یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۰۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه راه مردم 10 تیر 1398 - newsrahemardom.ir

روزنامه راه مردم 27 اسفند 1396 روزنامه راه مردم 2 فروردین 1397 روزنامه راه مردم 31 فروردین 1398 روزنامه راه مردم 31 اردیبهشت 1398 روزنامه راه مردم 1 خرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 مرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 شهریور 1398 روزنامه راه مردم 1 مهر 1398 روزنامه راه مردم 26 آبان 1398 روزنامه راه مردم 30 آذر 1398 روزنامه راه مردم 30 دی 1398 روزنامه راه مردم 30 بهمن 1398 روزنامه راه مردم 1 اسفند 1398 روزنامه راه مردم 1 تیر 1398 روزنامه راه مردم 2 تیر 1398 روزنامه راه مردم 3 تیر 1398 روزنامه راه مردم 4 تیر 1398 روزنامه راه مردم 5 تیر 1398 روزنامه راه مردم 6 تیر 1398 روزنامه راه مردم 7 تیر 1398 روزنامه راه مردم 8 تیر 1398 روزنامه راه مردم 9 تیر 1398 روزنامه راه مردم 10 تیر 1398 روزنامه راه مردم 11 تیر 1398 روزنامه راه مردم 12 تیر 1398 روزنامه راه مردم 13 تیر 1398 روزنامه راه مردم 14 تیر 1398 روزنامه راه مردم 15 تیر 1398 روزنامه راه مردم 16 تیر 1398 روزنامه راه مردم 17 تیر 1398 روزنامه راه مردم 18 تیر 1398 روزنامه راه مردم 19 تیر 1398 روزنامه راه مردم 20 تیر 1398 روزنامه راه مردم 21 تیر 1398 روزنامه راه مردم 22 تیر 1398 روزنامه راه مردم 23 تیر 1398 روزنامه راه مردم 24 تیر 1398 روزنامه راه مردم 25 تیر 1398 روزنامه راه مردم 26 تیر 1398 روزنامه راه مردم 27 تیر 1398 روزنامه راه مردم 28 تیر 1398 روزنامه راه مردم 29 تیر 1398 روزنامه راه مردم 30 تیر 1398 روزنامه راه مردم 31 تیر 1398 
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۱    
هیئت وزیران آیین نامه اجرایی قانون برنامه ششم توسعه در خصوص بهبود وضعیت زندان ها و بازداشتگاه ها و تسریع در انتقال زندان ها به خارج محدوده شهرها را ابلاغ کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۲    
مشاور رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت شفافیت قضایی برای مبارزه با فساد، در کنایه ای گفت: ای کاش در همه جا از دانه درشت ها آغاز شود نه از دله دزدها! فرزندان طمعکار و پرتوقع فقط آفت یک قوه نیستند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۷    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در توئیتی با تاکید براینکه رای وحدت رویه دیوان عالی کشور درباره برابری دیه زن و مرد در حکم قانون است، نوشت: تمام محاکم ملزم به رعایت این رای هستند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۹    
رئیس مجمع امید با اظهارنگرانی از برخوردهای صورت گرفته با برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کلان شهرها تاکید کرد: اینگونه برخوردها شائبه اقدامی هماهنگ برای ناکارآمد جلوه دادن شورای شهر را تقویت می کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت مخالف حذف ارز 4 هزار و 200 تومانی است و برخی دلالان متخلف در این وزارتخانه به دنبال این هستند که این ارز حذف نشود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۲۲:۴۳    
سال ها پیش، در جایی شعری دیدم با این مضمون و مفهوم که ای کسانی که بر فرش پا می گذارید مراقب سرانگشتان نازک دخترکان معصوم قالی باف باشید به ذهنم رسید که سازمان تامین اجتماعی را می توان به یک فرش تشبیه ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۶    
نمایشنامه سزارین به قلم هومن بنائی با مقدمه ای از جهانگیرهدایت برادرزاده صادق هدایت و رئیس بنیاد هدایت توسط نشر آماره به چاپ می رسد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۰    
ارزیابی مستقل خسارات رخ داده ضرورتی است که یک کارشناس مسائل بیمه ای معتقد است شرکت های بیمه با ایجاد شرکت های وابسته و انجام خدمات ارزیابی خسارت توسط آنها استقلال ارزیابی را زیر سوال برده اند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۴    
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران معتقد است: دیپلماسی سیاسی تغییر می کند اما دیپلماسی فرهنگی در ملت ها هیچ گاه تغییر نمی کنند، بنابراین نقشی تعیین کننده در عرصه های بین المللی دارند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۱    
مدیرعامل پیشین استقلال درباره ماجرای محکومیت این تیم در پرونده پروپئیچ توضیح داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۹    
وزیر نفت عراق روز دوشنبه گفت دولت وی و سایر اعضای اوپک درصدد کنترل ذخایر جهانی نفت و احیای تعادل بازار نفت هستند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به استان کرمان که از طریق فرودگاه بندرعباس جهت بازدید از شهرهای جنوبی کرمان عزیمت کرده بود در مسیر بندرعباس به منوجان و کهنوج از بیمارستان امام علی (ع) ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۳    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب نخستین قدم برای تحقق آن است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۰    
