دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 3 مهر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 2 مهر 1397 خبر گزاری رسا 3 مهر 1397 خبر گزاری رسا 4 مهر 1397 خبر گزاری رسا 5 مهر 1397 خبر گزاری رسا 6 مهر 1397 خبر گزاری رسا 7 مهر 1397 خبر گزاری رسا 8 مهر 1397 خبر گزاری رسا 9 مهر 1397 خبر گزاری رسا 10 مهر 1397 خبر گزاری رسا 11 مهر 1397 خبر گزاری رسا 12 مهر 1397 خبر گزاری رسا 13 مهر 1397 خبر گزاری رسا 14 مهر 1397 خبر گزاری رسا 15 مهر 1397 خبر گزاری رسا 16 مهر 1397 خبر گزاری رسا 17 مهر 1397 خبر گزاری رسا 18 مهر 1397 خبر گزاری رسا 19 مهر 1397 خبر گزاری رسا 20 مهر 1397 خبر گزاری رسا 21 مهر 1397 خبر گزاری رسا 22 مهر 1397 خبر گزاری رسا 23 مهر 1397 خبر گزاری رسا 24 مهر 1397 خبر گزاری رسا 25 مهر 1397 خبر گزاری رسا 26 مهر 1397 خبر گزاری رسا 27 مهر 1397 خبر گزاری رسا 28 مهر 1397 خبر گزاری رسا 29 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 مهر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۷    
حسینعلی حاجی دلیگانی: بر اساس مواد 19 و 20 کنوانسیون وین، ما نمی توانیم برای الحاق به کنوانسیون پالرمو هیچ شرطی بگذاریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۲    
یکی از مواردی که ایالات متحده آمریکا در صدد القای آن در ذهن افراد است، تفکیک میان حامیان و مهره های تروریسم است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۶    
هم زمان با هفتۀ دفاع مقدس جلد هشتم از مجموعۀ شهدا زنده اند و جلد نهم و دهم از مجموعۀ سبک زندگی اسلامی ایرانی؛ الگوی شهیدان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۵    
رونمایی از مستند خشاب های خالی در مراسم پاسداشت شهدای تیپ نیروی مخصوص ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۱    
شب شعر سوگواره عاشورایی به یاد شهدای کربلا در آکادمی ادبیات پاکستان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۶    
ژنرال آندری نوویکوف، رییس مرکز ضد تروریسم کشورهای مشترک المنافع، در مورد تلاش گروه تروریستی داعش برای ایجاد مرکز خلافت در آسیای میانه هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۴    
محقق اسلامی در شهر مونستر آلمان ضمن انتقاد از بحث های یک طرفه درباره اسلام تأکید کرد: قرآن یک سند مذهبی ادبی است که به دوران خاصی تعلق ندارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۲    
نشست شورای هماهنگی امور مساجد چهارمحال و بختیاری، صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام و سایر اعضا، به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۳    
سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی با دافومی هاشیموتو سفیر جدید ژاپن در عراق دیدار کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۴    
روزنامه نروژی وردنس گنگ گزارش داده که در سالهای اخیر نزدیک به 3000 نروژی به دین اسلام گرویده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۸    
مدیر حوزه علمیه خراسان در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز، پیامی صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی جنبش النجباء عراق ضمن بی تاثیر دانستن تحریم احتمالی آمریکا علیه گروههای مقاومت عراقی از ترس و وحشت آمریکا از شکست طرح منطقه ای اش از سوی مقاومت خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۸    
دادستانی بحرین امروز حدود دویست نفر را به اتهام تأسیس گروهی تروریستی که آن را حزب الله بحرین نامیده، برای محاکمه به دادگاه ارجاع داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۲    
رییس مرکز پژوهش های صدرا گفت: تلاش های دولت در کاهش هزینه های سفر به عراق کافی نبوده و هنوز چشم انداز روشنی درباره هزینه های سفر وجود ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۳    
از دریچه حمله تروریستی اهواز که داعش و الاحوازیه مدعی آن شدند، بر همه دنیا روشن شد که ایران اسلامی، یکی از اصلی ترین کشورهای قربانی تروریسم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۷    
فرقه های صوفی با دنیای سیاست نیز یکدست و یک ساز نبوده اند و بسته به شرایط و زمینه ها، واکنش های مختلفی از خود بروز داده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۱:۵۸    
رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به جنایت تروریستی اهواز، این عمل را نتیجه استیصال دشمن در برابر مقاومت جانانه مردم و به بن بست رسیدن سلطه گران در برابر ایستادگی ملت ایران دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۱:۵۵    
رییس جمهور در دیدار با نخبگان و صاحب نظران سیاست خارجی آمریکا، مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در زمینه مسائل و موضوعات گوناگون منطقه ای و بین المللی را تبیین کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۹    
امام جمعه دامغان با بیان اینکه ملت ما دربرابر دشمن تا دندان مسلح ایستاد اما امروز عده ای از عربده کشی های توخالی دشمن ترسیده اند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۳    
دکتر رجبعلی اسفندیار رسالت اصلی تأسیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را تبیین معارف ناب اسلامی، پالایش دین از پیرایه های نادرست از جمود و الحاد و توانمندسازی و اسلامی سازی علوم انسانی دانست
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۷    
امام جمعه تیتکانلو با تأکید بر بیان و ثبت و ضبط خاطرات و وقایع انقلاب و جنگ تحمیلی، گفت: امروز روایتگری انقلاب و دفاع مقدس به اندازه روایتگری عاشورا حائز اهمیت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۴    
