پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۵:۵۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه راه مردم 16 تیر 1398 - newsrahemardom.ir

روزنامه راه مردم 27 اسفند 1396 روزنامه راه مردم 2 فروردین 1397 روزنامه راه مردم 31 فروردین 1398 روزنامه راه مردم 31 اردیبهشت 1398 روزنامه راه مردم 1 خرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 مرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 شهریور 1398 روزنامه راه مردم 1 مهر 1398 روزنامه راه مردم 26 آبان 1398 روزنامه راه مردم 30 آذر 1398 روزنامه راه مردم 30 دی 1398 روزنامه راه مردم 30 بهمن 1398 روزنامه راه مردم 1 اسفند 1398 روزنامه راه مردم 1 تیر 1398 روزنامه راه مردم 2 تیر 1398 روزنامه راه مردم 3 تیر 1398 روزنامه راه مردم 4 تیر 1398 روزنامه راه مردم 5 تیر 1398 روزنامه راه مردم 6 تیر 1398 روزنامه راه مردم 7 تیر 1398 روزنامه راه مردم 8 تیر 1398 روزنامه راه مردم 9 تیر 1398 روزنامه راه مردم 10 تیر 1398 روزنامه راه مردم 11 تیر 1398 روزنامه راه مردم 12 تیر 1398 روزنامه راه مردم 13 تیر 1398 روزنامه راه مردم 14 تیر 1398 روزنامه راه مردم 15 تیر 1398 روزنامه راه مردم 16 تیر 1398 روزنامه راه مردم 17 تیر 1398 روزنامه راه مردم 18 تیر 1398 روزنامه راه مردم 19 تیر 1398 روزنامه راه مردم 20 تیر 1398 روزنامه راه مردم 21 تیر 1398 روزنامه راه مردم 22 تیر 1398 روزنامه راه مردم 23 تیر 1398 روزنامه راه مردم 24 تیر 1398 روزنامه راه مردم 25 تیر 1398 روزنامه راه مردم 26 تیر 1398 روزنامه راه مردم 27 تیر 1398 روزنامه راه مردم 28 تیر 1398 روزنامه راه مردم 29 تیر 1398 روزنامه راه مردم 30 تیر 1398 روزنامه راه مردم 31 تیر 1398 
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۹    
14 ماه از ابلاغ دستورالعمل دولت می گذرد ولی با مراجعه به سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات و مدیران کشور هیچ اطلاعاتی در اختیار عموم قرار نمی دهد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۰    
بخشنامه رئیس قوه قضائیه در خصوص اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با هدف تسهیل رقابت و منع انحصار و جلوگیری از اخلال در رقابت ابلاغ شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۸    
برای نخستین بار در دنیا نقص ایمنی گیرنده اینترفرون آلفا رسپتور یک در یک کودک 6 ساله بوشهری با مشارکت پزشک بوشهری و بخش ژنتیک انسانی دانشگاه راکفلر آمریکا شناسایی و گزارش شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۴    
عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: نگرش به وصول مطالبات غیر جاری در سیستان و بلوچستان باید اصلاح شده و نظم و انضباط حاکم بر فرایند وصول باید هر چه بیشتر در دستور کار قرار بگیرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۳    
به گزارش راه مردم، بانک پاسارگاد به عنوان حامی تیم های ملی کشتی ایران، کسب مقام قهرمانی توسط تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران و هیات همراه از کارخانه فروسیلیس ایران در شهر سمنان بازدید و با مدیران آن دیدار و گفتگو کرد. فروسیلیس در صنایع فولادسازی کاربردهای متنوع و استراتژیکی را دارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۸    
آخرین وضعیت نفتکش های توقیفی، میزان تولید بنزین و برنامه های توسعه ای صنعت نفت ایران و ... موضوعاتی بود که وزیر نفت آنها را تشریح کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۲    
اعضای شبکه سازمان یافته تقلب در آزمون سراسری تجربی سال 98 توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۳    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از رونمایی خط تولید آزمایشی پژو 301 محصول جدید این خودروساز با داخلی سازی بیش از 60 درصد از هفته آینده خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۰۱    
استاندار اصفهان با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل بانک ملت، از حمایت های این بانک از بخش تولید کشور به ویژه در این استان قدردانی کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با رد این مسئله که افزایش شهریه مدارس نیاز به اخذ مجوز از ستاد تنظیم دارد، گفت: ستاد تنظیم بازار به جای شهریه مدارس قیمت گوشت و مرغ را سامان دهد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۲    
وزیر امورخارجه کشورمان گفت که طرف های اروپایی برجام هیچ بهانه ای برای پرهیز از اتخاذ یک موضع سیاسی محکم برای حفظ برجام و مقابله با یک جانبه گرایی آمریکا ندارند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۵۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: موتلفه اسلامی از گام دوم در اقدامات ایران در توقف تعهدات برجامی پشتیبانی می کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۵۲    