لامپ های پرمصرف واحدهای تجاری شهر تهران، توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و با همکاری اتحادیه های کسب وکار و صاحبان اصناف، جمع آوری می شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد، رؤسای جمهور روسیه و ترکیه در جریان نشست گروه 20 در ژاپن، برگزاری نشستی سه جانبه میان روسیه، ترکیه و ایران پیرامون سوریه را بررسی کردند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۷    
جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان خراسان شمالی روز دوشنبه به ریاست رئیس دفتر رئیس جمهور و به منظور بررسی طرحها ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۷    
وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی گفت که کشورش حملات هوایی صبح امروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی به مواضعی در سوریه را بررسی خواهد کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به انتشار خبر عبور ایران از مرز غنی سازی 300 کیلوگرمی اورانیوم تاکید کرد که جزئیات این مساله را سازمان انرژی اتمی بهتر می تواند توضیح دهد و او از این امر اطلاع ندارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۲۲    
مهدی عسکری زاده مدیر امور سرمایه انسانی و پشتیبانی پست بانک ایران اعلام کرد: با توجه به برگزاری فراخوان عمومی برای انتخاب رئیس اداره کل آموزش و تحقیقات بانک از بین کارکنان جوان واجد شرایط ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۶    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با تأکید بر ضرروت رفع موانع تولید بخش کشاورزی گفت: در اجرای شعار محوری رونق تولید، سقف اختیارات مدیریت های شعب این بانک در استان ها افزایش یافت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۰    
رئیس هیئت مدیره بانک دی در حاشیه سفر به استان سمنان و بازدید از کارخانه گچ سمنان سحر، شاه کلید رونق تولید را نظام بانکی و هدایت صحیح نقدینگی دانست.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۷    
بانک مسکن با طراحی حساب پس انداز مسکن جوانان، شرایط ویژه ای برای استفاده از تسهیلات ارزان قیمت مسکن بدون سپرده گذاری یک باره طراحی کرده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۴    
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در حاشیه مجمع اداره امور شعب استان لرستان، در نشست با روسای دوایر و شعب این استان گفت: به همت شما همکاران عزیز سال مالی موفق و ماندگاری را پشت سر گذاشتیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۸    
بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، طی مراسمی عملیات ساخت 3 مدرسه در مناطق سیل زده استان گلستان را آغاز کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۰    
پس از آن که اپلیکیشن همراه کارت در بهمن ماه سال گذشته موفق شد به بیش از یک میلیون دانلود در گوگل پلی برسد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۱    
نشست سران گروه بیست روز شنبه 8 تیر/29 ژوئن در اوساکای ژاپن پایان یافت. در بیانیه این نشست نوشته شد که گروه بیست در صدد ایجاد فضای تجاری و سرمایه گذاری آزاد، برابر، بدون تبعیض، شفاف ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۱    
بابک شهیدی مدیر روابط عمومی بانک گردشگری گفت: این بانک با حمایت از تیم ملی والیبال موفق شده تا والیبال را به خانه های مردم وارد کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۹    
اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه می توانند از کدهای تخفیف خرید بلیط سینما بهره مند شوند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۶    
رییس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت از افزایش قیمت لوازم یدکی موتورسیکلت خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۴    
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر ضرورت اجرایی کردن فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی، اولویت اول کشور را معیشت مردم، رونق تولید ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۴    
رییس جمهور آمریکا یک روز پس از این که با همتای چینی خود به آتش بس موقت رسید، اعلام کرد آمریکا برنده جنگ تجاری شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۱    
به تازگی فهرستی از میزان فروش خودروهای تولیدی شرکت های مختلف در بازار اروپا در سه ماهه نخست سال 2019 میلادی منتشر شده است که نشان می دهد رنو، ولوو ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۵    
