سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۹:۳۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 26 بهمن 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 دی 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 بهمن 1398 پرسش 2 بهمن 1398 پرسش 3 بهمن 1398 پرسش 4 بهمن 1398 پرسش 5 بهمن 1398 پرسش 6 بهمن 1398 پرسش 7 بهمن 1398 پرسش 8 بهمن 1398 پرسش 9 بهمن 1398 پرسش 10 بهمن 1398 پرسش 11 بهمن 1398 پرسش 12 بهمن 1398 پرسش 13 بهمن 1398 پرسش 14 بهمن 1398 پرسش 15 بهمن 1398 پرسش 16 بهمن 1398 پرسش 17 بهمن 1398 پرسش 18 بهمن 1398 پرسش 19 بهمن 1398 پرسش 20 بهمن 1398 پرسش 21 بهمن 1398 پرسش 22 بهمن 1398 پرسش 23 بهمن 1398 پرسش 24 بهمن 1398 پرسش 25 بهمن 1398 پرسش 26 بهمن 1398 پرسش 27 بهمن 1398 پرسش 28 بهمن 1398 پرسش 29 بهمن 1398 پرسش 30 بهمن 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۳    
ظریف که در کنفرانس امنیتی مونیخ حضور دارد، در جلسه ای که توسط لیز دوست خبرنگار بی بی سی اداره می شد شرکت کرده و گفته پاسخ ایران به ابراز تمایل عربستان برای گفت و گو، مثبت بوده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۰    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای فرانسوی خود بر ضرورت بازگشت اروپا به انجام تعهدات ذیل برجام به عنوان تنها راه صحیح حل مشکلات تاکید کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۲۳:۱۰    
غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران، درباره شایعاتی در خصوص اینکه لیست انتخاباتی منتشرشده به نام این حزب، مورد تایید شورای مرکزی این حزب نبوده ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۲۳:۱۰    
وزیر دفاع آمریکا ضمن تاکید بر حمایت و آموزش نیروهای پیشمرگه از سوی آمریکا برای مقابله با تروریسم و مبارزه با داعش تاکید کرد که اقلیم کردستان عراق همپیمان مهمی برای آمریکا در منطقه است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۲۲:۱۳    
پیوند کارگزاران با اصلاح طلبان از ابتدا، بیش از آنکه هویتی باشد، سیاسی بود. بهترین توصیف برای این جریان همان راست مدرن برآمده از راست سنتی است ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۰    
رغبت دارم از سازندگی و کارگزاران این پرسش را مطرح کنم که آن ها این اطمینان را از کجا به دست آورده اند که تحت عنوان یاران هاشمی لیست ارائه می دهند و حتی فراتر از آن، خود را تحت حمایت او معرفی می کنند؟
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۰    
جناب عالی با خود فکر می کنید که تاکنون نظام را با این کارها حفظ کرده اید. ولی این فکر اشتباه است. این کارها بیشتر به نظام ضربه زده و اگر انجام نمی شد اکنون نظام قویتر بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه فدراسیون فوتبال بداند با یک مربی راستگو روبه رو است، گفت: هیچکس نمی تواند من را بخرد و لیست سیاهی در تیم ملی وجود نخواهد داشت.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۳    
تیم فوتبال الشارجه امارات در حالی سومین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می کند که این تیم برای انتقام شکست 11 سال قبل برابر پرسپولیس قرار می گیرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۳    
پیش از اظهارات عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی درباره معامله قرن که در اواخر ژانویه توسط دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مطرح شد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۸    
سنای آمریکا با تصویب قانونی، محدود کردن قدرت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را برای هرگونه اقدام جنگی علیه ایران بدون مجوز کنگره صادر کرد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۸    
وزارت دفاع انگلیس مدعی است فرماندهی لندن بر ائتلاف دریایی آمریکایی در خلیج فارس موسوم به عملیات سنتینل ، به معنای همسویی این کشور با سیاست فشار حداکثری کاخ سفید علیه ایران نیست.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۸    
رئیس جمهوری فرانسه روز شنبه در واکنش به ادعای وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ مبنی بر اینکه غرب درحال پیمودن مسیر پیروزی است، تصریح کرد: غرب روبه تضعیف و افول است .
