یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۵May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از لغو مراسم پنجشنبه آخر سال و تحویل سال نو در تمامی بقاع متبرکه استان به منظور جلوگیری از تجمعات خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۴    
مدیر جهاد کشاورز ی شهرستان کرمان با توصیه به مردم مبنی بر پرهیز از خرید موادی که با سلامتی آنان مرتبط است از دوره گردها؛ گفت: 180 کیلوگرم گوشت ماهی غیربهداشتی در شهربابک از یک خودروی دوره گرد کشف شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
هیأت دولت جمهوری آذربایجان به دلیل خطر شیوع ویروس کرونا جشن های نوروزی در باکو و دیگر شهرهای این کشور را لغو کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۲    
رنجبر گفت: یکی از ضروریات برای مقابله با بیماری کرونا قطع ارتباط مردم باید یکدیگر است که حتی به قیمت تعطیلی مساجد باید این اقدام در جهت صیانت از حقوق عامه و رعایت بهداشت عمومی صورت گیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۲    
حافیز اعلام کرد برای جلوگیری از انتشار کرونا، نماز جمعه این هفته در این مسجد برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۲    
سالک گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و توصیه مرکز رسیدگی به امور مساجد به تعطیلی نماز جماعت تا اطلاع ثانوی به علت بیماری کرونا، پویش هر خانه یک مسجد یک نماز جماعت اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۰    
مسابقه گام اول برای فهم گام دوم به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه ویژه طلاب و فضلای حوزه و خانواده های آنان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۰    
کانون پرورش فکری به منظور پر کردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این روزهای تعطیلی، هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۰    
ستاد مردمی مبارزه با کرونا با مشارکت خودجوش آحاد و اقشار مختلف مردم در جهت اجرای طرح های مقابله با شیوع این ویروس در شهرستان اردکان تشکیل و آغاز به کار کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۸    
نقی پور با تاکید بر لزوم اجرای قرنطینه خانگی توسط مردم گفت: تا کنون یک میلیون گیلانی در سامانه سلامت و بررسی وضعیت جسمی وزارت بهداشت ثبت نام کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۸    
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در توییتی نوشت که دولت و مجلس یازدهم باید مبنا را بر تفاهم بگذارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۸    
سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با هدف مساعدت به سرمایه گذاران واحدهای تولیدی، نحوه پرداخت اقساط حق بهره برداری اراضی در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه خود را تسهیل کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۸    
یک مطالعه جدید از دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز تأیید کرده است که برآوردهای اولیه حاکی از آن است که دوره نهفتگی کروناویروس جدید به طور متوسط 5.1 است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۲    
بزرگترین مسجد خشتی در جهان جنه نام دارد که در کشور مالی واقع شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۸    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی پایش امنیت سرمایه گذاری به تفکیک استان ها و حوزه های کاری تابستان 1398 را بررسی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۸    
مونسان در دو نامه جداگانه به معاون توسعه مدیریت این وزارتخانه و نیز مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی 31 استان کشور، مراتب لغو مراسم نوروزگاه ها و تعطیلی موزه ها در نوروز 99 را ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۸    
اسلامی گفت: همانطور که وعده داده بودیم، مرحله دوم ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن به صورت کاملا غیر حضوری انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۸    
سفارت ایران در رم اعلام کرد: گردشگران ایرانی تا 60 روز بعد از اتمام مهلت روادید خود مشکلی برای حضور در خاک ایتالیا نخواهند داشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۸    
سفیر ایران با وزیر امنیت بوسنی و هرزگوین در مورد روند صدور روادید و امکان تسهیل رفت و آمد شهروندان دو کشور رایزنی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: یکی از بهترین راه های برخورد با ویروس کرونا این است که همه خودکنترلی داشته باشیم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۷    
یگان های ارتش سوریه یک مقر سرکرده مربوط به گروهک های تروریستی در حومه غربی حلب کشف کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۷    
حجت الاسلام تدینی از اجرای برنامه آستان مهربانی همزمان با سراسر کشور توسط مراکز افق بقاع متبرکه استان سمنان با هدف ارائه خدمات اجتماعی به نیازمندان در آستانه سال نو خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۷    
انصاری فر گفت: مدافعان سلامت امروز ادامه دهنده راه جان برکفان دفاع مقدس هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۵    
در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد:نزدیک به 60 درصد زائران درکاروان های حج تمتع 99 ثبت نام کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۵    
