جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۴    
یادواره تراز در معرفی ابعاد و شاخص های یادواره شهدا در تراز انقلاب اسلامی از منظر آیت الله خامنه ای حفظه الله، به همت حجت الاسلام و المسلمین محمد صادقی سیروئی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۲    
مشایخی گفت: تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی نیازمند 7 میلیارد ریال اعتبار است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۲    
جعفری گفت: صبح امروز 18 عدد ویلچر از سوی اداره اوقاف و امور خیریه از درآمدهای موقوفات به معلولان نیازمند ملایر اهدا شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۲    
حاجی زاده با اشاره به تشکیل کارگروه مقابله با سیل در استان خوزستان در مردادماه گفت: پس از تشکیل این کارگروه برای ترمیم و احداث سیل بندها از سوی استاندار خوزستان تعیین تکلیف شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۲    
به منظور جلوگیری از افزایش ابتلا به کروناویروس، با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اماکن و دستور دادستان فسا، قهوه خانه های سطح این شهرستان تعطیل و پلمپ شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۰    
هیات رهروان شهدای دانشجویان دانشگاه امیرکبیر جشن ولادت امام باقر (ع) را برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۰    
حجت الاسلام نوروزپور، گفت: نمی توانیم مساجد و بقاع متبرکه را تعطیل کنیم، چرا که مردم از این مکان ها استفاده می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
امیرعلی نیک بخش، گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی دولتی و عمومی و در جهت ضد عفونی کردن کتابخانه های عمومی زنجان، این مراکز تعطیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۵    
این روزها که ورود میزبان ناخوانده ای به نام کرونا به کشور نقل هر مجلس شده است و چه در فضای مجازی و چه در مهمانی ها و مجالس مردم در مورد این بیماری و نحوه پیشگیری از آن صحبت می کنند اما وسایل بهداشتی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
ترکاشوند گفت: مورد مثبتی از کرونا در شهرستان ملایر نداشتیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
خلیلی گفت: مرکز نیکوکاری محله روستای ترک آباد شهرستان اردکان با نام قمر بنی هاشم (ع) افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۳    
دهکی از شناسایی وانهدام یک باند از قاچاقچیان خارجی سوخت وکشف محموله سوختی قاچاق در مرز های آبی استان هرمزگان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۳    
علیخانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 واحد تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی استان قزوین از تملک و جانشینی بانک ها خارج شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۳    
خزائلی از اجرای طرح تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری سطح استان قزوین در آستانه فرا رسیدن نوروز 99 خبر داد .
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
قاسمی گفت: در صورتی که آب به صورت حجمی و کنترل شده تحویل کشاورز داده نشود، انگیزه کافی برای بالا بردن بهره وری آب در کوتاه مدت ایجاد نخواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
بسیج دانشجویی 50 دانشگاه و 22 دانشکده علوم پزشکی کشور در بیانیه ای آمادگی خود را برای بکارگیری تمام امکانات و منابع انسانی بسیج دانشجویی برای مقابله با بحران کرونا اعلام کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
مراسم اعتکاف رجبیه دانشگاه شهید بهشتی به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
زمان برگزاری آزمون بخش معارفی و آزمون کتبی بخش حفظ سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امروز برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۹    
قربانپور گفت: امسال حدود 150 مسجد در استان مرکزی میزبان برگزاری آئین معنوی اعتکاف هستند و برنامه ریزی لازم برای برگزاری مطلوب این مراسم انجام شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۹    
مسجد آل یعقوب در سال 1332 هجری قمری به دستور سردار حسین علی خان افشار در زمان سلطنت ناصرالدین شاه قاجار بنا شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۹    
نشست های پژوهشی دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از روز 30 بهمن ماه ساعت 16 در موسسه صبا کار خود را آغاز کرد و امروز آخرین نشست پژوهشی جشنواره برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۹    
فرماندار پلدختر با اشاره به شروع فعالیت سامانه بارشی قوی در استان لرستان و احتمال طغیان رودخانه ها، گفت: تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث ناشی از سیل احتمالی در این شهرستان اندیشیده شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۷    
نشست های مرکز فرهنگی شهر کتاب با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت در خصوص شیوع کرونا لغو شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۷    
فقیه نصیری از تدوین گزارش هفتگی رصد و پایش تحولات حوزه تحریم و ارسال آن به سیاستگذاران خبر داد و گفت: نقشه راه تنظیم بازار آماده ابلاغ از سوی وزیر صمت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۷    
