سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 18 مهر 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 مهر 1397 شفاف 2 مهر 1397 شفاف 3 مهر 1397 شفاف 4 مهر 1397 شفاف 5 مهر 1397 شفاف 6 مهر 1397 شفاف 7 مهر 1397 شفاف 8 مهر 1397 شفاف 9 مهر 1397 شفاف 10 مهر 1397 شفاف 11 مهر 1397 شفاف 12 مهر 1397 شفاف 13 مهر 1397 شفاف 14 مهر 1397 شفاف 15 مهر 1397 شفاف 16 مهر 1397 شفاف 17 مهر 1397 شفاف 18 مهر 1397 شفاف 19 مهر 1397 شفاف 20 مهر 1397 شفاف 21 مهر 1397 شفاف 22 مهر 1397 شفاف 23 مهر 1397 شفاف 24 مهر 1397 شفاف 25 مهر 1397 شفاف 26 مهر 1397 شفاف 27 مهر 1397 شفاف 28 مهر 1397 شفاف 29 مهر 1397 شفاف 30 مهر 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
بانک گردشگری به عنوان حامی اصلی هفتمین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران Minex 2018 از سوی مسئولان این حوزه لوح تقدیر ویژه دریافت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
گروه اجرایی نمایش خاتون همزمان با اولین روز از اجرای نمایششان در تالار اصلی تئاترشهر، مراسم بزرگداشت زنده یاد انوشیروان ارجمند را برگزار می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا که خود مورد تمسخر روسای جمهوری و رهبران کشورهای جهان در سازمان ملل قرار گرفته کسی جز حاکمان سعودی را برای به سخره گرفتن پیدا نکرده و نمی تواند بکند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۱    
بیش از 500 هزار نفر از ساکنین ایالت فلوریدا آمریکا از بیم مواجهه با ابرطوفان مایکل منازل خود را ترک کرده اند و در کل ایالت حالت اضطراری اعلام شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۱    
ویتامین A از جمله مواد مغذی مهم برای بدن است اما افراط در مصرف آن می تواند مشکلاتی برای بدن ایجاد کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۰    
وزارت نیرو شایعه ها و اخبار مربوط به قطع جریان آب رودخانه های مرزی از طرف ایران به عراق را تکذیب و تأکید کرد که اقدامات ایران در رودخانه های مرزی بر اساس موافقتنامه ها و اصل حسن همجواری است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۱    
رییس مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری اعلام کرد: دادگاه استیناف رم درخواست حدود 5 میلیارد دلاری عده ای از خواهانهای امریکایی را برای توقیف اموال بانک مرکزی رد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۱    
مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل فولاد مبارکه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۱    
ساعاتی پیش و طی مراسمی، کاروان های جهادی سلامت برکت احسان به یک هزار نقطه از مناطق محروم کشورمان اعزام شدند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۵    
منابع استخباراتی عراقی از فهرست مرگ صادره از سوی سرکرده داعش که شامل 320 تکفیری می شود و فرار داعشی ها از ترس مشمول شدن این فهرست که شامل سرکرده ها هم می شود، پرده برداشتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۰    
به گزارش شفاف ، نخست وزیر اسراییل مدعی شده آشتی جویی دو سال پیش ترکیه با این رژیم به خاطر اوضاع سوریه بوده است اما در حال حاضر میان دو طرف همکاری اطلاعاتی وجود ندارد. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۵    
در حالی که سخنگوی شورای نگهبان موضوع تصمیم گیری نهایی درخصوص لوایح اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و کنوانسیون پالرمو را به مجمع تشخیص مصلحت نظام سپرده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۵    
در پی کاهش نرخ ارز در هفته گذشته، قیمت برخی کالاهای وارداتی از جمله گوشی موبایل نیز کاهش پیدا کرده است؛ اما به گفته فروشندگان این کاهش قیمت باعث "کسادی" بازار شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۵    
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با تأکید بر اینکه برخی از مردم برای مراجعه به پزشکان اصلاً توجهی به تابلوی پزشک و حوزه تخصصی او نمی کنند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۰    
به گزارش شفاف ، یک عضو فراکسیون زنان مجلس از تهیه و تقدیم نامه ای خطاب به رییس جمهور به منظور استفاده از زنان در عرصه های مدیریتی، به خصوص به عنوان وزیر در کابینه دولت خبر داد. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 32 میلیارد تومانی 2 قاچاقچی در یک شرکت تولیدی به دلیل قاچاق مشتقات نفتی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۵    
معاون سفیر ایران در بغداد تاکید کرد : ایران هیچ برنامه ای برای بستن آب های مرزی به روی عراق ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۵    
به گزارش شفاف ، مرکز اطلاع رسانی نظامی عراق از آغاز عملیات امنیتی در استان الانبار و شهر الرمادی خبر داد. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
به گزارش شفاف ، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای از اقدام آلمان در استرداد یکی از دیپلمات های ایران به بلژیک حمایت کرد. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۵    
