سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۶Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 14 بهمن 1394 - shoaresal.ir

شعار سال 30 مهر 1394 شعار سال 30 آبان 1394 شعار سال 30 آذر 1394 شعار سال 30 دی 1394 شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 بهمن 1394 شعار سال 2 بهمن 1394 شعار سال 3 بهمن 1394 شعار سال 4 بهمن 1394 شعار سال 5 بهمن 1394 شعار سال 6 بهمن 1394 شعار سال 7 بهمن 1394 شعار سال 8 بهمن 1394 شعار سال 9 بهمن 1394 شعار سال 10 بهمن 1394 شعار سال 11 بهمن 1394 شعار سال 12 بهمن 1394 شعار سال 13 بهمن 1394 شعار سال 14 بهمن 1394 شعار سال 15 بهمن 1394 شعار سال 16 بهمن 1394 شعار سال 17 بهمن 1394 شعار سال 18 بهمن 1394 شعار سال 19 بهمن 1394 شعار سال 20 بهمن 1394 شعار سال 21 بهمن 1394 شعار سال 22 بهمن 1394 شعار سال 23 بهمن 1394 شعار سال 24 بهمن 1394 شعار سال 25 بهمن 1394 شعار سال 26 بهمن 1394 شعار سال 27 بهمن 1394 شعار سال 28 بهمن 1394 شعار سال 29 بهمن 1394 شعار سال 30 بهمن 1394 
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۱    
لیست اصولگرایان در تهران نهایی شد؛ این لیست که ترکیبی از چهره های باسابقه و قدیمی اصولگرایی و شخصیت های جدید است، امشب در جلسه شورای مرکزی به تصویب می رساند و سپس بصورت علنی اعلام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۸    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه در منطقه آسیا با کاهش روبرو شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۵    
عضو شورای سیاستگذاری خودرو اعلام کرد: پژو غرامت قرارداد قبلی را به ایران می پردازد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۰:۵۶    
پژوهشگران دانشگاه تگزاس آمریکا با استفاده از نانوذرات دارویی را تولید کرده اند که تولد کودک نارس را کاهشو خطر تاثیر استفاده از دارو بر روی جنین را در دوران بارداری از بین می برد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۰:۵۳    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بر اساس اظهارات آقای لاریجانی هیات تطبیق قراردادهای جدید نفتی را بررسی کرده و اعلام کرده این قرار دادها مغایرتی با قوانین ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۰:۵۳    
شهردار تهران در خصوص آخرین وضعیت انتقال زندان اوین به مدیریت شهری توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۹    
دانشمندان یک موسسه تحقیقاتی در لهستان شواهدی بر استفاده از اشکال هندسی و ریاضی در کتاب های کلاسیک به ویژه کتاب شب زنده داری فینگن ها نوشته جیمز جویس مطرح کردند
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما بر دانش هسته ای تسلط کامل داریم و دشمنان دیگر توانایی جلوگیری از پیشرفت های هسته ای ایران را ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۷    
دومین کنگره بین المللی و چهاردهمین کنگره ژنتیک ایران با حضور دانشمندانی از 11 کشور جهان از یکم تا سوم خردادماه 95 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۴    
اجرای طرح راه اندازی صندوق مکانیزه فروش در اصناف، علاوه بر ایجاد شفافیت، منجر به از بین رفتن گرانفروشی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۴    
یک مجرم مهم اقتصادی با نام ب . ب با همکاری اداره کل امور بین الملل قوه قضائیه و پلیس اینترپل ناجا اخیرا از کشور امارات به ایران استرداد شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۱    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت به هیچ کسی بدهکار نیست و در انتخابات همه باید فارغ از انتصاب به شخصیتی تابع قانون باشند و رعایت آن را وظیفه خود بدانند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۹    
رئیس دادگستری استان تهران گفت: بر اساس آخرین اخباری که دارم هنوز بابک زنجانی بدهی خود را پرداخت نکرده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۹    
در بخشی از این یادداشت آمده است:نه ظریف و موافقان برجام می توانند خود را صاحب همه پیروزی های آن بدانند ونه مخالفین این معامله بزرگ می توانند شخص وی و حتی دولت فعلی را مسئول همه نقائص بدانند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۶    
شرکت ملی نفت ایران اولین قرارداد فروش نفت با یک شرکت اروپایی در حوزه دریای مدیترانه را امضا کرد و اولین نفتکش اروپایی تا پایان فوریه سال جاری وارد پایانه های نفتی ایران می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۶    
معاون وزیر کار با بیان اینکه سهم فارغ التحصیلان از بیکاری فعلی ویژه است گفت: مهارت آموزی باید در کشور نهادینه شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۳    
فرستاده ویژه سازمان ملل در جدیدترین اظهارنظر خود در خصوص موفقیت یا عدم موفقیت مذاکرات صلح سوریه در ژنو، تصریح کرد: واشنگتن و مسکو منافع خود را در پایان جنگ در سوریه می بینند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۰    