سخنگوی دولت اعلام کرد که فتوای رهبری در خصوص ممنوعیت قاطع همه اشکال سلاح کشتار جمعی در همه مراحل(داشت،انباشت و تکثیر) راهنمای عمل ماست.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی به پاسخگویی درباره برخی سئوال ها در حوزه مسکن و مشکلات به وجود آمده در این بخش پرداخت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۹    
بازار طلا و سکه امروز به تبع روز گذشته به روند کاهشی قیمت ادامه داد اما در بازار ارز قیمت ها مقداری افزایش یافت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۶    
اعزام زائران ایرانی از فردا رسما آغاز خواهد شد؛ ایرانی ها تا 17 شهریورماه برای انجام مناسک حج تمتع (واجب) در عربستان حضور دارند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۵    
معاون پرستاری وزیر بهداشت بر ضرورت طراحی مدلی در حوزه پرستاری جهت ارایه خدمت به بیماران سرطانی تاکید کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور با بیان اینکه برای افزودن بالگردهای دید در شب به ناوگان هوایی اورژانس کشور مذاکراتی داشته ایم و این مهم در آینده ای نزدیک انجام می شود گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۲    
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت در افزایش تعداد افراد پناهنده تحت پوشش این سازمان هیچ مشکلی ندارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون در کشور را حاصل وفاق و همدلی دانست و آن و حماسه ای عنوان کرد که دستاورد آن در تاریخ نظام سلامت این سرزمین بی سابقه است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۶    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران 9 پرونده پلاک ثبتی را در خصوص باغ بودن یا نبودن تعیین تکلیف کردند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۶    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تملک باغ عبقری در منطقه 2 به مساحت 12000 هزار متر مربع و تبدیل آن به پارک عمومی در آینده نزدیک خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شناسایی خودروهایی که برای تردد در محدوده طرح ترافیک پلاک خود را می پوشانند ،خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۰    
رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش دقیق بدهی های شهرداری تهران تاکید کرد و افزود ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۵۲    
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بررسی پرونده باغات شهر تهران گفت: نمی توانیم ادعای حفاظت و صیانت از باغات را داشته باشیم اما مدام رأی به غیر باغ بودن بدهیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۹    
دبیر ستاد اطلاع رسانی شورایاری ها از همکاری دولت و وزارت کشور در برگزاری انتخابات شورایاری ها خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۳    
اوپک و متحدانش هفته گذشته در نشستی که یکی از آرام ترین دیدارهای این گروه در سال های اخیر بود، با اشاره به وجود مازاد عرضه در بازار و رشد ضعیف تقاضا ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۰    
مصرف دیزل و سایر سوخت های تقطیری همسو با کندی رشد فعالیت تولیدی و ساخت و ساز در آمریکا، کاهش پیدا کرده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۰    
پروژه های انرژی بزرگ همواره به دلایل محیط زیستی و سیاسی، جنجالی بوده اند و پروژه خط لوله نفت “نورد استریم 2” نیز از این قضیه مستثنی نیست.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۷    
آخرین پایش نقشه برق ایران حاکی از این است که 14 استان از نظر مصرف برق در منطقه سبز قرار دارند، درحالی که وضعیت مصرف در تنها دو استان قرمز بوده و سایر استان های کشور از نظر مصرف برق در منطقه زرد قرار ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۴    
وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی درباره نحوه نگهداری حیوانات اهلی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۸    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: باید از القای یأس و ناامیدی که باعث تشدید تقاضای کاذب بازار می شود اجتناب کرد چرا که افزایش تقاضا به معنای ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۸    
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: با راه اندازی سامانه مدیریت توزیع مویرگی کالا، رصد حرکت کالا از مرحله تولید تا رسیدن به بخش فروش امکان پذیر شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۲    
رئیس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک پرداختند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۱۹    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به معاملات زیره در بورس کالا گفت: برای اینکه یک کالا بتواند توسعه یابد باید تجارت آن توسعه پیدا کند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۱۶    
افت درآمدها در سال جاری موجب شده است معادلات بودجه ای امسال دچار بهم ریخته و دولت تصمیم به کاهش بخش هزینه ای بودجه تا 62 هزار میلیارد تومان بگیرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۱۳    
