چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۵May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 2 بهمن 1394 - shoaresal.ir

شعار سال 30 مهر 1394 شعار سال 30 آبان 1394 شعار سال 30 آذر 1394 شعار سال 30 دی 1394 شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 بهمن 1394 شعار سال 2 بهمن 1394 شعار سال 3 بهمن 1394 شعار سال 4 بهمن 1394 شعار سال 5 بهمن 1394 شعار سال 6 بهمن 1394 شعار سال 7 بهمن 1394 شعار سال 8 بهمن 1394 شعار سال 9 بهمن 1394 شعار سال 10 بهمن 1394 شعار سال 11 بهمن 1394 شعار سال 12 بهمن 1394 شعار سال 13 بهمن 1394 شعار سال 14 بهمن 1394 شعار سال 15 بهمن 1394 شعار سال 16 بهمن 1394 شعار سال 17 بهمن 1394 شعار سال 18 بهمن 1394 شعار سال 19 بهمن 1394 شعار سال 20 بهمن 1394 شعار سال 21 بهمن 1394 شعار سال 22 بهمن 1394 شعار سال 23 بهمن 1394 شعار سال 24 بهمن 1394 شعار سال 25 بهمن 1394 شعار سال 26 بهمن 1394 شعار سال 27 بهمن 1394 شعار سال 28 بهمن 1394 شعار سال 29 بهمن 1394 شعار سال 30 بهمن 1394 
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۷    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به میزان تولید سبزی و صیفی در کشور، از توانایی صادرات 1.5 میلیون تن سبزی و صیفی به کشور روسیه برخوردار هستیم و این میزان رقم قابل توجهی نیست
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۴    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اظهارات متناقض رئیس جمهور در رابطه با رکود اقتصادی در کشور به دلیل نداشتن مشاوران صادق و نیز نداشتن برنامه اقتصادی جامع است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۹    
معاون نیروی انسانی قوه قضائیه از جذب نیروهای پذیرفته شده اداری و خدماتی آزمون سال 92 قوه قضائیه تا پایان سال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۹    
وزیر دفاع آمریکا از افزایش تعداد نیروهای این کشور در عراق برای سرعت بخشیدن به مبارزه علیه داعش خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با انتشار پیامی درگذشت همایون بهزادی را تسلیت گفت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۶    
اگر می بینیم که در سالهای اخیر کمدی های خوبی در رسانه ملی یا شبکه خانگی تولید نمی شود دلیل اصلی اش را باید در فاصله گرفتن از طنزنویسان مولف از این رسانه بدانیم
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۳    
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز دارفانی را وداع گفت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برجام یکی از کارهای بزرگی بود که صورت گرفت و دستاوردهای آن در بخش های مختلف به ویژه بخش پزشکی قطعاً تأثیرگذار و به زودی اثرات خود را مشخص می کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۰    
یک شب به طاعت تو نیاورده ام به صبح/ بیهوده رفت روز و شب و سال و ماه من این شعر را باید در شب های تاریک، در خانه خدا بخوانید باباجان! باید ساعتی از شب را انتخاب کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۲۴    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس گفت: اصلاح طلبان با هر شرایطی در انتخابات پیش رو حضور جدی خواهند داشت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۹    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در تازه ترین اظهارات خود تأکید کرد که دولت سوریه پیشتر در موقعیت بدتری قرار داشت و هم اکنون در موقعیت و جایگاه بهتری در سوریه قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۰    
امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت در سایه افزایش عرضه و کاهش تقاضا به کمترین قیمت از سال 2003 رسید، ونزوئلا از اوپک درخواست نشست اضطراری کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۸    
فرمانده نیروی هوایی بحرین روز چهارشنبه مدعی شده کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در حال ساخت سامانه دفاع موشکی مشترک هستند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۵    
یک مسئول روس اعلام کرد روسیه و آمریکا بر سر تاریخ برگزاری مذاکرات سوریه در ژنو در تاریخ 29 ماه جاری میلادی(9 بهمن ماه) به توافق رسیدند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۲    