تیم حقوقی ایران در دادگاه لاهه استدلال های آمریکا در مخالفت با شکایت ایران علیه این کشور در اعتراض به توقیف اموال و دارایی های بانک مرکزی توسط دولت واشنگتن را رد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان، از رفع ایرادات این شورا به لوایح پالرمو و اصلاح قانون مبارزه با پولشویی خبر داد و گفت: ایرادات مجمع تشخیص هنوز باقیست، لذا این دو لایحه به مجلس بازگشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۰    
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با تشریح جزئیات قیمت 15 قلم محصول لبنی، گفت: پرونده تخلف گرانفروشی برخی شرکتها، به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۵    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: طی دو تا سه ماه گذشته، بیش از یک میلیارد لیتر سوخت قاچاق شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۱    
بدهی خارجی ایران به بیش از 11 میلیارد و 800 میلیون دلار رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۵    
نامزد روزنامه نگار سعودی که ماجرای ناپدید و کشته شدنش به جنجالی دیپلماتیک بدل شده است، از رئیس جمهوری آمریکا خواست برای روشن شدن واقعیت، وارد عمل شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۰    
پارلمان شورای اروپا از رژیم صهیونیستی خواست به نقض حقوق کودکان فلسطینی بازداشت شده در زندان های این رژیم پایان دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۰    
بعد از بررسی های انجام شده و درحالی که قول رخ دادن این اتفاق در هفته جاری داده شده بود، شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد تا پایان مهرماه سال جاری اقدام به عرضه یک میلیون بشکه نفت خام در رینگ بین الملل ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۰    
عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاورین املاک همدان از افزایش 37 درصدی قیمت مسکن در 6 ماهه امسال خبر داد و گفت: در ماه های اخیر شاهد کاهش معاملات مسکن در استان بوده ایم اما قیمت مسکن کاهشی نداشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۵    
رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری عاملان سرقت بیش از 3 کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی در منطقه بازار تهران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۰    
مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش بارش باران و لغزندگی جاده را عامل تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۰    
سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در چند روز اخیر 23 نفر به جرم ایجاد اخلال در روند بازار استان دستگیر شدند و چند واحد صنفی نیز مهر و موم شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۰    
به مناسبت هفته نیروی انتظامی 1700 کیلوگرم مواد مخدر غیرقابل استحصال در قم امحاء شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۵    
پلیس امارات از کشف بیش از 5 کیلوگرم ماری جوانا و هزار قرص ترامادول در فرودگاه دوبی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۰    
رادیو اربعین ظهر امروز (18 مهر ماه) با حضور جمعی از مدیران رادیو و تلویزیون و ارتباط مستقیم با حرم امام حسین (ع) افتتاح شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۵    
سفیر آلمان در تهران ،به وزارت امور خارجه احضار شد .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۰    
شامگاه دیروز سه شنبه به باشگاه بدنسازی بانوان در تبریز حمله مسلحانه انجام شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۵    
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که خروج سلاح های سنگین از منطقه عاری از سلاح در ادلب تکمیل شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۵    
چاپ و فروش کتاب های ممنوعه و بدون مجوز می تواند ضربات جبران ناپذیری به صنعت نشر کشور وارد کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۰    
شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: تا پایان مهرماه امسال یک میلیون بشکه نفت خام را در تالار بین الملل بورس انرژی عرضه می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۵    
دادستان کل کشور گفت: تاکنون هیچ مدیر خائنی برای برخورد به ما از سوی دولت معرفی نشده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۵    
اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به صورت اختصاصی در ساختمان پک تمرین می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از واژگونی یک دستگاه مینی بوس با 25 سرنشین در بلوار شهید آوینی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۰    
منابع یمنی از عملیات مشترک یگان پهپادی و توپخانه ای علیه متجاوزان و مزدوران ائتلاف سعودی خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