با هدف پیشگیری از انتشار عوامل بیماری زا و عمل به توصیه های بهداشتی وزارت بهداشت، کتابخانه های عمومی استان هایی که در آنها مدارس و مراکز فرهنگی دولتی و عمومی تعطیل اعلام شده است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۷    
احسانی، از لغو تمامی برنامه ها و نشست های فرهنگی و هنری استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۷    
آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تأسیس صندوق قرض الحسنه کمیته امداد و با تاکید بر اینکه راه اندازی آن بسیار تأثیرگذار بوده است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۷    
مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران گفت: به جد به آنهایی که قصد بازی با سلامت مردم را دارند تاکید می کنم که دست از این کارها بردارند والا برخورد تند و سختی با آنها خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
احمدی از عدم برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در استان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
حجت الاسلام حقانی از آغاز ثبت نام اعتکاف رجبیه از پنجم اسفند در کرمان خبر داد و گفت: اعتکاف امسال در 260 مسجد استان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
حیدری با اشاره به آمادگی کامل جهاد کشاورزی گناوه در راستای مبارزه با ملخ های صحرایی اظهار داشت: تا کنون هیچ خسارتی توسط ملخ های صحرایی به محصولات کشاورزی در این شهرستان وارد نشده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۷    
دانایی گفت: هیچ مورد مثبتی از ابتلاء به بیماری کرونا در استان سمنان مشاهده نشده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۷    
دادگاه بدوی عامل حمله به امام جماعت مسجدی در شمال لندن، دیروز شنبه، سوم اسفندماه، با بررسی اتهامات وی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۷    
طولابی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان لرستان 50 روستای استان در خطر سیلاب و 20 روستای استان در خطر رانش زمین قرار دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۷    
محسن سلیمانی در کتاب عید دیدنی و داستان های دیگر در شانزده داستان کوتاه کوشیده است به سبک ارنست همینگوی و دیگر نویسندگان سرشناس از داشتن و نداشتن بنویسد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
ستاد مدیریت بحران شهرستان دورود با اعلام هشدار برای تخلیه ساکنان حاشیه رودخانه ها مکان های اسکان اضطراری برای شهروندان در معرض خطر سیل را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
آموزش وپرورش دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا را ابلاغ کرد و براین اساس سرویس بهداشتی مدارس ابتدای صبح و بعد از هر زنگ تفریح باید ضدعفونی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
رسولیان با بیان اینکه اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی بر بازار خراسان رضوی از اول اسفند ماه آغاز شده است، اظهار داشت: 470 بازرس ویژه نوروز در این طرح مشارکت دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
حجت الاسلام خدری خبر داد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مدارس علمیه استان بوشهر تا پایان هفته جاری تعطیل می باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
ستاد مدیریت بحران استان لرستان با صدور اطلاعیه ای از مردم ساکن حاشیه رودخانه ها خواست در سریعترین زمان نسبت به تخلیه محل زندگی خود اقدام کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۵    
آیت الله العظمی وحید خراسانی ضمن تأکید بر رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی، برای دفع بیماری و نگرانی مؤمنان توصیه ای ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۵    
حاجی میرزایی درباره پیشگیری از ویروس کرونا توییت کرد: تأکید کردم ضمن اطمینان از بهداشت مدارس، مجهز بودن آنها به امکانات بهداشتی و ضدعفونی کننده رصد شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۵    
در نشست مشترک سفیر و هیئتی از معاونان وزیر بهداشت ایران با وزیر بهداشت عراق مقرر شد، به مدت دو هفته ورود مسافران و زائران ایرانی از مرزهای زمینی به عراق ممنوع شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۵    
حق شناس گفت: تاکنون مورد مثبتی از ویروس کرونا گزارش نشده اما آمادگی کامل در سطح استان گلستان وجود دارد و مهمترین مسئله با توجه به شیوع گسترده آن رعایت اقدامات بهداشت فردی و رفتارهای پیشگیرانه است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۵    
دهقانی گفت: تمام مدارس، دانشگاه ها و کتابخانه های عمومی یزد به دلیل ضدعفونی در برابر ویروس کرونا تا پایان هفته تعطیل است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۵    
اعضای کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران در نشستی توسعه و چشم انداز صنعت گاز را بررسی کرد و بر لزوم افزایش سرمایه گذاری در این صنعت برای سال 99 تاکید کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۵    
به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، کلاس های دانشگاه یزد تا پایان نوروز 99 تعطیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۵    
با پایان رسیدن تعمیرات واحد مگامدول B شهید خرازی شرکت مبارکه، این واحد در مدار تولید قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
