سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۸:۴۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 21 بهمن 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 دی 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 بهمن 1398 پرسش 2 بهمن 1398 پرسش 3 بهمن 1398 پرسش 4 بهمن 1398 پرسش 5 بهمن 1398 پرسش 6 بهمن 1398 پرسش 7 بهمن 1398 پرسش 8 بهمن 1398 پرسش 9 بهمن 1398 پرسش 10 بهمن 1398 پرسش 11 بهمن 1398 پرسش 12 بهمن 1398 پرسش 13 بهمن 1398 پرسش 14 بهمن 1398 پرسش 15 بهمن 1398 پرسش 16 بهمن 1398 پرسش 17 بهمن 1398 پرسش 18 بهمن 1398 پرسش 19 بهمن 1398 پرسش 20 بهمن 1398 پرسش 21 بهمن 1398 پرسش 22 بهمن 1398 پرسش 23 بهمن 1398 پرسش 24 بهمن 1398 پرسش 25 بهمن 1398 پرسش 26 بهمن 1398 پرسش 27 بهمن 1398 پرسش 28 بهمن 1398 پرسش 29 بهمن 1398 پرسش 30 بهمن 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۸    
دولت دونالد ترامپ از زمان روی کار آمدن در ژانویه 2017 موضعی تهاجمی علیه جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته است و در اردیبهشت پارسال از توافق هسته ای شش قدرت جهانی با تهران خارج و تحریم های شدیدی علیه ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۵    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) بامداد سه شنبه در تازه ترین آمار از تلفات نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد، اعلام کرد که 109 نفر دچار آسیب مغزی شدند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۶    
در بخشی دیگر از فیلم یادشدۀ صداوسیما، که در هر سه نسخه عینا تکرار شده، صدای منتسب به محمدحسین رستمی مدیر سابق سایت عماریون شنیده می شود که می گوید ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۴    
این فیلم روایتی از گروهی از دختران افغان است که در آموزشگاهی به نام اسکیتستان در یک محله فقیرنشین در کابل نوشتن و خواندن یاد می گیرند و اسکیت بورد می آموزند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۷    
گل دوم الهلالی ها در حالی به ثمر رسید که تصور می شد پاس کاریو پس از برخورد به مدافع خودی وارد دروازه شهرخودرو شد اما داور میدان و مسئولان برگزار کننده این بازی ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۷    
استقلال ایران که بعد از حضور فرهاد مجیدی فوق العاده کار کرده و علاوه بر شکست نفت مسجدسلیمان و تساوی برابر پرسپولیس ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۲    
دادسرای جرائم امنیت اخلاقی پس از دریافت گزارش های مردمی، با شناسایی عوامل خاطی در سه رستوران فردوسی، شبستان و دیوان، مبنی بر فراهم ساختن فضای این رستوران ها به جهت اختلاط و رقص زن و مرد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۷    
رییس جمهوری انقلاب ایران را یک انقلاب کاملا مردمی خواند و گفت: انقلابی ایران اسلامی برای تثبیت و استمرارش همواره به مردم متکی بوده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۷    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه مردم ایران شایسته احترام و تکریم هستند، تاکید کرد: هر کس در کنار آمریکا قهرمانان منطقه را تروریست بداند، آینده ای در منطقه نخواهد داشت.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۷    
برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 با ابراز نگرانی از احتمال تشدید تنش ها در روابط واشنگتن-تهران و در منطقه خاورمیانه ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۷    
رسانه های غربی با تاکید بر موفقیت پرتاب ماهواره ظفر، با اعلام اینکه ماهواره به دلیل نداشتن سرعت کافی نتوانست در مدار زمین قرار گیرد، این رویداد را بازتاب دادند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۷    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین و آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: پیشنهاد آمریکا برای عقد توافقی با ایران بجای برجام خیال بافی است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۱    
میزان بارش های کشور درسال آبی جاری از ابتدای مهرماه تا بیست بهمن ماه درحالی به رقم 152.2 میلیمتر رسید که این میزان در مدت مشابه پارسال نیز رقم 152 ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۹    
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حاشیه سومین سمینار امنیت هسته ای این سازمان در وین، تصریح کرد که همکاری ایران با آژانس در عالی ترین سطح، از اهمیت بالایی برخوردار است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۹    
شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) هفت هزار و 466 واحد ریزش داشت که در نهایت این شاخص به رقم 447 هزار و 151 واحد رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۳    
قرارداد دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به امضا رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۶    
او را شهید بنامیم زیرا همان قدر که زندگی آدم ها یکی با دیگری فرق می کند. مرگ آن ها مثل زندگی شان مفهومی جداگانه دارد...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۶    
رییس سازمان امور اراضی کشور با بیان اینکه شهرک غیر مجاز باستی هیلز لواسان قلع و قمع نمی شود گفت: تلاش داریم با ورود قوه قضاییه عوارض و حقوق دولت از ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه دریافت شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۵    
