جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 16 مهر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 2 مهر 1397 خبر گزاری رسا 3 مهر 1397 خبر گزاری رسا 4 مهر 1397 خبر گزاری رسا 5 مهر 1397 خبر گزاری رسا 6 مهر 1397 خبر گزاری رسا 7 مهر 1397 خبر گزاری رسا 8 مهر 1397 خبر گزاری رسا 9 مهر 1397 خبر گزاری رسا 10 مهر 1397 خبر گزاری رسا 11 مهر 1397 خبر گزاری رسا 12 مهر 1397 خبر گزاری رسا 13 مهر 1397 خبر گزاری رسا 14 مهر 1397 خبر گزاری رسا 15 مهر 1397 خبر گزاری رسا 16 مهر 1397 خبر گزاری رسا 17 مهر 1397 خبر گزاری رسا 18 مهر 1397 خبر گزاری رسا 19 مهر 1397 خبر گزاری رسا 20 مهر 1397 خبر گزاری رسا 21 مهر 1397 خبر گزاری رسا 22 مهر 1397 خبر گزاری رسا 23 مهر 1397 خبر گزاری رسا 24 مهر 1397 خبر گزاری رسا 25 مهر 1397 خبر گزاری رسا 26 مهر 1397 خبر گزاری رسا 27 مهر 1397 خبر گزاری رسا 28 مهر 1397 خبر گزاری رسا 29 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 مهر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۰    
کتاب رستاخیز داعش نوشته ویلیام مک کنتس با ترجمه حامد قدیری برای سومین بار توسط نشر اسم چاپ و روانه کتابفروشی ها شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۱:۲۶    
شماری از طلاب و اساتید جامعه الزهرا(س) در تجمعی خودجوش خواستار هوشیاری، مقاومت و تدبیر مناسب مسؤولان در برابر فشارهای خارجی مستکبران به سرکردگی آمریکا شدند و اعتراض خود را نسبت به ترس و وادادگی در ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۸    
دانش آموزان کاتولیک، پروتستان و مسلمان در شهر دورتموند آلمان قرار است تحت آموزش های مذهبی مشترک قرار گیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۲    
شیعیان پاکستان در مسیر پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا موکب قرآنی برپا می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۹    
دبیر شورای توسعه فعالیت های قرآنی کشور گفت: گسترش فرهنگ اسلامی با ترویج تعالیم و مفاهیم قرآنی محقق می شود و بایستی نسل جوان به این مهم ترغیب شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۸    
پس از برگزاری پنج دوره همایش سالانه انجمن مطالعات اسلامی بریتانیا، دبیرخانه این همایش، برای ششمین دوره آن که در آوریل 2019 برگزارمی شود فراخوان داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۶    
منابع خبری از شهادت یک نفر از تظاهرات کنندگان فلسطینی و زخمی شدن 29 نفر دیگر در یازدهمین راهپیمایی در شمال غزه خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۷    
آمریکا و عربستان همواره تلاش کرده اند در انتخاب سران عالی رتبه عراقی نهایت تلاش خود را به کار گیرند. روندی که در این دوره نیز تکرار شد و نمایندگان دو کشور به شدت در فعالیت و تکاپو بودند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۱    
فرماندهی عملیات الرافدین عراق به جزییات طرح امنیتی برای تامین امنیت پیاده روی اربعین حسینی با مشارکت 64 هزار نیروی امنیتی عراقی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۸    
رییس شورای سیاسی حزب الله بخشی از صحبت های خود طی یک مراسم را به ناپدید شدن معارض عربستانی و نیز عملیات مقاومتی جوانی فلسطینی اختصاص داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۷    
فرمانده سپاه ثارالله شیراز با بیان اینکه مسؤولان از مناطق محروم بیشتر بازدید کنند، گفت: بازدید از این مناطق باید در اولویت آنان باشد و در وضعیت موجود التیام بخش درد مردم باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۱    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر اهمیت مسلمات قرآنی تاکید کرد و گفت: دشمنان هیچ زیانی نمی توانند به ما وارد کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۸    
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز استکبار اعتراف می کند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۳    
رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر بر لزوم گسترش برنامه های بصیرت بخشی به زائران اربعین حسینی تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۵۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب با وجودی که می دانست مذاکره با آمریکا بی نتیجه است اما به خاطر احترام به رای رییس جمهور چنین اجازه ای داد چون رییس جمهور منتخب ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۵۱    
