یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۳۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه راه مردم 11 تیر 1398 - newsrahemardom.ir

روزنامه راه مردم 27 اسفند 1396 روزنامه راه مردم 2 فروردین 1397 روزنامه راه مردم 31 فروردین 1398 روزنامه راه مردم 31 اردیبهشت 1398 روزنامه راه مردم 1 خرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 مرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 شهریور 1398 روزنامه راه مردم 1 مهر 1398 روزنامه راه مردم 26 آبان 1398 روزنامه راه مردم 30 آذر 1398 روزنامه راه مردم 30 دی 1398 روزنامه راه مردم 30 بهمن 1398 روزنامه راه مردم 1 اسفند 1398 روزنامه راه مردم 1 تیر 1398 روزنامه راه مردم 2 تیر 1398 روزنامه راه مردم 3 تیر 1398 روزنامه راه مردم 4 تیر 1398 روزنامه راه مردم 5 تیر 1398 روزنامه راه مردم 6 تیر 1398 روزنامه راه مردم 7 تیر 1398 روزنامه راه مردم 8 تیر 1398 روزنامه راه مردم 9 تیر 1398 روزنامه راه مردم 10 تیر 1398 روزنامه راه مردم 11 تیر 1398 روزنامه راه مردم 12 تیر 1398 روزنامه راه مردم 13 تیر 1398 روزنامه راه مردم 14 تیر 1398 روزنامه راه مردم 15 تیر 1398 روزنامه راه مردم 16 تیر 1398 روزنامه راه مردم 17 تیر 1398 روزنامه راه مردم 18 تیر 1398 روزنامه راه مردم 19 تیر 1398 روزنامه راه مردم 20 تیر 1398 روزنامه راه مردم 21 تیر 1398 روزنامه راه مردم 22 تیر 1398 روزنامه راه مردم 23 تیر 1398 روزنامه راه مردم 24 تیر 1398 روزنامه راه مردم 25 تیر 1398 روزنامه راه مردم 26 تیر 1398 روزنامه راه مردم 27 تیر 1398 روزنامه راه مردم 28 تیر 1398 روزنامه راه مردم 29 تیر 1398 روزنامه راه مردم 30 تیر 1398 روزنامه راه مردم 31 تیر 1398 
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران پیش از رسیدن او به مقام ریاست جمهوری آمریکا در حال تخطی از توافق هسته ای بوده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۰    
حزب همبستگی ایران اسلامی در بیانیه ای از آحاد شهروندان تهرانی برای حضور و مشارکت موثر و نیز ثبت نام در انتخابات شورایاری ها دعوت کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: بانک مرکزی باید توضیح دهد که چرا نظارت کافی بر صرافی های فعال در سامانه نیما نداشته است و آنها توانسته اند آزادانه از واردکنندگان کلاهبرداری کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۶    
در یکم ژوئیه مصادف با بیست و دومین سالروز گرامیداشت بازگشت هنگ کنگ به آغوش میهن، برخی عناصر افراطی به ساختمان قانونگذاری هنگ کنگ حمله کرده و گستاخانه تأسیسات داخلی را تخریب کردند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۶    
دادستان کل کشور با بیان این که اینستکس فرزند و مولود معلول برجام است، از مسئولان سیاسی کشورمان خواست حواسشان به عدم تعهدات گذشته غرب باشد و این فرزند معلول را به دامن نگیرند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت از آمادگی کامل حوزه بهداشت برای عملیات حج 98 و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۳    
کارشناسان انگلیسی هشدار دادند: میلیون ها نفر در این کشور با تداوم استعمال سیگار، سلامت چشم های خود را به خطر می اندازند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۳    
نماینده یونیسف در کشورمان از برنامه های حوزه بهداشت قدردانی کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۰    
نتایج یک بررسی نشان می دهد مصرف مکمل های باکتری روده موسوم به “پروبیوتیک” برای مبتلایان به اختلالات متابولیک مفید است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۷    
سومین نشست از مجموعه نشست های موضوعی نظام سلامت انجمن پزشکان عمومی ایران با عنوان 15 سال با متادون ، فردا 12 تیر ماه در تهران برگزار می شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۱    
رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان که برای هماهنگی با هلال احمر عراق در خصوص همکاری های هلال احمر دو کشور، به عراق سفر کرده در دیدار با ایرج مسجدی سفیر کشورمان در این کشور همسایه ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ترافیک جدید و محدوده های آلودگی هوا که از اول تیرماه اجرایی شده است، نارضایتی را در میان شهروندان تهران ایجاد کرده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۵    
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه افشاگری به هیچ عنوان به معنای شفاف سازی نیست، گفت: افشاگری و نظارت متمرکز به بی اعتمادی مردم به دولت دامن می زند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۲    
شهردار تهران از توافق برای پرداخت بخشی از بدهی های پیمانکاران از محل اموال بلوکه شده شهرداری خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۷    
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طی فراخوانی از جاماندگان خواست برای ثبت نام کارت بلیت خبرنگاری اقدام کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۴    
