سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۷Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 5 بهمن 1394 - shoaresal.ir

شعار سال 30 مهر 1394 شعار سال 30 آبان 1394 شعار سال 30 آذر 1394 شعار سال 30 دی 1394 شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 بهمن 1394 شعار سال 2 بهمن 1394 شعار سال 3 بهمن 1394 شعار سال 4 بهمن 1394 شعار سال 5 بهمن 1394 شعار سال 6 بهمن 1394 شعار سال 7 بهمن 1394 شعار سال 8 بهمن 1394 شعار سال 9 بهمن 1394 شعار سال 10 بهمن 1394 شعار سال 11 بهمن 1394 شعار سال 12 بهمن 1394 شعار سال 13 بهمن 1394 شعار سال 14 بهمن 1394 شعار سال 15 بهمن 1394 شعار سال 16 بهمن 1394 شعار سال 17 بهمن 1394 شعار سال 18 بهمن 1394 شعار سال 19 بهمن 1394 شعار سال 20 بهمن 1394 شعار سال 21 بهمن 1394 شعار سال 22 بهمن 1394 شعار سال 23 بهمن 1394 شعار سال 24 بهمن 1394 شعار سال 25 بهمن 1394 شعار سال 26 بهمن 1394 شعار سال 27 بهمن 1394 شعار سال 28 بهمن 1394 شعار سال 29 بهمن 1394 شعار سال 30 بهمن 1394 
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۷    
تصاویر پیش رو را با موضوعات پیرامون تماشای آکواریوم در گرجستان، تزئینات خیابانی در چین، اعتراض مردم هائیتی و مسابقه سورتمه رانی در اسکاتلند خواهید دید.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۴    
آیت الله قرهی گفت: پروردگار عالم می فرماید: هر گاه یاد من بر بنده ام غالب شود (یعنی همه وجودش بشود: من)، خواهش و خوشی او را در یاد خودم قرار می دهم؛ یعنی لذّت می برد از این که به یاد من است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۱۸    
موسسه واشنگتن در گزارشی با عنوان خاورمیانه پس از برجام به سیاست های آمریکا در این زمینه اشاره و تصریح کرده است که برجام مانع از فعالیتهای آشکار موشکی ایران نخواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۳    
معاون آموزشی وزارت بهداشت از تدوین برنامه استراتژیک 10 سال آینده اخلاق پزشکی خبر داد و گفت: بر اساس این برنامه جایگاه فارغ التحصیلان این رشته تعالی می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۷    
همایش یک روزه دین و شادی با حضور جمعی از اندیشمندان علوم اجتماعی و حجت الاسلام سروش محلاتی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۷    
شورای عالی خانه موسیقی در چند جلسه متوالی موضوعاتی چون استعفای دبیر شورا، انتخابات کانون ها، ممنوع الفعالیت بودن تعدادی از هنرمندان و برخی دیگر از مسائل روز موسیقی را بررسی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۶    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح استراتژی صنعتی دولت برای رونق بخش تولید کشور در دوران پس از لغو تحریم ها گفت: دولت اجازه نمی دهد کالاهای وارداتی به صورت بی رویه به کشور سرازیر شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۶    
وزیر خارجه رژیم سعودی در سخنانی هرگونه میانجیگیری پاکستان برای بهبود روابط میان ریاض و تهران را رد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۶    
جلسه شورای علمی کارگروه هنر کرسی هنر و معماری و شهرسازی هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره با حضور از اعضای آن برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۳    
نماینده مردم تهران لایحه برنامه ششم توسعه که از سوی دولت به مجلس ارائه شده است را در چارچوب تعریف های قانونی برنامه های توسعه ندانست و آن را بدعتی جدید خواند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۰    
مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد افتتاح مجموعه تئاتر شهر در ششمین روز از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور تماشاگران برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۷    
درآمد دولت از محل هدفمندی یارانه ها در 8 ماهه اول امسال بیش از 5 هزار میلیارد تومان از اعتبار یارانه نقدی بیشتر شد تا مصیبت عظما و عذاب الیم برخی دولتمردان هم در این باره پایان یابد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۸    
آموزش تضمینی و غیرتضمینی هک تلگرام موضوعی است که طی ماه های اخیر با توجه به تعداد بالای کاربران این نرم افزار در کشور، مورد سوءاستفاده برخی افراد یا شرکت ها قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به اعلام آمادگی پاکستان برای میانجیگری میان ایران و عربستان گفت:عربستان رابطه خود را با ایران قطع کرده است و برای هرگونه تغییر در این روابط باید اعلام آمادگی کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۴    
نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این مطلب که مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران با دستور مستقیم ریاست جمهوری حل شد، گفت: معتقدیم در حال حاضر ایثارگران ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۱    
اگرچه حملات تروریستی پاریس اجازه سفر برنامه ریزی شده قبلی رئیس جمهور ایران به فرانسه و ایتالیا را نداد اما اکنون هیاتی از فعالان اقتصادی ایران با حسن روحانی همراه شدند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۵    
امروز زمان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری به پایان می رسد و بعد از رسیدگی مجدد به صلاحیت معترضان، در تاریخ 21 بهمن اسامی نهایی تائید صلاحیت شدگان اعلام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای منفی به لایحه ایجاد مناطق جدید آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی ، برای دومین بار با افزایش محدوده مناطق آزاد مخالفت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۶    