حجت الاسلام عسکری با اعلام خبر استقرار 3 هزار مبلغ در موکب های اربعین، گفت: برای نخستین بار نیز از سوی کمیته فرهنگی واحد خواهران در موکب ها مبلغه نیز مستقر می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۵۱    
امام جمعه فردوس گفت: وحدت و همدلی یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و با پیروی از ولایت فقیه توانستیم با پشت سر گذاشتن انواع و اقسام فتنه ها انقلاب را به پیروزی برسانیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۵    
مسؤول اداره آموزش حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری دوره دانش افزایی عقاید ویژه اساتید استان بعد از مراسم های عزاداری ماه محرم خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۵    
سراج گفت: در سرای محله ها و فرهنگ سراها کتابخانه هایی تعبیه شده است و در آینده نزدیک سرای محله های کوی رمضان، فرهنگیان ملاشیه را افتتاح خواهیم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۹    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تسهیلات اخذ شده باید در جای خود مصرف شود، گفت: اعتبارات خوبی برای روستاییان پیش بینی شده که باید مورد توجه قرار بگیرد تا روستاها به کانون تولید و ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۹    
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه امنیت لازمه حیات انسان است، گفت: نیروهایی که خود را وقف امنیت ما و کشور می کنند حق حیات بر ما دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۳    
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی مهم ترین رویکرد و دغدغه این نهاد حوزوی را تأمین مسکن برای طلاب متأهل دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۰    
امام جمعه رشت با بیان این که اخلاق و رفتار اسلامی یکی از ویژگی های پلیس در نظام اسلامی است، گفت: سعه صدر و متانت، پلیس را نزد مردم محبوب تر و امین تر خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۲۷    
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور از ارائه تسهیلات مختلف جهت رفاه حال طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۲۴    
تولیت مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) درباه شباهت اسلام با ادیان یهودیت و مسیحیت، گفت: اسلام بیش از مسیحیت به دین یهود شباهت دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۱۸    
مسؤول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: اجلاسیه شهدای اساتید و دانشجویان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۱۲    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تنها خداوند سزاوار حمد و ستایش است، گفت: خداوند چه انسان را بهشت ببرد و چه نبرد قابل حمد و ستایش است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۶    
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که اربعین حسینی یک اجتماع عظیم جهانی است که در سال های اخیر لرزه بر اندام دشمنان و بدخواهان دین انداخته است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۶    
رییس شواری سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه دنیاطلبی انسان را دچار غفلت زدگی می کند، گفت: انسان دنیا طلب تنها هنگام مشکلات خداوند را یاد می کند در غیر این صورت خداوند را یاد نمی کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۳    
مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران با بیان این که پیشرفت علم و تکنولوژی آسیب های اجتماعی، فرهنگی و شبهات بسیاری را با خود همراه کرده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۰    
رییس بنیاد سلامت رضوی گفت: هدف بیمارستان صحرایی نجات جان و حفاظت از جان زائران در طول پیاده روی است که شاهد مثال ما نیز درمان بیش از 30 هزار زائر در سال گذشته و در مسیر پیاده روی از نجف تا کربلا بوده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۴    
استاد حوزه علمیه گفت: تا زمانیکه همه دنیا موحد نشوند اهل ایمان به ویژه شیعیان در سختی زندگی خواهند کرد اگرچه همه سختی های امروز اهل ایمان به آنچه در گذشته بوده است قابل قیاس نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۹    
کتاب های آمار نشر کتاب در ایران1358-1393 و کتاب شناسی توصیفی آثار منتخب جشنواره های کتاب ایران در سال 1396 در کتابخانه انجمن ناشران کره جنوبی ثبت شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۶    
کتاب کتابشناسی توصیفی آثار منتخب جشنواره های کتاب ایران 1396 از سوی موسسه خانه کتاب برای عرضه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت منتشر شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۰    