عضو شورای شهر تهران بااشاره به ثبت نام 5700 نفر در این دوره انتخابات شورایاری ها گفت: حدود 20 درصد ثبت نام کنندگان از بانوان هستند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۱    
به مناسبت فرارسیدن 14 تیرماه، روز شهرداری و دهیاری، شیوه نامه نکوداشت هفته شهرداری و دهیاری به استانداری های سراسر کشور ابلاغ شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۹    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام کاهش 35 درصدی ترافیک تهران با طرح جدید گفت: آمار ورود به محدوده طرح در خرداد ماه 24 درصد کاهش پیدا کرده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۶    
مدیرعامل بنیاد رودکی در واکنش به انتقادهایی که به نحوه نگهداری و مرمت برج آزادی تهران شده است، گفت: برخی با انتشار گزارش و تصاویری غرض آلود از برج آزادی ایجاد بدنامی می کنند که فقط بگویند آزادی از ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۳    
مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری تهران گفت: دستورالعمل ایجاد و ساماندهی آرامستان ها و غسالخانه های روستایی پس از نیازسنجی لازم به فرمانداران و دهیاران سطح استان ابلاغ شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۰    
رییس کمیته ورزش شورای شهرتهران بر ضرورت تصمیم گیری بر اساس نیازها و مطالبات ورزشی خانواده ها و جوانان تاکید کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کاهش 35 درصدی ترافیک در محدوده طرح زوج و فرد سابق خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۷    
مدیر توسعه سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران از مردم تهران خواست که هوای دوچرخه های شهر را داشته باشند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۱    
مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن توضیح اینکه آلاینده ازن در تهران چگونه اندازه گیری و اعلام می شود، گفت: قرار است که در دستورالعمل اعلام آلودگی هوا در تهران تغییراتی صورت گیرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۸    
رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران از ثیت نام بیش از 5000 نفر برای حضور در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت:
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از ناسالم شدن هوای تهران برای گروه های حساس بر اثر آلاینده ازن، طی امروز و فردا (11 و 12 تیرماه) خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به حضور وزارتخانه ها و دستگاه های ملی در استان تهران گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۶    
در حالی که استخراج ارز دیجیتال از طرفی به عنوان یک صنعت شناسایی شده، برخی نهادها در کشور استفاده از آن را ممنوع اعلام کردند و این موضوع، بلاتکلیفی متقاضیان ورود به این حوزه را موجب شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۰    
شهردار تهران، وزیر ارتباطات را به استفاده از دوچرخه دعوت کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۰    
این گزارش به مرور و بررسی مزایا و معایب نرم افزارهای آنتی ویروس رایگان در سیستم های رایانه ای می پردازد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۷    
یک فعال حوزه کار می گوید کاریابی ها در یافتن کارهای خدماتی برای جویندگان کار بیشتر از کارهای صنعتی و تولیدی موفق بوده اند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۴    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که ناوگان هوایی کشور به بیش از 300 فروند افزایش یافته و سالانه 30 میلیون مسافر جابه جا می شوند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت آمریکا قصد دارد با اعمال تحریم های ظالمانه و غیرقانونی چرخ حرکت جمهوری اسلامی ایران را متوقف کند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۸    
یک فعال حوزه کار راه اندازی سامانه اشتغال ایرانیان را در اتخاذ تصمیمات کلان و سیاستگذاری های بازار کار موثر خواند و گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۶    
کار در معدن همواره یکی از مشاغل سخت در تمام جهان شناخته می شود. کار سنگین، ایجاد آسیب های شغلی، حقوق و مزایای ناکافی و.. ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۶    
معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز سه شنبه (11 تیرماه )از پالایشگاه روغن سازی ایرانول بازدید و روند رشد و توسعه این شرکت را قابل تقدیر دانست و بر ادامه این روند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۴    
وزیران نفت اوپک بار دیگر در دبیرخانه این گروه در وین گردهم آمدند تا تصمیم روز دوشنبه برای برای ادامه کاهش تولید را تأیید کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۱    
