سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 8 بهمن 1394 - shoaresal.ir

شعار سال 30 مهر 1394 شعار سال 30 آبان 1394 شعار سال 30 آذر 1394 شعار سال 30 دی 1394 شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 بهمن 1394 شعار سال 2 بهمن 1394 شعار سال 3 بهمن 1394 شعار سال 4 بهمن 1394 شعار سال 5 بهمن 1394 شعار سال 6 بهمن 1394 شعار سال 7 بهمن 1394 شعار سال 8 بهمن 1394 شعار سال 9 بهمن 1394 شعار سال 10 بهمن 1394 شعار سال 11 بهمن 1394 شعار سال 12 بهمن 1394 شعار سال 13 بهمن 1394 شعار سال 14 بهمن 1394 شعار سال 15 بهمن 1394 شعار سال 16 بهمن 1394 شعار سال 17 بهمن 1394 شعار سال 18 بهمن 1394 شعار سال 19 بهمن 1394 شعار سال 20 بهمن 1394 شعار سال 21 بهمن 1394 شعار سال 22 بهمن 1394 شعار سال 23 بهمن 1394 شعار سال 24 بهمن 1394 شعار سال 25 بهمن 1394 شعار سال 26 بهمن 1394 شعار سال 27 بهمن 1394 شعار سال 28 بهمن 1394 شعار سال 29 بهمن 1394 شعار سال 30 بهمن 1394 
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۶    
رییس مجلس شورای اسلامی پس از بازگشت از اجلاس روسای مجالس کشورهای اسلامی از بغداد گفت: برگزاری چنین اجلاسهایی می تواند به همگرایی کشورهای اسلامی در مقابله با پدیده هایی مانند تروریسم کمک کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد ایران همچنان تحت تحریم های مهمی از طرف آمریکا و اروپا به خاطر حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر، قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۰    
منایع خبری گزارش دادند رئیس جمهور آمریکا دستور لغو تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران را امضاء کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۰    
یک منبع دولت فرانسه اعلام کرد توافقنامه درباره بازگشت شرکت خودروسازی پژو به بازار ایران، در جریان دیدار روز پنجشنبه حسن روحانی رییس جمهوری این کشور از پاریس، امضا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۰    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا قطعنامه ای در محکومیت شهرک سازی ها از سوی رژیم صهیونیستی صادر کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۶:۵۷    
سازمان ملل اعلام کرد کسی جز سوری ها به مذاکرات ژنو 3 دعوت نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۶:۵۷    
رییس جمهور در فرودگاه پاریس گفت: فصل تازه ای در روابط ایران و اتحادیه اروپا و از جمله فرانسه آغاز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۶:۵۴    
حمام علیقلی آقا در اصفهان یکی از بناهای تاریخی زیباست که از طراحی مینیاتوری در آن استفاده شده.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۶:۵۴    
معاون امور بین الملل معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری گفت: بحث نظام وظیفه تخصصی را در بنیاد ملی نخبگان به متخصصان ایرانی غیر مقیم، تعمیم داده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۶:۵۱    
رییس جمهوری گفت: امروز هم ایرانیان در همه نقاط جهان دارای اندیشه بلند، فکر و نبوغ بوده و در خدمت بشریت هستند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۶:۵۱    
یک پژوهشگر اقتصادی گفت: در دوران پساتحریم، بیش از گذشته باید به بنگاه های اقتصادی و زودبازده توجه شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۸    
طی چند روز گذشته رسانه های خارجی ضمن پوشش سفر روحانی به رم تاکید کردند که حضور رییس جمهوری ایران در ایتالیا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۸    
رضا ساکی، طنزپرداز، بیان کرد: در کنار طنز، یک بخش اخمو و جدی هم داریم که قرار است در کنار خنداندن مخاطب، او را به فکر وادارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۸    
یک کارشناس اقتصادی گفت: اقتصاد مقاومتی نگاه به درون دارد و متکی به ظرفیت هاست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۵    
رییس کل بانک مرکزی ایران در دومین روز سفر به رم ،از تفاهم نامه افزایش سقف اعتباری بیمه ساچه تا بیش از 6 میلیارد یورو و افتتاح حساب به نام بانک مرکزی ایران در دفاتر بانک مرکزی ایتالیا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به اینکه در اجرای طرح وام خرید کالا هنوز اتفاق خاصی رخ نداده گفت: اجرای برجام آرامش را برای بازار به ارمغان آورد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۲    
دیده بان حقوق بشر در گزارش سالانه خود درباره بحرین به نقض حقوق بشر بوسیله رژیم آل خلیفه اشاره کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف حرم امام حسین (ع) و زیرساخت های توسعه ای حرم بازدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۱    