نایب رئیس خانه صنعت و معدن ایران با اشاره به بالا بودن نرخ بهره بانکی در کشور، گفت: رشد اقتصادی 8 درصدی با بهره های بانکی 27 درصدی امکان پذیر نیست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۸    
روحانی برجسته عراق گفت : نیروهای داعش برای نبش قبور امامین عسکریین به سامرا حمله کردند، اما با تلاش نیروهای ایرانی این خواسته داعش محقق نشد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۵    
رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: پلیس عربستان راه دو مسیر سوق العرب و جوهره را می بندد و زائران ایرانی به اجبار از مسیر 204 حرکت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۲    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: یکی از مهم ترین سرمایه های هر کشور نیروی انسانی است و گل سرسبد نیروهای انسانی هر کشور جوانان آن هستند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ایران تمایل دارد تا عضو دائم سازمان تجارت جهانی شود چراکه این امر فضای بهتری برای همکاری بین المللی ایجاد خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۳    
عضو جبهه یکتا گفت: همه در ائتلاف اصولگرایان به این فکر می کنند که رهبر انقلاب نسبت به نیروهای مؤمن و انقلابی دغدغه نداشته باشد و همه ما در ائتلاف مطیع تصمیمات شورای ائتلاف هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۳    
برای سال گذشته میزان درآمدها از منابع نفتی 53 هزار و 700 میلیارد تومان مصوب بود که طی 9 ماهه سال 94 این میزان 10 درصد بیش از مقدار مصوب تعیین شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی خواستار جلوگیری از فعالیت های جدید موسسه های غیرمجاز شد و گفت: با هماهنگی های بانک مرکزی، مراجع قضایی، نیروی انتظامی و وزارت کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۰    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: تاکنون مذاکرات خوبی را با شورای نگهبان و سایر بزرگان داشته ایم و من به تجدیدنظر در رد صلاحیت ها بسیار امیدوار هستم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۲:۱۴    
عضو هیات مدیره انجمن صنایع ایران گفت: به علت رکود طولانی و عدم وجود نقدینگی در بخش های خصوصی حدود 2 تا 4 سال زمان برای ایجاد رقابت سالم و همکاری با قسمت بین المللی نیاز است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۰    
مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در واکنش به اخباری مربوط به "واردات مواد غذایی آلوده" گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۵    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در این هفته انتشار خبر رد صلاحیت های گسترده هیات های نظارت بر انتخابات، کام مردم از رفع تحریم های ظالمانه را تلخ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به عوارض اعتیاد بر سلامت افراد، گفت: اعتیاد والدین به مواد مخدر سبب افزایش احتمال ایجاد بیماری های مادرزادی و سرطان در نوزادان می شود
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۲    
وزارت خارجه عربستان فهرستی منتشر کرده و در آن مدعی شده است که ایران از زمان انقلاب اسلامی، 58 مورد اقدام در راستای حمایت از تروریسم در منطقه و جهان انجام داده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۳    
رد صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری در دهمین دور انتخابات مجلس بی سابقه بود. هیات های نظارت شورای نگهبان صلاحیت تنها 42 درصد داوطلبان را تایید کرد و هفته پرحاشیه ای در حوزه سیاست داخلی را رقم زد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۱    
یک فعال کارگری: با اجرای سیاست های تعدیلی بسیاری از مسئولیت ها به شرکت های پیمانکاری سپرده شد که به دلیل نبود نظارت کافی سوء استفاده های زیادی از کارگران در قالب قراردادهای حجمی و پیمانی صورت گرفته ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۱    
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معافیت دو ساله کارفرمایان در پنج سال اجرای برنامه ششم با جذب فارغ التحصیلان بیکار خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۸    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: عامل بیرونی تعرض به سفارت عربستان در خارج از کشور دستگیر و به داخل منتقل شده و هم اکنون تحت بازجویی است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۵    