امروز دو میلیون بشکه نفت خام سبک در رینگ بین الملل بورس انرژی عرضه شد اما در نهایت کفه تقاضا خالی ماند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۹    
انتظار می رود عربستان سعودی درپی افت شاخص های قیمت خاورمیانه در ماه گذشته، قیمت اکثر گریدهای نفتی که در ماه اوت به آسیا می فروشد را کاهش دهد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۳    
پاکستان در آستانه دریافت وام از صندوق بین المللی پول، قیمت گاز طبیعی را حداکثر 200 درصد افزایش داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۰    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر لزوم حفظ تأمین حق آبه تالاب ها گفت: باید دعوای جدی با وزارت نیرو جهت گرفتن حق آبه تالاب ها را آغاز کنیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۷    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: چیزی تحت عنوان ملاقات نمایندگان مجلس با بابک زنجانی نبوده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۴    
صدو هفتاد و ششمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز گذشته در مقر دائمی این سازمان در وین برگزار شد و همان طور که پیش بینی می شد، اوپک با تمدید توافق کاهش عرضه نفت تا مارس 2020 موافقت کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۱    
عراق یک مکانیزم مالی برای ادامه خرید گاز و برق از ایران با وجود تحریم های آمریکا علیه تهران یافته است که مشابه اینستکس خواهد بود که اخیراً توسط کشورهای اروپایی برای تسهیل مبادلات تجاری قانونی با ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۳۸    
سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت سه نفر در پرونده اخیر وزارت نفت خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۳۵    
صنعت درکشور ما از دیدگاه های مختلفی با مشکل مواجه است، یکی از مهمترین بخش این مشکلات در نگاه شهودی در تصمیم گیری ها و عدم وجود ابزار مناسب برای تصمیم گیری مبتنی بر واقعیات لحظه ای و همچنین کنترل ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۹    
اوپک روز دوشنبه پس از یک نشست هفته ساعته، تمدید 9 ماهه توافق کاهش تولید نفت را تصویب کرد و تعهد خود برای تقویت قیمت نفت را با وجود از دست دادن سهم بازار تجدید کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۶    
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: برای تکمیل طرح فاضلاب تهران هدف پنج ساله ای تعیین کرده ایم که این امر حمایت های شورای شهر را می طلبد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۳    
عربستان سعودی در پی حملاتی که در دو ماه گذشته به نفتکش ها صورت گرفته است، تلاش می کند تدابیر امنیتی موجود برای زیرساخت های نفتی و همچنین آب های سرزمینی خود را افزایش دهد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۰    
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی با وجود تصمیم اوپک برای تمدید توافق کاهش تولید به مدت 9 ماه دیگر، به دلیل نگرانی ها نسبت به آمار اقتصادی ضعیف جهانی کاهش پیدا کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۱    
وزیر بهداشت آمار بالای تلفات جاده ای در سطح کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: توجه به پیشگیری از حوادث جاده ای ضرورتی اجتناب ناپذیر است و هم باید از بعد پیشگیری کار کرده و به مردم آموزش دهیم و ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی انجمن قطعه سازان از کاهش قیمت خودرو در بازار به دنبال تکمیل و عرضه خودروهای ناقص موجود در کارخانه های خودروسازی در آینده نزدیک، خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۸    
رئیس اتحادیه توزیع کنندگان و فروشندگان جراید گفت: به دلیل کاهش چاپ و فروش روزنامه، فروش تنقلات و دخانیات جای فروش و درآمدزایی روزنامه را برای کیوسک داران گرفته است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۵    
در حالیکه پیش تر رئیس اتحادیه نانوایان سنتی گفته بود که نانوایی های آزادپز به دلیل تهیه آرد به نرخ آزاد، در قیمت گذاری محصولات خود آزاد هستند، مدیرکل وزارت صنعت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۲    
به دنبال گمانه زنی هایی که در روزهای گذشته در رابطه با واگذاری سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به یکی از تعاونی های این نمایشگاه مطرح شده بود، مسئولان این شرکت در این رابطه توضیحاتی ارائه کردند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۹    
آمارهای رسمی نشان می دهد که در خردادماه سال جاری نسبت به همین ماه در سال قبل، در بین کالاهای خوراکی بیشترین افزایش قیمت در سیب زمینی، رب گوجه فرنگی و پیاز ثبت شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۹    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سال 97 سال سختی برای صنعت و معدن بود چرا که تغییرات نرخ ارز و مشکلات حوزه بین الملل باعث کمبود نقدینگی و تهیه مواد اولیه برای بخش تولید شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که هرگونه افزایش قیمت نان از سوی نانوایی ها غیرقانونی بوده و همچنین نانوایی های به اصطلاح آزادپز نیز به دلیل ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۵    
