یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۲:۱۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه راه مردم 13 تیر 1398 - newsrahemardom.ir

روزنامه راه مردم 27 اسفند 1396 روزنامه راه مردم 2 فروردین 1397 روزنامه راه مردم 31 فروردین 1398 روزنامه راه مردم 31 اردیبهشت 1398 روزنامه راه مردم 1 خرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 مرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 شهریور 1398 روزنامه راه مردم 1 مهر 1398 روزنامه راه مردم 26 آبان 1398 روزنامه راه مردم 30 آذر 1398 روزنامه راه مردم 30 دی 1398 روزنامه راه مردم 30 بهمن 1398 روزنامه راه مردم 1 اسفند 1398 روزنامه راه مردم 1 تیر 1398 روزنامه راه مردم 2 تیر 1398 روزنامه راه مردم 3 تیر 1398 روزنامه راه مردم 4 تیر 1398 روزنامه راه مردم 5 تیر 1398 روزنامه راه مردم 6 تیر 1398 روزنامه راه مردم 7 تیر 1398 روزنامه راه مردم 8 تیر 1398 روزنامه راه مردم 9 تیر 1398 روزنامه راه مردم 10 تیر 1398 روزنامه راه مردم 11 تیر 1398 روزنامه راه مردم 12 تیر 1398 روزنامه راه مردم 13 تیر 1398 روزنامه راه مردم 14 تیر 1398 روزنامه راه مردم 15 تیر 1398 روزنامه راه مردم 16 تیر 1398 روزنامه راه مردم 17 تیر 1398 روزنامه راه مردم 18 تیر 1398 روزنامه راه مردم 19 تیر 1398 روزنامه راه مردم 20 تیر 1398 روزنامه راه مردم 21 تیر 1398 روزنامه راه مردم 22 تیر 1398 روزنامه راه مردم 23 تیر 1398 روزنامه راه مردم 24 تیر 1398 روزنامه راه مردم 25 تیر 1398 روزنامه راه مردم 26 تیر 1398 روزنامه راه مردم 27 تیر 1398 روزنامه راه مردم 28 تیر 1398 روزنامه راه مردم 29 تیر 1398 روزنامه راه مردم 30 تیر 1398 روزنامه راه مردم 31 تیر 1398 
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۷    
کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی گارتنر به تازگی برآورد و اعلام کردند فروش گوشی های هوشمند مجهز به فناوری شبکه 5G تا سال 2023 میلادی به اوج خود خواهد رسید.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۱    
خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع ایرانی مدعی شده که ایران در گام دوم کاهش تعهدات برجامی خود قرار است سطح غنی سازی اورانیوم را به پنج درصد برساند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۰    
در چندین ماه گذشته بازار خودرو با چالش های زیادی مواجه شد و سهامداری بد دولت در شرکت های خودروسازی گاهی به ضرر خودروسازان و گاهی به ضرر مصرف کنندگان ختم شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۲۲:۳۱    
چین و ایران تاریخ تبادلات دوستانه دیرینه دارند. شین جیانگ چین برای مردم ایران غریبه نیست بلکه در قرن 13 میلادی، سعدی ، شاعر معروف ایرانی، به شهر کاشغر شین جیانگ سفر کرد و شعر زیبایی را سرود ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۵    
محسن پورکیانی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران با تشریح برنامه های این شرکت برای کاهش زیان انباشته و افزایش سطح توانگری گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۸    
رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: جشن دختران آفتاب امروز در اقصی نقاط کشور و در چندین کشور با محوریت تکریم دختران برگزار می شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۲    
مدیر معارف قرآن و عترت حرم حضرت معصومه(س) گفت: اگر حضرت معصومه (س) نسبت به امامزادگان دیگر از مقام والاتری برخوردار هستند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۶    
رییس پلیس امنیت پایتخت از برخورد با تخلفات اخلاقی و عرفی در آرایشگاه ها خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۳    
فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: برای مقابله با تهدیدات امنیتی و آسیب های اجتماعی، تنها قوانین سخت گیرانه کافی نیست بلکه قدرت دیگری نیز به مانند عملیات روانی مورد نیاز است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۰    
آشپزخانه طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه مسکونی در خانی آباد نو دچار آتش سوزی شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۷    
عضو کمیته اجرائی بسیج ملی کنترل فشارخون گفت: از ابتدای بسیج ملی کنترل فشار خون در کشور تاکنون فشار خون 28 میلیون نفر ثبت شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۸    