آستان قدس رضوی در اطلاعیه ای از لغو همه برنامه های حضوری حرم نورانی امام رضا (ع) در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه خبر داد و از هموطنان خواست به صورت مجازی زائر این آستان نورانی باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۵    
بهاروندی از تولید شیلد پزشکی به منظور مقابله با ویروس کرونا توسط اعضای جوان و داوطلب جهادگر این جمعیت خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۳    
حجت الاسلام مهدوی دامغانی با اشاره به اینکه کار دفن و کفن فوتی های کرونایی طبق موازین شرعی و اسلامی انجام می شود، گفت: فوتی مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا در آرامستان بهشت رضوان دفن نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
دو هفته نامه الکترونیک سوره هنر نیمه دوم اسفندماه 1398 از سوی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
پورداود گفت: فرهنگیان استان از تمام ظرفیت ها و امکانات برای توسعه آموزش های مجازی و غیر حضوری دانش آموزان وجلوگیری از عقب افتادگی تحصیلی آنها استفاده کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
غواص قهرمان کتابی است که در قالب ادبیات کودک به روایت داستانی از زندگی نامه شهید محمدعلی معصومیان می پردازد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
فهرست برترین تازه های کتاب منتشرشده در بهمن ماه 1398 در موضوعات ادبیات و تاریخ و جغرافیا از سوی مؤسسه خانه کتاب معرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود نوشت: پروژه مقصر یابی را با توهم پراکنی پیش می برند، می توان منتقد روحانیت بود اما انصاف نیست که ⁧کرونا⁩ را بهانه روحانیت ستیزی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۳    
معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا روزانه 10 هزار بطری الکل 70 درصد بین داروخانه ها و بیمارستان های استان عرضه می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۳    
مریدی، از حمایت های مالیاتی از خیرین پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در سطح استان هرمزگان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران با دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی و مدیر کل امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد و بر ضرورت استفاده از تجارب ایران در مقابله با کرونا تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
فرماندار ورامین گفت: با اقدامات صورت گرفته در سطح شهر ورامین سرعت انتشار ویروس کرونا کاسته شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
جمالیان استفاده از ظرفیت خیرین در کمک به مجموعه بهداشت و درمان به منظور حفظ و ارتقاء سلامت جامعه تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای متوسط 10 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۳    
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: به محض برطرف شدن مشکلات و موانع برنامه های راهیان نور با قدرت و کیفیت در استان های غربی از سرگرفته می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۳    
وزیر راه آهن پاکستان در دیدار با سفیر کشورمان در این کشور بر توسعه مناسبات و همکاری ها در حوزه حمل و نقل ریلی تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۳    
در دیدار معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر با سرپرست نمایندگی نیجریه در سازمان ملل، مقابله با سوء استفاده ابزاری از حقوق بشر علیه کشورها و توسعه همکاری های قضایی و حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۳    
حبیبی گفت: شورای نگهبان، صحت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه تاکستان را تائید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
ارجونی از راه اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا بسیج مداحان خبر داد و گفت: در چنین وضعیتی وظیفه مادحین تأکید بر عزم ملی و همکاری همه جانبه هیأت های مذهبی برای ارتقاء روحیه مردم و مقاومت در ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
تمام صنف های یزد به استثنای صنوف نیازمندی های اصلی شهروندان تعطیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
مؤسسه اسلامی و حسینیه هدایت طی اطلاعیه ای از لغو جلسات این حسینیه تا اطلاع ثانوی با توجه به ضرورت رعایت نکات بهداشتی در شرایط کنونی و توصیه اکید متخصصان نسبت به عدم برگزاری اجتماعات خبر دادند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
برنامه پخش زنده دروس آیت الله محسن اراکی در موضوعات فقه نظام سیاسی، اصول فقه (بحث حجج و امارات)، فقه صلاه الجمعه، فقه نظام خانواده و فقه فرهنگ در لایو آپارات اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۳    
موسوی از فعالیت 78 گروه جهادی برای مقابله با کرونا در زنجان خبر داد و گفت: این گروه ها نسبت به پاکسازی و ضدعفونی معابر پرتردد شهری، اماکن عمومی، مساجد و دکه های عابر پیاده اقدام می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف چهار هزار و 860 نخ سیگار قاچاق به ارزش 19 میلیون ریال در روستای"ورزقان" این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف دو هزار و 460 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در اجرای طرح جمع آوری مواد محترقه به ارزش 17 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۳    