نشست نقد و بررسی کتاب دانشگاه: از نردبان تا سایه بان نوشته عباس کاظمی در تهران برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۸    
سخنگوی وزارت کشور با بیان این که با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان شاهد تداوم روند جوانگرایی خواهیم بود، گفت: 14 استاندار، 11 معاون استاندار، 5 فرماندار ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۵    
معاون اول رییس جمهور با بیان این که 3 و نیم میلیارد دلار برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی پیش بینی شده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۵    
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به این که تصویب FATF به منزله دست کشیدن از حمایت لبنان، سوریه و عراق است، گفت: شورای نگهبان امروز وظیفه دارد جلوی این حرکت را بگیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۲    
رییس دفتر رییس جمهور با بیان این که نباید اجازه دهیم توطئه دشمنان و تحریم ها در جامعه نا امیدی نسبت به آینده را گسترش دهد، گفت: رسانه ها تلاش کنند افکار عمومی جامعه تحت تأثیر اخبار غیر واقعی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۵    
فرمانده کل سپاه با اشاره به این که نیروی انتظامی صفحاتی جدید از قدرت هوشمند جمهوری اسلامی را در حوزه امنیت داخلی و مرزی رقم زده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۵    
حضرت آیت الله جوادی آملی عالمانه و محققانه سخن گفتن و علوی زیستن را دو عامل موفقیت در تبلیغ دانست و گفت: تبلیغ عالمانه، معارف را از گوش به دل مخاطب رساندن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: برخی نمی بینند که آمریکا تنها عقل تجربی دارد و در چهل سال اخیر انقلاب اسلامی با وجود تحریم ها توانسته استکبار را ضعیف تر کند و نمی دانند که اگر می گفتیم برجام نه بر ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۰    
معاون وزیر علوم با اشاره به اینکه امسال را سال مهارت افزایی و ارتقای اشتغال پذیری نامگذاری کردیم، گفت: دستگاه آموزش عالی اگر چه مسؤول اشتغال زایی نیست اما مسؤول ارتقای اشتغال پذیری هست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان قبول مسؤولیت در فرهنگ دینی را قبول امانت دانست و گفت: سخت ترین امانت خدمت به مردم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۴    
مسؤول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: طلاب باید مطالب را عمیق بخوانند؛ زیرا اگر نتوانیم معاد و نبوت را اثبات کنیم نمی توانیم ولایت فقیه را هم اثبات کنیم، ازاین رو باید مطالعه عمیق داشته باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۱    
رییس مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی فراگیر شدن اسلام را در گرو تمسک به قرآن و عترت دانست و گفت: قوانین و ارزش های الهی زمانی در جامعه اجرا می شود که از رهبری تبعیت شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۸    
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: مراسم ششمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به بجنورد نوزدهم مهرماه با حضور اقشار مختلف مردم در مرکز خراسان شمالی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در مهرماه سال 91 نقطه عطف تاریخ این استان بود و برکات مادی و معنوی فراوانی را برای این استان به همراه آورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۳    
رفاقت آزاد بیابان وسیع پر حادثه است که حدی و مرزی برای آن تعیین نشده و پایه های آن با تکرار ولخرجی ها، با رفتن به بازار، با پذیرفتن نظر جهت خرید کالا ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۷    
نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از 2000 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۷    
رییس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه نیازمند تربیت طلاب برای تبلیغ در عرصه بین المللی هستیم، گفت: طلبه فعال و کوشا هرگز بیکار نمی ماند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۴    
اگر پول ندارد قرض می کند و اگر قرض هم نتواند، از داشته هایش کم می کند تا در مسیر اربعین قرار بگیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مبلغین و مادحین نقش بسیار مهمی در پیاده روی اربعین دارند، گفت: ما در پیاده روی اربعین مأمور اتحاد و انسجام اسلامی هستیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۱    