مدیرعامل بورس کالا با اشاره به راه اندازی معاملات زیره در این بورس گفت: توسعه نظام انبارداری به عنوان یکی از الزامات بازار محصولات کشاورزی در برنامه های بورس کالا قرار دارد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۱۰    
برخلاف روز گذشته امروز روند اصلاحی قیمت ها در بورس تهران متوقف شد و بیشتر سهم ها با رشد قیمت مواجه شدند. این موضوع سبب شد نماگر اصلی بازار بیش از 1000 واحد رشد کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۷    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی، دستورالعمل تأمین مالی بنگاه های کوچک و متوسط سال 1398 را به شبکه بانکی ابلاغ کرد که بر این اساس بانک ها و مؤسسات اعتباری موظفند با تسهیلات یا موارد امهال مصوب ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۷    
خروج گسترده سرمایه از انگلیس به دلیل ترس از آینده نامعلوم روابط این کشور و اتحادیه اروپا به ششمین اقتصاد جهان خسارت های سنگینی زده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۴    
طرح بانک مسکن برای تعیین سقف تسهیلات خرید مسکن بسته به توانایی بازپرداخت افراد، قرار بود در شورای پول و اعتبار مطرح شود، اما وزیر راه و شهرسازی گفته که سقف وام خرید مسکن افزایش نخواهد یافت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان بورس ضمن اعلام اینکه پسته و خرما محصولاتی هستند که در آینده در بورس کالا عرضه خواهند شد، گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۸    
مک کینزی بزوس تصمیم گرفته است از ثروتمندترین مرد جهان جدا شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۵    
مدیرعامل اسبق شرکت بورس ضمن تاکید بر اینکه مظنه ها نباید از تابلو بازار پایه فرابورس ایران حذف شوند، گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۵    
درپی انصراف دولت از حذف ارز 4200 تومانی، قرار شد پرداخت ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی ادامه یابد اما این ارز برای برخی کالاها از جمله گوشت حذف و قرار شد به مردم برگردد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۲    
این روزها بحث تغییر سیاست حمایتی در کالاهای اساسی و استفاده یا عدم استفاده از کوپن مطرح است. این وضعیت موجب شده که برخی با یادآوری تجربه دهه 60 با استفاده از روش کوپن یا همان جیره بندی مخالفت کنند و ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۲    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات معتقد است در شرایطی که محدودیت ها عاملی برای کاهش درآمدهای نفتی شده، زمان مناسبی برای جایگزینی درآمدهای نفتی با صادرات غیرنفتی داریم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۶    
دادستان کل کشور گفت: تحول در دستگاه قضائی از تأکیدات مقام معظم رهبری بوده و نخستین مؤلفه اجرای آن نیروی انسانی است که باید صالح بوده و انگیزه تحول داشته باشد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۶    
دادستان کل کشور گفت: متأسفانه فضای مجازی در کشور مدیریت درست نمی شود و از این فضا آسیب بسیاری را شاهد هستیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از دستگیری متهم پرونده تخلف پتروشیمی خبر داد و گفت: در این پرونده متهمین با ایجاد شرکت های صوری و ثبت نام در سامانه بهین یاب بورس ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی هیأت منصفه مطبوعات از رسیدگی به پرونده های روزنامه قانون و هفته نامه نبض بازار و نشریه دنیای فوتبال در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۷    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در ادامه تلاش های دادگستری گلستان برای پیشگیری از زمین خواری، 20 هکتار دیگر از اراضی منابع طبیعی حاشیه شهر گرگان، سند دار شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۴    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: آمریکایی ها در سال 98 تمام امکانات خود را برای ایجاد نا امنی در کشور فراهم کرده اند و هیچ حوزه ای وجود ندارد که آنها بتوانند اقدامی انجام دهند و انجام ندهند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۱    
سامانه ارتباطات تاکتیکی “سپهر 110 ” سپاه با حضور سرلشکر سلامی رونمایی و تحویل یگان های مردم پایه شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۱    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه دشمنان به مرور در حال درک و تجربه قدرت واقعی ما هستند، گفت: در حال شکستن انحصار قدرت های بزرگ در عرصه فناوری های پیشرفته ارتباطی هستیم ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان در نشست مطبوعاتی به پرسش خبرنگاران درباره مسائل فنی گام دوم کاهش تعهدات برجامی ایران پاسخ داد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۵    
نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا در یک تماس تلفنی با یکدیگر درباره ایران و کره شمالی گفت وگو کردند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۲    
