سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 17 بهمن 1394 - shoaresal.ir

شعار سال 30 مهر 1394 شعار سال 30 آبان 1394 شعار سال 30 آذر 1394 شعار سال 30 دی 1394 شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 بهمن 1394 شعار سال 2 بهمن 1394 شعار سال 3 بهمن 1394 شعار سال 4 بهمن 1394 شعار سال 5 بهمن 1394 شعار سال 6 بهمن 1394 شعار سال 7 بهمن 1394 شعار سال 8 بهمن 1394 شعار سال 9 بهمن 1394 شعار سال 10 بهمن 1394 شعار سال 11 بهمن 1394 شعار سال 12 بهمن 1394 شعار سال 13 بهمن 1394 شعار سال 14 بهمن 1394 شعار سال 15 بهمن 1394 شعار سال 16 بهمن 1394 شعار سال 17 بهمن 1394 شعار سال 18 بهمن 1394 شعار سال 19 بهمن 1394 شعار سال 20 بهمن 1394 شعار سال 21 بهمن 1394 شعار سال 22 بهمن 1394 شعار سال 23 بهمن 1394 شعار سال 24 بهمن 1394 شعار سال 25 بهمن 1394 شعار سال 26 بهمن 1394 شعار سال 27 بهمن 1394 شعار سال 28 بهمن 1394 شعار سال 29 بهمن 1394 شعار سال 30 بهمن 1394 
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی وزارت بهداشت در مورد بیماری زیکا و نگرانی هایی که بابت ابتلا به این ویروس وجود دارد، گفت: تاکنون مواردی از این بیماری در خاورمیانه گزارش نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۵۶    
سید محمد تقی نوربخش گفت: در حال حاضر حداکثر پرداختی از جیب مردم در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی بیش از 7 درصد نیست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۵۰    
کمتر از پنج ماه به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است. بی تردید بسیاری از افرادی که به عنوان کاندیدای احتمالی مطرح هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۵۰    
این روزها هر کس از ذن خود سخنی در مورد شرایط مورد نیاز برای انتخاب نمایندگان مجلس و یا رد و تائید صلاحیت کاندیدا ها به میان می آورد و هر حرب و گروه و قشری نظر خودش را میگیود ولی واقعا نظر مردم و ملت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۴۷    
نمایندگی منصبی است که از طریق انتخابات و رأی مردم فعلیت می یابد
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۴۷    
عضویت در مجلس نمایندگان خرج دارد. برخی از این داوطلبان به صورت فردی و برخی ائتلافی دست به جیب می شوند، در این گزارش نگاهی داریم به هزینه هایی که این افراد باید از جیب بگذارند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۴۷    
هنوز کار تأیید صلاحیت داوطلبانی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند، پایان نیافته و شورای نگهبان، نام کسانی را که می توانند در انتخابات شرکت کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۴۴    
پژوهشکده شورای نگهبان گزارشی را مبنی بر 'آشنایی با فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ با تأکید بر حقوق و تکالیف داوطلبان' منتشر کرد که بخش سوم آن به اخذ و شمارش آراء اختصاص دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۳۸    
با یک حساب سرانگشتی اگر هر یک از کاندیداها به جای صرف هزینه های کلان تبلیغاتی اقدام به سرمایه گذاری های مناسب برای اشتغالزایی و رفع بیکاری و سایر معضلات ناشی از آن کنند آیا نمی توانند به اهداف مورد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۳۵    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای به مناسبت هفته ی قوه قضائیه، به 9 پرسش درباره ی مسئله مبارزه با فساد اقتصادی با استفاده از بیانات رهبر انقلاب پاسخ می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۳۵    
در راستای توضیح و توصیف تب کاندیداتوری در کشورمان بجا دانستم آنچه که جذابیت های نمایندگی می دانم را به رشته تحریر در آورم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۳۲    
در خبر زیر اسامی نامزدهای تأییدصلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری طبق آمار غیررسمی و میدانی خبرنگاران قابل مشاهده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۲۴    
تب و تاب فرمانداری ها با پایان مهلت ثبت نام انتخابات مجلس کم کم فروکش می کند، برخی استان ها در تعداد داوطلبان رکورد زده اند و آمار زنان کاندیدا نیز در نوع خود چشمگیر بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۵۷    
هیات های اجرایی در زیر مجموعه وزارت کشور، صلاحیت داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس را بررسی کرده و امروز نتایج بررسی های خود را اعلام کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۵۴    