روزنامه نگار مطرح آمریکایی در یادداشتی مفصل درباره سرنوشت جمال خاشقچی معارض عربستان سعودی خبر داد، خاشقچی گفته بود که ولی عهد سعودی می خواهد او را بکشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۲    
نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری شماری از نزدیکان عامل عملیات مقاومتی اخیر در رام الله را بازداشت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۶    
با تاسیس صدها مسجد و ده ها دادگاه شریعت در لندن، این شهر بیش از پیش، رنگ و بوی اسلامی به خود گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۰    
همزمان با سالگرد حماسه آفرینی رزمندگان مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس، توانمندی نیروی دریایی سپاه در صیانت از این آبراه استراتژیک با اجرای رژه شناورها نظامی، به نمایش در آمد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی جنگ طلبانه نسبت به احتمال وقوع جنگ جدید در غزه هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۴    
یک رسانه آمریکایی گزارش داده حکومت آل سعود بعد از اصلاحات ادعایی ولیعهد این کشور برخوردهای خشنی با فعالان حقوق زنان داشته و شماری از آنها ناپدید، بازداشت یا تبعید شده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۱    
جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای، عملیات جوان فلسطینی در کرانه باختری را ستود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۵    
آیت الله اعرافی از حضور رسمی و قانونی جامعه المصطفی العالمیه در بیش از 50 کشور جهان و نیز تحصیل بیش از 50 هزار نفر از 130 ملیت در این مرکز علمی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۵    
گزارشگر حقوقی سابق سازمان ملل متحد در سرزمین های اشغالی می گوید هدف صهیونیست ها از متهم کردن ایران به تلاش برای دستیابی به بمب هسته ای این است که بر جنایات خود علیه مردم منطقه سرپوش بگذارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۳    
سایت شبکه العربیه با انتشار مصاحبه ای جهت دار با پسر بزرگ جمال خاشقچی سعی در منحرف کردن افکار عمومی از پرونده قتل وی به دست عناصر رژیم آل سعود در ترکیه دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۴    
حضرت آیت الله علوی گرگانی در توصیه هایی به اعضای کمیته فرهنگی ستاد اربعین بر لزوم استفاده کامل از فرصت پیاده روی اربعین تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۴    
حجت الاسلام رضایی گفت: حوزه باید پاسخگوی مسائل مبتلابه و چالش های پیش روی آن باشد، از این رو به نظر می رسد باید رویکرد نظام آموزشی حوزه از فقه فردی به فقه حکومتی تغییر یابد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان با اشاره به شرکت بیش از 6 هزار و 500 جوان و نوجوان در برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۳    
دبیر کل مجمع علمای شیعه پاکستان گفت: مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان پشتیبان فرقه های افراطی در پاکستان و همچنین برخی کشورهای اسلامی هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۰    
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اهل سازش و زیر بار ظلم رفتن نیست، گفت: این ملت سختی ها و مشکلات را به حقارت و ذلت ترجیح می دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۴    
مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات تلویزیونی و تجلیل از دانش آموزان برگزیده درس هایی از قرآن کریم در تالار شیخ صدوق شهرری آغاز به کار کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۱    
حجت الاسلام خسروی فر از برگزاری کارگاه دو روزه آموزشی روش تدریس تفکر محور برای اساتید جهت آشنایی با متدهای به روز تدریس تفکر محور و روش های یادگیری خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی گفت: جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی برای ششمین سال متوالی کاروان پیاده روی اربعین حسینی را به عتبات عالیات اعزام می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۲    
مدیرحوزه علمیه لرستان واگذاری اختیارات بیشتر به مدیریت استان ها از سوی مرکز مدیریت حوزه علیمه قم را ضروری دانست و گفت: مجوز گرفتن برای هر کاری سبب می شود برنامه ها روی زمین بماند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۹    
مدیر عامل مؤسسه فاطمه الزهرای اهواز، از توزیع سبد کالا در میان خانواده های تحت پوشش مؤسسه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۹    
