شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۹May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 23 مهر 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 مهر 1397 شفاف 2 مهر 1397 شفاف 3 مهر 1397 شفاف 4 مهر 1397 شفاف 5 مهر 1397 شفاف 6 مهر 1397 شفاف 7 مهر 1397 شفاف 8 مهر 1397 شفاف 9 مهر 1397 شفاف 10 مهر 1397 شفاف 11 مهر 1397 شفاف 12 مهر 1397 شفاف 13 مهر 1397 شفاف 14 مهر 1397 شفاف 15 مهر 1397 شفاف 16 مهر 1397 شفاف 17 مهر 1397 شفاف 18 مهر 1397 شفاف 19 مهر 1397 شفاف 20 مهر 1397 شفاف 21 مهر 1397 شفاف 22 مهر 1397 شفاف 23 مهر 1397 شفاف 24 مهر 1397 شفاف 25 مهر 1397 شفاف 26 مهر 1397 شفاف 27 مهر 1397 شفاف 28 مهر 1397 شفاف 29 مهر 1397 شفاف 30 مهر 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۳:۵۵    
هافبک گران قیمت میلان در زمستان از این تیم جدا می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۵    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: امکان ثبت شماره شبای بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت تنها تا پایان مهر میسر است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۰    
میلاد دخانچی تهیه کننده و مجری تلویزیون از اتخاذ یک سیاست جدید مبنی بر قطع همکاری صداوسیما با عادل فردوسی پور مجری برنامه ی تلویزیونی نود خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۵    
تا اطلاع ثانوی تنظیمات بخش پیام های حساب کاربری کنسول PS4 خود را روی حالت خصوصی قرار دهید چرا که ظاهرا یک پیام مخرب می تواند دستگاه شما را دچار مشکل کند و مجبور به اعمال تنظیمات کارخانه شوید!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۵    
دکترمحمدرضا سروش در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید گروه سایپا گفت: علی رغم اینکه در شرایط سختی به سر می بریم از اعتمادی که به من شد تشکر می کنم و توکلم به خدا و امیدم به همه همکاران است و ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۰    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اقدامات استاندار ایلام برای مقدمات مراسم اربعین حسینی را اقداماتی جهادی و انقلابی دانست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۰    
یک استاد اقتصاد دانشگاه تهران با تاکید بر این نکته که بانک مرکزی فقط با دخالت در بازار نمی تواند نرخ دلار را کنترل کند، گفت: بازار ارز آینده با ثباتی را پس از تحریم های آبان ماه خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۱    
مسکو از حمله داعش به اردوگاه پناهجویان در سوریه و گروگان گرفتن 700 نفر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل حراست وزارت بازرگانی در دوران دفاع مقدس خاطره ای را درباره دستور میرحسین موسوی برای گرفتن تعهد استخدامی از فرزند یکی از سران قوا نقل کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۱    
وزیر انرژی عربستان سعودی اظهار کرد قیمت نفت بدون استفاده از ظرفیت تولید شناور این کشور، به راحتی سه رقمی می شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۰    
در پی تنش های فزاینده تجاری میان واشنگتن و پکن، چین در اقدامی که ضربه ای شدید برای بخش انرژی آمریکا محسوب می شود، خرید گاز طبیعی مایع را از این کشور متوقف کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۵    
وزیر کشور و رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با بیان اینکه "باید زمینه تحریف و ابهام زایی اخبار را از بین ببریم" ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۰    
خانواده جمشید مشایخی در پی برخی شایعات و اخبار ناموثق که درباره وضعیت جسمی این بازیگر قدیمی بارها مطرح شده است، قصد دارند از طریق پلیس فتا این موضوع را پیگیری و از عاملان این خبرهای ناموثق شکایت کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۵    
رئیس جمهور گفت: با برنامه ریزی های دقیقی که انجام شده است، امریکا در بلندمدت قادر نیست به سیاست های ضدایرانی خود ادامه دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۵    
وزیر دادگستری آمریکا تاکید کرد که تحریم های شدیدی را علیه پنج گروه در جهان از جمله حزب الله لبنان اعمال خواهد کرد. وزیر دادگستری آمریکا این گروه ها را گروه های "مجرم فرامرزی" خواند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۵    