وزیر نیرو با بیان اینکه تمام مدیران جامعه باید تحت تاثیر موضوع تغییرات اقلیم در روندهای خود تغییرات عمیقی ایجاد کنند، گفت: طی 15 سال گذشته شرایط بارندگی در کشور ما دچار شکست آشکار شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۰    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه برنامه ملی فضای مجازی جوانان تدوین می شود، گفت: در این برنامه وظایف تمامی دستگاه ها در حوزه فضای مجازی جوانان تدوین خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۴    
مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی وپاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف با اشاره تغییرات صورت گرفته درزمینه شیوه وزمان انجام بازرسی های برنامه ای سال 94گفت:طی دومرحله ادارات استانی اوقاف بازرسی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۱    
بسیج دانشجویی دانشکده های روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه های کشور طی نامه ای به نمایندگان مجلس خواستار اصلاح لایحه دائمی شدن قانون مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی شدند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۸    
دولت برلین برای غلبه بر بحران مهاجرت و آرام کردن معترضینی که با سیاست درهای باز مخالف هستند، کمک های مالی خود به ترکیه را در سال 2016 افزایش خواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۵    
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: بر اساس آیین نامه جدید که از سال گذشته اجرایی شده است همه بیماری ها قابلیت رسیدگی در شورای پزشکی وظیفه عمومی به منظور تعیین تکلیف مشمولان را دارند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پاسدارانی که متجاوزان آمریکایی به آبهای ایران را بازداشت کردند فرمودند: کار شما بسیار عالی، جالب و بهنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۲    
کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گزارش خود در خصوص عملکرد وزرات ورزش و فدراسیون فوتبال با بررسی موضوع فساد در فوتبال را منتشر کرد. در این گزارش پای خیلی از اهالی فوتبال به میان آمده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۹    
گردآورنده کتاب نامه ای برای درنگ گفت: برای پاسخ به 9 سؤال اساسی در نامه رهبری به جوانان اروپایی، 9 مقاله کوتاه با قلم روان تهیه و در این کتاب منتشر شد که برای جوانان غربی عرضه خواهد شد .
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۹    
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با رد برخی اخبار ضد و نقیض با تاکید بر تعامل کامل این شورا با محمد بنا گفت: به عنوان بازوی فدراسیون هدفمان خدمت به کشتی است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۶    
محمد سعادتی پور نویسنده کتاب پدیدارشناسی نمایشگاه های جهانی(اکسپو) از ثبت تاریخ تصویری حضور ایران در سابقه 164 سال برگزاری نمایشگاه های جهانی برای اولین بار خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۶    
مجری فاز 19 پارس جنوبی گفت: پیش بینی می کنیم تا نیمه دوم بهمن ماه بتوانیم گاز ترش را وارد پالایشگاه کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل ایران ایر با اشاره به رفع تحریم های سوخت در اغلب فرودگاه های اروپایی، گفت: برای پرواز مستقیم ایران به آمریکا و بالعکس سازمان هواپیمایی در حال مذاکره است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۳    
رئیس ستاد محیط زیست شهرداری تهران، گفت: اگر ما بتوانیم پتانسیل اجتماعی را برای حفظ محیط زیست فعال کنیم قطعا به نقطه مطلوبی در زمینه حفظ محیط زیست رسیده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشخیص سیاسی بودن یا غیر سیاسی بودن اتهام فرد مجرم را برعهده دادسرا یا دادگاهی قرار دادند که پرونده در آن مطرح است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۷    
سومین روز از برگزاری جشنواره سی و چهارم تئاتر فجر در حالی با اجرای یک نمایش خارجی از ژاپن به کار خود پایان داد که تعداد مخاطبان نمایش های خیابانی به دلیل نم باران کمتر شده بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۸    
نمایندگان مجلس مصوبه "عضویت 2 نماینده با حق رأی در کمیسیون احزاب" را برای تعیین تکلیف نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع دادند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۵    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: تلاش دولت بر آن است تا با حمایت گری، عرصه را برای حضور زنان فراهم سازد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۲    
اجلاس هوانوردی ایران 2016 صبح امروز با حضور شرکت های داخلی و خارجی در حوزه حمل و نقل هوایی آغاز بکار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۲    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، متوسط سن حمل و نقل هوایی ایران را در حال حاضر 20 سال اعلام کرد و گفت: سیاست ما این است تا این متوسط عمر را به کمتر از 12 سال برسانیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۹    
نمایندگان ملت در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس اعاده شده از شورای نگهبان ماده 8 آن را حذف کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۱    
دانشگاه های "تهران" و آلاتو فنلاند" برای تبادل دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در قالب تورهای کوتاه مدت دانشجویی و دوره های مشترک تحصیلات تکمیلی بایکدیگر توافق کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۸    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حضور سرمایه گذار خارجی برای توسعه فرودگاه امام، گفت: برنامه داریم که 100 فروند هواپیمای بُرد کوتاه و 400 فروند هواپیمای بُرد میانی و بلند وارد کشور کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۵    
