شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۹May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 4 مهر 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 مهر 1397 شفاف 2 مهر 1397 شفاف 3 مهر 1397 شفاف 4 مهر 1397 شفاف 5 مهر 1397 شفاف 6 مهر 1397 شفاف 7 مهر 1397 شفاف 8 مهر 1397 شفاف 9 مهر 1397 شفاف 10 مهر 1397 شفاف 11 مهر 1397 شفاف 12 مهر 1397 شفاف 13 مهر 1397 شفاف 14 مهر 1397 شفاف 15 مهر 1397 شفاف 16 مهر 1397 شفاف 17 مهر 1397 شفاف 18 مهر 1397 شفاف 19 مهر 1397 شفاف 20 مهر 1397 شفاف 21 مهر 1397 شفاف 22 مهر 1397 شفاف 23 مهر 1397 شفاف 24 مهر 1397 شفاف 25 مهر 1397 شفاف 26 مهر 1397 شفاف 27 مهر 1397 شفاف 28 مهر 1397 شفاف 29 مهر 1397 شفاف 30 مهر 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۰    
مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران از جابجایی 63 هزار نفری تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال با متروی تهران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۱:۲۰    
مشاور سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: 42 میلیون نفر از جمعیت کشورمان در تعاونی های کشور عضو هستند و ایران از این لحاظ رتبه 14 جهان را دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۱:۲۰    
طی مراسمی با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، فایل مربوط به 250 هزار بازنشسته کشوری مشمول دریافت وام 50 میلیون ریالی به نماینده بانک صادرات ایران تحویل شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۵    
پتر لیک قائم مقام وزیر امور خارجه اتریش، در دیدار با امیری خامکانی رئیس و اعضای هیات گروه دوستی پارلمانی ایران و اتریش، ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان حمله تروریستی اهواز ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که طرح این اتحادیه برای تسهیل تبادلات مالی با ایران پیش از نوامبر اجرایی می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۵    
وزیر خارجه چین تاکید کرد: برجام یک توافق معتبر بوده و همه کشورها حق دارند روابط تجاری و اقتصادی با ایران داشته باشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۵    
وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: خروج آمریکا از برجام خطر بزرگی برای نظام منع گسترش سلاح های کشتار جمعی در جهان است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۰    
به گزارش شفاف ، نخست وزیر بریتانیا طی سخنانی در نشست شورای امنیت گفت: آنهایی که موضوع ایران را دنبال می کردند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی اعلام کرد: همه نیازهای ارزی خدماتی از هفته آینده در تعداد بیشتری ازبانک ها بطور ویژه و بصورت حواله و اسکناس از طریق بانک مرکزی تامین خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۰    
دکترهمتی رئیس کل بانک مرکزی در راستای شفاف سازی دریافت کنندگان ارز دولتی ونیمایی دستور داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۰    
نخست وزیر هلند در نشست شورای امنیت از توافق هسته ای پشتیبانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل ادعا کرد: ما باید نگران ایران باشیم. ایران در حال حاضر بزرگ ترین مشکلی است که با آن مواجه ایم. از طرف آن ها چندین حمله علیه سفارت مان در عراق صورت گرفته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۵    
وزیر خارجه کویت با ابراز نگرانی از آن چه دخالت های ایران در یمن خواند و با بیان این که ایران به وظایف هسته ای خود عمل می کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
به گزارش شفاف، وزیر کشور با بیان اینکه در تفاهم نامه مشترکی، ایران و عراق با باز شدن مرز خسروی به روی زائران اربعین موافقت کردند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
به گزارش شفاف ، رئیس جمهور بولیوی در سخنانی در نشست شورای امنیت گفت که تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران را محکوم می کنیم. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز در کنار توسعه، تهدیدات ناشی از تروریسم تکفیری و تروریسم اقتصادی از سوی آمریکا مواجه هستیم که زندگی و معیشت مردم و اقتدار دولت ها را نشانه رفته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۵    
