یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۱۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه راه مردم 20 تیر 1398 - newsrahemardom.ir

روزنامه راه مردم 27 اسفند 1396 روزنامه راه مردم 2 فروردین 1397 روزنامه راه مردم 31 فروردین 1398 روزنامه راه مردم 31 اردیبهشت 1398 روزنامه راه مردم 1 خرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 مرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 شهریور 1398 روزنامه راه مردم 1 مهر 1398 روزنامه راه مردم 26 آبان 1398 روزنامه راه مردم 30 آذر 1398 روزنامه راه مردم 30 دی 1398 روزنامه راه مردم 30 بهمن 1398 روزنامه راه مردم 1 اسفند 1398 روزنامه راه مردم 1 تیر 1398 روزنامه راه مردم 2 تیر 1398 روزنامه راه مردم 3 تیر 1398 روزنامه راه مردم 4 تیر 1398 روزنامه راه مردم 5 تیر 1398 روزنامه راه مردم 6 تیر 1398 روزنامه راه مردم 7 تیر 1398 روزنامه راه مردم 8 تیر 1398 روزنامه راه مردم 9 تیر 1398 روزنامه راه مردم 10 تیر 1398 روزنامه راه مردم 11 تیر 1398 روزنامه راه مردم 12 تیر 1398 روزنامه راه مردم 13 تیر 1398 روزنامه راه مردم 14 تیر 1398 روزنامه راه مردم 15 تیر 1398 روزنامه راه مردم 16 تیر 1398 روزنامه راه مردم 17 تیر 1398 روزنامه راه مردم 18 تیر 1398 روزنامه راه مردم 19 تیر 1398 روزنامه راه مردم 20 تیر 1398 روزنامه راه مردم 21 تیر 1398 روزنامه راه مردم 22 تیر 1398 روزنامه راه مردم 23 تیر 1398 روزنامه راه مردم 24 تیر 1398 روزنامه راه مردم 25 تیر 1398 روزنامه راه مردم 26 تیر 1398 روزنامه راه مردم 27 تیر 1398 روزنامه راه مردم 28 تیر 1398 روزنامه راه مردم 29 تیر 1398 روزنامه راه مردم 30 تیر 1398 روزنامه راه مردم 31 تیر 1398 
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۱    
به منظور ارائه راهکارهای فناورانه برای افزایش ایمنی شیشه ها از سوی ستاد توسعه فناوری نانو چالش نوآوری به منظور ساخت پرچسب های ایمنی شیشه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند طرح های خود را تا 15 ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۵    
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری فارس موفق به تولید کیتی با قابلیت تشخیص همه ژنوتایپ های ویروس شدند که می تواند زمینه ساز تولید واکسن برای همه انواع این ویروس باشد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۷    
رییس کل دادگستری استان یزد، گفت: حجم فزاینده ورودی پرونده ها به دستگاه قضائی، فرصت تأمل و تعمق در پرونده ها را از مقام رسیدگی کننده می گیرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۶    
جایگاهش را بسیار مهم می دانند و 2 دهه نیز از فعالیتش می گذرد اما هنوز آنچنان که باید شناخته شده نیست؛ مشکل به کجا بر می گردد؟
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۴    
وزارت بازرگانی چین امروز 20 تیر/سرطان 11 ژوئیه در آمار جدید خود خبر داد در نیمه اول سال جاری میلادی 478 میلیارد و 330 میلیون یوان سرمایه خارجی به کشور جذب شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7٫2 ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۵    
فردا (21 تیر)، روز ملی بدون پلاستیک (نایلکس) است. همه ساله بیش از یک صد میلیون تن پلاستیک در دنیا تولید می شود که علت آن توسعه صنایع پتروشیمی و تغییر در الگوهای مصرف بشر است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۲    
“شکستگی تنشی استخوان” به ترک های ریز و کوچک روی استخوان گفته می شود که بر اثر فشارهای مکرر و اغلب از استفاده بیش از حد از استخوان ها همچون بالا و پایین پریدن یا دویدن های طولانی مدت ناشی می شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۹    
تغییر رمز عبور حساب های کاربری به خصوص پست الکترونیک توسط کاربران یکی از کارهای توصیه شده از سوی کارشناسان امنیتی است که باید هر از گاهی صورت بگیرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۶    
مهمترین اخبار این هفته کار و تعاون به اعلام نرخ بیکاری در بهار 98، راه اندازی سامانه تامین مالی تعاونی ها ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۳    
معاون وزیر امورخارجه کشورمان دیدار خود با مشاور رئیس جمهور فرانسه را خوب توصیف کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۰    
نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در این سال ها هر جا که نیاز بوده قوانین موردنیاز برای بهبود شرایط تأمین اجتماعی کشور را موردبررسی و یا تصویب قرار داده به نحوی که تعامل خوبی در این ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۴    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد مصادیق مختلفی دارد، گفت: در دنیای امروز که دشمن ارزش های جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است، تلاش در زمینه فرهنگ نمونه ای از جهاد است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۵    
در ششمین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیونهای مجلس خبرگان رهبری، اعضاء درباره مسائل مهم خبرگان و اهم مسائل جاری داخلی و بین المللی اظهار نظر و در پایان این جلسه بیانیه ای صادر کردند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۹    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: باید در تاریخ حفظ شود که نخست وزیر ژاپن اینجا می آید و مقام معظم رهبری می گویند ترامپ ارزش انتقال پیام را ندارد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۶    
وزیر کشور در همایش فرمانداران سراسر کشور توصیه هایی را در رابطه با انتخابات و برگزاری آن که اواخر سال جاری انجام می شود ارائه کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۶    
وزیر کشور گفت: در حال برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در 140 حوزه رای گیری هستیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۳    
پلیس اینترپل از انهدام باندهای قاچاق حیوانات وحشی خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۰    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از پلمپ دو واحد صنفی به دلیل عرضه برنج نامرغوب و تقلبی خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۷    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که قند موجود در آبمیوه با خطر ابتلا به سرطان مرتبط است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۷    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تحقق اهداف و ایجاد درآمد پایدار برای اجرای برنامه های عام المنفعه جمعیت هلال احمر مستلزم وجود فرایندی کارآمد و منعطف برای جذب و سازماندهی اعضا و داوطلبان ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۴    
بسیاری از افراد بر این باورند که ابتلاء به کاتاراکت یا آب مروارید نتیجه افزایش سن اتفاق می افتد. این بیماری با اینکه در سنین سالمندی شایع تر است اما گاهی آسیب های چشمی بیماری های متابولیکی و یا حتی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۱    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از احتمال انتقال آخرین تیر آهن پل گیشا به موزه شهرداری تهران خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۱    
نماینده مردم تهران در شورای عالی استان ها از الزام هیأت رئیسه این شورا برای حضور اعضای آن در جلسات هم اندیشی انتقاد کرد و آن را مخالف با آئین نامه داخلی شورای عالی استان ها خواند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۸    
به تازگی فهرستی از کشورهای جهان که ارزان ترین اینترنت همراه (موبایل دیتا) را به کاربران و شهروندان خود ارائه می دهند، ارائه و منتشر شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۲    
الکترونیکی شدن خدمات دولتی شاید در نخستین مرحله شامل حذف کاغذ شود، اتفاقی که در نمایشگاه الکامپ امسال کلید خورده و در راستای رعایت موازین محیط زیستی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۹    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: گزارش های رسیده به ما حاکی از آن است که قیمت مسکن در پنج منطقه ی تهران از 8 تا 18 درصد کاهش یافته است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۳    
پروژه گازرسانی در دولت تدبیر و امید صورت جدی تری به خود گرفت، به گونه ای که تاکنون گاز به بیش از 80 درصد مناطق روستایی رسیده است و آن طور که وزیر نفت اعلام کرده ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۰    
اوپک و متحدانش در مواجهه با سطح بالاتر ذخایر نفت جهانی، ادامه ابهامات نسبت به اقتصاد و رشد تقاضا و رشد عرضه نفت رقیب، چاره دیگری به جز تمدید توافق کاهش تولید تا سه ماهه اول سال 2020 نداشتند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۰    
تولید نفت خام آمریکا در آوریل نسبت به ماه پیش از آن 246 هزار بشکه در روز افزایش یافت اما دورنمای این صنعت همچنان تیره تر می شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۱    
هیات دولت عراق ساخت خط لوله برای ارسال تولید میادین نفتی در رومیله به بندر عقبه اردن را تصویب کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۸    
قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر وقوع طوفان در خلیج مکزیکو که تولید نفت خام آمریکا را تهدید می کند، افزایش پیدا کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۵    
وزارت نیرو درباره قطعی برق روز گذشته ارمنستان که به علت مشکل در شبکه داخلی آن کشور رخ داده بود توضیحی منتشر کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۵    
با آغاز فصل گرما و افزایش میزان برق در کشور، دولت چراغ های مختلفی را برای مقابله با خاموشی های برنامه ریزی شده روشن کرد تا تابستان امسال سایه خاموشی بر سر کشور سنگینی نکند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۹    
اخیرا رئیس گروه سلامت وزارت بهداشت اعلام کرده بود که شاخص آلاینده ازن به دلیل افزایش ناکس که از احتراق سوخت خودروها و موتورسیکلت ها ناشی می شود افزایش یافته ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۹    
روند افزایشی قیمت طلا که این فلز زرد را به بالاترین حد در شش سال اخیر رسانده است، با اقدام هند در افزایش عوارض مالیات، به یکباره شکننده به نظر رسید.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۶    
گزارش های منتشر شده از میزان فروش خودروهای پورشه در سال 2018 میلادی نشان می دهد که پورشه در کشورهای آسیایی بیشترین طرفدار را داراست.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۳    
رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران معتقد است که سیاست های دولت در رابطه با استخراج ارزهای دیجیتالی متناقض است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۰    
ابهام در ارزیابی های مستقل خسارت مسأله ای است که برخی از کارشناسان صنعت بیمه نسبت به بروز آن هشدار داده اند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۰    
پژوهشگران یکی از شرکت های دانش بنیان مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه قم موفق به طراحی و ساخت ژنراتورهای قابل حمل هیبریدی بادی و خورشیدی شدند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۷    
درپی مطرح شدن راه اندازی بازار برتر در بورس اوراق بهادار تهران، رئیس سازمان بورس گفت: این سازمان در حال بررسی این موضوع است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۴    
دلار تا حد زیادی از مسیر صعودی دیروز خود عقب نشست.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۴    
آمار بانک مرکزی حاکی از آن است که بانک ها در سال گذشته تسهیلات بانکی را افزایش داده و نسبت به سال 1396 بیش از 20 درصد رشد تسهیلات دهی داشتند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۱    
با تایید کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا، شاخص های بورسی مهم جهان صعودی شدند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۱    
پس از ماه ها مقاومت در برابر خواسته ترامپ، جروم پاول در نامه ای به مجلس آمریکا از قریب الوقوع بودن کاهش نرخ بهره خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۸    
رئیس بانک مرکزی آمریکا گفت که پروژه راه اندازی ارز دیجیتالی فیس بوک نمی تواند بیش از این جلو برود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۵    
در فرایند پرداخت تسهیلات ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی، تاکنون حدود 17 میلیارد دلار برای طرح های نفت و گاز مورد تائید و در مسیر پرداخت قرار گرفته است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۵    
با وجود بهبود رشد بخش خودروسازی، اقتصاد انگلیس هنوز در لبه رکود قرار دارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۲    
رئیس شورای عالی استان ها بر همکاری دولت، مجلس و شوراها در خصوص ایجاد درآمدهای پایدار مدیریت شهری تاکید کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۲    
یک وکیل دادگستری با بیان اینکه در زمینه استفاده و حمل سلاح غیرمجاز ضعف قانون نداریم زیرا قانون مجازات و مشخصات مجرمین را مشخص کرده است ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۳    
دادستان عمومی و انقلاب تهران به صورت سرزده وارد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم نوجوانان شد و در این بازدید از شعب این دادسرا با مراجعه کنندگان نیز گفت وگو کرد و از نزدیک ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۰    
روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه عمومی جوانرود استان کرمانشاه با اقدام دقیق اطلاعاتی و عملیاتی رزمندگان این قرارگاه خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۷    
غریب آبادی گفت: نشست ویژه شورای حکام بدون هیچ نتیجه ای برای آمریکا، به کار خود پایان داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۴    
