یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۴۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه راه مردم 27 تیر 1398 - newsrahemardom.ir

روزنامه راه مردم 27 اسفند 1396 روزنامه راه مردم 2 فروردین 1397 روزنامه راه مردم 31 فروردین 1398 روزنامه راه مردم 31 اردیبهشت 1398 روزنامه راه مردم 1 خرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 مرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 شهریور 1398 روزنامه راه مردم 1 مهر 1398 روزنامه راه مردم 26 آبان 1398 روزنامه راه مردم 30 آذر 1398 روزنامه راه مردم 30 دی 1398 روزنامه راه مردم 30 بهمن 1398 روزنامه راه مردم 1 اسفند 1398 روزنامه راه مردم 1 تیر 1398 روزنامه راه مردم 2 تیر 1398 روزنامه راه مردم 3 تیر 1398 روزنامه راه مردم 4 تیر 1398 روزنامه راه مردم 5 تیر 1398 روزنامه راه مردم 6 تیر 1398 روزنامه راه مردم 7 تیر 1398 روزنامه راه مردم 8 تیر 1398 روزنامه راه مردم 9 تیر 1398 روزنامه راه مردم 10 تیر 1398 روزنامه راه مردم 11 تیر 1398 روزنامه راه مردم 12 تیر 1398 روزنامه راه مردم 13 تیر 1398 روزنامه راه مردم 14 تیر 1398 روزنامه راه مردم 15 تیر 1398 روزنامه راه مردم 16 تیر 1398 روزنامه راه مردم 17 تیر 1398 روزنامه راه مردم 18 تیر 1398 روزنامه راه مردم 19 تیر 1398 روزنامه راه مردم 20 تیر 1398 روزنامه راه مردم 21 تیر 1398 روزنامه راه مردم 22 تیر 1398 روزنامه راه مردم 23 تیر 1398 روزنامه راه مردم 24 تیر 1398 روزنامه راه مردم 25 تیر 1398 روزنامه راه مردم 26 تیر 1398 روزنامه راه مردم 27 تیر 1398 روزنامه راه مردم 28 تیر 1398 روزنامه راه مردم 29 تیر 1398 روزنامه راه مردم 30 تیر 1398 روزنامه راه مردم 31 تیر 1398 
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۰    
نتایج نظرسنجی اخیر ایسپا گویای آن است که 70 درصد مردم ایران، حداقل از یکی از شبکه های اجتماعی مجازی استفاده می کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۱    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این مهم که هیچ کشوری در جهان به اندازه کشور ما ناظر ندارد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۳    
رئیس دفتر رهبری گفت: آیت الله نعیم آبادی پس از 29 سال خدمت صادقانه و احداث 400 مسجد در هرمزگان خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۰    
مصوبه لغو روادید برای ورود اتباع کشور چین به جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۲    
در فینال مسابقات پارا سنگ نوردی قهرمانی جهان بهنام خلجی به عنوان آخرین رقابت کننده گروه، موفق به تاپ کردن مسیر تنها در 1 دقیقه و 50 ثانیه شد و بار دیگر عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۳    
تیم ملی بسکتبال امید ایران در پنجمین بازی خود از رقابت های جام ویلیام جونز با نتیجه 82 – 77 اردن را شکست داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۰    
مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: ایجاد نشاط بر اساس آموزه های اسلامی، ترویج و توسعه فرهنگ ورزش، توسعه اماکن ورزشی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۰    
کشتی گیر فرنگی کار مازندرانی که در جریان تمرینات از ناحیه گردن آسیب دیده بود امروز در بیمارستان محب کوثر تهران تحت عمل جراحی قرار می گیرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۷    
مدیرعامل قشقایی شیراز می گوید اگر حمایت های لازم انجام شود، تیمش می تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۴    
هفتمین جشنواره فیلم شهر با برگزاری افتتاحیه در شب گذشته و اعطای بخشی از جوایز و بزرگداشت های خود فعالیت خود را از امروز رسما آغاز کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۴    
طبق حکم کمیته انضباطی فیفا در رابطه با پرونده پروپئیچ، استقلال باید به صورت اتوماتیک با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود اما شرایط خاص ایران باعث شده که فیفا فعلا اجرای حکم استقلال را ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۸    
امیر برزگر خراسانی، از شاعران مشهدی، صبح امروز بر اثر بیماری درگذشت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۲    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه از سال 97 تاکنون حدود 500 مدرسه خشت و گلی کشور برچیده شده است،گفت:در حال حاضر 400مدرسه خشت و گلی در کشور وجود دارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۹    
مدیر عملیات بهداشتی و درمانی حج تمتع 98 گفت: از آغاز فعالیت مراکز درمانی و درمانگاههای مکه مکرمه همزمان با ورود زائرین ایرانی به شهر مکه مکرمه خبرداد .