امام جمعه فاروج با محکوم کردن حمله تروریستی اخیر در اهواز، گفت: دشمنان بدانند ملت ایران همانند گذشته با استقامت و ایستادگی نقشه های شوم آن ها را نقش بر آب می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۴    
آیت الله طبرسی با تأکید براین که تروریست ها و حامیان آنها منتظر پاسخ کوبنده باشند، گفت: نظام اسلامی در آینده ای نزدیک پاسخ پشیمان کننده ای به گروه های تروریستی و حامیان آنها خواهد داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۱    
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: نقش حضرت زینب (س) در عاشورا بسیار مهم و تأثیرگذار بود؛ به گونه ای که اگر مسائل عاشورا را مدیریت نمی کردند عاشورایی وجود نداشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۸    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دین شناسی و علم آموزی دو بال پرواز به سوی سعادت در دنیا و آخرت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: شخص مؤمن و با تقوا کار و مسؤولیتی که در توان او نیست اصلاً قبول نمی کند و در کار او تنها خدا محور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۵    
هیأت و انتخاب خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 600 خرید 749 عنوان کتاب در 118 هزار و 950 نسخه را تصویب کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۸    
امام جمعه موقت شیروان گفت: هیئت های مذهبی در مسیر تقویت مبانی اعتقادی و اسلامی در نسل جوان می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۵    
کتاب آن بیست و سه نفر دستمایه ساخت جدیدترین اثر دفاع مقدسی سازمان هنری رسانه ای اوج قرار گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۵    
امام جمعه همدان گفت: بدترین و خطرناک ترین معبودی که بشر آن را عبادت می کند هوای نفس خودش است چرا که اگر کنترل نشود هیچ گاه سیرایی ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیگر علما و مراجع همچون شهید آیت الله مدنی با لباس رزم در جبهه ها موجی از شور و امید را میان رزمندگان می آفرید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۶    
همایش بین المللی فقه گردشگری به همت مرکز جامعه المصطفی العالمیه واحد تبریز آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۳    
امام جمعه زاغه بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: حوزه های علمیه و روحانیت در این زمینه با روشنگری باید ایفای نقش کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۰    
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمنان می دانند در آینده نه چندان دور جمهوری اسلامی ایران بالاترین قدرت می شود از این رو به دنبال اختلاف افکنی و اقدامات تروریستی در کشور هستند و اقدام کور و بزدلانه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۷    
این کتاب نوشته ظفر بنگاش است که در مجمع جهانی صلح اسلامی تهیه شده و در انتشارات این مجمع به چاپ رسیده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۷    
مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به حضور فعال روحانیت در جبهه های جنگ در دوران دفاع مقدس، گفت: روحانیت بیش از پنج هزار شهید تقدیم نظام و حفظ آبروی انقلاب اسلامی کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۴    
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: حوزه و روحانیت در خط مقدم مبارزه با انحرافات فکری، اجتماعی و سیاسی بودند و هستند و روحانیت در انقلاب اسلامی حضور موثری دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۱    
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از کارهایی که باید طلاب انجام بدهند این است که ظرفیت ها را آزاد کنند و این ظرفیت ها را در صحنه بیاورند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۸    
مدیر مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند گفت: تمام امکانات و ظرفیت هایی که در اختیار طلاب قرار می گیرد با این هدف است که طلبه در تراز انقلاب اسلامی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن چشم امید دارد تا به وسیله نوجوانان و جوانانی که امام و دفاع مقدس را ندیده اند، بدنه اجتماعی علیه انقلاب ایجاد و نظام را با فروپاشی رو به رو کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۸    
استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت: مشکل اساسی جامعه امروز ما غلبه احساس بر واقعیت است؛ به گونه ای که امروز غلبه احساس فقر و فساد بیشتر از واقعیت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه خواب های دشمن برای نظام اسلامی به هیچ عنوان تعبیر نخواهد شد، گفت: تا زمانی که مردم ایران در مسیر ولایت قرار داشته باشند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۲    
حجت الاسلام رضا احمدی فر گفت: گلایه بزرگ کارمندان و کارکنان در برخی ادارات استان این است که مدیران کل در نماز جماعت شرکت نمی کنند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۹    
سردار نظری گفت: پایگاه اصلی تربیتی مردم بر اساس اندیشه های انقلابی، مسجد است و مساجد نباید از ارتباط بین روحانیت با دانش آموزان خالی بمانند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۶    
پیکر پاسدار شهید یونس پورجلو در شهرستان تشان از توابع بهبهان تشییع شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۰    
