سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۶:۴۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 11 بهمن 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 دی 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 بهمن 1398 پرسش 2 بهمن 1398 پرسش 3 بهمن 1398 پرسش 4 بهمن 1398 پرسش 5 بهمن 1398 پرسش 6 بهمن 1398 پرسش 7 بهمن 1398 پرسش 8 بهمن 1398 پرسش 9 بهمن 1398 پرسش 10 بهمن 1398 پرسش 11 بهمن 1398 پرسش 12 بهمن 1398 پرسش 13 بهمن 1398 پرسش 14 بهمن 1398 پرسش 15 بهمن 1398 پرسش 16 بهمن 1398 پرسش 17 بهمن 1398 پرسش 18 بهمن 1398 پرسش 19 بهمن 1398 پرسش 20 بهمن 1398 پرسش 21 بهمن 1398 پرسش 22 بهمن 1398 پرسش 23 بهمن 1398 پرسش 24 بهمن 1398 پرسش 25 بهمن 1398 پرسش 26 بهمن 1398 پرسش 27 بهمن 1398 پرسش 28 بهمن 1398 پرسش 29 بهمن 1398 پرسش 30 بهمن 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۳    
این خبر با انتقادهای کسانی همراه شد که پولانسکی را به دلیل اتهام به آزار و خشونت جنسی شایسته دریافت جایزه نمی دانند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۹    
پس از پایان فرآیند رای گیری از اعضای مجمع عمومی 7 هزار نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران، لیست 90 نفره ائتلاف مشخص شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۹    
این دو تن به نام های سانتیاگو آباسکال و ایوان اسپینوسا د لوس مونتروس اکنون اعضای حزب بوکس در پارلمان اسپانیا هستند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۴    
همه استانداری ها، فرمانداری ها و سایر دستگاه ها باید برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به کشور در آماده باش کامل باشند ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۲۱:۱۹    
بیانیه موسوم به 77 نفر که تاجزاده از امضا کنندگان آن و یکی از این 77 نفر است شامل جمعی از جبهه عمومی اصلاح طلبان است که در اعتراض های آبان ماه به گرانی بنزین منتشر شد و موضع انتقادی نسبت به سیاست ها ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۲۰:۵۹    
نظر کاربر یادشده در واکنش به توییتی از محمدباقر قالبباف است که به منزل شهید بلباسی از شهدای مدافع حرم رفته و به نوزاد او ابراز محبت نشان می دهد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۲۰:۱۴    
سعید نمکی در توییتر اضافه کرد که ایرانی های مقیم چین به همراه تیم پزشکی به ایران بازگردانده می شوند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۹:۵۹    
مجیدی که در کنار اصغرفرهادی تنها کارگردانان سینمای ایران در تاریخ آن هستند که فیلم هایشان نامزد نهایی اسکار فیلم خارجی شده ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۸    
سریال های مختارنامه ، آژانس دوستی ، عیاران و دلیران تنگستان نیز شماری از برجسته ترین مجموعه های تلویزیونی است که در کارنامه بازیگری ولی الله شیراندامی ثبت شده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۹:۰۳    
پیش از این سازمان گمرکات و حفاظت مرزی آمریکا با انتشار یک توییت ''بازداشت شهروندان ایرانی- آمریکایی و ممانعت از ورود'' آنها به ایالات متحده و همچنین صدور هرگونه بخشنامه در این باره را رد کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۳    
قبل از شیوع بیماری کرونا، ایران برای جذب گردشگر از مردم چین دعوت کرد تا سال نو را با سفر به ایران جشن بگیرند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۳    
در مجموع حدود 200 دانشجوی ایران در ووهان چین مشغول به تحصیل هستند که حدود 150 نفر آنها قبل از شیوع ویروس کرونا و قبل از تعطیلات سال نوی چینی به ایران آمدند و هیچ کدام از آنها نیز مبتلا نبودند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۶:۳۳    
پادشاه اردن در گفت وگوی تلفنی با رییس تشکیلات خودگردان گفت که از کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی حمایت می کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۸    
رییس جمهوری ترکیه با رد طرح معامله قرن آمریکا، هدف این طرح را رسمیت بخشیدن به اشغال دانست و تاکید کرد که قدس خط قرمز آنکارا است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۸    
سفیر ایران در انگلیس به علاقه مندی دولت لندن برای گسترش روابط اقتصادی با ایران در دوره پسا برگزیت اشاره کرد و افزود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۸    
آیت الله سیدعلی سیستانی مرجعیت عالی دینی عراق با محکوم کردن معامله قرن تاکید کرد که این طرحی ناعادلانه برای مشروعیت بخشیدن به اشغال سرزمین فلسطین از سوی صهیونیست ها است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۸    
عضو جامعه روحانیت مبارز کشور ملاک احراز صلاحیت را حال افراد دانست و با بیان اینکه کسانی که محکومیت قضایی ندارند و انقلاب اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول دارند، صلاحیتشان باید احراز شود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۳    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به طرح معامله قرن از سوی آمریکا گفت: نگو معامله قرن بگو رسوایی قرن، ذلت قرن، خیانت قرن، کدام معامله قرن، معامله قرن یک توطئه و خیانت بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۱    