وزیر نفت درحالی از وصول بدهی نفتی ایران در24 ساعت نخست لغوتحریم ها خبر داده بود که 50 میلیارد دلار بدهی، سقوط بهای نفت وبازی جدید بدهکاران به چالش جدید شرکت ملی نفت درپسابرجام تبدیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۲    
گاردین از اوضاع نامناسب اقتصادجهانی در سال 2016 گزارش داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۲    
معاون مسافری راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از 6 بهمن خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۹    
بر اساس طرحی که قرار است به زودی اجرایی شود، در ابتدا قیمت مصرف کننده از برخی کالاهای غیرضرور حذف می شود تا بعد از بررسی نتایج و نقاط ضعف آن نحوه پیاده سازی و ادامه طرح در بقیه کالاها مورد بررسی قرار ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۳    
تعزیرات کشور از پایان ارزیابی 456 رئیس شعبه تعزیرات در کشور و تقدیم آن به وزیر دادگستری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۰    
33 روز به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری زمان باقی مانده و اقدامات مقدماتی برای تعیین کاندیداهای نهایی این انتخابات و احراز صلاحیت آن ها در جریان است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۷    
در جلسه امروز دادگاه مطبوعات به پرونده روزنامه های گل و وطن امروز و سایت شهدای ایران رسیدگی شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۴    
کشورهایی که نفت خام دنیا تولید می کنند با کاهش قیمت نفت صدمه زیادی دیدند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۴    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نظام نامه تدوین برنامه راهبردی این سازمان را ابلاغ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۸    
دانشگاه هاروارد با تخصیص بودجه 28 میلیون دلاری، اقدام به ساخت پیشرفته ترین هوش مصنوعی جهان می کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۸    
جمعی از نمایندگان مجلس تاکید کردند: از شورای نگهبان می خواهیم در برابر عزم خلاف قانون مجری انتخابات واکنش مناسب نشان داده و دولت را ملزم به رعایت بی طرفی در انتخابات مجلس کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۵    
مدیر عامل کانون اندیشه جوان کارکرد اصلی نامه مقام معظم رهبری را هدایت کنندگی و تربیت دانست و گفت: مخاطب این نامه تنها محدود به جوانان غرب نیست بلکه مخاطب آن شامل جوانان ایران هم می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۲    
در پی گسترش همکاری ایران و چین در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات و فضایی، نمایندگان سازمان فضایی ملی چین از پژوهشگاه فضایی ایران دیدار کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۹    
وزیر امور خارجه ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش مناسبات دوجانبه با تایلند گفت: بازار ایران می تواند نقش محوری در زمینه های مختلف برای شرکای تایلندی داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۶    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم تحویل سوخت به هواپیماهای این شرکت در بسیاری از فرودگاه های اروپایی لغو شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران سفر رسمی خود را به دو کشور ایتالیا و فرانسه، از امروز با عزیمت به رم آغاز کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۴    
"جان کری"، روز یکشنبه پیش از ترک ریاض گفت: ائتلاف و دوستی قدرتمندی بین آمریکا و عربستان برقرار است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۹    
رئیس جمهور گفت: معضلاتی همانند خشونت، افراطی گری و تروریسم که گریبانگیر منطقه ما شده و البته به تدریج در حال گسترش در سطح جهان است، از جمله مسائلی است که باید برای مقابله با آن ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۷:۴۶    
جانشین فرمانده کل سپاه دستگیری نظامیان آمریکایی در خلیج فارس را یک پیروزی آشکار در مقطعی حساس برای ایران دانست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۷:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت : پیش از عید نوروز نخستین هواپیماهای خریداری شده وارد کشور می شوند .
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۷:۴۰    
سردار صدرالسادات گفت: آمار صدور کارت پایان خدمت در سال 94 تاکنون، یک میلیون و 246 هزارو 742 فقره و صدور کارت معافیت، 471 هزار و 402 فقره است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۷:۴۰    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ تغییری در قوانین و شرایط بازنشستگی در سال 95 نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۷:۴۰    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه مخالفت با خواست گروه های فلسطینی تاکید کرد که هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۷    
مصرف گاز بخش خانگی کشور تا پایان هفته و با موج جدید سرما از حدود 390 میلیون مترمکعب کنونی به بیش از 470 میلیون مترمکعب افزایش می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز جوانان، پاسداران و سرداران برای دفاع از اسلام، انقلاب و مقام ولایت در هر جای جهان آماده فداکاری هستند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۱    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران از ثبت نام بیش از 56 هزار متقاضی برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 95 خبر داد و گفت ...