جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 2 مهر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 2 مهر 1397 خبر گزاری رسا 3 مهر 1397 خبر گزاری رسا 4 مهر 1397 خبر گزاری رسا 5 مهر 1397 خبر گزاری رسا 6 مهر 1397 خبر گزاری رسا 7 مهر 1397 خبر گزاری رسا 8 مهر 1397 خبر گزاری رسا 9 مهر 1397 خبر گزاری رسا 10 مهر 1397 خبر گزاری رسا 11 مهر 1397 خبر گزاری رسا 12 مهر 1397 خبر گزاری رسا 13 مهر 1397 خبر گزاری رسا 14 مهر 1397 خبر گزاری رسا 15 مهر 1397 خبر گزاری رسا 16 مهر 1397 خبر گزاری رسا 17 مهر 1397 خبر گزاری رسا 18 مهر 1397 خبر گزاری رسا 19 مهر 1397 خبر گزاری رسا 20 مهر 1397 خبر گزاری رسا 21 مهر 1397 خبر گزاری رسا 22 مهر 1397 خبر گزاری رسا 23 مهر 1397 خبر گزاری رسا 24 مهر 1397 خبر گزاری رسا 25 مهر 1397 خبر گزاری رسا 26 مهر 1397 خبر گزاری رسا 27 مهر 1397 خبر گزاری رسا 28 مهر 1397 خبر گزاری رسا 29 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 مهر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۳    
رییس کمیته هسته ای مجلس نهم در 30 بند پیامدهای سیاسی، امنیتی و اقتصادی پیوستن به گروه ویژه اقدام مالی را تشریح کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۰۸    
مجموعه قصه های دریا خاطرات جمعی از فرماندهان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا) در دوران دفاع مقدس برای نوجوانان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۵    
ذهنیت اولیه و اعلامی درباره بخش اجرایی عملیات تروریستی در اهواز متوجه گروهک تجزیه طلب الاحوازیه شد و آن گروه هم ابتدا تأیید ضمنی نمود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۰    
حجت الاسلام اثنی عشری در گفت وگو با رسا با اشاره به گام جدید حوزه در مسیر تحول اجتهادی از تدریس کتاب الفائق فی الاصول به صورت آزمایشی خبرداد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۴۱    
تاکید استاندار بر ایجاد مسکن برای طلاب خراسان شمالی، برپایی نمایشگاه عکس محرم در نگارخانه بجنورد و برگزاری نمایشگاه خیابانی عکس دفاع مقدس در گرمه عناوین برخی از اخبار کوتاه این استان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۲    
تلاقی سالگرد آغاز جنگ تحمیلی هشت ساله با جنگ اقتصادی دشمن ، مجال پرداختن به پرسشی مهم است. اینکه چگونه توانستیم از عهده آن جنگ نابرابر برآییم؟ درس های آن روز برای امروز چیست؟ و چالش امروز از کجا ریشه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۹    
اقتصاد کشور این روز ها شرایط خاصی را پشت سر می گذارد؛ شرایطی که همگان آن را جنگ اقتصادی تعبیر کرده اند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۹    
مراسم عزاداری حسینی و گرامیداشت حماسه عظیم کربلا در دهه اول محرم امسال در ایران اسلامی با شاخص هایی، چون تعداد هیأت ها و دسته های عزاداری، تعداد اماکن ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۶    
نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل از هفته پیش شروع به کار کرده و طبق برنامه از پیش تعیین شده، قرار است تا این نشست کار خود را از روز سه شنبه 25 سپتامبر تا اول اکتبر با حضور سران و سخنرانی برخی از آن ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۶    
دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران مهلت ارسال آثار به سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را تا 20 مهر ماه تمدید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۲    
نشست ویژه شهر کتاب در روز بزرگداشت مولوی، به بررسی کارنامه مولوی پژوهی در یک سال گذشته اختصاص دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۲    
مهلت ارسال چکیده مقاله به پنجمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی تا 30 آبان 97 تمدید شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۸    
شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان شرقی با صدور پیامی حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۴    
با آغاز به کار هفتادوسومین مجمع عمومی سازمان ملل و تمرکز کاخ سفید بر ایران در این نشست ها، در روزهای آینده شاهد دوئل دیپلماسی در نیویورک خواهیم بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۱    
رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه های علمیه با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی توانسته بهره برداری های مناسب خود در دشمنی با ما را داشته باشد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۸    
توفیقات ملی ایرانیان در دو واقعه مهم یعنی انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله نشان داده که نام حسین(ع) و خاطره عاشورا در برانگیختن اعتماد به نفس ملی چقدر موثر بوده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۳    
