سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 19 بهمن 1394 - shoaresal.ir

شعار سال 30 مهر 1394 شعار سال 30 آبان 1394 شعار سال 30 آذر 1394 شعار سال 30 دی 1394 شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 بهمن 1394 شعار سال 2 بهمن 1394 شعار سال 3 بهمن 1394 شعار سال 4 بهمن 1394 شعار سال 5 بهمن 1394 شعار سال 6 بهمن 1394 شعار سال 7 بهمن 1394 شعار سال 8 بهمن 1394 شعار سال 9 بهمن 1394 شعار سال 10 بهمن 1394 شعار سال 11 بهمن 1394 شعار سال 12 بهمن 1394 شعار سال 13 بهمن 1394 شعار سال 14 بهمن 1394 شعار سال 15 بهمن 1394 شعار سال 16 بهمن 1394 شعار سال 17 بهمن 1394 شعار سال 18 بهمن 1394 شعار سال 19 بهمن 1394 شعار سال 20 بهمن 1394 شعار سال 21 بهمن 1394 شعار سال 22 بهمن 1394 شعار سال 23 بهمن 1394 شعار سال 24 بهمن 1394 شعار سال 25 بهمن 1394 شعار سال 26 بهمن 1394 شعار سال 27 بهمن 1394 شعار سال 28 بهمن 1394 شعار سال 29 بهمن 1394 شعار سال 30 بهمن 1394 
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۵    
استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح جاده میانه – قره آغاج تا شهریور سال 91 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۲۰    
تراب محمدی از پایان عملیات ساخت بزرگترین موزه فرش کشور تا پایان خرداد سال 92 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۷    
فرماندار شهرستان تبریز از بهره برداری بیمارستان مرکز روانپزشکی در سوم خرداد ماه سال93 همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۵    
سلسله بولتن های تهیه شده توسط سایت شعار سال با رویکردی بی طرفانه و در عین حال در راستای حفظ سلامت انتخابات ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۵    
اصلح گزینی در انتخابات از منظر حضرت امام خمینی(ره) یعنی حضور تکلیف مدارانه در صحنه انتخابات و رأی آگاهانه برای ادای یک امر تکلیفی واجب در جهت حفظ اسلام که از اوجب واجبات می باشد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۰۶    
برگزاری 10 هزار نشست روشنگری پیرامون انتخابات توسط سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۰۳    
علی رغم تصور بسیاری مبنی بر اینکه دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب و نیز جریان اعتدال گرا، نقش اصلی را در رقابتهای انتخاباتی ایفا خواهند کرد، ولی باید گفت: رقابتهای انتخاباتی این دوره از مجلس ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۰۳    
مشخصات برخی از قویترین نامزدهای انتخابات مجلس از آذربایجان شرقی را بصورت زیر معرفی شده است .
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۷    
تجربه اصولگرایی در انتخابات سال 92 نه آنچنان دور است که از یادها برود و نه آنچنان بی اثر که تلخی آن فراموش شود، فارغ عدم اجماع جریان بر روی یک گزینه ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۱    
در ادامه سلسله گفتگوهایمان با اعضای شورای شهر تبریز، این بار به سراغ وی رفتیم. گفتگوی تفصیلی با شیاری را در ادامه می خوانید.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۸    
در ادامه گفتگوهای تفصیلی با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، این بار به سراغ سعیدنیکوخصلت مربی سابق تیم ملی کاراته و عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز رفتیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۸    
سعیدی روایت های جالبی را از عملکرد 4 ساله خود و نحوه انتخاب جبارزاده به عنوان استاندار و مجلس آینده را بیان می کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۵    
در ادامه گفتگوهای تفصیلی با کاندیداهای مجلس آینده، این بار به سراغ نظام الدین برزگری رفتیم. رفتیم. ریاست سازمان استاندارد کشور مهمترین سمت او بعد از انقلاب بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۹    
مجلس تمدن ساز. مقاله ای که با نگاهی تطبیقی به تاریخ اسلام ، معیارهای تعالی یابی جوامع اسلامی ، عملکرد مجلس های اول تا نهم و مواردی همانند، قصد بیان رسالت های مجلس دهم و خبرگان پنجم را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۷    
اعلام آمادگی عربستان و بحرین برای اعزام نیروی زمینی به سوریه بسرعت خبر ساز شد و تحلیلگران سیاسی و نظامی این ادعا را از منظر توان نظامی و دفاعی و نیروی انسانی مورد ارزیابی قرار داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۴    
کمتر از یک ماه از آغاز اجرایی شدن برجام می گذرد، در این مدت بسیاری از کشورها از گسترش روابط اقتصادی خود با ایران استقبال کردند و روند امضای قرارداد برای سرمایه گذاری های مشترک آغاز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۴    
نخستین محموله فرش ایرانی پس از لغو تحریم ها وارد بازار آمریکا شد که شامل 40 تخته فرش است و برخی از آنها بیش از 100 سال عمر دارند
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۱    
با اعلام شمار نامزدهای تأیید صلاحیت شده و نهایی شدن سرنوشت داوطلبان برای حضور یا عدم حضور در رقابت های انتخاباتی، رفته رفته طیف ها و جریان های سیاسی به انتشار فهرست های انتخاباتی می پردازند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۸    
در حالی لیست مشتریان نفت ایران در حال تکمیل شدن است که شرکت ملی نفت براساس طرح پیشنهادی خود به مجلس قصد دارد دستکم یک میلیون و 300 هزار بشکه قرارداد جدید فروش نفت امضا کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۸    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام قیمت سه محصول جدید پژو در ایران ( پژو 301، 208 و 2008)، گفت: فیات، شریک چهارم این گروه خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۵    