روابط عمومی منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه ادعای منابع آمریکایی مبنی بر تلاش شناورهای نیروی دریایی سپاه برای توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس را تکذیب کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۴    
یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان این که اگر خوب برای اروپا تفهیم شده باشد آن ها تلاش می کنند تا آمریکا را به برجام برگردانند و وادار به پذیرش قطعنامه های سازمان ملل کنند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۱    
معاون وزیر امورخارجه روسیه گفت که مسکو در حوزه های مختلف، به ویژه ایران و ونزوئلا با واشنگتن اختلاف نظر شدید دارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۸    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: انگلیسی ها ادعایی مطرح می کنند که هیچ ارزشی ندارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۵    
معاون مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا ادعای جدید رئیس جمهور کشورش درباره غنی سازی اورانیوم در ایران را کاملاً دروغ توصیف و تاکید کرد که سیاست خارجی مبتنی بر دروغ قادر نخواهد بود حمایت بین المللی را جلب ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۲    
وزیر امورخارجه قطر وضعیت بوجود آمده میان ایران و آمریکا را یک بن بست توصیف کرد و گفت که تهران با وجود تحریم ها پای میز مذاکره با واشنگتن نمی آید.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۹    
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بر اساس اطلاعات مرکز ملی آمار در سال 95، نرخ مشارکت اقتصادی زنان به زور به 12 درصد می رسد. نرخ بیکاری فارغ التحصیلان زن نیز 65 درصد است ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۴    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: 90 درصد از مشکلات فعلی در اصلاحیه لایحه قانون مالیات بر ارزش افزوده حل می شود و در قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده فعالان اقتصادی رتبه بندی شده اند و مبنا بر ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۸    
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نفت در جلسه فراکسیون مستقلین خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۳    
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه بدون رقابت جدی، مشارکت پرشور محقق نمی شود، گفت: داور نهایی در انتخابات مردم هستند و وزارت کشور رویکرد بی طرفی و قانونمداری را دنبال می کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۳    
یک عضو حزب مردم سالاری گفت: برای مبارزه با مفاسد و رانت خواری علاوه بر دادگاه های ویژه باید در ساختار قوانین موجود و دستگاه های نظارتی سه قوه تجدید نظر شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۷    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر این که راهبرد ما ثبات سازی و امنیت سازی است ، گفت: آمریکا بدنبال بر هم زدن امنیت منطقه خلیج فارس و خاورمیانه است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: در کشور سازمان سرمایه گذاری خارجی داریم، اما هیچ فردی در داخل کشور متولی سرمایه گذاری داخلی نیست.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۱    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: امسال هم مردم با حضورشان ثابت می کنند که سیاست آمریکا سیاست شکست خورده است. مهم نیست چه کسی پیروز می شود ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در هر مرحله ای از انتخابات که بتوانیم امنیت و سلامت را تضمین کنیم با هماهنگی وزارت کشور انتخابات الکترونیکی برگزار می کنیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۵    
ششمین جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با کمیسیون های داخلی دوره پنجم صبح امروز – پنجشنبه 20 تیر – برگزار شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۹    
بانک ملت و صندوق ضمانت صادرات ایران با هدف افزایش سهم صادرات از مجموع تسهیلات اعطایی بانک با پوشش صندوق، معرفی خدمات و محصولات صندوق از سوی بانک و همچنین معرفی مشتریان صادراتی از سوی صندوق به بانک ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۶    
بانک رفاه کارگران در ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران در شهر تورتوسای اسپانیا با دستیابی به دو عنوان قهرمانی جهانی توسط تیم های دو و میدانی و کاراته و کسب 45 مدال خوش درخشید و موفق به ثبت افتخاری ...