سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۳:۴۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 23 بهمن 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 دی 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 بهمن 1398 پرسش 2 بهمن 1398 پرسش 3 بهمن 1398 پرسش 4 بهمن 1398 پرسش 5 بهمن 1398 پرسش 6 بهمن 1398 پرسش 7 بهمن 1398 پرسش 8 بهمن 1398 پرسش 9 بهمن 1398 پرسش 10 بهمن 1398 پرسش 11 بهمن 1398 پرسش 12 بهمن 1398 پرسش 13 بهمن 1398 پرسش 14 بهمن 1398 پرسش 15 بهمن 1398 پرسش 16 بهمن 1398 پرسش 17 بهمن 1398 پرسش 18 بهمن 1398 پرسش 19 بهمن 1398 پرسش 20 بهمن 1398 پرسش 21 بهمن 1398 پرسش 22 بهمن 1398 پرسش 23 بهمن 1398 پرسش 24 بهمن 1398 پرسش 25 بهمن 1398 پرسش 26 بهمن 1398 پرسش 27 بهمن 1398 پرسش 28 بهمن 1398 پرسش 29 بهمن 1398 پرسش 30 بهمن 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۰    
این شخص معلم غیررسمی بوده، آموزش و پرورش قطعا با این شخص لغو قرار داد خواهد کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۵    
اکبری با تأکید بر اینکه نرخ باروری در کشور در سال های اخیر کاهش داشته است، بیان کرد: نرخ باروری از سال 96 به سال 97 به میزان 127 هزار تولد کمتر بوده است که این آمار از سال 97 به سال 98 به 150 هزار ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۰    
ولی الله کاشکی، مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی اعلام می کند که در گذشته برخی مرغداران به دلیل اطلاعات پایین چنین کاری می کردند تا بیماری های آن ها از بین برود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۲    
دونالد ترامپ در توئیت هایی نوشته است که این حرکت سنا علامت بدی به ایران می فرستد و به تهران اجازه می دهد که بدون ترس از مجازات دست به اقدام بزند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۷    
یکی از نکات جالب این بیانیه، امیدواری این حزب و اشاره به احتمال شکل گیری فراکسیون کارگزاران سازندگی ایران در مجلس آتی (یازدهم) و ذکر برخی برنامه های این فراکسیون است ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۲۲:۰۸    
او خیلی مختصر هشدار به نفوذ روس ها داده و به این خاطر روشن نکرده که چه می داند که لازم است دستکم بخشی از آنها را عموم بدانند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۲۱:۳۱    
تعداد اندکی از سینماگران در هنگام حضور بر روی سن برای دریافت جایزه خود جملاتی نه چندان تند و نه چندان غیرقابل پخش در مورد وقایع اخیر کشور به زبان می آوردند و با خانواده قربانیان آنها به طورکلی اظهار ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۲۱:۲۰    
به گفته دکمه چی، قرار است برای اطلاع مردم نیز بنرهایی در سطح بازار در خصوص ممنوعیت فروش بادکنک در روز والنتاین نصب شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۲۰:۵۵    
دکترمنیرشکرگزار سخنگوی جنم با بیان اهداف این ائتلاف که خود را برای انتخابات دوم اسفندماه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می کند، گفت: در راستای تحقق نظام اسلامی جهانی ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۲۰:۱۰    
افشانی انصراف خود را طی نامه ای اعلام کرده و در آن نکته ای ؛ تایید صلاحیت دیرهنگام نهفته که می تواند به انصراف تتمه احزاب اصلاح طلب از ارائه لیست حزبی و غیر شورای عالی بینجامد که عملا به معنای عدم ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۲۰:۱۰    
در ساعت 20:00 روز سه شنبه مورخ 22 بهمن جسد وی در یکی از اتاق های منزل وی در شهر بوشهر و در حالی که یک قبضه اسلحه شکاری در کنار جسد وی قرار داشت، مشاهده شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۲۰:۰۰    
بازار تهران امروز را در حالی آغاز کرد که قیمت دلار مانند دو روز گذشته افزایش قیمت داشت.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۷    
نتایج جدیدترین نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می دهد که 53 درصد آمریکایی ها با رای دادن به یک نامزد سوسیالیست در انتخابات ریاست جمهوری 2020 مخالف هستند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۲    
فایننشال تایمز روز سه شنبه در دیدگاهی نوشت: جهان در معرض خطر انتخاب شدن مجدد ترامپ قرار دارد. لیبرال دمکراسی و ائتلاف غرب از بین خواهد رفت و بلوکی از کشورهای ثروتمند با هیبت جهانی ظهور خواهند کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۷    
رییس ستاد انتخابات استان تهران از تحویل تعرفه های رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مراکز حوزه های انتخابیه در این استان خبر داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۷    
شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا تمام تمرکز خود را روی برطرف کردن عیوب مدل 737 مکس گذاشته است اما تهدیدهای جدی تری پیش روی این غول هواپیماساز وجود دارد که بوئینگ باید به فکر برطرف کردن آن باشد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفته است ترجیح می دهد رقیب نهایی او در انتخابات آتی، مایکل بلومبرگ میلیاردر باشد و تمایل ندارد با برنی سندرز روبرو شود زیرا سندرز هوادارانی واقعی در آمریکا دارد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۷    