زارع با اشاره به اینکه از زمان اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان، 28 درصد مردم گیلان مشارکت کرده اند، گفت: بیش از 10 هزار نفر از بهورزان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از کاهش مسافرت در ایلام به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تعداد سفرها نیز در استان ایلام 40 درصد کاهش پیدا کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۶:۲۱    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از لغو سومین جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان به دلیل شیوع کرونا ویروس جدید خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۷    
رزم حسینی با اشاره به اینکه ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا در استان تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: تا کنون در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه های علوم پزشکی استان 14 میلیارد تومان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۵    
حجت الاسلام موسوی، گفت: مردم از حضور در زیارتگاه ها، مساجد و به ویژه زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال جلوگیری کنند زیرا احتمال آلودگی بسیار زیاد است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۵    
مسلم زاده گفت: مردم برای حفظ سلامتی خود تا اطلاع ثانوی در مساجد، هیئات و آرامستان ها حضور پیدا نکنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۵    
روز دوشنبه یک دادگاه نظامی در مصر این حکم را صادر کرد و اعلام کرد این افراد با گروه های تروریستی ارتباط داشتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۵    
یک جوان نژادپرست نیوزیلندی، پس از حملات به مساجد کرایست چرچ و کشتار مسلمانان، دست از تفکرات سابق خود برداشته است و با ساختن فیلم هایی در کانال یوتیوب جوانان را آگاه می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۵    
پولادوند گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر گلستان از خانواده های درگیر به بیماری کرونا حمایت می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۵    
فخاری در نامه ای به استاندار تهران و فرمانده ستاد مقابله با کروناتهران خواستار تصمیم قاطع درمورد تعطیلی ادارات دولتی در استان تهران شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۵    
کمانگری گفت: پرونده داروهای درمانی بیماران در گلستانی به مدت سه ماه در سامانه تائید دارو به صورت متمرکز تائید شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۵    
در جلسه فوق العاده شورای عالی هلال احمر همتی و کولیوند به عنوان گزینه های پیشنهادی برای ریاست جمعیت هلال احمر برای معرفی به رییس جمهور انتخاب شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۵    
پیر حسین کولیوند که به دلیل ابتلا به کرونا بستری شده بود هم اکنون از وضعیت جسمانی بهتری نسبت به قبل برخوردار است و حال وی رو به بهبودی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۵    
شاهزاده مخالف سعودی مقیم آلمان اعلام کرد: با احمد بن عبدالعزیز برادر پادشاه عربستان بیعت می کند
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۵    
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش، امسال طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۵    
فرهنگ عمومی نقش راهبردی و تحول آفرین در جوامع دارد. در این یادداشت طی ده فصل به اختصار به متغیرهای اصلی در فرهنگ عمومی و حفظ سلامت جامعه پرداخته شده است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان گفت: دو کارگاه تولید ماسک به همت بانوان بسیجی، در سطح شهرستان راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
فرماندار اسفراین گفت: بر اساس مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ساعت کار اصناف غیر ضروری اسفراین کاهش یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
استاندار بعلبک الهرمل در لبنان، زیارتگاه ها و مکان های مذهبی در این استان را به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا به طور موقت بست.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
سرپرست اداره بهزیستی شیروان گفت: جهت مقابله با کرونا و احتمال خطرات ناگهانی، دستگاه اکسیژن سنج از سوی سازمان بهزیستی کشور برای مرکز سالمندان این شهر خریداری شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۵    
شریعتی بر حمایت اصحاب فرهنگ و هنر از پویش نوروز بی سفر تاکید کرد و گفت: این پویش به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده و بر اساس آن از مردم خواسته شده دید و بازدید و سفرهای خود را به ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۵    
امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی با اشاره به رویکرد این نیرو در مقابله با شیوع ویروس کرونا در قم، گفت: ارتش آماده ضدعفونی مجدد خیابان های این شهر است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۵    
هروی از اهدای تجهیزات پزشکی به مبلغ 7 میلیارد و 790 میلیون ریال توسط خیر داوطلب گلستانی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۵    
تیم های رفع آلودگی پایگاه هوایی شهید دوران در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا معابر پایگاه هوایی شهید دوران را ضد عفونی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۵    
استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: باید پیش نویس طرح جامع مقابله با کرونا تا آخر همین هفته به صورت عملیاتی آماده ارائه شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
معاون هماهنگ کننده ارتش ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان بهداشت و درمان ارتش در کلیه نیروها و یکان های آجا که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته اند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