وعده دولتمردان از روند کاهش تورم یک حالت خوشبینی در جامعه ایجاد کرده که نیاز است در شرایط فعلی و با گشایش هایی که پس از اجرای برجام به وجود آمده به وضعیت معیشت و سفره خانوار هم توجه شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۰    
مجلس نمایندگان آمریکا با هدف محدود کردن حدود اختیارات کاخ سفید در رفع تحریم های ایران، لایحه جدیدی را تصویب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۴    
وزیرخارجه آلمان گفت: مطمئن هستم که برجام، جهان و منطقه را مطمئن تر و امن تر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۲    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان بعدازظهر سه شنبه با نتیجه مساوی در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۹    
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: برای ارتقای شاخصه های زیست محیطی در کشور، دولت یازدهم برنامه اقتصاد کم کربن را به تصویب رسانده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۷    
نام من لوسی برایتون است پرفروش ترین رمان و وقتی نفس می کشیم پراقبال ترین کتاب غیرادبی در بازار کتاب آمریکا تا آخرین هفته ژانویه 2016 بوده اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۴    
نشست وزیران خارجه 20 کشور عضو ائتلاف بین المللی در شهر رم، پایتخت ایتالیا، برای بررسی راههای مبارزه با تروریسم و داعش برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۴    
نشست مشترک دانشگاه علامه طباطبایی با ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار و برضرورت آشنایی دانشجویان علوم انسانی با علوم شناختی و اعلام آمادگی بر راه اندازی رشته مرتبط تاکید شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۱    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:دانش آموزانی که دیپلم یا پیش دانشگاهی خود را قبل یا بعد از ورود به سن مشمولیت در داخل کشور اخذ کردند می توانند ادامه تحصیل دهند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۹    
گاردین از تعداد سفارشات خرید هواپیمای ایرباس و بوئینگ در سال 2015 میلادی گزارش داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۹    
وزیر اسبق بازرگانی گفت: دشمنان ما ساکت ننشسته اند و فکر نکنیم که دیگر گل و بلبل شده است؛ آنها روزی از زبان تهدید می خواستند که به اهداف خود برسند و امروز از زبان تعامل می خواهند اهداف خود را دنبال ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۳    
رئیس قوه قضاییه اهمیت توجه به آثار و نتایج انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از هویت تاریخی این سرزمین را مسئله ای بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی کاخ کرملین نیز با رد ادعاهای اخیرا مطرح شده توسط وزیر خارجه انگلیس در خصوص تلاش های روسیه برای برافروختن درگیری ها در سوریه گفت: این ادعاها کاملا غیرمنطقی است و نباید چندان جدی گرفته شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۸    
مسئولان برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک 2016 از زنان باردار خواسته اند در حین برگزاری این رویداد از محل رقابتها فاصله بگیرند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد ایران با لغو تحریم ها، تنها به نیمی از دارایی های بلوکه شده خود دسترسی می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه در دیدار با ولایتی گفت: نمی توان غیر از منافع بلند مدت و استراتژیک بین ایران و روسیه تصور دیگری داشت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۲    
معاون وزیر نفت گفت: با تولید روزانه 24 میلیون لیتر بنزین با کیفیت توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی هشت کلان شهر از بنزین یورو 4 استفاده می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۲    
استاندار تهران گفت: هر گونه تخلف در روند انتخابات باید به ستاد انتخابات استان گزارش شود و بدون تردید ستاد موظف به پیگیری است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۶    
نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه ولایت پذیری و تبعیت از ولایت به شعار دادن نیست، گفت: امروز ولایتمداری، در عمل به فرامین ولی امر مسلمین است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۶    
محسن مهدیان سوالاتی را از نوه امام خمینی پرسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۳    
اشتاین مایر وزیرامور خارجه آلمان عصر سه شنبه با محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۵    
مدتی است خبرهایی به نقل از رئیس سازمان پیمان منع آزمایش های هسته ای در مورد لزوم پیوستن ایران به این پیمان منتشر می شود اما آیا نیت از این اظهارات خیر است یا آغاز فشارهای جدید بر ایران.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۲    
تصاویری را با موضوعات پیرامون شفق قطبی در آسمان زمستانی کانادا، سوارکاری در ساحل فلسطین، مسابقه دو میان گل و لایدر اسپانیا و جشنواره برف و یخ درژاپن خواهید دید
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از ابتدا اصرار داشتیم که بحران سوریه راه حل نظامی ندارد اما متاسفانه برخی همسایگان ما گمان می کنند راه حل نظامی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۴    
