سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۱Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 9 بهمن 1394 - shoaresal.ir

شعار سال 30 مهر 1394 شعار سال 30 آبان 1394 شعار سال 30 آذر 1394 شعار سال 30 دی 1394 شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 بهمن 1394 شعار سال 2 بهمن 1394 شعار سال 3 بهمن 1394 شعار سال 4 بهمن 1394 شعار سال 5 بهمن 1394 شعار سال 6 بهمن 1394 شعار سال 7 بهمن 1394 شعار سال 8 بهمن 1394 شعار سال 9 بهمن 1394 شعار سال 10 بهمن 1394 شعار سال 11 بهمن 1394 شعار سال 12 بهمن 1394 شعار سال 13 بهمن 1394 شعار سال 14 بهمن 1394 شعار سال 15 بهمن 1394 شعار سال 16 بهمن 1394 شعار سال 17 بهمن 1394 شعار سال 18 بهمن 1394 شعار سال 19 بهمن 1394 شعار سال 20 بهمن 1394 شعار سال 21 بهمن 1394 شعار سال 22 بهمن 1394 شعار سال 23 بهمن 1394 شعار سال 24 بهمن 1394 شعار سال 25 بهمن 1394 شعار سال 26 بهمن 1394 شعار سال 27 بهمن 1394 شعار سال 28 بهمن 1394 شعار سال 29 بهمن 1394 شعار سال 30 بهمن 1394 
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۳    
وزیر نیرو گفت: هزینه تامین و تصفیه و توزیع هر مترمکعب آب آشامیدنی در شهرها و روستاها حدود 1000 تومان است که آن را با هر مترمکعب کمتر از 400 تومان در اختیار مشترکان قرار می دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۰    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو گفت: پس از انجام طرح مطالعاتی و دریافت مجوزهای محیط زیستی سالانه 200 میلیون مترمکعب آب از دریای خزر به کویر مرکزی ایران انتقال می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۵۸    
دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه طرح مسائل مربوط به انتخابات و تایید صلاحیت ها توسط رئیس جمهور اقدامی نسنجیده بود، تاکید کرد:مسئولان تمام توان و دقت خود را برای رفع رکود ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۵۲    
وزیر نفت ایران از امضای یک توافقنامه نفتی با شرکت فرانسوی توتال در جریان دیدار مقامهای ایرانی و فرانسوی در پاریس خبر داد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۹    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی انحصار واردات برنج در دست 10 نفر را موجب فساد دانست و گفت: برنج 1121 هندی آلوده است اما همچنان وارد می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۹    
تحلیل ها و اخبار رسانه ای ضد و نقیضی درباره اقدام امیر قطر در برکناری وزیر خارجه و 6 وزیر دیگر مطرح شده و برخی آن را در راستای تقویت پایه های قدرت تمیم بن حمد و برخی آن را در چارچوب کوچک سازی دولت و ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۳    
دبیرکل حزب اراده ملت ایران عنوان کرد: در صورتی که جریان اصلاحات اکثریت کرسی های مجلس را در اختیار بگیرد اصلاح قانون انتخابات در اولویت کاری ما خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۰    
عضو انجمن علمی سردرد ایران گفت: حدود 17 درصد از زنان به خصوص زنان جوان به سردردهای میگرنی و تنشی مبتلا هستند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۴    
محققان اخیرا توانسته اند کهکشان EGS8p7 را بیابند که انقدر قدمت دارد که طول قدمت کل هستی را زیر سوال برده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۴    
قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: هیچ کسی حق ندارد فرد یا جناحی را از قطار نظام پیاده کند یا نظام را متعلق به خود بداند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۱    
رئیس سازمان مدیریت با انتقاد از اوپک گفت: اگر لازم باشد عرضه نفت به بازار کاهش یابد، آن دسته از کشورهایی که در دوران تحریم ما اقدام به افزایش تولید کردند، باید تولید خود را کاهش دهند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۱    
معاون وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: با حذف مقطع پیش دانشگاهی کنکور سراسری به قوت خودش باقی می ماند و ساختار 6-3-3 تکمیل می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۲۸    
روز چهارشنبه 7 بهمن ماه، 101 هزار و 300 تن انواع کالا با ارزش نزدیک به 10 میلیون دلار در تالار صادراتی بورس کالای ایران داد و ستد شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۲۵    
بعد از اعلام خبر امضای قرارداد جدید پژو با ایران خودرو، سهام شرکت پژو سیتروئن در بورس فرانسه با 1.5 درصد افزایش به 14.35 یورو رسید ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۲۵    
حین روحانی رئیس جمهوری در پاریس گفت: از آن جا که تولیدکنندگان توازن را به بازارهای جهانی نفت خام بازمی گردانند، قیمتهای جهانی نفت خام برای بلندمدت در سطوح پایین باقی نمی ماند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۰    
ایران و فرانسه با امضای 20 سند، افق و نقشه راه همکاری های همه جانبه دو کشور را ترسیم کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۴    