سیستم مدیریت یک پارچه(IMS) اداره مهندسی سیستمها وبهره وری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پایان سال 1397 موفق به تمدید اعتبار گواهینامه های iso/ts29001:2010 ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۳    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی در پی آمار ضعیف بخش تولید و نگرانی سرمایه گذاران نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی، به سطح بالاتری صعود کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۰    
محققان دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با استفاده از نانوذرات نقره به ساخت نانوحسگرهایی دست یافتند که با حساسیت و قدرت انتخابی بالا قادر به شناسایی یون های فلزی “سرب” و “جیوه” ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۷    
به تازگی فهرستی از 14 خودروی الکتریکی پرفروش در آلمان منتشر شده است که نشان می دهد در پنج ماهه نخست سال جاری میلادی خودروسازان تسلاموتورز، رنو و بی.ام ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۴    
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری اولین پاویون ملی محصولات دانش بنیان صادراتی ایران در نمایشگاه CNR FOOD ترکیه خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۴    
وزیر اسبق بازرگانی معتقد است وقتی با وجود تخصیص ارز 4200 تومانی به بازار کالاهای اساسی، همچنان قیمت ها در این بازار افزایشی است، باید برای چگونگی مدیریت این بازار سوالات جدی مطرح کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۱    
مدیر امور ناشران بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به اهمیت افشای اطلاعات دقیق ناشران برای سهامداران، گفت: در سال گذشته از کل شرکت های بورسی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۸    
گرچه انتقاد دستگاه های نظارتی نسبت به فیش های حقوقی غیر شفاف یکی از عوامل مؤثر در تصویب حکم قانونی برای راه اندازی سامانه حقوق و مزایای مدیران و شفاف سازی آن بود ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۲    
با وجود کم شدن رشد اقتصادی آلمان، نرخ بیکاری در این کشور اندکی کاهش یافت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۹    
بعد از حدود یک ماه از رفتن پارسا از مرکز آمار ایران، سرانجام حسین زاده نیستانی به عنوان رئیس این سازمان منصوب شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۷    
در شرایطی که ابزاری برای کنترل فعالیت های سوداگرانه در بازار نباشند، سرمایه ها ترجیح می دهند به حوزه های کم زحمت و بی دردسری مانند دلالی بروند که به اعتقاد یک اقتصاددان ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۷    
رهبران 15 کشور آفریقایی سر راه اندازی ارز واحد این قاره به توافق رسیدند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۴    
درپی ارسال پیامکی با مضمون “با پرداخت 5000 تومان به مدت دو سال سامانه پیامکی بانکی خورا را تمدید کنید” برای برخی افراد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۱    
بورس وال استریت امروز شاهد رکوردشکنی های متوالی بود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۱    
نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از تضعیف دلار حمایت کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۸    
در جلسه اخیر کمیسیون علمی و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید شد که نظام بانکی کشور به عنوان مهمترین رکن تأمین مالی فعالیت های اقتصادی کشور در حمایت از تولید ملی ناتوان بوده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۵    
نتایج مثبت سفر ترامپ به شرق آسیا باعث شد دلار مجددا به مدار صعودی بازگردد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۲    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: کاهش 60 درصدی معاملات این پیام واضح را به طرف عرضه می دهد که باید قیمت های پیشنهادی را پایین بیاورد و معتقدم در ماه های آینده این اتفاق می افتد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۹    
جدیدترین ارزیابی های صورت گرفته از سوی نهادهای بین المللی نشان می دهد که پس از تحریم های جدید آمریکا، میزان ریسک سرمایه گذاری خارجی در ایران تغییر کرده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۳    
مستند پرواز هدهد به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی در جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه به اضافه مستند به روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۰    