کارشناسان قالی معتقدند ارزش هنری یک قالی یا قالیچه به نقشه، میزان استفاده از رنگ های طبیعی و هماهنگی قرارگرفتن این رنگ ها در کنار هم بستگی دارد، اما قیمت یک قالی یا قالیچه بیشتر به نقشه و رنگ ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۴    
سرپرست اداره تشخیص جرائم پلیس فتا نیروی انتظامی با اشاره به افزایش خرید کاربران ایرانی از سایت های بین المللی به شهروندان هشدار داد تا در این خرید ها مراقب شرکت های کلاهبردار واسطه ای باشند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۴    
شبکه تلویزیونی سی.ان.ان آمریکا دیدار پیش روی حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران را با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان را در دو دهه اخیر بی سابقه خواند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۱    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی از حضور نمایندگان ایرلاین انگلیسی بریتیش ایرویز از دیروز در ایران خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: کمک هایی که از سوی سازمان های بین المللی مانند سازمان ملل برای امر مبارزه با موادمخدر به ایران داده می شود، بسیار ناچیز است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۸    
بیستمین همایش از سلسله همایش های سالانه بزرگداشت حکیم صدرالمتالهین، به مناسبت روز ملاصدرا، در تاریخ اول خرداد 1395 برگزار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۲    
با مشخص شدن نتیجه بررسی داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان، پروژه علامه سازی افرادی که قصد داشتند با فشار بر شورای نگهبان و عدم شرکت در امتحان، تائیدیه علمی خود را بگیرند، شکست خورد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۹    
رئیس جمهور دوران تحریم را دوران باخت باخت برای روابط اقتصادی ایران و اتحادیه اروپایی دانست و گفت: ما طرح های مشترک اقتصادی گسترده ای داریم که شعاع آن محدود به ایران و ایتالیا نخواهد بود و کشورهای ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۹    
روزنامه گاردین نوشته است که آیت الله هاشمی رفسنجانی که زمانی مخالف آشتی با آمریکا بود، حالا تغییر موضع داده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۹    
آلمان و ترکیه در زمینه اقدام موثر برای مقابله با تهدید تروریسم همکاری می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی در دیدار سفیر کره جنوبی در تهران گفت: ایران علاقمند به گسترش همکاری ها در زمینه راکتورهای کوچک و نیروگاه های برق هسته ای است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۴    
برخی اقدامات و اظهارات مسئولان در مورد شورای نگهبان موجب کاهش همبستگی اجتماعی، ناامیدی مردم از مشارکت در امور و در نتیجه تضعیف و ناکارآمدی بیشتر دولت خواهد شد و با این حال کاهش همبستگی اجتماعی نه ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۸    
به نظر می رسد پیچیدگی های امر مذاکره برای حل بحران سیاسی سوریه بر اساس بیانیه وین2 و قطع نامه 2254، طی روزهای آینده بیشتر و بیشتر خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۸    
حمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در حاشیه سفر رئیس جمهوری به رم با پائولو جنتیلونی وزیر امورخارجه ایتالیا دیدار و گفت و گو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۸    
رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: از جوانی و نوجوانی به مرحوم بهزادی علاقمند بودم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۵    
یکی از مراجع تقلید گفت: بسیاری از طلاب در حوزه مانده اند در حالی که در کشور در بسیاری از مکان ها از نظر امام جماعت کمبود وجود دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۵    
کارشناسان روس می گویند بر اساس استراتژی اقتصاد مقاومتی ، ایران موفق شده وابستگی خود را به نفت خام به حداقل برساند به نحوی که در شرایط بی رحمانه تحریم ها ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۲    
رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: اینکه گفته می شود مهرداد پولادی با بازگشت به کشور بازداشت می شود به هیچ وجه درست نیست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۹    
مراسم بزرگداشت محمدمیرزاوندی، خواننده سرود حماسی دایه دایه با حضور شخصیت های فرهنگی و هنری کشورمان در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۶    
سیگنال هایی که این روزها از برخی رفت و آمدهای سیاسی و اظهارنظرها می رسد حاکی از تلاش ذی نفعان بزرگ نفت برای جلوگیری از سقوط هرچه بیشتر قیمت و زیان تولیدکنندگان است ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۷    
رئیس جمهوری اسلامی ایران و رهبر کاتولیک های جهان، با تاکید بر اینکه ادیان الهی و آسمانی، مروج صلح و پرهیز از خشونت و افراطی گری هستند ...