انتخابات به انتخابات، آن هم از نوع مجلس و شورای شهر که می شود، موضوع سهم زنان در مدیریت سیاسی کشور نقل محافل سیاسی و رسانه ای می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۴۹    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه گر کسی است که به مردم دروغ می گوید.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۴۹    
عضو حقوق دان شورای نگهبان به عنوان تنها نامزد غیر معمم در انتخابات مجلس خبرگان حضور دارد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۲۲    
احمد علیرضا بیگی استاندار پیشین آذربایجان شرقی از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و جریان انحرافی تا انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان اظهار نظر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۲۲    
وزیر علوم دولت اصلاحات با تأکید بر اینکه دانشگاه باید استقلالش را حفظ کند، می گوید، جناح های سیاسی از دانشگاه سربازگیری می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۲۲    
با نزدیک شدن به فصل انتخابات و داغ شدن بحث در محافل مختلف شاهد ان هستیم که چهره ها و شخصیت های مختلف سیاسی به بیان دیدگاه های خود می پردازند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۹    
شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی با حضور نمایندگان شوراهای اصلاح طلبان در شهرستانهای این استان در سالن اجتماعات خانه کارگر تبریز تشکیل جلسه داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۹    
رئیس کل بانک مرکزی از آغاز رصد این بانک برای جلوگیری از ورود پول های کثیف به انتخابات اسفندماه امسال خبر داد و گفت: سیستم های ضدپولشویی نظام بانکی در حال پیگیری امور است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۹    
اعضای شورای عالی اصولگرایان آذربایجان شرقی در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشستی مطبوعاتی برگزار کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۶    
رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان آذربایجان شرقی از نهایی شدن لیست اصولگرایان در 20 بهمن برای انتخابات مجلس خبر داد و گفت: در اکثریت قریب به اتفاق شهرستان های این استان نفرات مشخص می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۴    
در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت شده استان آذربایجان شرقی طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۴    
در استان آذربایجان شرقی سید محمدرضا میرتاج الدینی و علیرضا بیگی داستان انتخاباتی یاران احمدی نژاد را می نویسند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۱    
رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی گفت: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی تک مرحله ای بوده و با بالاترین رای فرد به مجلس راه پیدا می کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۱    
شهردار تبریز با بیان اینکه قانون، وظایف و ماموریت های شهرداری را مشخص کرده است، گفت: مدیران سیاسی و جناحی از شهرداری جدا شوند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۰۸    
زلزله ورزقان یکی از تلخ ترین صفحات تاریخ آذربایجان بود که با تلاش همه گیر مسئولین و مردم از به وجود آمدن فاجعه ای تلخ تر از زلزله جلوگیری به عمل آمد و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در پس این زلزله ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۰۸    
نماینده سابق مردم تبریز در مجلس شوراس اسلامی گفت: اگر قرار باشد در رقابت های انتخابات افراد تحول خواه و اصلاح طلبان واقعی حضور داشته باشند تا به امروز نشان داده که افراد از حضور این طیف استقبال کرده ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۰۵    
اعضای شورای استانی حزب اتحاد ملت طی احکامی از سوی دبیرکل این حزب انتخاب و دبیر حزب در آذربایجان شرقی مشخص شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۹:۰۵    
امید است که مردم ما در این برهه حساس در انتخابات شرکت کرده و نمایندگانی با این خصوصیات را در دوره دهم مجلس شورای اسلامی انتخاب نمایند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۹:۰۲    
پس از رایزنی های صورت گرفته با کاندیداهای محترم ، طی جلسه ای که انجام شد ، 4 نفر از کاندیداهای ائتلاف نهایی شد و پس از مشخص شدن 2 نفر دیگر و جمع بندی لیست ، در 20 بهمن ماه اسامی منتشر می شود .