فرامرز بابایی از لغو سفرهای عتبات عالیات خبر داد و گفت: ثبت نام زائران حج تمتع هم از 9 اسفندماه آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
سرهنگ شرق با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال 98 گفت: به منظور تعادل سازی در جریان ترافیک و عبور و مرور خودروهای دورن شهری، طرح زوج و فرد از امروز دوشنبه 5 اسفند در کرج اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۵    
رجبی دوانی گفت: کتاب آسمان نگاره ها مجموعه ای از آثاری است که سعی دارد گوشه ای از تلاش 40 ساله هنرمندان انقلابی را در عرصه نگارگری نشان دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۵    
تالارهای مختلف بورس کالا، طی بهمن ماه سال 98، شاهد معامله 2 میلیون و 698 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 154 هزار میلیارد ریال بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۵    
هدایت صفری از استقرار 1766 پایگاه ثابت و سیار در مدارس، میادین، دفاتر کمیته امداد ومراکز نیکوکاری در جشن نیکوکاری امسال خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران با اشاره به برخورد شدید با گرانفروشی و احتکار ماسک طبی گفت: با متخلفان احتکار و گرانفروشی ماسک طبی برخورد شدید می گردد
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۵    
محمد جواد ظریف در دیدار با وزرای خارجه اتریش و هلند بر اهمیت حفظ برجام از طریق پایبندی به تعهدات برجامی از سوی اروپا تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۵    
رییس دفتر رییس جمهوری در پی وقوع زلزله در استان آذربایجان غربی در یادداشتی در اینستاگرام از تماس تلفنی خود با دبیرکل جمعیت هلال احمر و استاندار این استان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۵    
غفور آقاجانلو گفت: 62 تیم هلال احمر زنجان در دوره ویژه طرح ملی امداد و نجات نوروزی شرکت کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۵    
به منظور پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری کرونا، تمام برنامه های فرهنگی و هنری در استان قزوین تا پایان هفته جاری تعطیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۳    
شیوع ویروس کرونا در ایران همانند آزمونی برای مردم و مسئولان است؛ آزمون مدیریت برای مسئولان و همدلی برای شهروندان.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آخرین توئیت خود نوشت: کرونای پایان سال را می توان به مهر و همکاری زمین گیر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۹    
استاندار ایلام با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی از مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند، گفت: برگزاری کنسرت ها، مسابقات ورزشی، گردهمایی ها، همایش ها و انبوه های جمعیتی تا اطلاع ثانوی در استان ممنوع است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۹    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از انتقال قطعی پیکره سنگی سردار ساسانی از استان مازندران به گلستان با موافقت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۹    
مجلسی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی برای بارندگی 50 تا 150 میلیمتر در روزهای آینده همه اعضای ستاد بحران باید در آماده باش کامل باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۹    
بدخشان گفت: با توجه به ماهیت تهاجمی کروناویروس آمادگی لازم برای ارائه خدمات درمانی و بستری در گلستان وجود دارد و در موارد شدید به بیماران خدمات ویژه ارائه می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی ایلام تا پایان هفته جاری تعطیل است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۹    
شفقی گفت: حفظ آرامش در شرایط کنونی امری مهم و ضروری است و ایجاد هراس و واهمه جامعه را دچار بحران روانی می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۹    
عارف نیا گفت: ممکن است در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با توجه به حمایتی استاندار از کارگروه سلامت مدارس سطح استان گلستان تعطیل شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۹    
گوهری راد گفت: تداوم تعطیلی مدارس استان گلستان منوط به تصمیم کمیته سلامت استان گلستان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۹    
بهمنی نژاد گفت: انتخابات در استان گلستان در کمال امنیت و سلامت برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۹    
فروردین گفت: نخستین نامزد انتتخاب شده با بیش از 193 هزار رای در شیراز انتخاب شده است و دومین نامزد منتخب شیراز نیز به عنوان جوان ترین نامزد این دوره انتخابات وارد مجلس می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۹    
رحیمی گفت: خرید تضمینی محصولات کشاورزی منوط به ثبت اطلاعات در سامانه پهنه بندی است و ثبت محصولات گندم و کلزا قبل از فرارسیدن فصل برداشت در سامانه جامع پهنه بندی ضرورت دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۷    
آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی ضمن تشکر ازحضور مردم ایران در انتخابات از منتخبین مردم خواست به این مردم وفادار را سرلوحه کار خود قرار دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۷    
مدیرعامل هلال احمر استان قم از توزیع 150 هزار ماسک سه لایه در داروخانه جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۷    