سومین دوره تخصصی یک ساله مهارت های بیان تفسیر با هدف تربیت استاد متخصص تفسیر قرآن کریم در دارالقرآن علامه طباطبایی آغاز به کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۵    
دوره جدیدی آغاز شده است. چند سالی است که وارد دوره رسانه ها شده ایم؛ اما ظاهرا پذیرش این واقعیت برای مدیران و مسؤولان مملکت سخت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۸    
حجت الاسلام والمسلمین زینتی گفت: اگر طلاب می خواهند در مسیر هدایت و نجات خود و دیگران مؤثر باشند باید حریصانه به دنبال علم بروند، چرا که انسان حریص در علم هیچ گاه خسته نمی شود
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۸    
پیکر شهید هادی الماسیان، از شهدای حادثه تروریستی اهواز بر روی دستان مردم شهید پرور استان لرستان، در خرم آباد تشییع شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۶    
در پی حادثه تروریستی اهواز رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، ضمن محکومیت حمله تروریستی دیروز ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۸    
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با تاکید بر اینکه به هر نوع تهدیدی علیه کشور پاسخ کوبنده می دهیم، گفت: هر گونه حرکت ضد انقلاب و آمریکا در منطقه به دقت رصد می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۵    
بند پایانی داستان در بازنویسی مرحوم مهدی آذریزدی چنین است: ماهی ها به خاطر از دست دادن دوستان خود غمگین شدند، اما یاد گرفتند که حرف های دشمن را باور نکنند و هرگز از او انتظار خیرخواهی نداشته باشند .
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۹    
چه بسیارند انسان های ثروتمندی که طبعی گرسنه و روحی آزمند دارند و چه بسا انسان هایی که در عین فقر، از طبعی بزرگ و روحی غنی برخوردارند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۹    
سخنگوی حماس تاکید کرد که تظاهرات حق بازگشت و لغو محاصره به راه خود ادامه می دهد و این تظاهرات ها علیه رژیم صهیونیستی تشدید خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۵    
شانه به شانه نام کمپینی در آلمان است که با حضور نمایندگان ادیان تشکیل شده و قصد دارد از قربانیان خشونت در این کشور حمایت کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۳    
حجت الاسلام نصوری با اعلام برگزاری آیین افتتاحیه سال جدید تحصیلی در مرکز تخصصی مهدویت، گفت: رونمایی از سه اثر جدید و تقدیر از دانش آموختگان ممتاز سال قبل ازجمله برنامه های این آیین است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۸    
رییس جمهور با اشاره به ضرورت تلاش در راستای توسعه و تقویت مناسبات و همکاری های ایران و کوبا، گفت: باید از ظرفیت های موجود در دوکشور برای رفاه بیشتر دوملت و توسعه مناسبات تهران- هاوانا بهره برداری ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۰:۳۴    
رییس جمهور پول تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران علاقه مند است روابط خود را با نهادهای پولی جهانی از جمله صندوق بین المللی پول گسترش داده و از نظرات مشورتی این صندوق برای پیشبرد برنامه های اقتصادی خود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۱    
رییس جمهور با تاکید بر اینکه درمان نژادپرستی، بیگانه هراسی، خشونت و نفرت پراکنی را باید در گفتگو، مدارا و مردم سالاری جستجو کرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۳۱    
سخنران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله با اشاره به تفاوت یاد خدا با شعائر اسلامی، گفت: یاد خدا هرچقدر در اخفا و به دوراز چشم مردم باشد خالصانه تر خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۸    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان این که علوم غربی در پاسخگویی به نیازهای جهان بی نتیجه بوده است، گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۲    
دبیر اجرایی همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی گفت: ثمره خروجی 8 سال فعالیت مؤسسه علمی و تفسیری، انگیزه بررسی آرای علوم قرآنی مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی را به اعضای این مؤسسه داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۱۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دفع سیئه به حسنه سبب اُنس دشمن با انسان می شود ولی کسی می تواند چنین رفتاری داشته باشد که از بهره های بزرگ روحی برخوردار باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۱۰    
امام جمعه درمیان با بیان اینکه حوزه های علمیه باید بیش از پیش تقویت شوند، گفت: طلاب و روحانیان حضور پررنگی در جلسات و برنامه های مختلف داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی گفت: دفاع از تمامیت ارضی کشور وظیفه خطیر همه مردم به ویژه جامعه روحانیت انقلابی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۸    