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۳    
حتما شما هم در اطرافیان خود با سالمندانی مواجه بوده اید که یک خاطره از دوره کودکی خود را بارها برایتان تعریف کرده باشند اما در پاسخ به سوال شما که آیا داروی خود را در زمان مقرر مصرف کرده اند یا نه ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۰    
انحراف شست پا برآمدگی استخوانی است که در مفصل انگشت شست شکل می گیرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۷    
یک فوق تخصص گوارش و کبد، با اشاره به احتمال بروز سرطان کبد در بیماران مبتلا به هپاتیت سی، توصیه هایی را در زمینه پیشگیری از ابتلای آنها به سرطان مطرح کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۴    
معاون اقتصادی وزیر کشور از صدور دستور رییس جمهوری درخصوص گزارش وزیر کشور با موضوع روند اجرای مصوبات دولت درباره آیین نامه ساماندهی مبادله دربازارچه های غیر رسمی موقت مرزی (موسوم به معابرکولبری) خبر ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۲    
معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت:در این دهه عطش فرهنگ برای ما زیاد است، مردم ما زیاد کافه می روند چراکه در کافه ها اتفاقات فرهنگی زیادی در حال وقوع است ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۹    
ماه گذشته بود که احمد مسجدجامعی در صحن علنی شورای شهر تهران درباره اجرای گذرصنایع دستی هشدار داده و گفته بود اجرای این طرح باید با مطالعات و بررسی های کارشناسی همراه باشد تا مبادا تجربه خیابان 17 ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۶    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از بررسی هزینه های مرمت گنبدهای میدان حسن آباد در شورای شهر خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۳    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از بررسی موضوع حریق میدان حسن آباد در شورای شهر خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از طریق برنامه اشتغال و طرح نوآفرین تا سال آینده 68 هزار شغل ایجاد می شود تا رویای تحقق ایران هوشمند به واقعیت تبدیل شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۴    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران با بیان این که کلاس قیمتی پایین در پروازها دیگر پیدا نمی شود، هشدار داد: افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۱    
صنعت خورشیدی آمریکا با هدف متقاعد کردن کنگره برای تمدید تخفیف مالیاتی برای سیستم های انرژی خورشیدی که قرار است از سال آینده ملغی شود، یک لابی را آغاز کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۸    
آژانس بین المللی انرژی (IEA) پیش بینی کرد آمریکا و چین تا پنج سال دیگر به ترتیب به بزرگترین صادرکننده و واردکننده گاز طبیعی مایع (LNG) در جهان تبدیل می شوند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۵    
قیمت نفت آمریکا پس از سقوط در روز گذشته که تحت تاثیر آمار رشد ذخایر فرآورده های نفتی آمریکا روی داد، در معاملات روز پنج شنبه ثابت بود در حالی که نفت برنت افزایش داشت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۵    
مصرف جهانی زغال سنگ عامل عمده انتشار آلایندگی های کربن است با این حال هیچ نشانه ای از افت روند استفاده از آن دیده نمی شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۲    
اعضای تشکل های خصوصی تولیدکننده برق ضمن اعلام اینکه وزارت نیرو رقیب این تشکل هاست از عملکرد این وزارتخانه انتقاد و اعلام کردند که معتقد هستند وزارت نیرو می خواهد بخش خصوصی را از صنعت برق بیرون کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۹    
هند دومین مشتری نفتی ایران است و آن طور که این روزها در خبرها دیده می شود، روابط این دو کشور در حال تقویت بوده و به نظر می رسد که جای هند در لیست مشتریان نفتی ایران حفظ شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره به روند صعودی بیکاری، بر اهمیت رونق تولید در رفع مشکلات بیکاری و معیشت تاکید کرد و از کاهش 22 درصدی واردات در سال گذشته خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۶    