این عکس در دهه ی 60 در زمانی که دکتر همتی معاون سیاسی صدا و سیما بودند گرفته شده و ایشان را در حال ارائه ی گزارش به رهبر معظم انقلاب که در آن زمان رئیس جمهور بودند نشان می دهد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۱    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه شغل شهردار از نظر ما مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان است، گفت: در بین مقامات و مسئولین دولتی 210 نفر مشمول این قانون می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۱    
براساس یک گزارش جدید، آپدیت iOS 12 روی 50 درصد از آیفون ها و آیپدهای اپل نصب شده است. تنها 20 روز زمان لازم بوده است تا نیمی از آیفون ها و آیپدها به نسخه جدید سیستم عامل iOS به روزسانی شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۱    
سرمربی تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر گفت: اولین دوره حضورمان در لیگ برتر است و باید تلاش کرد و جنگید، امیدوارم بتوانیم دوام بیاوریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
محمد حسین برخوردار
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
دادستان تهران با ابراز تاسف از اینکه برخی منافذ در دستگاه های دولتی راه فساد را برای برخی همواره ساخته است، گفت: عدم نظارت دستگاه های ذی ربط عامل دومی است که موجب تشکیل این پرونده ها می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش قیمت مواد غذایی تذکر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
شفافیت باعث می شود معلوم باشد که این پول از چه منشا برداشته شده و به کدام بخش رسیده و چطور میخواهد هزینه شود. من حتی به عملکرد مجلس نیز انتقاد دارم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
احتمال بازگشت کارت سوخت به چرخه سوخت گیری روز به روز قوی تر می شود و به نظر می رسد این طرح که پایه های اولیه آن در زمستان گذشته بنا شد در ساختمان دولت و مجلس مراحل نهایی خود را طی می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۰    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: پیش بینی می شود سود سهام عدالت برای سال مالی 1396 که در مجموع حدود پنج هزار میلیارد تومان است، از دی ماه امسال به مرور به حساب مشمولان واریز شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۰    
دادستان تهران به برخی از راه های وقوع فساد اشاره کرد و گفت: برخی منافذ در مراکز دولتی راه را برای متخلفان هموار کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۰    
یکی از اخلالگران بازار ارز سهامدار اصلی ماشین سازی تبریز بوده است
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۵    
سفیر انگلیس در تهران از طراحی ساز و کار جدیدی توسط اتحادیه اروپا برای مبادلات تجاری با ایران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۰    
از نگاه یک کارشناس حوزه کار پیش بینی بسته های غذایی، معافیت مالیاتی کارگران، کاهش تعرفه خدمات درمانی و معافیت کارفرمایان از پرداخت مالیات و عوارض از جمله راهکارهای حمایت از خانوارهای کارگری و افزایش ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۰    
قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوی های نظامی و قدرت دفاعی کشور است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۵    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل: آمریکا پایه های اساسی حاکمیت قانون را در سطح بین الملل به چالش می کشد و این پدیده ای خطرناک است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از تاریخ 23 فروردین تا 29مرداد مجموعا 31 میلیون و 575 هزار دلار ارز به کلیه کالاهای وارداتی اختصاص یافته گفت که کمیسیون نحوه تخصیص ارز ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۵    
بننا بر اعلام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر 87 پایگاه امدادی در مرزهای ایران و عراق به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ایجاد می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۰    
در جهت افزایش حجم مبادلات بازرگانی ایران و ترکیه و تسهیل آن، دبیر شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه از احتمال راه اندازی بانک مشترک میان دو کشور خبر داد و اعلام کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۰    
لوایح مبارزه با پولشویی، کنوانسیون پالرمو و همچنین لایحه حفاظت از خاک در جلسه مورخ _چهارشنبه 18 مهرماه_ شورای نگهبان بررسی خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۰    
دلار چه زمانی به وجود آمد؟ چه هنگام بر مسند واحد پول جهانی نشست و چه شد که بر این مسند نشست؟ این گفته ی وزیر خزانه داری آمریکا که دلار واحد پول ما ولی مشکل شماست ، به چه معناست؟
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۵    
مقام های ارشد آمریکایی به واشنگتن فری بیکن گفته اند که مقامات دولت ترامپ بر خلاف دستورهای مستقیم وی، از اعمال فشار حداکثری علیه ایران ناامید و برای حفظ وجهه آمریکا در میان متحدان ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۰    
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد، سرنوشت نویسنده و روزنامه نگار عربستانی که اخیرا ناپدید شده را از نزدیک دنبال می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۵    