سردار عابدین خرم گفت: طلاب و روحانیان چه در عرصه های رزمی و چه تبلیغی دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و بی بدیلی داشتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۲    
رییس سابق دانشگاه امام حسین(ع) تبریز گفت: ملت ایران برای امنیت، هزینه کلانی پرداخت و بیش از 250 هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۹    
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که امروز مهم ترین وظیفه آحاد جامعه اسلامی به ویژه حوزویان دفاع جانانه از انقلاب و دستاوردهای آن است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۶    
رییس جمهور در دیدار جمعی از مدیران ارشد رسانه های آمریکایی با بیان نقش ارزشمند رسانه های همگانی در انتقال واقعیات جامعه به مردم تأکید کرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۷    
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه امنیت مردم به هیچ عنوان قابل تسامح نیست، به سازمان قضایی نیروهای مسلح دستور داد که علل وقوع حادثه تروریستی در اهواز را به دقت بررسی کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۴    
نماینده خبرگان تأکید کرد: ما باید سیاست سکوت و صبر در برابر جنایات عربستان، امارات و مزدوران آمریکا را کنار بگذاریم و در برابر هر جنایتی که می کنند باید پاسخ قاطع بدهیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۸    
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که امروز در حوزه علمیه به معنای واقعی نیازمند فقاهت هستیم، گفت: جامعه اسلامی و جهانی از حوزه های علمیه توقع و انتظار دارد که مقاصد شریعت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۷    
رهبر معظم انقلاب حمله به افراد بی دفاع را کاری بزدلانه خواندند و تأکید کردند: مطمئناً گوشمالی سختی به عوامل این اقدام خواهیم داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۹    
مباحث برنامه پرسمان تربیتی خانواده رادیو معارف درباره علل کاهش و اهداف افزایش جمعیت در ایران در کتابی به نام ایران! جوان بمان! گرد آمده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۶    
محمودزاده در کتاب عقیق خاطرات همرزمان و سخنرانی های شهید خرازی را تدوین و مراحل ورود وی به جنگ و موفقیت های این شهید را بازگو کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۶    
رویکرد اصلی طرح مددکاری اسلامی، پیشگیری از افزایش دامنه آسیب های موجود از طریق ایجاد اشتغال پایدار و توجه به مسائل روحی و عاطفی مددجویان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۳    
رییس جمعیت علمای شهر صور لبنان و برخی دیگر از شخصیت های لبنانی حمله تروریستی به رژه نظامی اهواز را محکوم و اعلام کردند ایران برای مقابله با طرح های صهیونیستی-آمریکایی همچنان تلاش خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۳    
فرمانده نیروهای دفاع ساحلی یمن وابسته به انصارالله اعلام کرد که اگر بندر الحدیده تحت تأثیر اقدامات متجاوزان قرار گیرد، نیروهای یمنی اهداف استراتژیک را در امارات و عربستان موشک باران می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۰    
رهبر حزب کارگر انگلیس در اظهاراتی از نقش دولت این کشور در تسلیح عربستان سعودی در جنگ یمن انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۷    
کتاب عمامه های خاکی خاطرات متفاوت ده تن از شهدای طلبه دفاع مقدس است که با تلفیق فقه و خدمت مدال شهادت را نصیب خود کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۴    
جریان العمل اسلامی لبنان بیان کرد: درد و رنج مردم فلسطین هیچ ارزشی برای برخی از کشورهای منطقه ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۱    
امامزاده یحیی در محدوده بازار تهران است که در دهه اول محرم میزبان هزاران نفر از عزاداران امام حسین(ع) بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۸    
مرتضی بشیری بازجو و مدیرجنگ روانی قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران در کتاب پوتین قرمزها به روایت خاطرات از اسرا و فرماندهان ارشد عراقی می پردازد که تا کنون جایی گفته نشده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۸    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل لرستان با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی و عصبانیت دشمن از این اقتدار گفت: مهم ترین عامل موفقیت ما حرکت حول محور ولایت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۸    
سی و سومین مراسم روز مسلمان در منهتن نیویورک برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۵    
رژیم صهیونیستی اهداف خود در تقابل بین جنگ ها را جلوگیری از دستیابی حزب الله به موشک های میان برد تا ممانعت از دستیابی به سلاح های دقیق تقلیل داد، اما در تمامی این مراحل شکست خورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۲    