اجاره روزانه ویلا، سوئیت، منزل و یا آپارتمان مبله، در بسیاری از شهرها و روستاهای گردشگرپذیر کشور که یا جاذبه تاریخی و مذهبی مورد توجهی دارند و یا از ویژگی های طبیعی و آب هوایی خاصی بهره می برند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۰    
پرستاری از سالمندان در منزل خودشان مزایایی فراوانی دارد. از جمله؛ راحت تر بودن فرد میانسال و داشتن حس آرامش و امنیت بیشتر، افزایش امید به زندگی و طول عمر فرد میانسال ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۷    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد، گفت: دولت آمریکا به اعمال تحریم معتاد شده و تحریم را به عنوان ابزار سیاست خارجی در پیگیری منافع خود محسوب می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۰    
رئیس پارلمان عراق و معاون وزیر خارجه آمریکا در خصوص همکاری های مشترک میان دو کشور با یکدیگر رایزنی کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۰    
پیش بینی می شود پوستر کمیاب فیلم مومیایی (1932) بین 1 تا 1.5 میلیون دلار فروخته شود، مومیایی به کارگردانی کارل فروند یکی از اولین فیلم های ژانر وحشت تاریخ سینماست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۵    
رئیس جمهوری فرانسه گفت که کشورش آماده است به تلاش های کره شمالی در راستای خلع سلاح هسته ای کمک کند اما پیونگ یانگ باید در ابتدا تعهد و تمایل واقعی خود را در راستای امحای جنگ افزارهای هسته ای و ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۰    
آیت الله کاظم صدیقی جایگزین، آیت الله احمد جنتی در ستاد امر به معرف و نهی از منکر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۲۵    
قانون دامنه بسیار گسترده ای دارد که با پیشرفت روابط و موضوعات نیز گسترده تر نیز می شدند. قوانین مادر مثل قانون مدنی، قانون تجارت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۵    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه که بازارهای سهام آسیایی روند کاهشی خود را از سرگرفتند و سرمایه گذاران همچنان نگران پیامدهای جنگ تجاری آمریکا و چین بودند، افزایش پیدا کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور با قدردانی از حمایت ها و ارائه دیدگاه ها و طرح های دلسوزانه اقتصاددانان کشور برای کاستن از مشکلات اقتصادی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۰    
اجرا های مرکز تئاتر مولوی روز سه شنبه 24 مهر مصادف با شب شهادت امام حسن مجتبی (ع) تعطیل است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۵    
فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی فیلم پربازیگری است، سروش صحت هم یکی از بازیگران این اثر سینمایی است که رضا میرکریمی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۵    
محمود صادقی، نماینده مجلس شورای اسلامی درباره شایعات تحصن معلم ها در استان های مختلف کشور نوشت: رسیدگی به مسائلی و مطالبات معلمان از دغدغه های همیشگی نمایندگان مجلس بویژه کمیسیون آموزش است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۰    
غلامحسین ابراهیمی دینانی و نصرالله افجه ای به عنوان مفاخر ماندگار تجلیل می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۵    
حسن فتحی با انتشار متنی در اینستاگرام، همکاری اش با سریال ده پهلوان سازمان هنری رسانه ای اوج را تکذیب کرد و از کانال های انتشار دهنده درخواست کرد تا صحت اخبار را بیشتر بررسی کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی شورای عالی اکران از اجرای طرح نیم بها شدن بلیت سینما های کشور در روز های شنبه از 28 مهرماه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۵    
به بهانه کتاب "یادت باشد" که عاشقانه ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم اهل بیت (ع) است به سراغ نویسنده این کتاب رفتیم تا برایمان از روایت این کتاب و بازخوردهایش بگوید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۰    
نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد، محبوبیت مردمی دونالد ترامپ از اواخر ماه اوت پنج درصد رشد داشته است اما همچنان در آستانه انتخابات کنگره زیر 50 درصد است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
تارنمای روزنامه یومیوری ژاپن امروز دوشنبه فاش کرد 'پیونگ یانگ' درخواست 'مایک پمپئو' وزیر خارجه آمریکا مبنی بر در اختیار گذاشتن لیست تاسیسات هسته ای این کشور به آمریکا را نپذیرفته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: استقرار 6 لایه حفاظتی و امنیتی برای برقراری امنیت زائران و پوشش پل زائر در مهران به طول 11 کیلومتر زیرپوشش عملیاتی یگان ویژه ناجاست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