معاون وزیر امور خارجه گفت: امروز در پایان 60 روز گام اول کاهش تعهدات برجامی هستیم و چون خواسته های ما محقق نشده گام دوم را برمی داریم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۹    
نامزد احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از سیاست های رئیس جمهور کشورش درقبال ایران گفت: وجود توافق هسته ای با ایران بهتر از نبود آن است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۹    
کاخ الیزه اعلام کرد که رؤسای جمهور ایران و فرانسه در یک گفت وگوی تلفنی توافق کردند تا برای یافتن راهی در جهت آغاز گفت وگوها برای حفظ برجام تلاش کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۶    
در ادامه تصمیم جمهوری اسلامی ایران برای کاهش اجرای تعهدات برجامی خود مقامات کشورمان دقایقی پیش اعلام کردند که سطح غنی سازی را افزایش می دهند. این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشته است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۶    
یک کارشناس حقوقی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران با ابتنای بر سازوکارهای تقابلی که بخشی از سند برجام محسوب می شوند در آستانه برداشتن گام دوم از توقف تعهدات برجامی خود برآمده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۳    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در واکنش به افزایش سطح غنی سازی کشورمان اعلام کرد که از این تصمیم ایران مطلع است و بازرسان آژانس پس از بررسی این موضوع در این باره گزارش خواهند داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم ایران برای افزایش سطح غنی سازی خود را بسیار خطرناک توصیف کرد و در اظهاراتی خصمانه از اروپا خواست تا علیه ایران تحریم وضع کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۰    
سفیر هندوستان در ایران گفت: بندر چابهار سنبل جدید ارتباط ایران و هند است، با توجه به این مهم همه تلاش خود را انجام می دهیم که اگزیم بانک در ایران فعال شود .
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۷    
وزیر امورخارجه کشورمان گفت که طرف های اروپایی برجام هیچ بهانه ای برای پرهیز از اتخاذ یک موضع سیاسی محکم برای حفظ برجام و مقابله با یک جانبه گرایی آمریکا ندارند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۴    
حق وردی قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت از افتتاح مدرسه 9 کلاسه اهدایی کارکنان این بانک در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۴    
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه به حقوق شهروندان در طرح توسعه مجلس تاکید کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۱    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه گام دوم در کاهش تعهدات برجامی در مسیر حفظ برجام است گفت: با توجه یه تصمیم اخیر ایران ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۵۸    
رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران مایل نیست تا وضعیت به سمت شکست دیپلماسی پیش برود گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۵۵    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نامه ای به رییس مجلس با انتقاد از نحوه افزایش حقوق ها در سال جاری توسط دولت، احکام صادر شده توسط دولت در این زمینه را تخلف دانست.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۰    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی، دستورالعمل تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط سال 1398 را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۳۴    
مالیات، همواره از مهم ترین، سالم ترین و پاک ترین منابع درآمدی دولت ها بوده و از همین رو کشورهای توسعه یافته، بخش قابل توجهی از درآمدهای خود را از محل مالیات ها تامین می نمایند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۲۵    
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی گفت: یکی از مهم ترین اولویت های کاری سال جاری این بانک، جبران خسارت های سیل فروردین 1398 در 26 استان کشور با تمرکز بر 4 استان از جمله گلستان و مازندران است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۹    
مدیر عامل و جمعی از مدیران بانک مهر اقتصاد در راستای برنامه های کلان این بانک در حمایت از تولید داخلی از شرکت مدیران خودرو بازدید کردند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۶    
مدیر امور سهام بانک شهر با اشاره به علل رشد قیمت سهام این بانک گفت: بانک شهر در حال انجام روال عادی عملیات بانکداری است و رخدادی که اثر گذاری خاصی بر قیمت سهام داشته باشد رخ نداده که منجر به تغییرات ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۸    
برای شرکت در چهلمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران و شرکت در قرعه کشی جوایز ارزنده و ویژه آن هنوز فرصت باقی است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۵    