مراسم تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز همزمان با سومین روز هفته دفاع مقدس، به میزبانی مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۲    
مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید گفت: یک هزار و 400 طلبه لرستانی سال تحصیلی جدید را در مدارس علمیه آغاز کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۳    
یک فرمانده الحشد الشعبی عراق از شلیک توپخانه ائتلاف آمریکایی ضد داعش به سوی یکی از مقرهای این سازمان در غرب استان الانبار خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۰    
حساب کاربری بازداشت شدگان مرتبط با آزادی بیان در عربستان در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد: 60 عالم و مبلغ سرشناس وهابی از سوی مقامات سعودی بازداشت شده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۰    
جمعی از مدال آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی های آسیایی اندونزی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۷    
جمعی از طلاب علاقه مند عرصه رسانه با حضور در خبرگزاری رسا در نشستی که با سردبیر و شماری از دبیران خبرگزاری رسا داشتند با فضای رسانه و اهمیت آن آشنا شدند و به تبادل نظر و بیان دیدگاه ها خود پرداختند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۷    
حجت الاسلام قمرزاده به تشریح محورهای همایش "ملی دیدگاه های علوم قرآنی" پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۴    
امام جمعه همدان گفت: آمادگی تنها در زمینه تجهیزات پیروزی را تضمین نخواهد کرد بلکه در کنار آن آمادگی اطلاعاتی نیز شرط لازم آن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۸    
حجت الاسلام والمسلمین عظیمی گفت: به منظور استفاده حوزویان، دانشگاهیان و فعالان در علوم قرآنی از دیدگاه های حضرت آیت الله فاضل لنکرانی در علوم قرآنی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۷    
حجت الاسلام خالق پور با اشاره به جذب بیش از 1300 طلبه جدید الورود در جامعه المصطفی العالمیه از فارغ التحصیلی بالای 50 هزار طلبه از بیش از 100 ملیت خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۷    
یکی از آنجاهایی که نصیری برای مرحوم طیب خط و نشان می کشید همین مسئله روضه عاشورا بود. طیب را خواستند و گفتند: روضه را تعطیل کنید. گفت: من چاکر امام حسین هستم و نمی توانم روضه را تعطیل کنم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۱    
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، گفت: ان شاءالله پیروزی نهایی با اسلام و ملت شریف ما است که همچنان پشت سر رهبر معظم انقلاب هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۸    
مدیر کل امور تحصیلی جامعه المصطفی العالمیه از برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید المصطفی با سخنرانی حضرت آیت الله سبحانی همراه با تقدیر از 30 نخبه آموزشی و پژوهشی المصطفی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۲    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از برگزاری همایش یاد یاران ویژه طلاب و روحانیان رزمنده دفاع مقدس استان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۹    
آیت الله حیدری گفت: عرب های خوزستان در طول 8 سال جنگ تحمیلی خون ها برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران اهدا و 12 هزار شهید در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۳    
گروهی از کودکان پناهجوی روهینگیا، شهادت طاها اقدامی کودک چهارساله اهوازی در حمله تروریستی به این شهر را تسلیت گفتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۰    
آیین های بزرگداشت حماسه کربلا بین مسلمانان منطقه کارائیب، قدمتی صد و پنجاه ساله دارد؛ نخستین بار، کارگران شیعه هندی این آیین ها را وارد این منطقه کردند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین مروی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز گفت: به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب، سلام گرم و تسلیت ایشان را به مردم عزادار استان خوزستان ابلاغ می کنم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۷    
مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهر صیدای لبنان خاطرنشان کرد: دشمنان به هر گونه اقدامات ترویستی که علیه محور مقاومت انجام داه اند، با پاسخ کوبنده مواجه می شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۷    
طرح مطالعاتی شهید مطهری با هدف آشنایی طلاب و فضلای حوزه با اندیشه های این شهید والامقام اجرا می شود؛ طلاب و فضلای حوزه تا دوازدهم مهرماه فرصت ثبت نام دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۴    
مردم در عملکرد برخی مسئولان و روحانیون صاحب منصب؛ اشرافیت و دروغ و کم کاری و بی عرضه گی و نقص می بینند و آن را به همه طلاب و روحانیت تعمیم می دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۱    