عدم هماهنگی و نبود تعامل بین نهادهای اعزام مبلغ، مشکلات متعددی را در عرصه تبلیغ ایجاد کرده است، هنوز نیازسنجی درستی از نیازهای تبلیغی مناطق صورت نگرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۰    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: علما و بزرگان دین علامت و نشانه هدایتگری هستند تا مردم به بیراهه کشیده نشوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۰    
مدیریت، اساتید و طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفولی(ره) در بیانیه ای حادثه تروریستی اهواز را محکوم کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۸    
نماینده ولی فقیه در استان همدان با صدور پیامی حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان ایستادگی در برابر استکبار را پیام خون شهدا خواند و گفت: خون این شهدا سبب پایداری، وحدت و انسجام مردم شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۵    
معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران تیراندازی و حمله افراد مسلح به انسان های بی دفاع را نهایت ذلت، پستی و خواری دشمن بیان کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۲    
معاون پژوهشی مؤسسه طلیعه داران ظهور گفت: ویژه برنامه ای برای مدارس 4 گانه وابسته به مؤسسه تحت عنوان مهر حسینی در آغاز هفته برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۹    
پیش بینی اعزام 22 هزار زائر خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین، یادواره ای برای 5 شهید دره باز و دغدغه فراموش شدن برخی ویژگی های دفاع مقدس عناوین برخی از اخبار کوتاه این استان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۶    
حجت الاسلام کعبی گفت: مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) در دهه اول محرم با سخنرانی آیت الله کعبی به سوگ سیدالشهدا نشست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۱    
بازسازی عملیات والفجر 9 در آشخانه، برگزاری یادواره 120 شهید سرباز در شیروان و برپایی نمایشگاه خاطرات دفاع مقدس در گرمه عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان شمالی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۸    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تجربه های دفاع مقدس را مولد عزت و اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: راه مقابله با توطئه های دشمنان تقویت قدرت نظام و وحدت مردم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۲    
با وجود انتقادات شدید جهانی نسبت به تجاوز نظامی عربستان علیه یمن، پادشاه عربستان دستور اعطای مدال به افسرانی را که در این جنگ شرکت کرده اند، صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۹    
وبگاه خبری العهد در یادداشتی ضمن تحلیل مساله اینکه چرا اخیرا کنسولگری ایران و نه کنسولگری آمریکا و انگلیس در عراق به آتش کشیده شد نوشت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۰    
امام جمعه برج البراجنه بیروت خاطرنشان کرد که ایران خار چشم دشمنان بین المللی و منطقه ای است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۸    
قطار برقی سریع السیر مکه به مدینه با سرعت 300 کیلومتر در ساعت، امروز (سوم مهرماه) افتتاح می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۳    
ساختمان سابق کلیسای کاپرناوم هامبورگ فردا چهارشنبه(چهارم مهرماه) با عنوان مسجد النور در آلمان افتتاح می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۷    
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد به پذیرش 32 طلبه جدیدالورود همزمان با سال تحصیلی جدید در این مدرسه خبر داد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۷    
حجت الاسلام رحمانی، کادرسازی برای انقلاب را مهمترین رسالت امروز حوزه های علمیه برشمرد و گفت: ارتقاء سطح علمی و اخلاقی طلاب باید مهمترین اولویت مدارس علمیه استان در سال جاری باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۴    
مؤسس حوزه های علمیه نورآباد بر ضرورت حفظ همدلی و وحدت در برابر دشمنان نظام تأکید کرد و گفت: وحدت و همدلی امری مهم و ضروری برای ایستادگی در برابر دشمن و خنثی سازی توطئه های استکبار است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۱    
رییس تجمع قولنا والعمل لبنان خاطرنشان کرد: دشمنان پس از شکست در جنگ نظامی به ایجاد فتنه میان مسلمانان روی آورده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۱    
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه برخی نمایندگان برابر شفافیت اطلاعات مالی در داخل کشور مقاومت می کنند جای تعجب دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۸    
رئیس مرکز ضدتروریستی سازمان همسود گفت: بر اساس گزارش نهادهای اطلاعاتی سازمان همسود مبلغان داعش تلاش های زیادی برای ایجاد ارتباط با نمایندگان سازمان های افراطی مقیم در کشورهای آسیای مرکزی انجام می ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۳    
عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت بیان کرد که جبهه مبارزه با حامیان تروریست ها باید تاسیس شود تا شاهد جنایت های نظیر اهواز نباشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۴    
دولت آمریکا به کشتار مسلمانان روهینگیا در میانمار واکنش نشان داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۸    
اعضای شورای امنیت سازمان ملل حمله تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۵    
رییس شورای سیاستگذاری حوزه علمیه تهران با بیان اینکه زبان، هویت و شخصیت انسان را آشکار می کند، گفت: شخصیت انسان زیر زبان او پنهان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۲    