به گزارش شفاف ، یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تقاضای بیش از 20 نماینده برای استیضاح وزیر نیرو خبر داد. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: میزان درآمدهای نفتی امسال تاکنون 16 درصد بیشتر از پیش بینی های قانون بودجه بوده اما نسبت به درآمدهای پارسال 61 درصد رشد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۵    
معاون وزیر امور خارجه روسیه در مورد تحریم های جدید آمریکا علیه کشورش گفت، واشنگتن اکنون در زرادخانه اش چیزی به جز تهدید باقی نگذاشته و مقام های آمریکایی با تحریم های جدید به شکلی ناموفق تلاش دارند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۰    
فرمانده کل ارتش گفت: منافقین، تکفیری ها و امثالهم که در فضای مجازی دروغ می بافند، همه از یک جا دستور می گیرند و یک هدف را دنبال می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۰    
خادمی در پاسخ به ادعاها درباره حقوق27میلیونیاش گفت:من به دلیل مصوبه مجلس نمی توانم بیش از 20 میلیون حقوق دریافت کنم و این مبلغی که اعلام شده دروغ است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۵    
وزیر نفت گفت: متهم اصلی افزایش قیمت نفت و بی ثباتی بازار آن، آقای ترامپ و سیاست های اخلالگر و غیرقانونی اوست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۵    
به گزارش شفاف ، رئیس دادگستری استان تهران گفت: اسفندیار رحیم مشایی به حکم دادگاه انقلاب اعتراض کرد. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۰    
معاون پارلمانی رییس جمهور اعلام کرد که بحث استعفای اعضای کابینه دوازدهم مطرح نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش، دستاوردهای جدید این نیرو در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین را رونمایی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۱:۰۱    
همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه سالروز شکست حصر آبادان، جمعی از فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران و هنرمندان با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت نام اربعین در سامانه سماح خبر داد و اعلام کرد: هزینه این ثبت نام 377 هزار و 700 تومان تعیین شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: تنها راهی که به صورت مقطعی و موقتی می توان آتش سوزی تالاب هورالعظیم را مهار کرد، عملیات اطفای هوایی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، زمان حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 را ابلاغ کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 2 با اشاره به فرونشست سطحی ایجادشده مقابل متروی میدان صنعت گفت: این محدوده ایمن سازی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مازندران از ممنوعیت ورود به عرصه طبیعی ملی دماوند از ارتفاع 4500 متر تا قله به دلیل عدم همکاری سازمان های مسئول برای ساماندهی این قله خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
کامران منزوی، معاون پیشین باشگاه استقلال روایتی جالب از دربی هایی دارد که به عنوان یکی از مسئولان این باشگاه تجربه کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
معاون دبیرکل خانه کارگر کشور از کاهش 41.7 دهم درصدی قدرت خرید کارگران ایران در شش ماهه اول امسال خبرداد و دلیل این کاهش را شرایط نابسامان اقتصادی خواند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
وزیر بهداشت در واکنش به حواشی شوخی اش با یک نانوا در یکی از سفرهای استانی، گفت:حاشیه، درست می شود و ما نیز مستثنی نیستیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
تصویر مقابل در میان بخش هایی از کوه های آلپ به ثبت رسیده است که در کشور ایتالیا قرار دارند؛ فصل اسکی سواری در این جا از اوایل پاییز آغاز می شود و تا انتهای زمستان ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب یک فوریت طرح اصلاح ماده 1041 قانون مدنی خواستار پرداختن هر چه سریعتر مجلس به مسئله ازدواج دختران کمتر از 13 سال و پسران کمتر از 16 سال شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
محدوده ورودی ایستگاه متروی میدان صنعت نشست کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور حج و زیارت سازمان حج گفت: ثبت نام زائران اربعین حسینی از فردا در 2500 دفتر تحت پوشش این سازمان با تخصیص ارز حدود هشت هزار تومانی در سراسر کشور آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
شعبه بازپرسی دادسرای امور ارشاد 6 نفر از اولیای دانش آموزان مدرسه معین را احضار کرد و برای چهار نفرشان قرار تامین کفالت و وثیقه صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