پژوهشگران موسسه آموزش عالی انرژی ساوه موفق به طراحی و ساخت دودکش های خورشیدی به منظور تامین انرژی الکتریکی شدند و نمونه تحقیقاتی این سیستم در دانشگاه نصب و راه اندازی شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۳    
کارگزار فن بازار منطقه ای استان اصفهان گفت: در فستیوال “نوآوری در صنعت سنگ” از 48 طرح ارسالی از سراسر کشور، هشت طرح برگزیده به مخاطبان، صنعتگران و سرمایه گذاران معرفی شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۴    
رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از حضور بیش از 210 مرکز فنی، علمی، پژوهشی و دانش بنیان در نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید خبر داد و گفت که در این نمایشگاه 2000 نیاز ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۸    
به دنبال تذکر وزارت بهداشت به خودروسازان درباره افزایش آلاینده “ازن”، دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: مسئولان محیط زیست به جای ایراد به خودروسازان ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۵    
رییس کمیسیون تسهیل تجارت اتاق بازرگانی تهران معتقد است که با وجود بهبود نسبی شرایط برای فعالیت بخش خصوصی فعال در حوزه صادرات ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۲    
رئیس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی اعلام کرد که مرغداران نسبتا از قیمت جدید 12 هزار و 900 تومانی هر کیلوگرم گوشت مرغ رضایت دارند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۹    
هیچ نرخی از پیش برای بازار متشکل ارزی تعیین نشده و قرار است پس از راه اندازی این بازار، ارز کشف قیمت شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۱    
ایسلند گران ترین کشور در اروپا از نظر هزینه های زندگی معرفی شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۵    
اقتصاد سنگاپور در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن 3.4 درصد کوچک شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۵    
یک بانک آمریکایی پیش بینی خود از رشد اقتصادی جهان در سال 2019 را با 0.3 درصد کاهش به 3.3 درصد رساند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۲    
با پشت سر گذاشتن انگلیس حالا هند چشم به سبقت گرفتن از آلمان و ژاپن دارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۳    
طی سه ماه ابتدایی امسال بیش از 390 مورد آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی کشور رخ داد. بر اساس ماده 675 قانون مجازات اسلامی هر کس عمداً سبب آتش سوزی در جنگل ها شود به حبس از دو تا پنج سال محکوم می ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۰    
یک وکیل دادگستری گفت: در کشور ما مقررات سنگینی در خصوص حمل و نگهداری سلاح، قاچاق اسلحه و اقلام تحت کنترل وضع شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۴    
وزیر امور خارجه ایران در گفت وگو با یک رسانه روسی به لزوم پایبندی کشورهای اروپایی به تعهدات شان در عادی سازی روابط تجاری ایران تاکید کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۱    
معاون وزیر امور خارجه روسیه به محدودیت های ایجاد شده از سوی آمریکا برای وزیر امور خارجه ایران در دریافت ویزا واکنش نشان داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۸    
یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: برجام به ایران قدرت فعالیت در منطقه و فضای بین الملل داد و ایران را از انزوا خارج کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا از نظر ایجاد جنگ روانی در ایران خلع سلاح شده است، گفت: با وجود این که آمریکا جنگ تحریمی را راه انداخته ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۶    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در وضعیتی قرار گرفتیم که جنگی بدتر از جنگ بین ایران و عراق را تجربه می کنیم، بمب های تحریم دشمن، صنعت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۳    
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفری دو روزه به خوزستان از مناطق زلزله زده مسجد سلیمان بازدید خواهد کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۰    
در روزهای گذشته آیت الله جنتی از روسای کمیسیون های مجلس خواست تا اصلاح قانون انتخابات را در اولویت قرار دهند ...