رییس جمهور لبنان با اشاره به اینکه بستر مردمی حزب الله لبنان بیش از یک سوم ملت لبنان است، تأکید کرد که در صورت تجاوز رژیم صهیونیستی، حزب الله حق دفاع از خود را دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی بیان این که دشمن می خواهد از طریق FATF ما را در دنیا تحت فشارهای جدیدی قرار دهند، گفت: FATF دامی برای ضربه زدن به کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۳    
رییس جمهور تا وقتی که حکمش از سوی رهبری مورد تنفیذ است رییس جمهور یک حزب و گروه و دسته و جناح نیست رییس جمهور همه ملت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۰    
رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اعلام مخالفت فراکسیون ولایی از تصویب معاهده FATF گفت: اگر هیأت رییسه مجلس سخنان رهبر معظم انقلاب را دستور کار خود قرار دهد این قرارداد رای نخواهد آورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۸    
رؤسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در نیویورک درباره مهمترین مسایل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، گفت و گو و تبادل نظر کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۵    
رییس جمهور با تاکید بر اینکه ایران اسلامی خواهان آینده ای بهتر، توسعه یافته تر و امن تر برای افغانستان است، اظهارداشت: توسعه روابط تهران و کابل در همه عرصه ها به نفع دو ملت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۳    
رییس جمهور با اشاره به ضرورت توسعه و تقویت روابط کمیته ملی المپیک ایران با کمیته بین المللی المپیک، گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۷    
رییس جمهور با بیان اینکه امروز منافع کشورهای مستقل بیشتر ایجاب می کند تا در کنار هم در برابر زورگویی ها و مداخلات خارجی بوده و ایستادگی کنند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۴    
رییس جمهور در گفت و گویی با شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا تاکید کرد که برنامه ای برای دیدار با ترامپ ندارد و اساسا رئیس جمهور آمریکا شرایطی را بوجود نیاورده که فضای چنین دیداری ایجاد شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۸    
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد با بیان اینکه عربستان سعودی دنباله رو مستکبران است و با حمایت آمریکا و اسرائیل سخت ترین جنایت ها را بر مردم یمن متحمل می کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۸    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مبلغان دینی از زیاده گویی در منبرهای خود به شدت پرهیز کنند، گفت: پراکنده گویی و صحبت های طولانی سبب فاصله گرفتن مستمع از منبر می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۲    
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به همزمانی نظام تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه، گفت: تربیت متخصص متعهد ثمره نظام آموزشی حوزه های علمیه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۹    
مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) کلاردشت گفت: در حال حاضر بیش از 70 طلبه در شش پایه تحصیلی این مدرسه علمیه مشغول فراگیری علوم دینی هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۰    
رییس مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: دشمن با افزایش تهدیدها، تحریم ها، فشارهای اقتصادی و ترور به دنبال خسته کردن مردم است تا مردم درست نبینند و درست عمل نکنند و درست ادامه ندهند تا در تکلیف انقلابی خود کم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۸    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: لوایح الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی و مبارزه پولشویی برای بررسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۸    
تولیت مدرسه علمیه دارالحکمة با تاکید بر اینکه گروه های مردمی و جهادی برای یاری مردم و رفع مشکلات اقتصادی وارد میدان شوند، گفت: کارآفرینی و اشتغال زایی تنها راهکار برای عبور از مشکلات اقتصادی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۵    
نمایندگان مجلس طبق مصوبه ای با تشکیل شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تأمین مالی تروریسم موافقت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۲    
امام جمعه همدان گفت: دانشگاه امام حسین دانشگاه ایمان و آزادگی است چرا که عاشورا دنیا را منقلب کرده است و امروز شاهد فراگیر شدن فریاد لیبک یا حسین در جهان هستیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه بسیاری از جوانان به سبب محبت داشتن به یک ورزشکار سعی می کنند رفتارشان را شبیه رفتار آن ورزشکار کنند و محبت داشتن به خداوند نیز سبب تبعیت از ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۳    
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اخلاق در خانواده باید بنیادین باشد، گفت: اخلاق کلید واژه است و بی اخلاقی ناهنجاری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۷    
مسؤول ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان فین کاشان از برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان فین کاشان در دومین جمعه از مهرماه امسال خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۲    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در مجالس و برنامه های عزاداری اباعبدالله(ع) فرهنگ عاشورا را عجین با پوست، خون و جان مردم دانست.