رئیس شورای عالی حوزه های علمیه، با بیان اینکه خانواده شهدا قداست دارند و این قداست باید حفظ شود، گفت: باید روحیه ایثار و شهادت الگو قرار گیرد و ادامه راه شهدا مورد تأکید باشد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۴    
رئیس جمهور با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: هیچ کس با صندوق انتخابات قهر نکند، همه باید در کنار صندوق انتخابات باشیم تا انشاءالله یک حماسه بسیار بزرگ دیگری توسط ملت ما در 7 اسفند خلق شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۱    
معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش با اشاره به تصویب 5 قانون برای درآمدزایی گفت: در این زمینه شش راهکار به عنوان لایحه در قالب برنامه ششم توسعه پیشنهاد شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه طول عمر ایرانی ها از 51 سال به 75 سال ارتقا یافته، گفت: چهار هزار و 800 میلیارد تومان از محل یارانه ها به حوزه سلامت اختصاص یافت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۹    
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد کرد: در لایحه بودجه 95، درصدی از محل عوارض صدور پروانه ساختمانی در حساب جداگانه ای جمع آوری و به نوسازی بافت های فرسوده اختصاص داده شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۶    
مدیر فرهنگی هنری باغ موزه قصر گفت: سازه شیشه ای این باغ موزه یک پرتابل برگشت پذیر است که هر لحظه می توان آن را جابه جا کرد همچنین از ابتدای انجام کار این سازه برای فعالیت موزه ای ایجاد شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۳    
رویداد 3 روزه نوآورانه حمایت از ایده های نو و استارتاپها در فضای بانکداری و پرداخت الکترونیکی، برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ضمن تاکید بر توجه به وضعیت کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم تولید در کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۲    
مدیر گروه ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به علائم ابتلا به ویروس زیکا گفت:در حال حاضر هیچ واکسنی موجود برای این بیماری نیست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه یکسان سازی نرخ ارز باید در دولت یازدهم انجام شود، گفت: مردم در پسا تحریم انتظار دارند که اقتدار اقتصادی هم رقم بخورد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۹    
معاون ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد از نامه نگاری با وزارت بهداشت برای آزمون و مشخص شدن منشأ حیوانی مواد اولیه صنایع غذایی خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۶    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل گفت: یکی از مصادیق منافع مشترک ایران و روسیه در موضوع سوریه است که پیروزی در این میدان بسیار حیاتی بوده و می تواند منافع و تمامیت ارضی کشورهای منطقه مانند عراق و ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۶    
عزت الله ضرغامی عنوان کرد: حفظ حرمت نوه امام(ره) بر همه واجب است اما کسانی که با غوغاسالاری، صرفا به دلیل این انتساب، می خواهند قانون را دور بزنند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت: 20 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی به شرکت های غیردولتی تولیدکننده برق برای تسویه بخشی از مطالبات معوق آنان پرداخت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ضرورت انتخابات قانونمداری و آرامش است اما برخی به جای شورآفرینی، تنش زایی را برگزیده اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۷    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شرایط انتخابات سال 94 هیچ شباهتی با انتخابات دوره هشتم و نهم مجلس ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۱    
فیلم نقطه کور از همین داستان های همیشگی مسخره است که اصلا تمامی ندارد و سال هاست در سینمای ایران ادامه دارد به ویژه که این یکی ادامه ای است بر فیلم سعادت آباد اما به شکلی مضحک تر.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه درمان سرپایی بر بیماران خاص و صعب العلاج متمرکز شده ایم که حدود 300 قلم از داروهای آن ها مشمول تفاهم نامه با بیمه ها قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۱    
پورمحمدی گفت: جامعه ما از دولت الکترونیک عبور کرده و به دولت موبایل رسیده است اما دولت در این خصوص دچار عقب ماندگی است و تبادلات، هنوز به شکل سنتی انجام می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۸    
رئیس کل بانک مرکزی نرخ سود بانکی قابل قبول را 2 درصد بالاتر از نرخ 13 درصدی تورم عنوان کرد و گفت: مشکلی در نقل و انتقال 32 میلیارد دلار پول بلوکه ایران وجود ندارد و برای اطمینان از باز بودن حساب ها ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۵    
پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) روز دوشنبه بار دیگر ضمن تکرار ادعاها درباره اینکه رابرت لوینسون ، کارمند بازنشسته اف بی آی در ایران ناپدید شده گفت که این نهاد آمریکایی از تلاش برای یافتن وی دست نخواهد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۵    
اندیشکده آمریکایی در گزارشی به ماجرای ورود غیرقانونی تفنگداران آمریکا به قلمروی آبی ایران و اتفاق های رخ داده پرداخت و نوشت: ایران کماکان بر دفع نیروهای آمریکا و متحدانش در منطقه تمرکز دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۴    
وزیر اطلاعات گفت: اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات که نقطه کور ندارد تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده و امنیت کاملی را به وجود آورده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۷    
باید به خانم مولاوردی و سایر دولت مردان خاطر نشان کرد که مسیر درست، نه اعمال سلیقه های شخصی در سیاست گذاری کشور، بلکه پیگیری و انجام سیاست های کلی کشور و به نفع آحاد ملت، به خصوص در زمینه جمعیت است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۰    
دفتر نخست وزیر یونان در بیانیه ای تاریخ سفر نخست وزیر به ایران را اعلام کرد و از عزیمت او به تهران در یکشنبه هفته آینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ریزی شده است که در کنار توسعه روابط حمل و نقلی ایران و لبنان، میزان پروازهای بین دو طرف افزایش یابد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۵۱    
هایدگر دین و اخلاق را در یک بستر بزرگ تر (سنت متافیزیکی) قرار می دهد و آن دو را به منزلة پیامدهای موجوداندیشی متافیزیک غربی رد می کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۴۹    
از میان اندیشمندان مسلمان علامه طباطبایی بر خلاف بسیاری، راه شناخت انبیا را منحصر در معجزه می داند. و از میان اندیشمندان غربی نیز سویین برن در برخی تعبیرات خود مدلول معجزه را اثبات نبوت معجزه گر می ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۴۳    
از سال 1980 تاکنون همواره رقبای اصلی انتخابات ریاست جمهوری از میان نامزدهای پیروز شده در انتخابات درون حزبی آیووا یا نیوهمپشایر و یا هر دو بوده اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۴۳    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر بیش از 70 هزار دانش آموز بیرون از آموزش و پرورش، آموزش های مهارتی می بینند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۴۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: از مهر 95، نخستین گروه دانش آموزان فنی و حرفه ای و کاردانش با هدف گذاری سه ساله وارد آموزش و پرورش شده و برای اخذ دیپلم تلاش می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۴۰    
رسانه های آلمانی امروز نوشتند که سفر امروز وزیر خارجه آلمان به ایران و عربستان به منظور میانجی گری میان 2 کشور و کمک به حل بحران سوریه صورت می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۳۱    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: ائتلاف اصولگرایان به لیست 30 نفره نزدیک شده و لیست 31 نفره منتشر شده راتکذیب می کنم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۳۱    
وزیر کشور با بیان اینکه کسی حق ندارد به ظن اینکه قانون در موردش رعایت نشده، شخصاً و خارج از مجاری قانونی اقدام کند، تصریح کرد: راه پیگیری موارد قانونی باز است و فصل الخطاب مسائل انتخاباتی قانون است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۲۸    
مدیر برنامه ریزی و کنترل طرح های شرکت نفت و گاز پارس از پیشرفت 80 درصدی فازهای 13، 22 و 24 پارس جنوبی خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۲۸    
روزنامه واشنگتن پست از طرح کمیته روابط خارجی سنای آمریکا برای اعمال تحریمهای جدید علیه ایران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۲۲    
جناب آقای هاشمی!شما که مع الاسف نتوانستید از بیت خود صیانت کنید،امروز با دفاع نابجا از نوه محترم امام و تعابیر غلو آمیز سرنوشت این بیت را هم در معرض آسیب قرار داده اید؛آنهم برای یک بازی خطرناک!
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۲۲    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه راه پیروزی در انتخابات را قرآن مشخص کرده است، گفت: اصولگرایان باید راه قرآن را به خوبی بشناسند و اگر از این راه وارد میدان شدند قطعاً پیروز می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۱۹    
یک قاضی فدرال آمریکا دولت این کشور را درباره تصمیم برای رفع اتهام از یکی از زندانیان مبادله شده با طرف ایرانی به چالش کشید
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۱۶    
متاسفانه شور و هیجانات رقابت های انتخاباتی آنقدر بالا می گیرد که گام های تعقل در نیمه راه رها شده و احساسات و حب و بغض ها بصیرت و انتخاب آگاهانه را از آدمی سلب می کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۱۶    
آگهی های متعدد فروش بلیت جشن های دور همی زنانه با حضور دی جی ها و رقاص ها در تالارهای پذیرایی تهران در سایت های تخفیف موج می زند اما این بار با پرچم برقصید به نفع کودکان سرطانی !