133 نماینده پارلمان انگلیس در نامه ای به نخست وزیر این کشور بر لزوم مخالفت دولت لندن با طرح ادعایی رئیس جمهوری آمریکا برای صلح خاورمیانه موسوم به معامله قرن تاکید کردند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۱    
گوگل با اضافه کردن نام ویروس کرونا به فهرست سیستم هشدار خود، اخبار و توصیه های لازم را درباره این ویروس تنفسی مرگبار در اختیار کاربران قرار می دهد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: از دکتر جهانگیری خواستم ورود هر گونه مسافر از مبدا چین به کشور ممنوع شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۱    
شورای علمای فلسطین در لبنان امروز (جمعه) از ساکنان کرانه باختری رود اردن و نوار غزه خواست در اعتراض به طرح معامله قرن انتفاضه سوم فلسطین را آغاز کنند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۹    
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با اتصال سهمیه گاز مایع به کارت بانکی سرپرستان خانوار، مشکل تامین گاز مایع حل شده و توزیع هدفمند این سوخت انجام خواهد شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه تاکید کرد: تحریم رییس سازمان انرژی اتمی تنها عصبانیت و استیصال آمریکا از به بن بست رسیدن سیاست فشار حداکثری را اثبات می کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم حفظ وحدت ملی معتقدند که حملات علیه وزیر امور خارجه، هجمه به منافع ملی و دیپلماسی کشور است و برداشت ناقص از منافع ملی را نشان می دهد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۴    
پس از کاهش خطر فیشینگ حساب های بانکی با استفاده از رمزهای دوم پویا، این بار کلاهبرداران به سراغ سایر روش های مجرمانه رفته اند ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تحریم رییس سازمان انرژی اتمی ایران از سر استیصال آمریکا انجام می شود و تاثیری بر پیشرفت برنامه های هسته ای صلح آمیز ما نخواهد داشت.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۹    
عراق از جمله نخستین کشورهای عربی و اسلامی به شمار می رود که با آغاز رونمایی از جزییات معامله قرن در کاخ سفید تلاش ها و رایزنی های گسترده ای را با هدف محکومیت و بررسی پیامدهای این طرح در منطقه و جهان ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۲    
نهمین روز محکمه استیضاح دونالد ترامپ شامگاه پنج شنبه به وقت محلی با طرح 87 سوال سناتورها از دادستان ها و وکلای مدافع رئیس جمهوری آمریکا به پایان رسید تا در نشست جمعه سرنوشت حضور شاهدان و ارائه اسناد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۲    
معاون وزیر بهداشت از بازگشت 70 ایرانی مقیم ووهان چین در هفته آینده خبر داد و گفت:سفرهای تفریحی از چین به ایران ممنوع و سفرهای کاری نیز محدود می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۰    
نمکی در توییتی به نوعی از خود رفع مسئولیت کرده که وظیفه خود را در این خصوص انجام داده و توپ را در زمین دیگر تصمیم گیران نهایی در این خصوص انداخته است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۰    
مهدی نصیری که نزدیک به دو دهه است حاشیه نشین و مقیم قم شده است اما اخیرا فعالیت های محدود رسانه ای را آغاز کرده در توییتر که چند روزیست در آن فعال شده این نظر خود را بیان کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۲:۱۳    
جواد امام که از اصلاح طلبان جبهه دبده و نیروی لشگر محمد رسول الله (ص) در دوره جنگ تحمیلی بود و اینک خود برای انتخابات یازدهم مجلس رد صلاحیت شده روز جمعه در توییتر دست به افشاگری زد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۲:۰۸    
پس از انتشار اخبار ضد و نقیض در دو روز گذشته مبنی بر نامشخص بودن محل برگزاری مسابقات برگشت تیم های فوتبال ایران، روز پنجشنبه، 10 بهمن - 30 ژانویه ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۲    
بسیاری از اعضای کنگره از جمله برخی جمهوری خواهان به دولت فشار آورده اند اطلاعات بیشتری در مورد ترور قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران می گوید غربالگری ویروس کرونا در مبادی کشور و فرودگاه های بین المللی با جدیت ادامه دارد اما تصمیمی برای محدودیت پروازهای چین گرفته نشده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۰    
مجلس ترحیم خواهر مصطفی کواکبیان نماینده تهران در مجلس سه شنبه گذشته(هشتم بهمن) در مسجد نور تهران برگزار شد که یکی از شرکت کنندگان در آن محمد خدادی معاون مطبوعاتی ارشاد بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۰    
پنتاگون روز چهارشنبه در ادامه اعترافات سریالی خود از افزایش آمار زخمی ها در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد خبر داد و اعلام کرد که 50 نیروی نظامی آمریکایی دچار آسیب مغزی شده اند.