آیت الله مکارم شیرازی، اجرای برجام را موفقیتی قابل توجه خواند و ناکید کرد: نباید برخی بنشینند و منفی ببافند و بگویند کاری نشده، برجام پیروزی قابل ملاحظه ای بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۲    
(سه شنبه 29 دی) جشن تولد فرهاد مهراد شهرکتاب فرشته با حضور همسر این خواننده (پوران گلفام) و چهره هایی چون الهی قمشه ای برگزار شد. در این مراسم ماکان اشگواری؛ قطعاتی از فرهاد اجرا کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۲    
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امید آمریکا به موفقیت پروژه جدید نفوذ پس از برجام افزایش یافت گفت: برخی می خواهند حتی موضوع برجام را لطفی از ناحیه آمریکا و غرب به ایران معرفی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۲    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از آنجا که از توان مالی لازم برای تحت پوشش قرار دادن افراد در معرض آسیب برخودار نیستیم، آسیب های اجتماعی افزایش پیدا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۹    
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: آمارهای مرتبط با رشد طلاق، رشد خشونت های خانگی، رشد جرائم و نزاع ها همگی نشان دهنده آن است که آستانه تحمل افراد به دلیل مشغله ها و مشکلات مرتبط با عدم تامین نیازهای ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۹    
شهید محمدرضا حقیقی متولد 1344 درشهراهواز است، وی با شروع جنگ تحمیلی راهی جبهه شد و دربهمن ماه سال 64 در منطقه فاو و درعملیات ولفجر8 به فیض شهادت نایل آمد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۶    
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هدف جریان اصلاحات در اعتراضات گسترده به شورای نگهبان، فشار به مراجع تصمیم گیر و جلب آراء مردم در انتخابات است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۷    
وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی می گوید منع تعقیب سعید مرتضوی در ارتباط با استخدام بدون مجوز 500 نفر در تامین اجتماعی، از سوی دادگاه تایید شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۴    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: غروی با تأکید بر اینکه اعضای شورای نگهبان، افرادی عالم، عادل و بی غرض هستند ، گفت: آنچه مضر است و انتظار است این گونه نباشد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر ترویج خودمراقبتی در جامعه گفت: اگر مردم به خاطر بیماریهای قلبی و عروقی می میرند به خاطر سیاست هایی است که می شد به نحو دیگری در مورد آنها تصمیم گیری شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۱    
وزیر خارجه قطر با اشاره به اینکه روسیه بازیگری بزرگ در منطقه و عاملی کمک کننده در حل بحران هاست گفت: قطر از عملیات نظامی روسیه در سوریه شگفت زده شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۸    
نایب رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان از ارسال نامه ی دوم این اتحادیه به معاونت فرهنگی برای اعلام نظر تشکل های نشر درباره ی شهرآفتاب خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۸    
سخنگوی وزارت کشور گفت: همراه با وزیر کشور برای پیگیری این موضوع به شورای نگهبان مراجعه خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۵    
در جریان اجرایی شدن برجام تحریم 9 بانک ایرانی شکست، هر چند که سه بانک دیگر همچنان در تحریم باقی ماندند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۵    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت درباره اینکه آیا قرار است قیمت نان تغییر کند یا نه؟ اظهار کرد: هیچ قراری در رابطه با نان نیست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۲    
چیت چیان گفت: به دلیل وجود تحریم ها، شرکت های خارجی امکان حضور در ایران را نداشتند و با اجرایی شدن برجام، برخی شرکت های داخلی نگران آینده اند، اما وزارت نیرو رفتار یکسانی با دو طرف خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۹    
فیلم مستند داستانی باتلاق وان به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی مهدی گلستانیان جمعه از شبکه مستند پخش می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۹    
حجت الاسلام علی یونسی گفت: بعضی از جریان های تندرو داخلی نگرانی از ازدیاد ثبت نام ها را به مسئولین القا کرده و ذهن این مسئولین را آلوده کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۶    