بررسی ها نشان می دهد که سینمای هالیوود به سمت برابری جنسیتی حرکت کرده و آینده آن متعلق به ابرقهرمان های زن است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
تازه ترین اکران مردمی فیلم سینمایی دو لکه ابر روز شنبه 7 مهر در سالن سینما کریستال مجتمع سینمایی کورش برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
پس از نقاشی سالواتور موندی داوینچی که با اختلاف، گران ترین اثر هنری جهان است، آثاری از ادوارد مونش و پابلو پیکاسو در رتبه های بعدی قرار دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
کورش تهامی که در سریال شوق پرواز با مرحوم یدالله صمدی همکاری داشته، از او به عنوان کارگردانی بی حاشیه یاد می کند که همه توجهش به کارش بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
فیلم قاتلان هندوستان جدیدترین فیلم عامر خان بازیگر سرشناس سینمای بالیوود، 30 نوامبر در ترکیه روی پرده خواهد رفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
رئیس منابع انسانی اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تحصیل در حین خدمت سربازی امکان پذیر نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی از تامین نیازهای ارزی خدماتی مردم از هفته آینده در شعب منتخب بانکی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۰    
در این مطلب 15 ماده غذایی که موجب افزایش اشتهایتان و در نتیجه چاقی خواهند شد را به شما معرفی می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۰    
آقایی گفت: هزینه اخذ روادید، پوشش بیمه ای و درمانی زائران اربعین مجموعا 377/700 تومان محاسبه شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۵    
محمدرضا احمدی فردا مسابقه استقلال و پرسپولیس را گزارش می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۵    
مدیر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه با بیان اینکه احیای دریاچه ارومیه از نان شب هم برای مردم واجب تر است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۵    
رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در جلسه شورای امنیت با بیان اینکه از 13 آبان تمام تحریم های آمریکا مربوط به فعالیت های هسته ای ایران عملیاتی خواهد شد و تحریم ها با قوت کامل از 13 آبان اجرایی می شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۰    
رشد نرخ ارز در 15 دقیقه، توقف فروش ارز در اغلب صرافی ها، ازدحام دلالان و خریداران ارز در حاشیه خیابان فردوسی خلاصه ای از وضعیت بازار ارز است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۵    
فرماندار تایباد با بیان اینکه محیط بانی یکی از مشاغل بسیار حساس بشمار می رود، گفت: به ویژه حفاظت از محیط زیست در مناطق مرزی به دلیل حساسیت بالا در جلوگیری از قاچاق گونه های جانوری از حساسیت بیشتری ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۰    
دلهره بازار برای سخنان سران کشورها در سازمان ملل ورایزنی های روحانی بالاخره تمام شد وبازار راه خود را در پیش خواهد گرفت،اما فعالان می گویند که تا روحانی برنگردد،معاملات به سختی انجام می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۱    
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 9 تن مواد مخدر در استان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۱    
"دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی روز گذشته خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل کلیت جامعه جهانی را مورد حمله قرار داد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۱    
دبیر شورای نگهبان سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را عزتمندانه و از موضع قدرت دانست و از آن قدردانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۱    
رئیس جمهور کره جنوبی گفت: رهبر کره شمالی مایل به انجام اصلاحات ساختاری در اقتصاد این کشور است و نیاز به کمک جامعه جهانی دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۱    
فرمانده یگان های ویژه ناجا در خصوص استقرار مأموران یگان ویژه ناجا در نقاط مرکزی پایتخت به خصوص چند ایستگاه مترو توضیحاتی ارائه داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۱    
معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در سال 1389، در نشریه شماره 535 به تدوین و ابلاغ ضوابط زیست محیطی استفاده مجدد از آب های برگشتی و پساب پرداخته که آنچه می خوانید مروری بر این گزارش است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۰    