فرماندهی گارد مرزی عراق با صدور بیانیه ای از خنثی شدن حمله گروه تروریستی داعش به منطقه مرزی میان سوریه و عراق خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از تهیه طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با بیش از 50 امضا نمایندگان در مجلس خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۵    
دبیر اجرایی گروه ویژه اقدام مالی در خصوص برخی گروه هایی که از نظر ایران تروریستی خطاب نمی شوند ولی برخی کشورهای دیگر این گروه ها را تروریستی قلمداد می کنند گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۰    
دو طرف سوریه ای و اردنی امروز دوشنبه بعد از سه سال، گذرگاه مرزی نصیب-جابر را رسما و به مدت 8 ساعت در روز بازگشایی کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۰    
گیت های ضدسرقت و تجهیزات وابسته فروشگاهی تولید شده توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس عرضه شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۰    
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران از منتفی شدن واردات شیرخشک به کشور خبر داد و گفت: مسئولان دولتی به این نتیجه رسیدند که کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تصمیمی برای سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت ندارد ، گفت که فعلا بحث احیای کارت سوخت و ساماندهی مصرف سوخت مطرح است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از احیای کارت سوخت و دو نرخی شدن قیمت بنزین خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۵    
کاروان ورزشی خودباوری و امید در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۵    
ستاره های تیم ملی برزیل پیش از دیدار با آرژانتین در بیابان های عربستان به تفریح پرداختند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای تاکید کرد، به اعتقاد او چین در بحث مداخله انتخاباتی بسیار خطرناک تر از روسیه است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۰    
در ازای احراز هر یک از رتبه ها به ترتیب ضرایب 5/0، 9/0، 4/1، 7/1، 2/2 در امتیازات شغل و شاغل ضرب و به عنوان فوق العاده خاص در حقوق و مزایای معلمان اعمال و مشمول کسور بازنشستگی نیز می شود
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۰    
مشتریان یک شرکت واردکننده خودرو به دلیل عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده در بلاتکلیفی به سر می برند. این در حالی است که رییس این شرکت نیز چندی پیش بازداشت شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۰    
چند هفته پیش بود که محصولات سلولزی در بازار نایاب شد و قیمت ها به یکباره سیر صعودی به خود گرفت. دستمال کاغذی دو هزار تومانی 4 هزار تومان شد و پوشک بچه هم از 90 هزار تومان عبور کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۰    
منابع آگاه در وزارت خارجه ترکیه از تصمیم خود برای تفتیش کنسولگری عربستان سعودی در استانبول خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۵    
رییس حزب حاکم بر کره جنوبی اعلام کرد 'پاپ فرانسیس' رهبر کاتولیک های جهان در واکنش به درخواست 'کیم جونگ اون'، قصد دارد بهار سال آینده به کره شمالی سفر کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۵    
منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند، بهای نفت در بازارهای جهانی باردیگر افزایش یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۰    
کارشناسان اقتصادی در انگلیس می گویند افزایش قیمت حامل های سوخت به واسطه اعمال تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران، به افزایش تورم در انگلیس منجر می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۰    
تهدید ترامپ مبنی بر احتمال تنبیه شدید دولت سعودی، سهام این کشور با سقوط سنگینی روبرو شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۰    
آنچه از نظر برخی موجودات کوچک است، برای برخی دیگر بسیار بزرگ به نظر می رسد. برای انسان کوچک می تواند هرچیزی به اندازه سلول که نمی توانیم آن را با چشم ببینیم تا نسخه های مینیاتوری اشیای بزرگ باشد که ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۰    
برخی نمایندگان مجلس از تدوین چک لیست جامع تحریم ناپذیری ایران، توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۰    