ترور جمال خاشقجی تنها موردی از اقدامات عربستان در حذف مخالفانش در کشورهای خارجی نبود و لیست بلند بالایی از سابقه سیاه عربستان مربوط به 4 دهه قبل وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: دولت باید مبانی نظری خودش را اصلاح کند دولت شعار انقلاب سر می دهد اما عملکرد او با انقلابی گری هیچ تناسبی ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تاکنون 450 مداح در استان دارای کد شده و کارت شناسایی مداحی برای آن ها صادر شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۰    
امام جمعه موقت شیروان گفت: محکومیت آمریکا در دادگاه بین المللی لاهه حقانیت نظام جمهوری اسلامی را به همه دنیا ثابت کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۷    
معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با اشاره به برگزاری همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفت وگوی میان ادیان در اصفهان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر قارونی هنر نیست بلکه عین بی هنری است، گفت: روز به روز شاهد اختلاس و دزدی همین افرادی هستیم که تفکر قارونی دارند اما برخی از افراد نیز نان شب برای ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۱    
عضو جامعه مدرسین با بیان این که برخی به جای پذیرفتن اشتباه خود در صدد توجیه و ادامه کار غلط خود هستند، از این که این افراد به جای عبرت از نتیجه اعتماد به کدخدا به راه غلط خود ادامه می دهند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۸    
براساس اخبار رسمی و غیر رسمی سالیانه هزاران لیتر مشروبات الکلی توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط می شود و ناگوارتر این که این کشفیات فقط یک سوم مشروباتی است که به بدنه جامعه پمپاژ می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۹    
نماینده آستان قدس در همایش امام رضا(ع) و گفت وگوی ادیان در اصفهان با اشاره به برگزاری نشست های بین المللی امام رضا(ع) و گفت وگوی ادیان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۳    
نشان ویژه مبلغان خواهر در ایام اربعین در مراسمی با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران و مسئولان موکب های استان قم رونمایی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۴    
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی معتقد است دولت برای رسیدن به مقاصد اقتصادی خود بازار طلا و ارز را دچار تلاطم می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۱    
کارشناس دینی گفت: دشمنان برخی افراد را در داخل کشور پلی برای رسیدن به اغراض خود قرار داده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۵    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اباعبدالله الحسین(ع) مصداق واقعی رحمت واسعه خداوند است، گفت: خداوند به خاطر امام حسین به ما روزی می دهد بنابراین کسی نباید به بهانه هزینه از راهپیمایی اربعین غافل شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۲    
کاروان پیاده انصارالحسین از مشهد تا کربلا در ادامه پیاده روی وارد آبادان شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۶    
دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اهمیت استفاده از نظر جامعتین گفت: تمام جریانات و طیف های اصولگرایی باید از نظر مشورتی جامعتین بهره بگیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۹    
نماینده مجلس خبرگان با اشاره به این که مسؤولان اشرافی درد فقر را درک نمی کنند، گفت: هنگامی که مسؤولان به این شکل زندگی کنند، مشکلات جامعه را مشاهده نمی کنند و برای رفع آن ها تلاش نخواهند کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۴    
مدخل امام خمینی در دایره المعارف تشیع، به قلم عمادالدین باقی (سیاست مدار اصلاح طلب و از اعضای ارشد بیت آیت الله منتظری) نگارش و در سال 1378 انتشار یافته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۱    
استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر این که شیعه باید همیشه برای پاسخگویی به شبهات آماده باشد، گفت: باید تلاش کنیم در هر قشری و صنفی که هستیم بنا به توان و ظرفیت خود برای یاری امام زمان(عج) تلاش کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۵    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی خواستار استقرار موکب هایی در مرزهای کشور به منظور خدمت رسانی به زوار اربعین شد و تاکید کرد که روا نیست زائران راهپیمایی اربعین در مرزها گرفتار مشکلات باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۵۷    
کشورهای غربی با وجود شعار همیشگی حمایت از حقوق کودکان، در این زمینه بسیار متناقض عملکرده اند به طوری که در طول تاریخ هر جنایتی علیه کودکان انجام شده است ...