پرسش های توهین آمیزی که از چند چهره شاخص فوتبال ایران مطرح شد و البته واکنش محترمانه آنها را به دنبال داشت، نگرانی برای آینده رسانه های ورزشی را افزایش داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۰    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، سرخابی های پایتخت آنقدر یکدیگر را می شناسند که سورپرایزی را برای دیدار فردای شان ندارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۰    
فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات ترامپ گفت: آمریکا نماد ستم در عالم است و مظلومان و آزادیخواهان جهان در حال متحد شدن علیه آن هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۱    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت سکه طرح جدید از مرز 5 میلیون تومان گذشت و نرخ آن به 5 میلیون و 9 هزار تومان رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۱    
مرحله اول طرح خرید کتاب سال 1397 به انتخاب کتابداران در راستای مشارکت فعال کتابداران در انتخاب منابع کتابخانه های عمومی و همچنین افزایش دانش عمومی کتابداران، طی روزهای آینده اجرایی می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۱    
پنتاگون در راستای تمرکز بر دفع تهدید های نسبت داده شده به چین و روسیه، سامانه موشکی خود را در خاورمیانه کاهش می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۱    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتلای سالانه 90 تا 100 هزار بیمار جدید به بیماران سرطانی در کشور خبر داد و گفت: سونامی سرطان در سطح کشور وجود ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۱    
یک منبع آگاه در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده یا آقای آخوندی شخصاً استعفا می دهد یا رئیس جمهور وی را برکنار خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۰    
با گذشت حدود 50 روز از اجرایی شدن بسته جدید ارزی و فعالیت بازار ثانویه ارزی، بیش از دو میلیارد و 387 میلیون یورو ارز از سوی صادرکنندگان در سامانه نیما فروش رفته و واردکنندگان حدود یک میلیارد و 890 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۰    
بیمارستان حضرت فاطمه(س) ساوه با حمایت بانک صادرات ایران فعالیت خود را از سر گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۱    
در این مطلب تصاویر متحرک باحال و خنده دار از دوستان چهارپایمان را می بینید که مطمئنیم عاشقشان می شوید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: حمله تروریستی اهواز نشان دهنده تلاش سازمان یافته جریان تروریسم برای ایجاد ناامنی در کشور بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۵    
رشید وطن دوست خواننده موسیقی کلاسیک از روزهایی تعریف می کند که ارکستر سمفونیک تهران در جبهه ها حضور می یافت و به اجرای قطعات حماسی برای رزمندگان می پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۰    
وزارت نفت در واکنش به اظهارات جدید هدایت الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیحاتی را به روزنامه شرق ارسال کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۵    
خون بند ناف، خونی است که بعد از تولد در بند ناف و جفت باقی مانده و معمولا دور ریخته می شود، در حالی که می توان با نگهداری آن برای سال های طولانی به افراد نیازمند پیوند مغز استخوان کمک کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۰    
ازیگران بورس تهران امروز نیز شاهد رکوردشکنی لحظه ای قیمت ها هستند این روند افزایش قیمت ها سبب شده نماگر اصلی بازار تراز 180 هزار واحدی را برای اولین بار پشت سر بگذارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تشریح تمهیدات این سازمان برای دربی 88 از آماده باش نیروها و اجرای برنامه هایی به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی برای فردا خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۰    
یدالله صمدی با حسرت ساخت فیلم سینمایی مشتی عباد که از آن به عنوان یک پروژه ی کمدی موزیکال همچون اشک ها و لبخندها یاد می کرد، از دنیا رفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۰    
هزینه کرد نظامی در بسیاری از کشورهای دنیا نشان دهنده میزان قدرت ارتش آنهاست، اما در میان رژیم های عربی این موضوع صدق نمی کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز مهمترین موضوع در روابط ایران و اروپا تلاش مشترک برای استحکام و اجرای برجام است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۰    