امام جمعه ماهشهر در یک اقدامی جالب و پسندانه از مسؤولانی که برای جشن اول ماه مهر دعوت شده بودند و پذیرایی که برای آنان تدارک دیده بودند خواست ابتدا از دانش آموزان با شیرینی و نوشیدنی پذیرایی کنند و ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۱    
رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی بازی درمانی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۲    
منظور از تربیت نامرئی یا نامحسوس، نهادن تأثیرات روانی و رفتاری مثبت بر دانش آموزان است؛ اما تأثیراتی که ناشی از سخنان و توصیه و پندهای معلم نیست و به عبارتی از جنس کلام نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۳    
حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه به زودی از تروریست ها انتقام می گیریم، گفت: فرزندان ایران اسلامی در برابر جنایت های جنایتکاران سکوت اختیار نمی کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۶    
حجت الاسلام لائینی با بیان این که حضور روحانیت بر فضای معنوی و روحانی جبهه ها افزود، گفت: دشمنان و بدخواهان انقلاب و روحانیت در تلاش هستند تا حضور روحانیت در دفاع مقدس را کمرنگ جلوه دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۳    
سردار سلامی گفت: به ملت ایران قول می دهیم واکنشمان به حمله تروریستی در اهواز پشیمان کننده، ویرانگر و نابودکننده خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۷    
حصاری گفت: چهارمین نمایشگاه کتب تخصصی حوزه و معارف اسلامی همزمان با شروع سال تحصیلی طلاب و با هدف تأمین کتب و منابع مورد نیاز اساتید، طلاب و کتابخانه های حوزه علمیه در حال برگزاری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۰    
رهبر جریان صدر عراق بیان داشت: مردم ایران دوستدار اعتدال و قوی تر از آن هستند که از تاریکی بترسند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۰    
آیین آغاز سال تحصیلی 98-97 با حضور علما، فضلا، مسئولان نهادهای حوزوی و غیرحوزوی، اساتید و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در تالار بیداری اسلامی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۷    
حجت الاسلام بسطامی گفت: آمریکا با فرهنگ سوخته خود درصدد مدیریت جامعه جهانی است، از این رو برخی را با تشویق و برخی را هم با تهدید اداره می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۱    
سرلشکر رضایی با اشاره به اینکه خوزستانی ها در همه صحنه ها حضور دارند، گفت: تصور جدایی خوزستان از ایران خواب و رؤیای تحقق نیافتنی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۱    
نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت برخورد قاطعانه نیروهای مسلح با عوامل جنایت تروریستی در اهواز ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۵    
رییس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هدف ما این است که سیاست های جمهوری اسلامی ایران نسبت به منطقه و جهان را در مجامعی که پیش رو داریم، تبیین می کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۵    
حجت الاسلام ارجمند گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند طلابی انقلابی و با روحیه جهادی برای حضور فعال در عرصه ای تبلیغی و فرهنگی هستیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۲    
نهمین نشست نمایندگان آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران به میزبانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در دارالتولیه این آستان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۹    
روحانی شهید طالبی خردادماه 72 در یکی از روستاهای شیراز دیده به جهان گشود و بیستم شهریورماه امسال مصادف با اول محرم در سن 25 سالگی در دفاع از حرم در سوریه به شهادت رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۹    
نمایندگان رهبر انقلاب از مجروحان جنایت تروریستی اخیر در بیمارستان های اهواز عیادت کردند ودر مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی اهواز حضور یافتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۲    
مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور مردم همیشه در صحنه و انقلابی خوزستان و مسؤولان کشوری برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۹    
نام نویسی دوره تربیت مربی کودک و نوجوان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تا پنجم مهرماه تمدید شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۷    
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحقیق و پژوهش راه رسیدن به تحول عملی در حوزه را هموار می کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه برخی در ایران اسلامی به دنبال ترامپ هستند، گفت: دشمن برای تسلط بر ارتفاعات اعتقادی و ارزشی مردم تمرکز کرده است.
  • ۱