تیر/ 18 ژوییه با تصویب طرحی بدون هیچ دلیلی از دولت منطقه اداری ویژه هنگ کنگ خواست اتهامات علیه “تظاهرات صلح آمیز” را لغو کند و عملکرد پلیس هنگ کنگ را مورد رسیدگی قرار ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۱    
نماینده مردم بابل در مجلس خواستار ممنوعیت واردات برنجی خارجی در فصل کشب برنج ایرانی شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۸    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: چرا مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای شرکت های آذرآب و هپکو اجرا نمی شود؟
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۲    
طبق توافق بین وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و وزارت صمت، مصوباتی در راستای تسهیل ترخیص کالا و تعیین تکلیف کالاهای مانده در گمرکات، مناطق آزاد و بنادر در دستور کار قرار خواهد گرفت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۰    
در دومین روز معاملات بازار سهام، قیمت اکثر سهم ها در بورس و فرابورس رشد کرد. نمادهایی در گروه محصولات شیمیایی و معدنی بیشترین تاثیر را روی رشد شاخص های بازار سرمایه داشتند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۷    
درپی دپو 17 هزار تن گوشت وارداتی در بنادر کشور، تکالیفی برای تسهیل ترخیص این کالای اساسی بر عهده گمرکات گذاشته شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۴    
معاون وزیر دفاع آمریکا گفت که این کشور در رایزنی با شرکای خود در ناتو و متحدان منطقه ای اش آماده اجرایی کردن طرح “عبور آزاد و باز” کشتی ها از تنگه هرمز است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۴    
یک روزنامه انگلیسی با ذکر برخی شواهد گزارش داد که انگلیس از آمریکایی ها خواسته است از بیان اظهارات “تحریک آمیز” درباره توقیف نفت کش انگلیسی توسط ایران خودداری کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۸    
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک پاسارگاد، در تاریخ 30 تیر سال 1398، به دلیل به حد نصاب نرسیدن به میزان دارندگان اکثریت سهام، در زمان دیگری برگزار خواهد شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۷    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به وزیر خارجه انگلیس هشدار داد: با توقیف کشتی های ایران کاری نکنید که از کشتی های آمریکایی و انگلیسی عبوری از تنگه هرمز، عوارض بگیریم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۲    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان صبح امروز با نایب رئیس حماس دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۹    
وزیر امورخارجه آمریکا در اظهاراتی ضد و نقیض بار دیگر مدعی شد که واشنگتن آماده مذاکره بدون پیش شرط با تهران است به شرط آنکه ایران همچون یک کشور نرمال رفتار کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در بخش هایی از گفت وگویش با شبکه سی.ان.ان مسائلی از جمله مذاکره دوباره با آمریکا، شروط دوازده گانه وزیر خارجه آمریکا برای این مذاکرات و همچنین اینستکس، تشریح کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۳    
رئیس جمهور ونزوئلا دیدارش با وزیر امورخارجه کشورمان را موفقیت آمیز خواند و تاکید کرد که کشورش خواهان تقویت روابط دو جانبه با ایران است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۳    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که رژیم صهیونیستی پس از توقف نفتکش انگلیسی توسط ایران تدابیر جدیدی برای حفاظت از کشتی های تجاری و نظامی خود اتخاذ می کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۰    
وزیر امورخارجه آلمان گفت که برای جلوگیری از تشدید تنش ها نیازمند دیپلماسی هوشمندانه برای باز نگه داشتن کانال های ارتباطی و یافتن راه های اعتمادسازی هستیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۷    
وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که بنا به درخواست وزارت خارجه ایران، ریاض یک خدمه کشتی ایرانی را به عمان فرستاده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۷    
رویترز اعلام کرد: احتمال دارد انگلیس در واکنش به توقیف نفت کش این کشور توسط ایران، اقداماتی از جمله مسدود کردن دارایی های ایران انجام بدهد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۴    
هیئت انگلیس در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت، توقیف نفت کش انگلیسی توسط ایران را ایجاد یک مداخله غیرقانونی خواند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۱    
یک حقوقدان بین الملل با اشاره به توقیف یک نفتکش انگلیسی از سوی ایران اظهار کرد: اقدام اخیر ایران حامل این هشدار جدی است که از این پس ایران در برابر پدیدهٔ قوانین فراسرزمینی دولت های غربی به صورت جدی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۹    
یک حقوق دان با تاکید بر این که اراده سیاسی اروپا بر این است که برجام حفظ شود، گفت: اگر همه راه ها را برای خود در مقابل حضور اروپا ببندیم، مسیر برای آمریکا هموارتر می شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و رایزنی کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۶    
سفیر کشورمان در لندن هشدار داد: دولت انگلیس باید نیروهای سیاسی داخلی را که خواهان تشدید تنش میان ایران و انگلیس هستند، بازدارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۳    
رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی گفت: آیا بی حجابی و عدم رعایت دستورات اسلام جز انهدام خانواده ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۰    
رضایی با تاکید بر تقویت همدلی و همکاری در میان مسئولان نظام با سازمان های مردم نهاد، از مسئولان استان خوزستان خواست، مشکلات پیش آمده ناشی از سیل ها و زلزله اخیر در استان را با جدیت پیگیری کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: انگلستان باید بداند که دوران زورگویی استعماری گذشته است و توقیف غیرقانونی نفتکش پاسخ جدی و قاطع ایران را در پی خواهد داشت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۷    
اولین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در سال 98، با حضور مسئولان استانی در دفتر حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۴    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ریشه فساد با کنترل فرآیندها، حسابرسی داخلی و اقدامات پیشگیرانه از بین می رود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۸    
یک وکیل دادگستری گفت: تدبیر درست رییس جمهور برای جلوگیری از تولید برنامه هایی که مخالف با دولت است یا بار اتهامی برای دولت دارد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۳    
امروز و با حضور وزیر نیرو، تفاهم نامه نصب 5 میلیون کنتور فهام میان شرکت توانیر و شرکت ساتکاب به امضا رسید.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۰    
در مراسم پایانی نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت که با حضور مدیر عامل سازمان و میهمانان ایده پرداز از سراسر کشور در محل این سازمان برگزار شد به ایده های برگزیده در حوزه های اجرایی و بهبود ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۶    
مایک پنس معاون رییس جمهور و مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا 27 تیر/18 ژوئیه در سخنرانی های جداگانه از چین به خاطر سرکوب آزادی های مذهبی و تعرض به حقوق بشر انتقاد کردند ...