صداهای مهیب شنیده شده در منطقه سرجنگل و چاه احمد زاهدان برخی از مردم منطقه را دچار نگرانی کرده است که به گفته معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان این صدا احتمالا ناشی از سقوط برخی قطعات ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۵    
بازارهای سهام جهان روز دوشنبه به دلیل افزایش تعداد تلفات ویروس کرونا، کاهش شدیدی را تجربه کردند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۵:۴۴    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در واکنش به طرح شایعاتی درباره استعفای رییس جمهوری نوشت: پوشاندن دعوای دولیستی ها و بی لیست ها نیازمند شایعات خلاقانه تری است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۴    
کارشناسان در آمریکا معتقدند، دونالد ترامپ از اقتصاد این کشور بعنوان یک برگ برنده برای استفاده در رقابت انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا هدفگذاری کرده است اما سرایت ویروس کرونا می تواند به پنج بخش در ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۴    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت که بار اول و با تصمیم نظام با آمریکا مذاکره کردیم اما حالا زمان ایستادگی، مقاومت و صبر است و وقت مذاکره نیست.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون هیچ مورد اثبات شده ای از ویروس کرونای جدید در کشور نداشته ایم و اگر این وضعیت تا دو هفته دیگر تداوم یابد فاز اول کرونا را بدون ابتلا مدیریت کرده ایم.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۹    
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز (دوشنبه 21 بهمن ماه) در سومین سمینار امنیت هسته ای آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین، تصریح کرد که جمهوری اسلامی در صیانت از امنیت خود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۴    
وزیر کشور اعلام کرد که با تائید صلاحیت 2 هزار نفر دیگر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی ، تعداد نامزدهای این دوره مجلس از پنج هزار و 100 نفر به هفت هزار و 100 نفر رسیده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۷    
تلویزیون چین گزارش کرد که از زمان شیوع ویروس کرونا شماری از شرکت های این کشور و نهادهای تحقیقاتی و پزشکی کار روی ساخت واکسن متمرکز شده اند و هم اکنون کار آزمایش واکسن تولیدی روی حیوانات شروع شده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: اگر تایید صلاحیت ها به شکلی باشد که اصلاح طلبان امکان بستن لیست در تهران را داشته باشند، ممکن است شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان مصوبه خود را عوض کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۱    
شبکه خبری سی ان ان در گزارشی اعلام کرد کاخ سفید آماده است تا طرح بودجه سال 2021میلادی را ارائه دهد که این طرح با وجود کسری 1 تریلیون دلاری، کسری 10 سال آتی را رفع نخواهد کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۶    
سه مقام عراقی امروز دوشنبه اعلام کردند که واشنگتن نظر مساعد خود برای تمدید معافیت عراق از تحریم های ضد ایرانی به بغداد اعلام کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۱    
رییس قوه قضاییه با اشاره به گزارش هایی که درخصوص افزایش قیمت خودرو به دستگاه قضائی می رسد، این مسأله را امری غیرقابل قبول دانست و خواستار نظارت همه جانبه مسئولان وزارت صمت ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۹    
استاندار تهران گفت: با انتشار و اعلام فهرست جدید داوطلبان تایید صلاحیت شده این استان از سوی شورای نگهبان، فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران رقابتی شده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۹    
شبکه خیری اسکای نیوز روز دوشنبه نوشت که آمریکا عقب نشینی از 15 پایگاه نظامی خود در مناطق مختلف عراق را آغاز کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۳    
نخستین جلسه دادگاه روح الله زم صبح امروز - دوشنبه-در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۲    
روند روبه رشد شاخص بورس، عده زیادی را به فکر سرمایه گذاری در این بازار انداخته و همزمان این نگرانی را به وجود آورده که این صعودهای پی درپی با یک سقوط سنگین پایان یابد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۴    
برد پیت بعد از دریافت جایزه ی اسکار، به رفتار جمهوری خواهان در دادگاه استیضاح ترامپ این طور اعتراض کرد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۴    
اظهارات نابه جای سردارجعفری درموردسردارسلیمانی که سوژه مخالفان و رسانه های خارجی شد آن هم درست در آستانه چهلم شهادت سردار سلیمانی بر حیرت بیشتر نسبت به این اقدام او افزوده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۸:۵۶    
اما اسکارهای فیلم او در ایستگاه بهترین کارگردانی متوقف نشد و این فیلم جایزه بهترین فیلم سال را هم به دست آورد تا به یک رخداد نادر در تاریخ جوایز آکادمی تبدیل شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۸:۳۱    
ویروس کرونا با گرفتن جان 97 نفر در یک روز٬ مرگبارترین روز خود را به ثبت رسانده و آمار مبتلایان به آن اکنون از مرز 40 هزار نفر هم گذشته٬ با این وجود ثابت ماندن نرخ افزایش مبتلایان به آن طی چهار روز ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۷:۵۱    
نکته قابل توجه در اسکار نود و دوم آن است که فیلمی از کره جنوبی برای اولین بار برنده اسکار شد و در یک شب درخشان 3 جایزه را از آن خود کرد.