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۰    
رئیس سازمان امنیت داخلی آلمان اعلام کرد داعش، تروریست هایش را در پوشش پناهجویان به اروپا فرستاده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۰    
از توسعه مبادلات اقتصادی ایران و ترکمنستان به 60 میلیارد دلار تا رکورد مصرف بنزین و گاز در مهم ترین خبرهای منتشرشده صنعت نفت در هفته گذشته بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۷    
دو نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مناظره ای تلویزیونی، درباره چگونگی برقراری روابط با ایران اظهارنظر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۷    
عضو شورای عالی نظام پزشکی گفت: امروز تکیه دانش پزشکی براساس دانش تولید داخل است و رشد سلول های بنیادی و سیستم دانش بنیان جزوی از این دستاوردها است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۵    
وزیران خارجه ایران و انگلیس روز جمعه تایید کردند که صدور ویزای سفارتخانه های دو کشور در تهران و لندن آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۲    
بازار خودرو ایران دو هفته پس از لغو تحریم ها همچنان بی میلی مشتریان را تجربه می کند و خرید و فروش در آن رونقی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۲    
شبکه های ماهواره ای با در دستورکار قراردادن تغییر سبک زندگی ایرانیان اقدام به ساخت سریال هایی زنجیره ای می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: برای سال 95 دولت مبلغ قابل توجهی را برای بودجه ورزش اختصاص داده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۹    
وام های صندوق پس انداز یکم که قرار بود از خرداد ماه سال آینده به دست خریداران برسد، زودتر از موعد به بازار رسید.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۶    
اصلاح طلبان سرنوشت ائتلاف با حامیان دولت، اصولگرایان معتدل و مستقلین و اعتدالگرایان را به کجا می کشاند؟
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۵    
هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام کرد داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت آنها در مرحله قبلی تأیید ولی در شورای نگهبان رد شده است، می توانند از 17 تا 19 بهمن ماه شکایت خود را تحویل دهند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۵    
از رتبه برتر ابزارهای پرداخت نوین در خاورمیانه و شمال آفریقا تا بازپرداخت وجوه خرد سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن الحجج در مهم ترین خبرهای منتشرشده هفته گذشته بانک و بیمه.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۷    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بحث مالی و ریالی واگن، تنها با کمک دولت می توان 6 هزار واگن، وارد خطوط مترو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۴    
در شرایطی که به گفته صادر کنندگان، طی 15 سال اخیر زعفرانی از ایران به آمریکا صادر نشده بود با صادرات حدود دو کیلوگرم زعفران به ارزش 2600 دلار به این کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۱    
نخست وزیر کانادا ادعا کرد توافق ایران به محدود شدن توانایی های هسته ای این کشور کمک کرد، اما همچنان نگرانی های دیگری باقیست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۸    
وتو خواهم کرد، موضوعی است که اوباما هر کجا از اصحاب کنگره بی وفایی دید آن را مطرح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۸    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از تجهیز خط یک BRT به تابلوهای بریل تا پایان سال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۶    
وزیر بهداشت گفت: اگر سلامت جزو اولویت های برنامه 5 ساله کشور قرار گیرد، نه تنها رضایتمندی مردم بیشتر می شود، بلکه در حوزه اقتصادی هم پیشرفت قابل توجهی خواهیم داشت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۲    
کاخ کرملین اعلام کرد نیروهای نظامی روسیه در عملیات زمینی در سوریه شرکت نمی کنند
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۲    
وزیر دفاع آمریکا گفت این کشور برای رهگیری موشک کره شمالی تجهیزات خود را مستقر می کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۹    