اهالی توییتر فارسی صبح خود را با خبری درباره تصادف برادر یکی از اعضای شورای شهر با خودروی در اختیار شورای شهر، آغاز کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۰    
سازمان هواشناسی کشور برای بعد از ظهر امروز در دو استان شمالی کشور، رگبار و رعدوبرق و احتمال وقوع سیلاب ناگهانی پیش بینی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۰    
رئیس شورای شهر تهران با اعلام آمادگی برای شهردار تهران شدن گفت: بخشی از اصلاح طلبان فکر می کنند شهردار شدنم باعث از هم پاشیدگی شورای شهر می شود اما برای ریاست شورا جایگزین هست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۰    
دادستان دیوان محاسبات گفت: شرط بازنشستگی الزامی افراد در دستگاه های اجرایی - دستگاه های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری- 35 سال خدمت و 65 سال سن است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۵    
نخست وزیر اسرائیل از سفیر مستعفی آمریکا در سازمان ملل بابت حمایتش از اسرائیل قدردانی کرده و گفت: هیلی علیه "تزویر" در این نهاد بین المللی مبارزه کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۵    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه محدودیتی در صدور ویزای اربعین وجود ندارد، به ساعت فعالیت مراکز صدور روادید برای زائران اربعین حسینی اشاره کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۰    
پرتابگر بانوی کشورمان به مدال طلای پرتاب دیسک بانوان کلاس F56/57 بازی های پاراآسیایی 2018 رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۵    
وزارت امور خارجه آرژانتین اعلام کرد، این کشور در مقابل سفارت انگلیس در بوینس آیرس مراسمی رسمی برگزار کرده تا مخالفتش را با مانورهای نظامی انگلیس در جزایر فالکلند نشان دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۵    
در صورتی که تیم پرسپولیس راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود احتمالا با پرواز چارتر راهی شرق آسیا خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در دیدار با معاون نخست وزیر روسیه به وی اعلام کرده که رژیم صهیونیستی با وجود انتقال اس 300 به سوریه به حملات خود علیه این کشور ادامه می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۰    
سربازان ارتش سوریه که در جنگ این کشور با تروریست ها دچار قطع عضو شده اند، زندگی با معلولیت های ناشی از جنگ را می اموزند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۵    
تروریست های تکفیری در سوریه با شلیک چند خمپاره خیابان النیل واقع در شهر حلب را هدف قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۵    
تورم مصرف کننده در ونزوئلا به 488865 درصد رسیده و به این ترتیب، ابرتورم این کشور عضو اوپک با افت گسترده شرایط اقتصادی به شتاب گرفتن خود ادامه می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۰    
رئیس جمهوری آمریکا مدعی شده است، هیچ کس با صلاحیت تر و لایق تر از دخترش برای جانشینی نیکی هیلی، سفیر مستعفی آمریکا در سازمان ملل نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۵    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از ترافیک روزانه و کاری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی بر این باور است که توپ طلا را مودریچ به دست خواهد آورد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۵    
شاهنامه خوانی و آشنایی کودکان با رسم زندگی پهلوانان این سرزمین از موارد مهمی است که باید اهتمام بیشتری در ترویج آن داشته باشیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۰    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید از جریمه 80 میلیون تومانی و 3 سال حبس برای متخلفان نگهداری از حیات وحش خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۵    
نماینده ایران در سازمان ملل از مجمع عمومی دعوت کرد ضمن حمایت از چندجانبه گرایی، جلوی نقض حقوق بین الملل از سوی آمریکا را بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۰    
چهارمین روز بازی های پاراآسیایی درحالی آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۰    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با صدور رأی دادگاه تجدیدنظر برای پرونده موسوم به 1128 کانتینر کالای قاچاق، متهمین در مجموع به تحمل 5 سال و نیم حبس تعزیری ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۰    
بازار جدید جذب نقدینگی شکل گرفت. همزمان با مجوز ستاد تنظیم بازار و تایید سازمان حمایت از روز گذشته فاز اول پیش فروش لوازم خانگی آغاز شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۲۵    
انتقال مسالمت آمیز قدرت در عراق و همچنین تصدی پست های نخست وزیری و ریاست جمهوری توسط شخصیت های شناخته شده، باز هم توطئه مداخله جویانه آمریکایی ها در این کشور را با ناکامی مواجه ساخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۲۵    
پس از چندین سال کندی در عملیاتی شدن شبکه علمی کشور، وزیر ارتباطات از برطرف شدن مشکلات موجود در این پروژه خبر داد و گفت: تا پایان سال، 400 واحد دانشگاهی و مرکز علمی به این شبکه متصل می شوند.