سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۵:۳۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 5 بهمن 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 دی 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 بهمن 1398 پرسش 2 بهمن 1398 پرسش 3 بهمن 1398 پرسش 4 بهمن 1398 پرسش 5 بهمن 1398 پرسش 6 بهمن 1398 پرسش 7 بهمن 1398 پرسش 8 بهمن 1398 پرسش 9 بهمن 1398 پرسش 10 بهمن 1398 پرسش 11 بهمن 1398 پرسش 12 بهمن 1398 پرسش 13 بهمن 1398 پرسش 14 بهمن 1398 پرسش 15 بهمن 1398 پرسش 16 بهمن 1398 پرسش 17 بهمن 1398 پرسش 18 بهمن 1398 پرسش 19 بهمن 1398 پرسش 20 بهمن 1398 پرسش 21 بهمن 1398 پرسش 22 بهمن 1398 پرسش 23 بهمن 1398 پرسش 24 بهمن 1398 پرسش 25 بهمن 1398 پرسش 26 بهمن 1398 پرسش 27 بهمن 1398 پرسش 28 بهمن 1398 پرسش 29 بهمن 1398 پرسش 30 بهمن 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: بر اساس پیش بینی ها موج سرما تا 15 بهمن در کشور پایدار است که باعث بالا ماندن مصرف گاز در بخش خانگی خواهد شد اما بعد از آن به سمت کم شدن مصرف می رویم.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۵    
هواپیمایی ایران ایرتور با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره باز نشدن چرخ هواپیمای پرواز 9716 مسیر تهران - استانبول، توضیحاتی را در این خصوص منتشر کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۴    
مسعودکاظمی آبان گذشته بازداشت و پس از چند روز آزاد شده بود. او سپس حدود هفت ماه پیش مجددا بازداشت و به نشر اکاذیب، توهین به مقامات و مسئولان، تبلیغ علیه نظام و توهین به مقام رهبری متهم شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۸    
ساعتی می گذرد تا اصغر کمی به خودش بیاید. چیزی از آثار مواد و مشروب در حالات و رفتارش باقی نمانده. دستمالی به او می دهم و می پرسم: چند وقته مواد مصرف می کنی؟ تلخ می خندد و می گوید ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۶    
بهاور که خود از داوطلبان ردصلاحیت شده هم در مرحله هیات اجرایی و هم هیات نظارت است، با ترکیبی که ارائه کرده مجلسی با اکثریت مطلق اصولگرا پیش بینی کرده است. این فعال سیاسی در توییتر نوشت:
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۴۶    
ویروس تنفسی کرونا تاکنون 41 نفر قربانی در چین بر جای گذاشته است. همچنین 1287 نفر در کشورهای مختلف جهان به این ویروس آلوده شده اند. در ایران تاکنون گزارشی درباره ابتلا به این ویروس منتشر نشده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۵    
در گفت وگویی که هفته نامه آلمانی اشپیگل روز شنبه، پنجم بهمن، منتشر کرد به نقل ازظریف آمده است که اطاعت اروپایی ها از آمریکا فاجعه است و اگر بخواهند تحریم ها را برگردانند ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۰    
پژمان موسوی فردا جلسه دادگاه داد که در پی شکایت از او بخاطر این افشاگری ها تشکیل می شود اما قول داده است که دادگاه را به صحنه فاش سازی حقایق تبدیل کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۰    
استقلال ایران بعد از روزهای پرفراز و نشیب و سفر پرماجرایی که به دبی داشت، امشب مقابل الکویت کویت قرار گرفت تا نخستین بازی خود در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهد که در کنار شهر خودرو دیگر تیم ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۵    
یاشار سلطانی چند روز پیش اعلام کرده بود که به علت مشابه این افشاگری علیه قالیباف، با شکایت وی به به دادسرا احضار شده اما تاکید کرد که این روند افشاگری را ادامه خواهد داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۰    
کیمیا علیزاده براساس آنچه در توییتر شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال منتشر شده در اولین مصاحبه تلویزیونی و با این شبکه گفته است که مهمترین چیز برای رفتن از ایران به خارج ، زندگی با آرامش بوده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: شهادت ها، قدرت نمائی های نظامی، حضور بی نظیر مردمی، روحیه قوی و عزم راسخ جوانان ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۹    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به ویروس کرونا، ویروسی که در کشور چین دیده شده در ایران مشاهده نشده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۲    
روزنامه خلیج انلاین انگلیس از نگرانی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی برای تحریم نشست گروه 20 خبر داد و نوشت: بن سلمان در این باره با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس پیام هایی را رد و بدل کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۲    
یک شاعر قطری پس از سرودن شعر کوتاهی در رثای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ستایش از رهبر معظم انقلاب، کانون توجه کاربران شبکه های اجتماعی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس قرار گرفته است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۲    
رونمایی از معامله قرن در این هفته به اعتقاد برخی رسانه ها هدیه ویژه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و در راستای انحراف افکار عمومی از موضوع رد مصونیت قضایی وی در پارلمان این رژیم است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۶    
ستاد همیاری جهت کمک احتمالی به ایرانیان مقیم شرق چین در مورد بیماری کرونا، با همت و همکاری سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شانگهای و اتاق بازرگانان ایرانی مقیم این شهر تشکیل شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۰    
معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: همه مسافران پروازهای از مبدا چین و آسیای شرقی توسط واحد بهداشت مرزی در فرودگاه امام معاینه می شوند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۳    
افزایش مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی به دلیل شدت سرما که به نزدیکی 600 میلیون متر مکعب در روز رسیده زنگ خطر را برای تامین کنندگان برق به صدا درآورده و احتمال قطعی برق، دور از ذهن نخواهد بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۶    
تامین 57 درصد نیاز آبی کشور به منابع زیرزمینی وابسته بوده که سهم آب شرب از این منابع بیشتر است به طوری که 65 درصد مصارف شرب از این منابع و بقیه از آب های سطحی تامین می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۶    
در انتهای یکی از کوچه های خیابان بهارستان منطقه شاه گولی تبریز، عمارت زیبایی قد برافراشته است که معماری ترکیبی اش، جلوه گری می کند و مالکش می گوید قصد دارد این بنای 2 ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۶    
جدیدترین گزارش صندوق بین المللی پول نشان می دهد که بیشترین رشد اقتصادی 2020 در کشورهای در حال توسعه و اقتصادهای نوظهور آسیایی رقم خواهد خورد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۶    
شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه) پنج هزار و 790 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 417 هزار و یک واحد رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۱    
رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی عراق، بر پیگرد حقوقی و همه جانبه جنایت آمریکایی ها در ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۵    
طرح رییس جمهور آمریکا و مشاورانش برای حل بحران سرزمین های فلسطین بعید است که مورد تایید مقامات و گروه های مختلف فلسطینی قرار گیرد، پیشاپیش روشن است که این طرح موفقیت آمیز نخواهد بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۵    
وزیر نفت با بیان اینکه شرکت سی. ان. پی. سی و توتال کاملا از قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی خارج شدند، از آغاز به کار شرکت پتروپارس برای توسعه واحد اول این فاز خبر داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۵    
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری و سخنگوی دولت در یادداشتی نوشت: رئیس جمهوری با ملاحظه حجم و شدت فشارها و تهدیدهای امریکا که فشار حداکثری توصیف شده چاره نهایی و اصلی را در رویکرد حداکثری به ملت می ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۰    
دفتر حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شائبه انتخاباتی بودن دیدارهای وی را تکذیب و آن را داستان سرایی برخی محافل دروغ پرداز دانست.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مسافر مبتلا به کرونا تاکنون وارد کشور نشده است، گفت: همه فرودگاه های بین المللی تحت کنترل ویژه برای مقابله با شیوع احتمالی ویروس کرونا در ایران هستند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۵    
ویروس مرگبار کرونا که هر روز بر تعداد قربانیان آن در چین افزوده می شود، چند روزی است که مرزهای اروپا را هم پشت سر گذاشته و با وجود اعلام تدابیر شدید دولت های اروپایی برای مقابله با این ویروس ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۵    
براساس نتیجه یک نظرسنجی، بیش از یک چهارم آمریکایی ها موافق موضع ایران در خصوص ضرورت بررسی جنایات جنگی دونالد ترامپ در دادگاه لاهه در ارتباط با با ترور سردار سلیمانی هستند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۵    
اصولگرایان این روزها در تکاپوی چیدن فهرستی 30 نفره در حوزه انتخابیه تهران از میان انبوه داوطلبان تایید شده خود هستند و شواهد در دیگر شهرها هم مژده رقابت در 158 حوزه بی رقیب به آن ها می دهد با این همه ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۰    
یک مقام وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: تصمیم سه کشور اروپایی برای آغاز بکارگیری مکانیسم حل اختلافت در چارچوب برجام مشکلات بیشتر بوجود می آورد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۳    
عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن اعلام خبر بازگشت سایت هایی که به دلیل تحریم های آمریکا، حذف شده بودند؛ از شرکت ها و سایت ها درخواست کرد برای پیشگیری از مشکلات اینچنینی ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۳    
وزیر امور خارجه ایران، اطاعت بی چون و چرای اروپایی ها از آمریکا را یک فاجعه دانست و گفت: اروپایی ها توان ایستادن در برابر ترامپ را ندارند اما در برابر ایران ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رفتار غیرقانونی و غیرانسانی مرزبانی آمریکا نسبت به ایرانیان نقض فاحش حقوق بشر و قابل طرح و پیگرد در مراجع حقوق بشری است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۶:۴۸    
با این حال مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مهلت و ضرب الاجلی را مشخص نکرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۳:۱۵    
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا یک روز بعد از این حمله در کنفرانس خبری اعلام کرد هیچ آمریکایی در این حمله صدمه ندیده اما هفته گذشته اعلام شد که تعدد مصدومان این حمله 11 تن است و اینک وزارت دفاع آمریکا ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۲:۰۳    
فرد موسوم به آیت الله تبریزیان فردی است که در قم سالهاست مدعی طب اسلامی شده که با مخالفت های آیات جوادی آملی و مکارم شیرازی مواجه شده که گفته اند دانشی به نام طب اسلامی نداریم.