یک کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به اینکه در زمان تحریم بسیاری از کالاهای سرمایه ای واحدهای تولیدی مستهلک شده اند اکنون بهترین زمان برای نوسازی تکنولوژی و ماشین آلات است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۷    
رئیس جمهور ترکیه مدعی شد که دولت اسد و نیروهای روسیه مرتکب جنایت علیه مردم سوریه می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۴    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام ایران برگرفته از نظام حکومت پیامبر اسلام(ص) و امیرالمؤمنین(ع) و ائمه معصومین(ع) است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۴    
وزیر خارجه کشورمان در سخنرانی پارلمان انگلیس گفت: که بحران سوریه را با نگاه یکجانبه نمی توان حل کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۸:۵۸    
معاون ارزی بانک مرکزی، الزامات و پیش نیازهای یکسان سازی نرخ ارز را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۸:۵۲    
وزیر اقتصاد ایران درخصوص فرصت های سرمایه گذاری خارجی با روزنامه "نیکی" ژاپن گفتگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۶    
مجله آمریکایی "نشنال اینترست" نوشت: ارتش روسیه احتمالاً تا سال 2020 به سامانه موشکی پدافند هوایی اس 500 موسوم به "پرومتی" مسلح می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۸    
وزیر نیرو گفت: در شرایط پساتحریم با اتکا به توانمندی داخلی تصمیم داریم که صادرات برق را توسعه دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۵    
ظریف که برای شرکت در کنفرانس بین المللی کمک به مردم سوریه به انگلیس سفر کرده است، روز پنجشنبه در لندن با بان کی مون دبیر کل سازمان ملل ملاقات کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۸:۱۹    
نمایندۀ دولت سوریه در مذاکرات ژنو، علت متوقف شدن گفت وگوهای ژنو 3 را تلاش گروه ریاض برای برهم مذاکرات دانست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۸:۱۶    
مشاور عالی مقام معظم رهبری اعلام کرد ایران و روسیه، قراردادها در زمینه مهندسی نیروگاه های اتمی و پروژه های ریلی امضا می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۸:۰۷    
وزیر امور خارجه کشورمان روز پنجشنبه در سخنانی در کنفرانس کمک کنندگان به سوریه در لندن، گفت وگو را تنها راه حل پایان بحران سوریه خواند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۸:۰۷    
وزرای خارجه ایران و آمریکا در حاشیه کنفرانس بین المللی کمک به مردم سوریه در لندن درباره روند اجرای برجام به گفت وگو نشستند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۸:۰۱    
روسیه، ایران، سوریه و عراق برای مقابله با تأمین مالی گروه تروریستی داعش، توافق کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۸:۰۱    
تصاویر از چهارمین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۵۸    
علی لاریجانی گفت: در عرصه هنر در حوزه علمیه تاملاتی آغاز شده و یکی از جاهایی که درآن با کمبود مواجه هستیم پژوهش و دریافت های کلان از مبانی هنر اسلامی است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۵۸    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شواهد جدی درباره آماده شدن ترکیه برای مداخله نظامی در سوریه وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۵۵    
وزیر خارجه آلمان در اظهاراتی، پیروزی های پیاپی ارتش سوریه را عامل برهم خوردن مذاکرات ژنو دانست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۵۲    
نخست وزیر انگلیس در سخنانی در کنفرانس حمایت از سوریه، وعده کمک های مالی به این کشور را مهم ارزیابی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۵۲    
سخنگوی ارتش عربستان سعودی گفت: در صورت توافق ائتلاف آمریکایی، عربستان آمادۀ اعزام نیروهای زمینی به سوریه است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۴۹    
ولایتی: پوتین تاکید کرد روسیه همچنان بر پیمان خود با ایران و سوریه خواهد ایستاد/ امیرعبدالهیان: معارضان سوریه در مذاکرات ژنو کارشکنی کردند
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۴۹    
پلیس آلمان چندین نفر از مظونان ارتباط با داعش را که قصد انجام حمله تروریستی داشتند بازداشت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۳۸    
گزارش یک موسسه دولتی فرانسه حاکی است اقتصاد اروپا در صورت لغو توافق نامه شنگن حدود 100 میلیارد یورو ضرر می کند.