تابستان می تواند فصل شیوع بیشتر حملات “پانیک” باشد چرا که تهویه نامناسب برخی مکان ها، هوای گرم و شلوغی بیش از حد مکان هایی چون وسایل نقلیه عمومی به این نوع از اختلال اضطرابی (به معنای هجوم ناگهانی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۸    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فروش سهام عمده فرآیندی زمانبر هست و حداقل یک فرآیند سه تا چهار ماهه را طی می کند اما به هر روی با همکاری وزارت رفاه و اراده ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۵    
اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت در مراسمی با گرامی داشت سالروز 77 سالگی پروفسور علی اکبر فرهنگی، از سال ها زحمات پدر مدیریت رسانه ایران تجلیل کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۹    
فعالیت بدنی برای هر فردی در هر سنی ضروری است؛ هر چند در شرایط مختلف انواع آن با یکدیگر متفاوت است، اما ساده ترین نوع فعالیت بدنی نرمش و پیاده روی است که باید هر فرد به طور منظم و در مدت زمان کافی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۶    
دخانیات عامل اصلی بروز 52 بیماری، 24 نوع سرطان و 12 درصد بیماری های غیرواگیر است و دود تحمیلی آن می تواند منجر به آسم، عفونت گوش میانی و عفونت ریه شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۳    
شهردار منطقه یک از تبدیل این منطقه به قطب گردشگری طبیعی با کمک شورایاران خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۰    
بنابر اظهارات استاندار تهران، ساعت اداری دستگاه های دولتی و غیردولتی کاهش نیافته و به مانند سنوات گذشته اعمال خواهد شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۷    
اینستاگرام در آپدیت جدید خود، به بخش استوری قابلیت جدیدی را اضافه کرده تا کاربران را به شرکت در یک چت گروهی دعوت کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۱    
به نظر می رسد که علاوه بر اپل، بسیاری دیگر از غول های تکنولوژی به دنبال خروج از چین برای تولید محصولات و سخت افزارهای تولیدی خود هستند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۵    
در خرداد ماه امسال 217 شرکت تعاونی و چهار اتحادیه با عضویت بیش از 5000 نفر در کشور تشکیل شده و برای 3118 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۲    
دولت هند اعلام کرد تجارت با ایران از جمله واردات نفت از این کشور را متوقف نکرده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۲    
تولیدکنندگان اوپک و غیراوپک هفته جاری در وین با تمدید 9 ماهه توافق برای کاهش تولید 1.2 میلیون بشکه در روز موافقت کردند اما بازار واکنش چندانی به این تصمیم نشان نداد و قیمت های نفت کاهش پیدا کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۹    
قیمت نفت در پی کاهش کمتر از حد انتظار ذخایر نفت و بنزین آمریکا، در معاملات روز پنجشنبه کاهش پیدا کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۹    
فرمانده کل سپاه خطاب به بسیجیان گفت: ما همه امکانات را برای حرکت به سمت اهداف بزرگ در اختیار شما می گذاریم زیرا قرار است ما بر دشمنانمان غلبه کنیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۶    
آمارها نشان می دهند که به طور میانگین 64 درصد دانش فنی در زمینه ساخت تجهیزات و قطعات مورد نیاز صنعت نفت و گاز در داخل کشور وجود دارد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۶    
وزارت خارجه آمریکا معافیت به چین برای واردات نفت ایران به منظور جبران هزینه سرمایه گذاری یک شرکت چینی در یک میدان نفتی ایرانی را بررسی می کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۰    
از آنجایی که برخی از باکتری های مستقر در اندام های هوایی گیاهان در سلامت و عملکرد بهتر گیاهان موثر هستند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی از افزایش قاچاق لوازم خانگی خبر داد و گفت که دولت باید اقدام مؤثری برای بهبود فضای صنعت لوازم خانگی انجام دهد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۸    
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: عدم پرداخت 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات وعده داده شده باعث کمبود تولید قطعات و تولید خودروهای ناقص
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۵    