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۳    
یک نویسنده و فعال ضد جنگ آمریکایی گفت هرچند قطعنامه محدود کردن قدرت جنگی رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران، وتو خواهد شد اما هزینه سیاسی جنگ طلبی دونالد ترامپ را افزایش خواهد داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۸    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اطلاعات فراوانی در مورد حمله ایران به پایگاه عین الاسد داریم اما ترجیح می دهیم آمریکایی ها خود، به میزان خسارات وارده ناشی از حمله ایران به عین الاسد اعتراف کنند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۳    
شبکه سی ان ان به نقل از کارشناسان امنیتی در آمریکا نرم افزار قابل نصب روی گوشی های همراه هوشمند که در انتخابات آمریکا قرار است به کار گرفته شود را دارای نقص دانسته و آن را فاقد امنیت برای حفظ آرای ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۳    
وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ با حمله به کشورهای ایران، روسیه، چین، ونزوئلا و نیکاراگوئه و اتهام زنی های تکراری علیه آنها ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۳    
یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه عزم دولت پررونق کردن بازار سرمایه است، گفت: اگر اتفاقی در عوامل اصلی بازار رخ ندهد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۸    
وجود اقلیتی شجاع موثرتر از اکثریت بی خاصیت است جمله ای از زبان سرلیست اصلاح طلبان است و مهم ترین بخش منطق اصلاح طلبانی را حکایت می کند که مصمم به حضور موثر در انتخابات هستند و در مسیر اجرای منطق خود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۸    
یک روزنامه سوئیسی با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ درخصوص شرایط ایران برای بازگشت به تعهدات برجامی، نوشت: ایران منتظر اقدام های عملی اروپاست.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۸    
بدعهدی خودروسازان در تحویل خودرو به مشتریان تازگی ندارد. دور جدید تحریم های آمریکا از حدود دو سال قبل ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۸    
محمد جواد ظریف بامداد روز شنبه گفت: رییس جمهوری امریکا مقصر اصلی بحران و تنش بین تهران و واشنگتن است و بازگشت به رویه سابق برعهده دونالد ترامپ است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی انجمن صنفی تایر ایران گفت: با موافقت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با درخواست تایرسازان، قیمت تایرهای وانتی در کارخانجات افزایش یافته و به زودی کمبود عرضه این محصول رفع می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۸    
وزیر نفت گفت: بار مالی تخصیص سهمیه بنزین نوروزی بر منابع یارانه سه هزار میلیارد تومان است و به همین دلیل برخی در دولت با اختصاص آن مخالف هستند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
با توجه به احتمال سوء استفاده از نسخ خام دفترچه های تعویضی، مفقودی، سرقتی و همچنین بروز خسارت به منابع سازمان تامین اجتماعی و تضییع حقوق بیمه شدگان، تعویض دفترچه درمان ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۳    
یک تحلیلگر فاکس نیوز گفت هرچند بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا در چین می تواند پیامدهای پیش بینی نشده ای برای اقتصاد آمریکا داشته باشد اما لطفی است که می تواند به نفع تولیدکنندگان داخلی در آمریکا ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۳    
رسانه های اسپانیایی موافقت سنای آمریکا با محدودیت اقدام نظامی ترامپ علیه ایران را بازتاب دادند و اعلام کردند سنای این کشور پنهان کاری های ترامپ را متوقف کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۳    
رییس ستاد انتخابات استان تهران اعلام کرد: هیات نظارت بر انتخابات وابسته به شورای نگهبان با درخواست تمامی 58 داوطلبی که قصد داشتند حوزه انتخابیه خود را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد بیانیه مطبوعاتی 24 بهمن آمریکا را یک دروغ پراکنی جدید علیه ایران دانست و گفت استقرار انبوه نیرو و تجهیزات آمریکایی در منطقه، عامل بی ثباتی است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
رییس جمهوری با بیان این که در انتخاب وزیر زن دست وی باید باز باشد، گفت: اولین مسئله مهم دادن فرصت برابر و فضای رقابت سالم در جامعه برای زنان جامعه است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
وزیر امور خارجه امروز در توییتی با بازنشر مصاحبه روز گذشته خود با شبکه خبری ان بی سی آمریکا نوشت: پایان (حضور) آمریکا در منطقه آغاز شده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۸    
این دومین بار طی یک هفته است که دمای قطب جنوب رکورد تازه ای به جا می گذارد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۰    
این تصویر که به نظر جدید می آید مهندس موسوی را در حال نماز نشان می دهد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۵    
بهاره هدایت هفته گذشته با احضار به حراست دانشگاه تهران بازداشت شد. این نحوه بازداشت او واکنش های گسترده ای را در شبکه های اجتماعی در پی داشت.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۸:۰۳    
ظریف در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت در صورتی که اروپا به تعهدات برجامی خود عمل کند، ایران نیز از روند کاهش تعهدات خود نسبت به توافق هسته ای باز خواهد گشت.