سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۵:۴۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 27 بهمن 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 دی 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 بهمن 1398 پرسش 2 بهمن 1398 پرسش 3 بهمن 1398 پرسش 4 بهمن 1398 پرسش 5 بهمن 1398 پرسش 6 بهمن 1398 پرسش 7 بهمن 1398 پرسش 8 بهمن 1398 پرسش 9 بهمن 1398 پرسش 10 بهمن 1398 پرسش 11 بهمن 1398 پرسش 12 بهمن 1398 پرسش 13 بهمن 1398 پرسش 14 بهمن 1398 پرسش 15 بهمن 1398 پرسش 16 بهمن 1398 پرسش 17 بهمن 1398 پرسش 18 بهمن 1398 پرسش 19 بهمن 1398 پرسش 20 بهمن 1398 پرسش 21 بهمن 1398 پرسش 22 بهمن 1398 پرسش 23 بهمن 1398 پرسش 24 بهمن 1398 پرسش 25 بهمن 1398 پرسش 26 بهمن 1398 پرسش 27 بهمن 1398 پرسش 28 بهمن 1398 پرسش 29 بهمن 1398 پرسش 30 بهمن 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۹    
مهاجرانی همچنین از حزب کارگزاران سازندگی ایران بخاطر تهیه لیست انتخاباتی تشکر کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۴    
او بی پروایانه در ماه های اخیر در قامت یک فعال سیاسی جانبدار یک جناح سیاسی کشور ظاهر شد و با مواضع خود حاشیه های زیادی ایجاد کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۴    
بر اساس نمونه های منتشرشده در چاپ جدید کتاب فارسی 2، به جای عبارت روس ها از عبارت سپاه روس استفاده شده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۸    
محمودیان روز 15 بهمن توسط مأموران در منزلش بازداشت شده بود. این فعال سیاسی آذرماه نیز حدود 20 روز بازداشت شده بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۳    
وی گفت : رفقای اصلاح طلب ما دعوایشان برای دمکراسی و جامعه مدنی نبود بلکه دعوا برای کسب قدرت بود.کسانی که قرار بود اندیشه دمکراسی و جامه مدنی را به میان مردم ببرند ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۸    
محسن هاشمی نوشت:انتخابات این دوره مجلس،با چالش متعددی مواجه است،چالش در جایگاه واقعی مجلس،کارامدی و عملکرد مجلس دهم،بویژه اکثریت اصلاح طلب و اعتدالی ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۷    
مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق روز یکشنبه با بیان اینکه تمرکز آمریکا برای مقابله با ایران باعث کاهش فشارها بر داعش شده است، گفت: داعش هنوز شکست نخورده و بیش از 20 هزار نیروی کارکشته دارد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۷    
وزیر امور خارجه کانادا با تصریح این مهم که بر اساس کنوانسیون جهانی هوانوردی درخصوص مسائل مربوط به خواندن جعبه سیاه، حق با ایران است، در عین حال گفت که اطلاعات جعبه سیاه باید بدون تاخیر خوانده شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۷    
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: از منظر اروپا برجام تمام نشده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۷    
نتایج یک نظرسنجی جدید از پیشی گرفتن مایکل بلومبرگ نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 از جو بایدن و دیگر نامزدهای دموکرات در ایالت فلوریدای آمریکا حکایت دارد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۲    
رییس جمهوری با تاکید براینکه دولت هیچ لیستی در انتخابات ندارد، گفت: هیچ موقع انتخابات را زیر سئوال نبرده و نخواهم برد و افتخار می کنم با رای مردم انتخاب شدم.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۱    
هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعدازظهر امروز با نفوذ سامانه بارشی، بتدریج افزایش ابر و از امشب تا فردا شب در بعضی ساعات بارش باران و در مناطق شمالی استان بارش برف پیش بینی می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی صنعت برق گفت: اعمال خاموشی های اضطراری در بخش خانگی، ناشی از محدودیت سوخت تحویلی به نیروگاه ها اجتناب ناپذیر بوده و این اقدام برای پایدار نگه داشتن شبکه برق بسیار ضروری است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۱    
دانشمندان به تازگی پیشنهاد داده اند برای حفاظت از جان ده ها میلیون اروپایی، با ساختن سدهایی، همه دریای شمال محصور شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۶    
شاخص کل در بازار بورس امروز ( یکشنبه) 10 هزار و 761 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 472 هزار و 749 واحد رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۱    