روند صعودی اخیر طلا، این فلز زرد را به بالاترین حد خود از سال 2013 رسانده است در حالیکه قیمت پالادیم نیز در بالاترین رکورد خود در چهار ماه گذشته قرار دارد و هر دو فلز آماده افزایش بیشتر قیمت هستند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۲    
معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: ایجاد کارگروه های تخصصی لوایح و مقررات قضائی از نخستین گام های معاونت حقوقی در اجرا و تحقق برنامه های تحولی دستگاه قضا است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۲    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اختیارات انجام وظایف این سازمان را در منطقه آزاد چابهار، به مدیرعامل آن تفیض و ابلاغ کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۶    
رییس کانون وکلای دادگستری مرکز مهمترین انتظارمردم از دستگاه قضا را مبارزه با فساد و قانون گرایی دانست و در رابطه با حضور رییس قوه قضاییه در شبکه های اجتماعی گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۷    
رئیس کل دادگستری استان لرستان به رشد یک درصدی طلاق در استان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: خرم آباد با هزار و 80 طلاق و بروجرد با بیش از 600 طلاق بیشترین آمار طلاق در استان را دارند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۴    
با دستور تولیت آستان قدس رضوی، عوامل سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی به خادمی حضرت رضا (ع) مفتخر شدند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۴    
رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه رهبر انقلاب ابتدای سال قبل طرح اعتلای بسیج را مطالبه و در حکم سردار سلیمانی هم این موضوع را مطالبه کردند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۱    
جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: بیش از 2 هزار خواسته، دستور و انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از بسیج وجود دارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۸    
معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور که در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی در جمع معتمدین، برگزیدگان و نمایندگان گروه ها و اقشار مختلف این استان سخن می گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۸    
طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری سردار غلامحسین غیب پرور رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین تکریم و سردار غلامرضا سلیمانی به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۵    
رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین بگفت: برای بسیج زمان بسیاری باید گذاشت و از سحر تا پایان شب باید کار و تلاش کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۲    
امیر سرتیپ حاتمی ضمن تبریک انتصاب وزیر دفاع جدید عراق، گفت: امیدواریم شاهد توسعه و تقویت بیش از پیش همکاری های دفاعی و نظامی میان دو کشور باشیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که دشمن از همه قابلیت های خود علیه ایران استفاده می کند گفت که در حال حاضر دشمن همه قدرتش را معطوف با جنگ اقتصادی علیه ایران کرده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۳    
رئیس جمهور ترکیه از آمادگی کشورش برای میانجیگری به منظور کاهش تنش ها و یافتن راه حلی برای پایان دادن به مشکلات میان تهران و واشنگتن خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری در واکنش به صحبت های روحانی که گفته بود”به هر میزان که بخواهیم، به غنی سازی اورانیم می پردازیم” گفت که ایران باید مراقب تهدیداتش باشد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۱    
یک کارشناس مسائل بین الملل، با اشاره به پیشنهاد روسیه به سازمان همکاری اسلامی جهت انجام گفت وگو بین ایران و کشورهای عربی منطقه اظهار کرد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۲    
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در مورد آخرین وضعیت سیل زدگان گرگان و آق قلا گفت: بخشی از اعتبارات به مسئولان امر پرداخت شده و بعضی از مرمت ها در حال انجام است ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۹    
موضوع هم افزایی قوای سه گانه در امر تنقیح قوانین با حضور حسین میر محمدصادقی، معاون قوانین مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام محمد مصدق معاون حقوقی قوه قضائیه، در برنامه گفت وگوی ویژه خبری پنجشنبه ...