رئیس اداره عدم انتشار و کنترل تسلیحات وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش امیدوار است همکاری های ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی تحت هر شرایطی برای برجام، ادامه یابد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۱    
سرمربی باشگاه الشرطه عراق از تساوی مقابل استقلال ایران در نخستین دیدار این تیم در لیگ قهرمانان 2020 آسیا رضایت داشته و معتقد است که تساوی مقابل یکی از بهترین تیم های ایران برای آنان انگیزه بخش است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۶    
کارگردان مستند قصه های همیشگی ، گفت: کار مستند نشان دادن واقعیت ها است و ماهم سعی کردیم تالاب استیل از دست انسان ها جان سالم بدر ببرد اما بعد از اتفاقاتی که در منطقه تالاب استیل رخ داد و ما آن را با ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۶    
در پی آن که شرکت های بزرگی چون سامسونگ و آمازون از ترس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل که اوایل اسفند در اسپانیا برگزار می شود انصراف دادند ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو می گوید: مسدود بودن راه ها در گیلان، مانع دسترسی تیم های عملیاتی برای برقدار کردن شهرها و روستاهای این استان شده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۷    
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران با اشاره به رای دیوان عدالت اداری در خصوص اخذ عوارض برای ورود غیرمجاز به طرح ترافیک پایتخت اعلام کرد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۷    
شاخص کل در بازار بورس امروز (چهارشنبه) 11 هزار و 927 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 459 هزار و 79 واحد رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور درباره چنددستگی اصولگرایان بر سر فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به منتظر باشیم تا لیست نهایی بیاید اگرچه تاکید جامعه روحانیت رسیدن به لیست واحد است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۵    
با انتقال جسد وی به پزشکی قانونی تحقیقات با دستور بازپرس آغاز شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۸    
ویروس کرونا که از شهر ووهان در مرکز چین شایع شد، باعث شده است تا موسسات چینی نسبت به وضعیت اقتصادی و تجاری خود در سال 2020 میلادی بسیار بدبین باشند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۸    
دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا به دنبال انتشار خبر شبکه سی ان ان اخراج شماری از کارمندان شورای امنیت ملی کاخ سفید را تایید کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از قطعه اول آزادراه تهران- شمال، مسافت تهران تا چالوس یک ساعت و نیم کاهش می یابد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۷    
انتشار تصویر لباس فضانوردی توسط آذری جهرمی واکنش های منفی به دنبال داشت. وزیر ارتباطات در این خصوص اعلام کرد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۰    
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان این که وضع سایر استان های گرفتار برف و سرمای شدید نیز به دقت توسط دولت پیگیری می شود، گفت: با توجه به دستور رییس جمهوری برای رسیدگی به وضع مردم گیلان ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خانمی در زنجان بود که چند وقت تحت نظر قرار داشت و سه بار تست شده و آخرین تست وی هم منفی بوده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۰    
دبیر شورای نگهبان گفت: مردم به سلامت انتخابات اعتماد دارند و چهل سال انتخابات سالم در این کشور با همکاری همه دستگاه ها برگزار شده و امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۰    
جو بایدن معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا و نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در سخنانی کنایه آمیز گفت ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۳    
سخنگوی دولت گفت: دولت تا 12 مرداد 1400 در کنار مردم است و در مدت باقیمانده خود به کار خود ادامه می دهد و هر گونه شایعه در این باره پیشاپیش تکذیب می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ماهواره برها هیچ ارتباطی با بحث موشکی ندارد و موضوعی کاملا غیردفاعی و غیرنظامی است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۳    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران همچنان از ویروس کرونا پاک است. هیچ مورد این ویروس را تاکنون نداشته ایم و در دو روز گذشته حتی مورد مشکوک جدیدی نیز در کشور نبوده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۸    
سوای رویدادهایی که در عرصه حاکمیتی و قدرت و خارج از اختیارعموم مردم در حوزه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و .. ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۳    
خبرگزاری آسوشیتدپرس می گوید این پنج تن به این اتهام بازداشت شده اند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۸:۲۸    
صادقی همچنین از رییس جمهور پرسیده است که حالا که گزارش تفصیلی این حادثه آماده شده چرا به مردم اعلام نمی کنید؟