در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران، اعضای دولت به بحث و بررسی پیرامون عوامل بروز کرونا، پروتکل های درمانی، وظایف دستگاه های همکار با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداختند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۷    
صالحی با بیان اینکه تمامی علاقه مندان به فعالیت در حوزه خادمیاری باید ثبت فعالیت در سامانه خادمیاری داشته باشند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۷    
نوبخت از تخصیص مبلغ 530 میلیارد تومان به وزارت بهداشت و درمان برای پیشگیری و مقابله با کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۷    
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه متکثر بودن یکی از ویژگی های دوره معاصر است، گفت: تعامل نیز ویژگی زمانه ماست که از آن گریزی نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۷    
معاونت حقوقی ریاست جمهوری قسمتی از عوارض مواد معدنی که منشاء مشکلاتی در صادرات شده بود را تعدیل و تصحیح کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار وزیر امور خارجه اتریش، گفت: متاسفانه اتحادیه اروپا یک سال است درباره توافق هسته ای فقط حرف می زند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۷    
در حالی که فردا (دوشنبه، 5 اسفند) جلسه علنی مجلس بعد از سه هفته تعطیلی برگزار می شود، قرار است تمهیداتی پیشگیرانه از کروناویروس از جمله کنترل درجه حرارت بدن نمایندگان در مبادی ورودی مجلس در نظر گرفته ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۷    
اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین برای همکاری با وزرات بهداشت و انتقال تجربه های مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۷    
هاشمیان گفت: در سطح استان گلستان در مورد تخلفات انتخابات 22 پرونده به ثبت رسیده که بیشتر این جرائم مربوط به نشر اکاذیب است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۷    
مسعود یکانی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع احتمای کرونا ، تمامی سینماهای ارومیه تعطیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۷    
عسگری با بیان اینکه مسئولی که پای تفکر امام و شهداء بایستد مردم قدر او را می دانند گفت: نماینده پُل حاکمیّت بین مردم و دولت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
ستاد انتخابات کشور نماینده برگزیده ارامنه شمال کشور و نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
معاون عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: شمار چاه های نفت و گاز حفر شده با کاربست ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور در سال جاری به یکصد حلقه چاه رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۷    
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه ها و آحاد جامعه است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۷    
کوهستانی با بیان اینکه تعدادی از خادمیاران رضوی شهرستان آمل هنوز در سامانه خادمیاری ثبت فعالیت ندارند و برای برگرداندن آنها به گردونه خدمت تاکنون15 کلاس آموزشی برگزار شد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۷    
رییس جمهوری، قانون الحاق موادی به قانون نحوه اجرای اصل چهل و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا به وزارت دادگستری و قوه قضاییه ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۷    
زلزله ای به بزرگی 5.7 درجه در مقیاس امواج درونی زمین هم اکنون آذربایجا غربی را لرزاند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۷    
بانک مرکزی اعلام کرد: خزانه جواهرات ملی تا پایان هفته جاری تعطیل است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۷    
رییس جمهوری در پیامی به نخست وزیر ژاپن، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۷    
اعضای کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر افزایش تعرفه های خدمات آموزشی و فنی موافقت کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۷    
امیر عباس جعفری گفت: زلزله زدگان از ترک کردن روستا و اسکان در کمپ قطور خودداری کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۷    
در راستای پیشگیری از بیماری حاد تنفسی کرونا ویروس، کلاس های درس همه دانشگاه استان زنجان و مدارس تا آخر این هفته تعطیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۷    
رئیس جمهوری با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد که این مجلس از روز تشکیل در سال آینده ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۷    
سند همکاری های فرهنگی و هنری ایران و اتریش به امضای مقامات دو کشور رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۷    
به گفته پرویز قزلباش پیشگیری و اهتمام به رعایت بهداشت فردی در امور اجتماعی، مهم ترین اقدامی است که می توان در شرایط کنونی برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اتخاذ کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۷    
سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران آگاهی بخشی روش های پیشگیری از شیوع "کروناویروس" ویژه تاکسیرانان و مسافران را آغاز کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۷    
خدابخش مرادی نافچی گفت: همه امکانات دستگاه ها باید در راستای مقابله بهتر و پیشگیری بهینه با این بیماری، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گیرد.