بانک ملی ایران مدت هاست که از بازاریابی یک جانبه و تمرکز بر خدماتی مانند دریافت سپرده و ارائه تسهیلات عبور کرده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۲    
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران گفت: کاهش مقدار قابل توجه زیان با توجه به گزارش اعلامی این بانک، نشان از سودسازی آن در آینده نزدیک دارد و با توجه به روند مثبت آن ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از همکاری بانک مسکن با وزارت راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۰    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه گام دوم ایران در کاهش تعهدات برجامی به معنای خروج از برجام نیست گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۴    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خلیج فارس شاه راه انتقال نفت به کشورهای بزرگی نظیر ژاپن و چین و هند است گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۲۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکا در موضع متهم در نقض تعهدات برجامی است، گفت که آمریکا در شکایت از ایران نزد شورای حکام بی نصیب خواهد بود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۲۵    
بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با راه اندازی 1200 طرح اشتغال زایی، نزدیک به 3400 ایلامی را شاغل می کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۲۲    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون، بهترین فرصت برای رهاکردن اقتصاد کشور از وابستگی به درآمدهای نفتی و تبدیل تحریم به فرصت شکوفایی اقتصادی است که این موضوع نیز در گرو استفاده از ظرفیت های ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۱۹    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی با اشاره به اقدام بریتانیا در توقیف نفتکش حامل نفت ایران گفت که ایران اقدامات دیپلماتیک را با جدیت در این زمینه دنبال خواهد کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۱۶    
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی با بیان این که انگلستان با توقیف نفتکش ایران مقررات بین المللی را نقض کرده است ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۱۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اقدام دولت انگلیس در توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق را غیرمسئولانه و برخلاف موازین بین المللی دانست و گفت که قطعاً باید دستگاه دیپلماسی این ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان عبدالحمید، عبدالمجید و محمدرحیم اعتصامی فر، اظهارداشت: این مادر مؤمنه و فداکار با تقدیم سه فرزند دلاور خود در راه عزت و سربلندی اسلام و انقلاب ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۴    
اسحاق جهانگیری مصوبه هیئت وزیران در خصوص اعطای مجوز اقامت پنج ساله به اتباع خارجی سرمایه گذار در ایران را ابلاغ کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۵۲    
دقایقی قبل نشست خبری سخنگوی دولت با رسانه ها برای اعلام جدیدترین تصمیمات دولت جمهوری اسلامی درباره کاهش تعهدات برجامی ایران آغاز شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۹    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پخش و اجرای حدود 250 هزار تن آسفالت در سطح معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی پایتخت از دوازدهم اسفندماه سال گذشته تا به امروز خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۶    
رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: پزشکی که در مرگ رئیس کتابخانه مرکزی همدان پس از زایمان دخیل بود، از استان رفت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۳    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: افزایش قیمت مواد اولیه باعث کاهش تولیدات صنایع دستی شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۰    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان می گوید در بحث حضور بانوان در ورزشگاه و صحبت های اینفانتینو رئیس فیفا ما هم دوست داریم این اتفاق رخ دهد اما تابع قوانین و مقررات کشور هستیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۷    
روز بدون کیسه پلاستیکی 21 تیرماه سال 98 با شعار ” کمی کمتر کیسه پلاستیکی مصرف کنیم” در سطح شهر تهران اجرا می شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۴    
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص حواشی مربوط به عدم حضور نام این تیم در بین تیم های حاضر در فصل 98 لیگ برتر در خبر منتشر شده در سایت فدراسیون والیبال گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۸    
تمرین امروز صبح استقلال با غیبت 4 بازیکن برگزار شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۵    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می گوید حساب این باشگاه نشان نمی دهد که صحبت های درودگر درباره درآمد ذوب آهن از تبلیغات محیطی درست باشد.
  • ۱