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۱۱    
جمعی از کاریکاتوریست های جهان در آثارشان به زوایای تلخ مهاجرت پرداختند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۸    
روزنامه انگلیسی گاردین در سرمقاله روز دوشنبه خود هر گونه امید به تغییر سیاست های ایران در خاورمیانه پس از توافق هسته ای را ساده لوحانه و کوته بینانه خوانده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۸    
نسل جدید درحالی به انقلاب 57 می نگرد که درکش از آن حماسه واقعی، گاه محدود به تصاویری است که در مانیتور رایانه شخصی اش یا بر روی صفحه موبایلش می بیند. آنچه او می بیند، آواتار انقلاب است ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۵    
بزرگترین دغدغه "حسین محجوبی"، ظلم انسان به طبیعت است و این اعتراض را در نقاشی هایش به تصویر می کشد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۵    
نصب پرچم آمریکا در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران در یکی از خیابان های تهران توجه بسیاری را جلب کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۵    
برابر ماده 7 قانون شکار و صید، سازمان حفاظت محیط زیست می تواند گونه های قاچاق را با هزینه وارد کننده به کشور مبدأ ارجاع دهد اما به جای استفاده از این اختیار ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۲    
بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در نامه ای خطاب به هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: بدهکاری اصلی متعلق به شما و فرزندانتان است که با اردو کشی های خیابانی و فتنه انگیزی ظلم نابخشودنی به مردم و نظام روا داشته ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۵۹    
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: افتخارِ بالاتر از خواندن سرود ملی ، اقدام آن ورزشکاری است که حاضر نمی شود با حریف صهیونیست کشتی بگیرد یا بانوی ورزشکاری که با چادر یا حجاب کامل اسلامی روی سکوی ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۵۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با رد مصوبه شورای رقابت مبنی بر انحصاری بودن بازار خودرو و ادامه قیمت گذاری بر اساس دستورالعمل این شورا ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۵۰    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر هنرمندان در مملکت در شرایط خوب اقتصادی نیستند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۴۷    
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم درباره برنامه ششم توسعه گفت: شایسته بود جزئیات اجرای نقشه مهندسی فرهنگی به لایحه اضافه می شد، همچنین سبک زندگی ایرانی اسلامی ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۴۷    
نمایندگان مجلس تعیین مصادیق گروه ها و سازمان های تروریستی را به شورایعالی امنیت ملی واگذار کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۴۴    
رئیس صندوق رفاه وزارت علوم گفت: برای سال آینده با تدبیری که صورت گرفته و حمایت وزیر علوم، پرداختی وام دانشجویان دکترا در حدود 100 میلیارد تومان افزایش خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۴۱    
تعیین مزد سال 95 کارگران در حالی منتظر ارائه گزارش نهایی کارگران و کارفرمایان درباره سبد هزینه های معیشتی است که شورایعالی کار به عنوان مرجع اصلی این امر اولین نشست مزدی را با تأخیر نسبت به سال های ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۳۵    
وزیر خارجه انگلیس با متهم کردن روسیه به تضعیف روند مذاکرات صلح سوریه، گفت نه تهران و نه مسکو کمکی به این گفت وگوها نکرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۳۵    
مدیرمسئول کیهان عنوان کرد: سیدحسن خمینی برای شرکت در آزمون خبرگان نیز آماده بود ولی برخی از خبرها حاکی از آن است که جناب هاشمی رفسنجانی مانع حضور ایشان در آزمون شده بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۳۲    
فرمانده ناجا با اشاره به مسدود نشدن کامل مرزها برای تکمیل مبارزه با مواد مخدر گفت: برای انسداد کامل مرزها نیازمند خرید تجهیزات و امکاناتی هستیم تا مبارزه با مواد مخدر به شکل کامل صورت گیرد و ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۳۰    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه نتیجه دادگاه دوم شکایت ترکیه از ایران مشخص شد، گفت: بر این اساس قرار است قیمت گاز ایران بین 10 تا 15 درصد از سال 2011 به مدت 4 سال کاهش و جریمه آن به ...
  • ۱