مراسم روز ملی صنعت و معدن با حضور مسوولان دولتی و فعالان بخش خصوصی ساعاتی پیش آغاز شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۰    
مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا اعلام کرد این گروه خودروسازی هیچ برنامه و پروژه ای برای تغییر موتور خودروی ساندرو یا هر محصول مشترک دیگری ندارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۴    
یادداشت/حسین مهری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۱    
به دنبال افزایش فشار به خانوارهای اجاره نشین، وزارت راه و شهرسازی پیشنهاداتی را در قالب چهار محور برای ساماندهی بازار اجاره در دست طراحی دارد که هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۸    
امروز در بورس و فرابورس ایران 262 نماد معاملاتی افت کرد و 263 سهم رشد قیمت را تجربه کرد. از آنجاکه بیشتر سهم های بزرگ کاهشی بود کلیت این افت و خیزها سبب شد شاخص بورس 1410 واحد و شاخص فرابورس 8 ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۲    
با گذشت حدود یکسال از وعده وضع فوری مالیات بر عائدی سرمایه، اخیرا معاون وزیر اقتصاد از آماده بودن این لایحه به شرط تایید وزیر اقتصاد خبر داده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۰۱    
سه ماه از حکم قانون بودجه برای انتقال سامانه حقوق و مزایای مدیران به وزارت اقتصاد گذشته است، اما ظاهرا این حکم چندان در اولویت های این وزارتخانه قرار ندارد و اقدامی برای بردن آن انجام نشده است ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۲    
با اینکه ماه ها از مصوبه جدید هیات وزیران برای واگذاری استقلال و پرسپولیس می گذرد، ظاهرا هنوز مسئولان امر در این مورد به اتفاق نظر نرسیده اند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۹    
آخرین فهرست شرکت های دولتی تابعه وزارت نفت به منظور استفاده از تسهیلات به گمرک اعلام شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۶    
در دو ماه ابتدایی امسال بیش از 21 میلیارد تومان سفته و برات در تهران برگشت خورده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۷    
چهاردهمین جلسه رسیدگی به پرونده بانک سرمایه دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام به پایان رسید.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۴    
در دیدار دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و هیأت همراه با استاندار آذربایجان شرقی بر عزم جدی مسئولان استان آذربایجان شرقی برای حمایت و ارتقای حقوق کودک تاکید شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان از جریمه 78 میلیارد ریالی قاچاقچیان لوازم یدکی در دو پرونده خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۱    
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون هیچگونه تردید در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن به جزایر و مرزهای دریایی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۸    
معاون گردشگری از تهیه طرح سامان دهی گردشگران انفرادی در کمیسیون ارتقاء امنیت گردشگران خارجی خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید برای که دنیا را مجبور خواهیم کرد که جز با زبان احترام با ایران و ایرانی سخن نگویند، تصریح کرد: حتی اگر لازم باشد در مذاکره هم آنها را سر جای خودشان می نشانیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۲    
مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه و ولادیمیر واسیلیِف رئیس جمهوری داغستان طی دیدار در شهر ماخاچ قلعه در جنوب روسیه ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۶    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم شناخت اهداف دشمن در جنگ اقتصادی گفت: برخی در دولت و مجلس باور ندارند در یک جنگ اقتصادی قرار داریم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایطی که تحریم های ظالمانه آمریکا برای اقتصاد کشور به وجود آورده است، گفت: این شرایط گذرا است. البته باید برای آن مقررات خاص در نظر بگیریم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: بحران آب در تهران جدی است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۸    
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 25.9 درصد خانوارهای کشور اجاره نشین هستند، گفت: بیم آن می رود که با این وضعیت اجاره ها ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۵    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ارزش افزوده کار در همدان بسیار بالاست، اعلام کرد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۲    
نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: دلایل به وجود آمدن حادثه جاده خرامه – شیراز را در قالب سوال از وزیر راه و شهرسازی در اولین نشست پس از اتمام تعطیلات مجلس مطرح می کنیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تفصیلی با شبکه العالم توضیحاتی پیرامون اقدامات آمریکا علیه ایران، برجام، معامله قرن و سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی ارائه داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۸    
نسخه های جدید اپلیکشین 60 بانک ملی ایران بارگذاری شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۵    
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: قانون رسیدگی به اموال و دارایی های مسئولان تقریباً تمام مقامات را در بر می گیرد، اما بدون شک اجرای آن تمام معضلات را حل نمی کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۲    
استاندار تهران با بیان اینکه معطل شدن مردم و ایستادن در صف های طولانی، زیبنده مردم نیست، گفت: فرمانداران شهرستان های استان باید نسبت به برقراری شرایط یکسان و برابر برای تمامی کاندیداها در ایام ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۶    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۳    
در حادثه برخورد یک هواپیمای سبک با آشیانه هواپیما در فرودگاه تگزاس 10 تن جان خود را از دست دادند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۳    
یک جرم شناس با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی و قوه قضائیه باید چرایی گرایش برخی مردم به حمل اسلحه را بررسی کنند گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۰۷    
در سانحه سقوط یک دستگاه مینی بوس داخل دره ای در کشمیر هند دست کم 31 تن کشته شدند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۰۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی پنج استان خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۰۱    
به دنبال انتشار برخی شایعات در مورد احتمال از سرگیری طرح فروش سربازی، بخشش اضافه خدمت غایبان و معافیت های جدید سنی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۰۱    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از برخورد با کشف حجاب در محیط فرودگاه ها خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۸    
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از سرقت مسلحانه ناکام از یک طلافروشی در تهرانسر خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۵    
وزیر بهداشت شب گذشته با خانواده شهید دکتر هاشم معیری از شهدای انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ( شهدای هفتم تیر)، دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۹    
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با تاکید بر اهمیت مصرف آب روزانه مورد نیاز بدن، گفت: اهمیت حفظ این تعادل تا به آن اندازه است که چنانچه 10 درصد آب بدن از دست رود ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۰    
نتایج یک پژوهش داخلی نشان می دهد افرادی که اخبار و مطالب سلامتی را فعالانه و پیگیرانه در رسانه های های مورد علاقه خود دنبال می کنند، از سبک زندگی سالم تری برخوردارند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۷    
افزایش مصرف سیگار؛ موضوعی است که با نگاهی گذرا به چند سال گذشته آن را در می یابیم و این درحالیست که طبق اعلام مسوولان وزارت بهداشت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۴    
دسترسی به اطلاعات یکپارچه سلامت ایرانیان، آرزویی بود که سال ها در قوانین کشوری تکرار می شد و وزارت بهداشتی ها هم به دنبال اجرایش بودند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۱    
اگرچه هنوز لازم است مطالعات بیشتری درباره نوشیدنی هایی که باعث بهبود کیفیت خواب می شوند، انجام گیرد اما متخصصان تاکید دارند که باید از مصرف برخی نوشیدنی ها پیش از خواب خودداری کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۸    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از راه اندازی تالار معاملات شهرداری تهران تا پایان شهریور خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۲    
معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به طرح پیشنهادی برای احداث شهرستانی جدید برای محدوده آفتاب گفت: تعیین تکلیف این محدوده پس از مشخص شدن حریم شهرستان های استان تهران و تلاقی آن ها با بخش آفتاب در ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۲    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد نسبتا شدید در تهران طی امروز (10 تیر) گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۹    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه جامعه بین المللی به تعهدات خود در قبال کشورهای مهاجرپذیر عمل کند، گفت: تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۶    