وزیر خارجه روسیه انتقادهای برلین درباره پرونده تجاوز به یک دختر 13 ساله روسی-آلمانی مبنی بر دخالت در امور داخلی برلین را رد کرده و دخالت های آلمان در امور داخلی روسیه را بیشتر دانست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۴    
پس از اعطای مجوز رسمی برای فعالیت 5 اپراتور تلویزیون اینترنتی از سوی سازمان صدا و سیما، با آغاز سرویس دهی نخستین اپراتور ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۸    
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه 26 ژانویه به منظور تشریح دستاوردهای مسکو در سال 2015 و همچنین اهداف سیاست خارجی روسیه در سال 2016 در وزارت امور خارجه روسیه در یک نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در ادامه سفر رسمی به فرانسه، روسای شرکت نفتی توتال فرانسه و شرکت هواپیمایی ایرباس را به طور جداگانه در محل اقامت خود در پاریس به حضور پذیرفت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۲    
رؤسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فرانسه اعلام کردند که دو کشور مصمم هستند فصل تازه ای را در روابط مشترک در همه حوزه های مورد علاقه به ویژه همکاریهای اقتصادی بگشایند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۲    
بنیاد ملی نخبگان به منظور پشتیبانی از فعالیت های تخصصی دانش آموختگان برترِ دوره کارشناسی که به فعالیت های فناورانه در شرکت های دانش بنیان اشتغال دارند، تسهیلات نظام وظیفۀ تخصصی را در نظر گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۹    
سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی برای اولین بار نسبت به حواشی حضورش در یک شبکه ماهواره ای واکنش نشان داده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۰    
در یک جمله باید گفت؛ مکتب تکفیر بر خلاف عقل، نص و صریح قرآن است و علمای بزرگ اسلام باید ریشه های این تفکر نادرست را با منطق صحیح قطع کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: فرآیند شناسایی ، معرفی و آموزش بازرسان تا 15 بهمن ماه به پایان می رسد .
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۷    
احمد توکلی در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامش نسبت به اظهارات اخیر رئیس جمهور پیرامون نحوه انتصابات در حکومت حضرت علی(ع) واکنش نشان داده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۷    
وزیر نیرو گفت: در سال های اخیر 40 میلیارد متر مکعب منابع آبی کشور کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۴    
هرچند کاهش بهای نفت برای خریداران بنزین در آمریکا شادی آفرین است، شرکتهای فراوانی از این امر زیان دیده اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۱    
جمعیت سرآمد و نخبه کشور حدود یک میلیون نفرند که دیگران باید پشت سر آنها حرکت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۸    
ایندیپندنت در گزارشی نوشت: ضیافت ناهار دیپلماتیک ایران و فرانسه به علت خودداری فرانسوی ها از حذف شراب از منوی ضیافت لغو شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۸    
رسانه های سراسر دنیا هر یک به طریقی به دستگیری نظامیان آمریکایی توسط نیروی دریایی ایران پرداخته اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
رئیس شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: تحت هر شرایطی حضور حداکثری خواهیم داشت و لیست ارائه خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۲    
رضا میرکریمی (مدیرعامل خانه سینما) به امام جمعه کاشان نامه نوشت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۲    
جانشین بازرس ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور صبح امروز با امام جمعه مشهد دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۲    
آمریکا باوجود اعتراضات مردم محلی، 26 جنگنده خود را به پایگاه هوایی ژاپن منتقل کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۶    
رئیس جمهور در دیدار مدیر کل سازمان تربیتی، علمی و فرهنگی ملل متحد(یونسکو)، نقش و مسوولیت این سازمان در قبال حفظ آثار فرهنگی منطقه را که اکنون جولانگاه تروریست ها شده ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۳    
رئیس سازمان زندان ها از در دستور کار قرار گرفتن طرح کاهش هدفمند جمعیت زندانیان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۳    
رییس جمهوری در دیدار روسای شرکت های مهم فرانسوی که با حضور وزرای امور خارجه و اقتصاد فرانسه برگزار شد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۰    
رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: نزدیکی مفهومی و معنایی برند شهری با دیپلماسی شهری را زمینه ای برای معرفی کلان شهرهای کشور و استفاده از ظرفیت آنها برای جذب گردشگر بر ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نامزدهای این تشکل چنانچه در لیست ائتلاف اصولگرایان قرار نگیرند، از ادامه حضور در عرصه انصراف خواهند داد، گفت: ما لیست جداگانه ای برای انتخابات ارائه نخواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۰    
فرانسه وضع تحریم های بیشتر علیه تهران را به دلیل برنامه موشکی ایران خواستار شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۴    