فرمانده کل ارتش از پایگاه شکاری شهید بابایی نیروی هوایی ارتش در اصفهان بازدید کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۷    
اتحادیه اروپا در واکنش به عبور ایران از حد تعیین شده در برجام برای ذخیره اورانیوم از تهران خواست تا از این اقدام خود بازگردد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه برخی مقامات ارشد دولتی بخاطر اطلاعات غلط در ایام هفته قوه قضائیه مطالبی را مانند شنود مطرح کردند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۱    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد که اینستکس باید کانال جامع و کاملی برای مبادلات مالی اروپا و فروش نفت ایران باشد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید همبستگی ملی را حفظ کرد ، گفت: اگر امروز آمریکا در مسئله هسته ای، رفتار پریشانی از خود نشان می دهد به دلیل عدم شناخت از ایران است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۵    
رئیس جمهور در پیامی به کنگره کردزبانان کشور، برگزاری این کنگره را فرصتی برای شناخت و معرفی مردمانی مهربان دانست که همواره دل در گرو فرهنگ این مرز و بوم داشته اند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۲    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با صدور حکمی سید حشمت اله حیات الغیب را به عنوان مدیر کل زندان های استان تهران منصوب کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۷    
مصطفی محبی مدیرکل زندان های استان تهران جای خود را به فرد دیگری داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۴    
یک وکیل دادگستری رعایت عدالت، جلوگیری از رانت خواری، برخورد قاطع با مفسدین و تسریع در رسیدگی به پرونده ها را از جمله انتظارات مردم از دستگاه قضایی عنوان کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۱    
یک منبع در وزارت امورخارجه آلمان گفت که کشورش از اینکه ایران از حد تعیین شده خود در برجام برای ذخیره اورانیوم غنی شده عبور کرده است، به شدت احساس نگرانی می کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا مواضع خود را درباره دستور حمله ای علیه ایران که آن را لغو کرده بود و همچنین سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط ایران مطرح کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی ائتلاف متجاوز عربی بار دیگر مدعی شد که ایران در حملات انصارالله یمن به فرودگاه ابها دست دارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۹    
سفیر پیشین ایران در اردن با تاکید بر این که باید رویکرد راهبردی نسبت به اینستکس داشته باشیم، گفت: نفع ما در برپایی سازه برجام است، نفع ما در از هم گسیختگی برجام نیست.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا به عبور ذخایر اورانیوم غنی سازی شده ایران از مرز 300 کیلوگرم واکنش نشان داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۷    
جان بولتون مدعی شد که عبور ذخایر اورانیوم غنی شده ایران از مرز 300 کیلوگرم می تواند تلاشی برای دستیابی به تسلیحات هسته ای باشد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۴    
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به عبور ذخایر غنی سازی اورانیوم ایران از مرز 300 کیلوگرم مدعی شد که ایران با برنامه هسته ای خود جامعه بین المللی و امنیت منطقه را تهدید می کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان صبح روز سه شنبه به بیانیه مطبوعاتی کاخ سفید در مورد فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران وادعاهایی که در این زمینه مطرح کرده بود، پاسخ داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۸    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی وین معتقد است، کاهش تعهدات برجامی ایران، نقض پیمان عدم اشاعه هسته ای محسوب نمی شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۵    
یک کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد: برای تهران اهمیت دارد که آیا چارچوب کنونی اینستکس، کمک می کند که ایران در چارچوب ارتباطات با اتحادیه اروپا، تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا را دور بزند یا نه؟
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۲    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تاکنون درخواستی برای شرح وضعیت بحرانی آب تهران نشده است گفت: نمایندگان نسبت به وضعیت آب کشور بی تفاوت نیستند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۶    
نماینده مردم اهواز در مجلس در مورد وضعیت مناطق سیل زده اهواز گفت: علی رغم تأکیدات مقام معظم رهبری، دولت اعتبارات لازم را مصوب کرده و مردم از اعتبارات مصوب مطلع شده اند اما اعتبارت تزریق نمی شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۳    
نماینده مردم پلدختر در مجلس با اشاره به اقدامات انجام شده در منطقه سیل زده پلدختر گفت: امروز مهم ترین مطالبه مردم برقراری راه پلدختر – اندیمشک – خرم آباد است ...
  • ۱