دومین همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس با حضور رئیس جمهور در وزارت کشور برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۶    
دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۳    
وزیر امور خارجه عربستان به طور تلویحی اعلام کرد که ممکن است این کشور به سمت سلاح هسته ای حرکت کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۳    
اجرایی شدن برجام و رفع تحریم های بین المللی در هفته جاری موجب شد تا صنایع مرتبط با رفع تحریم ها در مرکز توجه اهالی بازار سرمایه قرار بگیرند و با بیشترین افزایش قیمت و تقاضا مواجه شوند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۰    
رستوران معروف پایتخت در حوالی خیابان ظفر و ولیعصر (عج) با دستور مقام قضایی رفع پلمب شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۸    
مجمع جهانی اقتصادی با انتشار گزارشی همزمان با برگزای اجلاس داووس هشدار داده که در صورت ادامه روند فعلی تولید زباله تا سال 2050 میزان زباله های پلاستیکی در اقیانوس های جهان از میزان ماهی ها بیشتر ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۸    
با دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس های اطلاعاتی 3 کشور اروپایی، دو شبکه ماهواره ای اصلی فعال در حوزه های غیراخلاقی تعطیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۵    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از تشکیل کارگروه تخصصی کیفیت نان با حضور دستگاه ها و نهادهای مسئول در این حوزه خبر داد و گفت: باید نان سالم در اختیار مردم قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۵    
وزیر کشور در خصوص پیگیری تعیین صلاحیت ها گفت: شخصا خدمت رهبری رسیدم و گزارش دادم، تلاش ما این است که حق کسی مبتنی بر قانون ضایع نشود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه سعودی ها این توهم را دارند که با حمایت متحدان غربی شان می توانند ایران را از معادلات منطقه حذف کنند، اظهار داشت:
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۲:۲۸    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره بر این که سیاست گذاری در فضای مجازی از جنس سیاست گذاری تکنولوژی نیست بر عدم پاسخگویی سیاست هایی که براساس آن بخش هایی از تکنولوژی محدود می شوند تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۲:۲۲    
تغییر تاکتیک های مخالفان روحانی مشخصا چه خواهد بود؟ به صورت دقیق مشخص نیست. اما دستکم در یک مورد می توان پیش بینی کرد هدف قرار دادن افکار عمومی و افزایش سطح انتظارات ملی ناشی از رفع تحریم ها در کوتاه ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۲:۱۳    
بازنگری در مکانیسم احراز صلاحیت هاانتخابات در دموکراسی های امروزی، در حقیقت مهم ترین وسیله ی انعکاس افکار عمومی ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۲:۱۰    
بنیانگذار و مدیراجرایی مجمع جهانی اقتصاد با وزیر امور خارجه کشورمان و دکتر نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۲:۱۰    
زیر ارتباطات هفته گذشته برای توضیح در خصوص پیامک های تبلیغاتی مزاحم مردم به مجلس فراخوانده شد، یک نماینده مجلس می گوید این توضیحات قانعمان نکرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۲:۰۷    
طبق آخرین اطلاعات واصله از بانک مرکزی از روز شنبه (اجرای برجام) تا زمان ارسال گزارش 12 بانک از لیست تحریم های بین المللی خارج شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۲:۰۷    
مراسم تشییع جنازه کاپیتان سابق استقلالی ها برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۲:۰۴    
در هفته ای که گذشت گازهای نفتی و هیدروکربورهای گازی ، در صدر لیست صادرات ایران و ذرت دامی ، در صدر لیست واردات محصولات ایرانی از حیث ارزش (دلار)، قرار داشت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۲:۰۴    
رییس جمهور با اشاره به رد و عدم احراز صلاحیت های گسترده گفت: همانطور که رهبری فرمودند مر قانون باید عمل شود ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۲:۰۱    
شورای بین المللی کسب و کار مجمع جهانی اقتصاد عصر چهارشنبه با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس دفتر رئیس جمهوری در چهل و ششمین نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس برگزارشد.