پیرو خبر منتشر شده در سایت باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ 20 مهرماه 97 با عنوان عکس پرحاشیه مسئولان استان مازندران با لاشه یک گوزن مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان مازندران ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه در انتخاب بازیکنان نگاهش به آینده است گفت: اگر به فکر آینده نبودیم الان به جای سردار آزمون باید علی دایی در نشست خبری می نشست!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۵    
یک متخصص پوست و مو گفت: در مواردی که خال تغیراتی مانند رشد ناگهانی، خارش، تغیرات سطحی و تغییر رنگ داشته باشد باید در خصوص نمونه برداری از آن برای اطلاع از بدخیم بودن یا نبودن اقدام شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۵    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به افزایش تعداد کودکان کار و خیابان گفت: سال 94 ، 6000 کودک کار و خیابان در سازمان بهزیستی پذیرش شدند که این تعداد در سال 95 به 9000 و در سال 96 به 10300 نفر ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۵    
فرمانداری های برخی شهرهای استان خوزستان به علت شدت گرد و غبار مدارس نوبت صبح شهرهای خود را تعطیل کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۵    
بر اساس یک سند محرمانه وزارت خارجه رژیم اشغال گر قدس، توافق نفتی بین ایران و روسیه می تواند تحریم های نفتی واشنگتن علیه تهران را دور بزند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۰    
دبیر اجرایی گروه ویژه اقدام مالی اذعان کرد هیچ تضمینی وجود ندارد که ایران با اجرای خواسته های FATF از لیست سیاه آن خارج شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۰    
رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید در برنامه صبح امروز خود پاسخ تندی به انتقاد توئیتری یک بیننده داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نمایندگان مجلس اعتراض خود درباره احتمال معرفی رضا ویسه برای وزارت صنعت، معدن و تجارت را به گوش دولتی ها رسانده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۰    
اکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار برای اولین بار نامزدهای اولیه، 9 شاخه از جوایز اسکار از جمله اسکار خارجی را همزمان در یک روز اعلام خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۵    
سرمربی منچسترسیتی معتقد است عصر رونالدو و مسی در فوتبال مهم ترین اتفاق این رشته ورزشی در یک دهه اخیر بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۰    
بزرگترین ناو هواپیمابر آمریکا که حامل 3000 نیرو است براساس برنامه ریزی قبلی وارد بندر دوحه شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰    
خداوند تبارک و تعالی می فرماید: محبّت من بر کسانی واجب می شود که به خاطر من همدیگر را دوست داشته باشند. یعنی به خاطر خدا نسبت به همدیگر مهرورزی کرده و با هم پیوند برقرار کنند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل موسسه مطالعات و تحقیقات زنان گفت: سن اعتیاد به رده سنی 15 تا 18 سال و حتی زیر 15 سال کاهش یافته و دختران و زنان را نیز درگیر کرده که این مساله بسیار نگران کننده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۰    
فرمانده یگان های ویژه ناجا از تدابیر ویژه امنیتی این یگان برای خدمات دهی به زوار اربعین در مرز های 3 گانه (مهران، شلمچه و چذابه) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۰    
جمشید هاشم پور به فیلم سینمایی سرکوب به کارگردانی رضا گوران پیوست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۵    
رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه اکنون شاهد حباب در بازار ارز هستیم گفت: نرخ واقعی دلار بین هشت تا 10 هزار تومان است و حباب موجود از بین می رود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۵    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده دنیا ویسی را تشریح و تاکید کرد که آنچه که از قول پزشک پزشکی قانونی مطرح شد، به هیچ عنوان صحت ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۰    
یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از 24 مهر ماه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: جدول تغییر تعطیلات کشور فعلا در حد ایده است و فعلا چیزی به دولت ابلاغ نشده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا در جریان مصاحبه ای که یکشنبه شب منتشر شد، تاکید کرد که رئیس جمهور روسیه احتمالا در ترورها و مسموم کردن ها دست داشته اما این اقدامات در آمریکا نبوده است "البته آنها نباید این کارها ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۰    