شهردار اصفهان ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت خواهر خوانده ها در دیپلماسی شهری، بر لزوم افزایش قدرت نرم نظام از طریق کلان شهرها تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۱    
کودکان فرشته اند نام خیریه جوانانه ای است که تلاش می کند سختی های طول درمان را برای بیماران صعب العلاج و سرطانی کمتر کند. سراغ مدیر این خیریه رفتیم تا از این گروه بیشتر بدانیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۹    
همایش معاونان و رؤسای اسناد پزشکی سازمان بیمه سلامت در سالن همایش های هتل کاروانسرای آبادان برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۶    
اخیرا گمانه زنی هایی درباره خرید جنگنده "سوخو 30" مطرح شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۳    
یک کارشناس اقتصادی نوشت: تئوری های اقتصادی متکی بر دانش نظری است و حال آنکه مبانی اقتصاد مقاومتی بر مشارکت و حمایت مردمی نیز تاکید دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۸    
مدیرکل دفتر سخنگوی دولت با اعلام خبر اتمام تدوین نظام ارزیابی و رتبه بندی روابط عمومی های کشور، گفت: دستورالعمل این نظام ارزیابی به زودی به کلیه دستگاه های دولتی ابلاغ خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۲    
این روزها کلید واژه پرواز مستقیم 'تهران- نیویورک' بر سر زبان ها افتاده اما با اظهارات متفاوت مقامات دو کشور مواجه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۶    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دستگیری سربازان فراری مربوط به امروز و دیروز یا این استان و آن استان نیست این قانون سراسری است که از قبل در همه کشور بوده و خواهد ماند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۳    
رییس جمهور گفت: تهران و پاریس می توانند در پرتو روابط دوجانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی را به نفع منافع دو ملت انجام دهند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۰    
رئیس موزه ارتباطات با تاکید بر ضرورت ارتباط با موزه های دنیا، از رونق بازدید و کسب و کار موزه ارتباطات پس از اجرای برجام خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۷    
پس از یکسال حرکت چراغ خاموش انتشارات امید ایرانیان، خبرهایی مبنی بر چاپ یکی از آثار مهاجرانی به گوش می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۴    
روزنامه لوموند در مقاله ای به قلم "حسین موسویان" نوشت اگر فرانسه به جای تمرکز بر قراردادهای اقتصادی، روی روابط راهبردی میان ایران و اروپا تمرکز کند، این اقدام به سود دو طرف و خاورمیانه خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۳    
شرکت نفتی "اکسان موبیل" از افزایش تقاضا برای نفت و گاز در سراسر جهان تا سال 2040 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۰    
رئیس شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: لیست اصولگرایان تا هفته آینده نهایی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۰    
داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان که صلاحیت شان تایید نشده، می توانند شکایت خود را از 8 تا 10 بهمن تحویل دهند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۰    
نائب رئیس انجمن واردکنندگان برنج و نماینده جهاد کشاورزی در گفتگوی ویژه خبری به بررسی میزان واردات برنج پرداختند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۴    
ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه ای، از مردم و جریان های سیاسی برای مشارکت فعال در انتخابات دعوت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۱    
روزنامه فرانسوی لوموند روز چهارشنبه به مناسبت سفر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به فرانسه، تیتر نخست صفحه بین المللی خود را چنین نوشت: آقای روحانی، به اروپا خوش آمدی.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۱    
آسوشیتدپرس گزارشی از سفر رئیس جمهور ایران به اروپا و دیدار وی با پاپ فرانسیس منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۹    
وزیر امور خارجه فرانسه در جریان سفر رییس جمهوری کشورمان به پاریس، تاکید کرد که روابط فرانسه و ایران به حالت کاملا عادی باز خواهد گشت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۹    
در این گزارش به انگیزه ها ، دلایل و عواقب این رفتار جدید در جامعه می پردازیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۱:۱۲    
اریک لافورگ با انتشار این تصاویر مدعی شده است که کره شمالی به دلیل این عکس ها، عکاسی را برای وی ممنوع کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۱:۱۲    
انتشار خبر برخورد ناشایست با بانوی هنرمند سینما؛ فاطمه معتمد آریا در کاشان؛ پرویز پرستویی و محسن امیریوسفی را به واکنش واداشت
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۱:۰۹    
کتاب های دیدار به قیامت نوشته ی پی یر لومتر با ترجمه ی مرتضی کلانتریان، گاردن پارتی کاترین منسفیل با ترجمه ی نرگس انتخابی ...