سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۸:۰۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 7 بهمن 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 دی 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 بهمن 1398 پرسش 2 بهمن 1398 پرسش 3 بهمن 1398 پرسش 4 بهمن 1398 پرسش 5 بهمن 1398 پرسش 6 بهمن 1398 پرسش 7 بهمن 1398 پرسش 8 بهمن 1398 پرسش 9 بهمن 1398 پرسش 10 بهمن 1398 پرسش 11 بهمن 1398 پرسش 12 بهمن 1398 پرسش 13 بهمن 1398 پرسش 14 بهمن 1398 پرسش 15 بهمن 1398 پرسش 16 بهمن 1398 پرسش 17 بهمن 1398 پرسش 18 بهمن 1398 پرسش 19 بهمن 1398 پرسش 20 بهمن 1398 پرسش 21 بهمن 1398 پرسش 22 بهمن 1398 پرسش 23 بهمن 1398 پرسش 24 بهمن 1398 پرسش 25 بهمن 1398 پرسش 26 بهمن 1398 پرسش 27 بهمن 1398 پرسش 28 بهمن 1398 پرسش 29 بهمن 1398 پرسش 30 بهمن 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۶    
کوبی برایانت یکشنبه در سقوط یک هلیکوپتر به همراه دختر 13 ساله اش و 7 تن دیگر جان خود را از دست داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۰    
اما آنچه باعث می شود که به سادگی از کنار این شایعه نگذشت بیانیه امارت اسلامی طالبان در برعهده گرفتن سرنگونی این هواپیماست ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۳    
وزارت خارجه در این بیانیه گفته تاکید بر این که ایالات متحده اگر مایل به مذاکره است باید به سر میز مذاکره کمیسیون مشترک برجام که خود آن را ترک کرده بازگشته و تمامی تحریم ها و اقدامات غیر قانونی انجام ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۸    
بهاور براساس آماری که منتشر کرده همچنین گفته است از 30 حزب و گروه اصلاح طلب دارای نامزد برای انتخابات مجلس یازدهم ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۸    
محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس، در صفحه توئیتر خود نوشت: در این دوره از انتخابات واسطه ها نرخ تأیید صلاحیت را بعضا تا چهار میلیارد تومان بالا برده اند .
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۳    
واهمه صدا و سیما از فراخوان رییس جمهوری قابل درک نیست؛ سازمانی که وظیفه اش زمینه سازی برای اقتدار نظام و مشارکت شهروندان است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۷    
شما که در جلسات خصوصی در اتاق فکرتان می گویید مجلس بعدی برای ما است ، پس چرا غصه می خورید؟ اگر مطمئن هستید پس بگذارید رقابت انتخاباتی شکل بگیرد و مشارکت هم بالا رود و مجلس برای شما باشد نوش جانتان ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی دولت بار دیگر از اقدام صدا و سیما در امتناع از پخش سخنرانی رئیس جمهوری انتقاد کرده و خواستار اصلاح رویه های موجود در بخش های خاصی از رسانه ملی شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۱    
نمی دانم چه زمانی عده ای در داخل کشور می خواهند متوجه آثار و برکات برجام شوند، شاید هم نخواهند متوجه شوند اما ده ها سال دیگر متوجه می شوند که برجام چه آثار و برکاتی داشته است ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۰    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از موضع گیری های داخلی علیه ظریف انتقاد کرد و گفت: آیا آقای ظریف به هواپیمای مسافری شلیک و اصلاح طلبان را به تکه تکه شدن در خیابان تهدید کرد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۰    
داوطلب ریاست جمهوری آمریکا در حالی که پرونده استیضاح دونالد ترامپ در محکمه سنا تحت رسیدگی قرار دارد، خواستار حضور جان بولتون مشاور اخراج شده کاخ سفید و ادای شهادت درباره رسوایی اوکراین گیت شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۹    
مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: استاد شجریان برای تعبیه راه عروقی جهت دارورسانی راحت به بیمارستان مراجعه کرده و امروز یا فردا مرخص می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: در جلسه امروز مقرر شد در تقسیم مبلغ مورد نظر برای طرح یارانه معیشتی که بالغ بر 31 هزار میلیارد تومان می شود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۴    
مایکل بلومبرگ داوطلب یهودی و میلیاردر انتخابات 2020 آمریکا از حزب دموکرات در جمع هوادارانش و با هدف افزایش شانس خود در انتخابات پیش رو، اعلام کرد که در صورت پیروزی ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۲    