کمبود منابع آبی در کشور مشکل جدیدی نیست و حداقل دو دهه است که کارشناسان درباره این معضل هشدارهای جدی می دهند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۰    
شعبه دادگاه ویژه امور اقتصادی، در رسیدگی به اعتراض 13 متهم پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان، قرار ممنوع الخروجی این افراد را نقض کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهور مصر در سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت که این سازمان با نواقصی مواجه است که بر اعتبار آن سایه افکنده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهور در دیدار نخست وزیر بلژیک، روابط تهران – بروکسل را رو به توسعه خواند و با اشاره به نقش برجام در تقویت و تعمیق این روابط ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۵    
محمدو بوهاری رئیس جمهوری نیجریه سه شنبه شب در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت، شورای امنیت نیاز به انجام اصلاحات دارد و همه باید بدانند که اصلاح ساختار آن به نفع همه است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۵    
پادشاه اردن بر اهمیت اقدام جمعی در راستای پایان دادن به بحران های جدی در خاورمیانه و در رأس آن مساله فلسطین تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۵    
یک شهروند چینی که با ویزای دانشجویی به آمریکا رفته و بعدا در نیروی ذخیره ارتش ثبت نام کرده بود، روز سه شنبه در شیکاگو دستگیر و به کمک به پکن برای به خدمت گرفتن مهندسان و دانشمندان آمریکایی متهم شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۵    
تاثیری که حادثه کربلا و قیام حسین بن علی(ع) بر اندیشه مردم جهان حتی غیر مسلمان داشته بسیار است. عظمت قیام و اوج فداکاری و ویژگی های دیگر امام حسین(ع) و یارانش سبب شده که اظهار نظرهای بسیاری درباره ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۰    
طرفین جنگ ضمن پذیرش کلیه هزینه ها و خسارات جنگ، از کلیه منابع ممکن برای کسب پیروزی بهره می گیرند و کلیه طرح ها و برنامه های مربوط به رشد توسعه اقتصادی تحت الشعاع هدف پیروزی قرار می گیرند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۰    
بازیکن با تجربه ایتالیایی استفاده از هر گونه مواد نیروزا را رد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۵    
نامزد حزب دموکرات کردستان عراق برای ریاست جمهوری این کشور در موضع گیری جالب توجه بر مشروعیت برگزاری همه پرسی استقلال کردستان تاکید کرد، این در حالی است که مقامات دیگر در این حزب گفته اند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۵    
شرکت "شل" و مایکروسافت" برای شناسایی افراد سیگاری در پمپ بنزین ها، طرح جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه داده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۰    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه ما این است که در دیدار مقابل استقلال یک بازی تماشاگرپسند را انجام بدهیم که نتیجه هم همراهش خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۰    
مشاور عالی فدراسیون کشتی گفت: بیشتر موفقیت های تاریخ ورزش ما در رشته کشتی بوده اما اکنون والیبالی ها لکسوس سوار هستند و کشتی گیران هنوز همان پراید را سوار می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۵    
اساسنامه کمیته ملی المپیک که از دوسال پیش در مسیر اصلاح قرار گرفت در کمیسیون فرعی هیات دولت مورد تایید قرار گرفت. یکی از مهمترین تغییرات پیش رو حذف یک پست پس از 72 سال است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۰    
جست وجوی کوتاهی از موزه عاشورا در اینترنت، فکرها، ایده ها و حتی برنامه ریزی های کاملی را برای ایجاد موزه ای با این عنوان به مرورگرِ شما می دهد که گمان می کنید امروز ده ها موزه با عنوان عاشورا در ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۵    
مطالعات نشان داده اند رژیم غذایی فاقد زینک (روی) می تواند ریسک ابتلا افراد به سرطان پروستات را افزایش دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۰    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه تاکنون علامت مثبتی از جانب اروپائیها نداشته ایم، گفت: اگر مجلس به بررسی لوایح الحاق ایران به کنوانسیون های مرتبط با FATF ورود پیدا کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۵    
بر اساس مکاتبه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و دستور قضایی، فعالیت شرکت توزیع کننده ممنوع شده و گمرک اجازه ترخیص و ترانزیت کالا متعلق به این شرکت معروف فعال در حوزه واردات را ندارد.