بیش از 16 درصد جوانان اروپایی نه کار می کنند و نه در حال تحصیل هستند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۲    
باتوجه به اینکه بسیاری از صاحب نظران و کارشناسان، شرافت کار دستفروشان را بیشتر از قاچاق فروشان می دانند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۰۹    
کارشناسان و محققان دریافته و اعلام کرده اند که در میان تمامی فناوری های جدید معرفی شده، تنها برخی از آنها بسیار تأثیرگذار و پایدار خواهند بود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۰۶    
حدود 600 نقطه در کشور با سرقت کابل مواجهند و به نوعی با پسرفت در ارتباطات ثابت مواجهند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۰۶    
آیا حاضرید هزینه بیش تری برای افزایش کیفیت خدمات و سرعت اینترنت از ADSL به VDSL پرداخت کنید؟
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۰۳    
به نظر می رسد که دولت ترامپ، ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در نظر دارد رمزنگاری فوق پیشرفته موسوم به end-to-end encryption را ممنوع اعلام کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۰۰    
بر اساس تازه ترین گزارش های منتشر شده از سوی مؤسسه تحقیقاتی گلوبال وب ایندکس، به طور متوسط هر فرد حداقل هفت حساب کاربری فعال در شبکه های اجتماعی دارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۷    
به نظر می رسد اوپک و متحدانش آماده می شوند در نشست رسمی که روز جاری در وین برگزار می شود، توافق کاهش تولید را حداقل تا پایان سال 2019 تمدید کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۷    
کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تازگی خطاب به کاربران به منظور جلوگیری از خاموش شدن گوشی به علت شارژ کم باتری، راهکاری ارائه داده اند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۴    
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تأثیر حمایت عربستان سعودی، روسیه و عراق از تمدید کاهش تولید به مدت شش تا 9 ماه، بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۱    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی توضیحاتی به دارندگان کارت هوشمند سوخت توصیه کرد که حداقل تا پایان تیرماه یک بار با کارت سوخت شخصی خود سوخت گیری کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۸    
وزیر نفت گفت: اگر اینستکس را به عنوان یک عملیات در نظر بگیرند، بدون واریز مطمئن پول به آن و یا با واریز سه یا چهار میلیون دلار یا یورو، این سازوکار پاسخگو نیست؛ باید پول نفت به آن واریز شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۵    
عراق پس از شکست داعش و احیای ثبات، تولید نفت خود را در ماه های اخیر افزایش داده و به صحنه نفت جهانی بازگشته است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۲    
بیژن نامدار زنگنه برای شرکت در یکصد و هفتاد و ششمین نشست اوپک، ساعتی دیگر تهران را به مقصد وین ترک می کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۹    
یکصد و هفتاد و ششمین نشست اوپک امروز (دوشنبه) در حالی برگزار می شود که تصمیم نهایی آن می تواند تاثیر مستقیمی بر بازار جهانی این طلای سیاه بگذارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۶    
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان اخیرا در مطالعات خود به فرمولاسیون داروی قرص مکمل مولتی ویتامین حاوی ید دست یافتند و به گفته آنها مصرف این دارو از ماه پنجم بارداری تا پایان شیردهی موجب پیشگیری از ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۳    
دبیر ستاد تنظیم بازار از افزایش قیمت محصولات لبنی در راستای بالا رفتن قیمت شیر خام خبر داد و گفت: از طی هفته های گذشته و پس از ابلاغ این مصوبه، قیمت سه محصول پرلبنی مانند شیر ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۰    
به دنبال اعتراض مشتریان به قیمت 380 میلیون تومانی تعیین شده از سوی شرکت رامک خودرو برای تحویل خودروهای تیوولی پیش فروش شده ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۷    
شرکت ها در شهرهای بزرگ آمریکایی به طور متوسط حقوق بیش تری به کارکنان خود می پردازند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۷    
نرخ تورم آلمان در ماه ژوئن بار دیگر از سطح هدف گذاری شده فاصله گرفت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا گفت اگر بخواهد می تواند رئیس بانک مرکزی را اخراج کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۱    
بانک مرکزی سنگاپور پیش بینی خود از رشد اقتصادی این کشور را کاهش داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۲    
نماینده دادستان از احضار ریخته گران و انقضای مهلت احضار او در دادسرا خبر داد و گفت: حکم جلب او صادر خواهد شد.
  • ۱