دادگاه رسیدگی به پرونده مشارکت در اخلال در نظام ارزی به صورت عمده از طریق فروش ارز دولتی به میزان 11 میلیون دلار در بازار آزاد (قاچاق عمده ارز و کسب منفعت به میزان 61 میلیارد تومان) برگزار شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۲    
رییس سازمان خصوصی سازی گفت: میزان دقیق سود پرداختی سهام عدالت مشخص نشده، بلکه اواخر بهمن ماه رقم آن مشخص و از اوایل اسفند به حساب افراد واریز خواهد شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۶    
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایرانی است و به زودی انتخاب خواهد شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۶    
عبدالباری عطوان در سرمقاله شماره امروز ( دوشنبه) روزنامه رأی الیوم عادی سازی مناسبات میان رژیم صهیونیستی و عربستان را مبتنی بر شش تحول اساسی برشمرد و تاکید کرد که ریاض در حال زمینه سازی برای برقرار ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به افشاگری های جان بولتون علیه خود مدعی شد که مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید تنها با هدف افزایش فروش کتابش این حرف ها را مطرح کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۶    
روزنامه نیویورک تایمز به بخش هایی از کتاب منتشر نشده مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ دست یافته که ثابت می کند رییس جمهوری آمریکا کمک نظامی به اوکراین را به تحقیقات علیه رقیب خود مشروط کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۱    
یک نویسنده آمریکایی، سیاست سه کشور اروپایی درباره برجام را دورویی تکان دهنده توصیف کرد و گفت انگلیس، آلمان و فرانسه حق ندارند از ایران بخواهند به تعهداتی پایبند باشد که خودشان زیر پا گذاشته اند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۵    
وزیر امور خارجه گفت: تهدید رئیس جمهوری آمریکا برای نابودی مراکز فرهنگی و تمدنی ایران مصداق بارز تروریسم فرهنگی بین المللی است و ادامه قانون شکنی رژیم آمریکا برای شکستن مقاومت مردم ایران است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۰    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: سه چهارم حوزه های انتخاباتی از حیث رقابتی نیاز به تجدیدنظر دارد تا بتوانیم انتخاباتی قابل قبول بین جناح های سیاسی داشته باشیم.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۰    
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات فقط حضور صرف مردم در پای صندوق های رای نیست، گفت: انتخابات مانور قدرت سیاسی در دنیا است که اراده مردم را در تجلی استقامت و مقاومت نشان می دهد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۹    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری از امتناع صداوسیما از پخش زنده سخنرانی رییس جمهوری علیرغم هماهنگی های قبلی خبر داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۹    
یک دیپلمات پیشین گفت: ظریف در مصاحبه خود با اشپیگل پیش شرطی را برای مذاکره با آمریکا مطرح کرد که انجام آن از سوی ترامپ تقریبا نشدنی و محال است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۹    
شمار افرادی که تاکنون در چین بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند، به 80 تن افزایش یافته است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۴    
وزارت امور خارجه آمریکا بامداد دوشنبه در بیانیه ای از حکومت عراق خواست از اماکن آمریکایی در این کشور محافظت کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۴    
رییس جمهوری با بیان اینکه باید پاسدار اسلام، نظام، جمهوریت، نظر و خواست عامه مردم باشیم، تاکید کرد: بزرگترین خطر برای دموکراسی و حاکمیت ملی آن روزی است که انتخابات به تشریفات تبدیل شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۲    
او در این انتقاد خود بازهم گریزی به دولت ترامپ زده و نقش مایک پومپئو وزیر امورخارجه این دولت را در حمایت از اعتراضات در ایران گوشزد کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۷:۵۸    
این روزنامه نوشته است اما حسن روحانی پس از اطلاع از علت واقعه، برای اعتراف به سرنگونی هواپیما براثر پرتاب موشک فشار وارد کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۷:۴۳    
برخی از منابع خبری تعداد راکت های کاتیوشای شلیک شده به منطقه سبز را پنج مورد اعلام کرده اند. خبرگزاری ها به نقل از منابع امنیتی خبر دادند که سه راکت به سفارت آمریکا اصابت کرده ...