گزارش ها حاکی از آن است که طوفان اخیر موسوم به لسلی در پرتغال دست کم 27 مجروح برجا گذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران نشان داد متعهد به قراردادهای بین المللی و ملتی قاطع در دفاع از خود است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۰    
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه مشترکی که در خصوص ترکیب شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با محمدرضا عارف داشته از توضیحات وی قانع نشده و عارف نیز تأکید داشته در صورتی که ترکیب به هم بریزد از ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۰    
مسئولان باشگاه استقلال قرارداد گرو را به شکلی امضا کرده اند که در صورت عدم رضایت از وی می توانند وی را به تیم دیگر منتقل کرده یا قرارداد او را فسخ کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۵    
در حالی که اخیرا بسیاری از پزشکان و اعضای کادر بهداشت و درمان کشور به دلیل تاخیر در حقوق و پرداخت هایشان با مشکلات جدی مواجه شده اند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۵    
سه شنبه های کتاب (سلسله نشست های نقد، بررسی و رونمایی از کتاب) این هفته با رونمایی از کتاب شبِ دنیا کاری از گروه ادب و هنر مرکز پژوهش های جوان روز سه شنبه مورخ 24 مهرماه جاری در موزه انقلاب اسلامی و ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۰    
هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان اقدام به منفجر کردن دستگاه جاسوسی این رژیم در جنوب لبنان کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تنها در صورت جدایی بازیکنان فعلی خود حاضر به خرید بازیکن جدید خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۵    
امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تنها دغدغه کادرفنی این تیم برای بازی برگشت مقابل السد قطر محسوب می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۵    
در حالیکه ملک سلمان و رجب طیب اردوغان در تماس تلفنی پرونده روزنامه نگار ناپدید شده سعودی را بررسی کردند، رئیس سازمان اطلاعات عربستان برای بررسی پرونده این روزنامه نگار وارد ترکیه شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا تیمش را شایسته پیروزی برابر لهستان دانست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۰    
با صدای بلند خطاب به رئیس جمهور گفتم آقای روحانی چرا به دانشجویان تریبون ندادید؟ این صحبت های شما را می توانستیم در تلویزیون گوش کنیم ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۵    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در مدت هفت سال حضورش در این تیم با افراد زیادی دچار درگیری و چالش شده است که می توان از اتفاقات رخ داده یک کتاب منتشر کرد!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۰    
تیم فوتبال امید ایران شرایط خوبی را سپری نمی کند و این در حالی است که فدراسیون فوتبال در ظاهر برای بازی های آسیایی آینده نگری کرده بود اما در حال حاضر بی محلی به این تیم حرف اول را می زند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۵    
سازوکار جدید واردات کالاهای سرمایه های و مصرفی بادوام از قبیل خودرو (سبک و سنگین)، ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، راهسازی، لوازم خانگی، مصنوعات الکتریکی و الکترونیکی، صوتی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۵    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به تقسیم بندی مرزها برای تردد زائران اربعین، گفت: سه مرز مهران، چذابه و شلمچه به صورت شبانه روزی آماده تردد زائران حسینی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۰    
دایره انتخاب وام خرید مسکن، به 4 نوع تسهیلات محدود می شود که به صورت سپرده گذاری یا آنی قابل دریافت است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۵    
مدیرعامل جمعیت هلا ل احمر استان کردستان از تصادف تریلی حمل مواد شیمیایی با کامیون تریلی ویژه حمل خودرو و سواری سمند در گردنه صلوات آباد سنندج خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۰    
از روز گذشته کمپین رسانه ای وسیعی برای لاپوشانی نقش عربستان و شخص محمد بن سلمان در قتل جمال خاشقجی در فضای مجازی آغاز شده است.