امیر سرتیپ دوم پزشک مداح با اشاره به اینکه ارتش به محض انتشار ویروس کرونا در چین اقدامات لازم برای ورود احتمالی این ویروس به کشور را انجام داده بود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به عربستان سعودی توصیه می کنیم از سیاسی کردن بیماری کرونا و فرافکنی در این زمینه اجتناب ورزد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
محمدرضا دهشیری سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگال، استوارنامه خود را به مکی سال رئیس جمهور سنگال تقدیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۵    
هندوهای تندرو با حمله به یک منطقه مسلمان نشین در دهلی نو، اموال شان را سرقت کردند و منازل شان را سوزاندند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۳    
کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با همکاری کارآفرینان مددجو و جویای کار، اقدام به راه اندازی چند کارگاه تولید ماسک در راستای تامین نیاز مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۳    
دهقانی فیروزآبادی گفت: بر اساس آخرین نتایج به دست آمده آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به 51 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین رحمانی از شناسایی ودستگیری از 600 خانواده نیازمند توسط مسجد وکانون فرهنگی هنری علی اصغر(ع)خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
مبلغ 400 میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان ها و تامین لوازم ضروری و تادیه مطالبات کارکنان ایثارگر و مقابله اثربخش با بیماری کرونا با ابلاغ رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تمدید اعتبار پروانه ها و مجوزهای صادر شده در رگولاتوری تا پایان خرداد 99 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
پنج نماینده مجلس در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین ردیف بودجه ای در لایحه بودجه سال 99 برای مقابله با کرونا در وزارت بهداشت شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
شورای عالی بورس در جلسه امروز، دامنه نوسان را 5 درصد تعیین کرد؛ ضمن اینکه حجم مبنا نیز همچون اعلام قبلی سازمان بورس ادامه خواهد یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۳    
ارتش میانمار، مسلمانان روهینگیا در منطقه بوسیدونگ را مجبور کرد تا روستایشان را ترک کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۳    
وزیر نیرو گفت: این وزارتخانه در سطح کشور پنج هزار و 931 پروژه با 884 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست اجرا دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۳    
شرکت هواپیمایی ماهان خبر داد که پروازهایش تا اوسط ماه آوریل (اواخر فروردین ماه) به دو مقصد تایلند و مالزی فقط برای بازگرداندن مسافران ایرانی انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۳    
دکتر فرشیدی با اشاره به اضافه شدن 17 نفر به مبتلایان کرونا در هرمزگان گفت: شمار بیماران کوئید 19 در این استان به 69 تن رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۳    
دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس دستور پلمب خانه های مبله اجاره ای غیرمجاز را صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۳    
وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام تمدید مهلت ثبت نام مسکن ملی در 17 استان از امکان ثبت نام پیامکی به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۳    
مصوبات 11 گانه اقدامات بهداشتی و پیشگیری مخاطرات در اماکن دامی و مراکز عرضه جهت پیشگیری از هرگونه مخاطره بهداشتی ازجمله کرونا به مصرف کنندگان با ابلاغ رییس سازمان دامپزشکی کشور لازم الاجرا شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۳    
مرادی در نامه ای خطاب به رئیس جمهوری، خواستار ممانعت از ورود گردشکران به استان های کشور به ویژه هرمزگان شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۳    
نگرانی های فزاینده ای وجود دارد مبنی بر این که بیش از سه میلیون مسلمان که در اردوگاه های اجباری سین کیانگ نگهداری می شوند به عنوان پشتوانه اضطراری برداشت عضو برای بیماران کرونایی چینی مورد استفاده ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۳    
وزارت اقتصاد در بخشنامه ای درخواست کرد تا از تبادل پیام تبریک و تسلیت فیزیکی مناسبت های ملی و مذهبی به ویژه عید باستانی نوروز در مجموعه این وزارتخانه اجتناب شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بروکسل امروز استوار نامه خود را به فیلیپ لئوپولد لوئی پادشاه بلژیک تقدیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۳    
حق شناس گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، اداره کل ورزش و جوانان، خانه کارگر و اداره کل بهزیستی استان گلستان، 500 تخت برای دوران نقاهت بیماران کرونایی آماده شده است.:
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۳    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی، مراتب سپاس و قدردانی خانواده بزرگ صنعت هسته ای کشور را به وزیر بهداشت و تلاشگران جامعه پزشکی و پرستاری کشور در مبارزه با ویروس کرونا ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۳    
در پی انتشار برخی اخبار کذب و جعلی در فضای رسانه ای و مجازی به ضابطان قضایی ابلاغ شد تا فضای رسانه ای و مجازی را بررسی ویژه و ادعاهای خلاف واقع در مورد شرایط اخیر کشور و شیوع ویروس کرونا را گزارش ...