مسوول برگزاری مجامع سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ بیماری با منشا ویروس کرونا در کشور گزارش نشده و در صورت مشاهده بیماری وزیر بهداشت و درمان موضوع را به اطلاع عموم مردم می رساند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در دیداری در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ نسبت به بازسازی داعش و فعالیت مجدد آن در عراق و افغانستان ابراز نگرانی کردند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: برای حفظ تولید در بنگاه های اقتصادی، اعلام کردیم اگر در جریان حسابرسی 10 ساله، بدهی شناسایی شد، آن را دریافت نکنید ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه گفت: همواره اولویت با تولیدکنندگان داخلی شرکت های داخلی و با کارآفرینان داخلی هست و اگر نیاز باشد با شرکت های خارجی مراوده ای صورت بگیرد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۳    
انتشار فهرست های انتخاباتی اصلاح طلبانه و تصمیم برخی از احزاب این جریان برای حضور موثر در انتخابات گرچه گزینه های انتخابی مردم را افزایش داده است اما انتقادهای محسوس رقیب و نامحسوس داخلی را هم در پی ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۳    
مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در تماس تلفنی با عادل عبدالمهدی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق را تهدید کرد که در صورت حملات مکرر به مقرهای این کشور ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۱    
قطعه یک آزادراه تهران- شمال 10 اسفندماه با حضور رییس جمهوری به طور رسمی افتتاح می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۶    
رییس کمیته ملی المپیک گفت: سنگین ترین روزهای ورزش را برای حضور قدرتمندانه در بازی های المپیک 2020 پشت سر می گذاریم که نهادهای مختلف ورزشی هم برای حضور موفق کاروان اعزامی به توکیو بسیج شده اند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۶    
با افشای این خبر که دولت چین در ووهان یک آزمایشگاه مخفی داشته است، این فرضیه سلاح زیستی بودن ویروس کرونا در میان کاربران اینترنتی دست به دست می شود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۶    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نامه ای که اخیرا در مورد ورود کرونا به ایران در فضای مجازی منتشر شده جعلی است و تاکنون هیچ موردی از این ویروس در کشور مشاهده نشده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۶    
مجلس سنای آمریکا قطع نامه ای تصویب کرده است که بر اساس آن رئیس جمهور حق اقدام نظامی علیه ایران بدون اجازه کنگره را نخواهد داشت.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۱    
وزیر امور خارجه فرانسه روز گذشته در دیدار با همتای ایرانی خود، بار دیگر عزم پاریس را برای کاهش تنش در منطقه خلیج فارس اعلام کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله نیروهای ائتلاف به شهر المصلوب یمن را محکوم کرد و گفت: سکوت جامعه بین المللی نسبت به این جنایات جنگی، عاملان آنها را در کشتار بیشتر غیرنظامیان گستاخ تر کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: 910 میلیارد تومان اوراق مشارکت مترو تهران در بانک آینده مانده و این بانک وثیقه شهرداری را قبول نمی کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۸    
وزیر نفت با اشاره به اینکه اکنون ضریب بازیافت در میادین نفتی ایران زیر 30 درصد است، گفت: با افزایش یک درصدی ضریب بازیافت، 400 میلیارد دلار به ثروت ملی ایران افزوده می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۸    
با این حال، اداره هوانوردی فدرال آمریکا از شرکت های هواپیمایی آمریکایی خواسته است ضمن احتیاط از پرواز در نزدیکی منطقه پروازی تهران خودداری کنند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۳    
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: پیشنهاد رسمی نظام پزشکی این است که تعرفه خدمات پزشکی سال آینده (1399) حداقل به میزان تورم و افزایش حقوق و دستمزد افراد شاغل افزایش یابد و این پیشنهاد به وزیر بهداشت ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۰    
این منبع به خبرگزاری فرانسه گفته است، شلیک این راکت ها باعث شد که آژیر خطر در تمامی مجتمع دیپلماتیک به صدا در بیاید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۵    
فرانک والتر اشتاین مایر رییس جمهوری آلمان تصویر تیره ای از وضع روابط اروپا با آمریکای دونالد ترامپ ارائه کرد. اما مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفت که همه چیز بر وفق مراد است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۰    
چین در تازه ترین آمار خود از تلفات کرونا اعلام کرد که شمار قربانیان آن در داخل این کشور به 1665 نفر و تعداد مبتلایان به 68 هزار و 500 نفر رسیده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۰    
یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امشب بارش سنگین برف برای کردستان، جنوب آذربایجان غربی، قزوین، زنجان و شمال کرمانشاه داریم که باعث اختلال تردد در محورهای کوهستانی می شود.