سردار سلامی اعلام کرد به دلیل پیروزیهای اخیر سوریه در صحنه میدانی، ممکن است عربستان نیروی زمینی نمادینی را به این کشور اعزام کند ولی این نیرو هیچ تاثیری در معادلات نخواهد گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب تهران بر ضرورت همکاری مسؤولان اتحادیه های صنفی جهت حل مشکلات تاکید کرد و با اشاره به عزم دادستانی در برخورد با صنوف متخلف ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۲    
دنیای اقتصاد نوشت:سهم متقاضیان خرید مسکن از تسهیلات بانکی در مقطعی که معاملات مصرفی ملک از رکود دو ساله خود فاصله گرفته و یخ بازار خرید و فروش رو به ذوب شدن گذاشته است، به جای آنکه افزایش یابد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۲    
نامه نیوز به نقل از بیژن نوباوه نوشت: جامعتین در تعیین لیست اصولگرایان نقش دارند
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۹    
فرزین حق پرست در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پرونده نامزدی منطقه حفاظت شده ارسباران برای قرار گرفتن در لیست آثار جهانی راهی یونسکو شد و قرار است مرکز میراث جهانی یونسکو پس از ارزیابی پرونده ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۹    
دنیای اقتصاد نوشت :مراسم بهره برداری از خط تولید سمند سورن با موتور توربو شارژ روز گذشته در حالی برگزار شد که در حاشیه آن، وزیر صنعت، معدن و تجارت از محرمانه بودن مبلغ غرامت پژو به ایران خودرو ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۴    
اعتماد نوشت:مسوول کمیته رسانه و تبلیغات شورای ائتلاف اصلاح طلبان تهران گفت: اصلاح طلبان برای تهران لیست 30نفره ارایه می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۴    
سید حمید حسینی گفت: برخی دوستان که از دشمنی با برجام و از اینکه نتوانستند جلوی توافق نامه را بگیرند خسته شده اند و دیدند که تیرشان به سنگ خورده است سراغ قراردادهای نفتی امدند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی قوه قضائیه درباره موضوعات مختلفی از جمله تخلفات انتخاباتی، قراردادهای جدید نفتی، برجام، تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی و پرونده های مهدی هاشمی، بابک زنجانی ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۵    
سعید شبستری خیابانی در جلسه کارگروه سلامت استان با اشاره به بحث ساماندهی و ممنوعیت تخلیه فاضلاب توسط لجن کش ها در محل های نامناسب که سلامت زیست محیطی شهروندان را مورد تهدید قرار می دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۵    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR ابعاد مختلف مسأله حقّ النّاس در انتخابات را در جدول زیر مرور کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۹    
هفته نامه صدا نوشت: قراردادهای نفتی در کشور نفت خیزی با مشخصات ایران، در همه ادوار پس از کشف نفت، اهمیتی استراتژیک داشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
سعید مرتضوی دادستان سابق تهران و مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی که قبلاً از وکیل تعدادی از کارگران در پرونده تامین اجتماعی شکایت کرده بود، بار دیگر از این فرد شکایت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
یک استاد دانشگاه با اشاره به صحبت رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر تک نرخی شدن نرخ ارز در شش ماه آینده گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۰    
رییس کمیسون اصل نود می گوید که علی کفاشیان متهم ردیف اول پرونده فساد در فوتبال است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۰    
یک کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به پیش بینی بانک جهانی درباره نرخ رشد اقتصادی ایران گفت: اگر در سال آینده صادرات نفت افزایش یابد و تحریم ها لغو شود و ما شاهد ورود سرمایه خارجی هم به کشور باشیم ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تایید کرد که برای انجام یک سفر مهم به ایران آماده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۷    
یک کارشناس اقتصادی گفت: علت بالا بودن نرخ بهره بالا بودن سود سپرده است و علت بالا بودن سود سپرده نیز به این خاطر است که 10 موسسه و بانک کوچک در حال ورشکستی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۷    
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: باید بپذیریم بخشی از این عمل (نوزادفروشی) غیر انسانی و غیرشرعی به شکل سازمان یافته انجام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۴    
تصویر متهم اصلی فساد بانکی در سایت پلیس بین الملل قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۴    
بورس تهران در ماه ژانویه، 25 درصد رشد داشته است؛ آیا شما در این بورس سرمایه گذاری کرده اید؟ این سوالی است که بیزنس اینسایدر از خوانندگان خود پرسیده و ایران را بهترین نقطه رشد منطقه معرفی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۸    
عضو حقوقدان شورای نگهبان با انتقاد از برخی رفتارهای انتخاباتی، گفت: اگر تبلیغات دروغین، پخش پول یا انتشار وعده های فریبنده و نشدنی، ملاک انتخاب قرار گیرد، این رفتارها به یک رویه تبدیل خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۲    
وزیر اطلاعات گفت: تاکنون ده ها گروه تروریستی که قصد ورود به خاک کشورمان را داشته اند، منهدم و عناصرشان دستگیر و به زندان افتاده اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۶    
در ماه های اخیر موضوعات گوناگونی مانند افزایش تعداد زنان در مجلس شورای اسلامی و سهم آنان در مناصب و هرم مدیریتی کشور و تاکید معاونت زنان و خانواده بر عدالت جنسیتی بحث برانگیز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
فرمانده بسیج مستضعفین با اشاره به کینه توزی های آمریکا با ایران گفت:برنامه بعدی آن ها برای براندازی انقلاب ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۳    
روند اجرایی انتخابات مجلس ایران از آغاز به کار ستاد انتخابات کشور تا افتتاح دوره جدید مجلس شورای اسلامی نزدیک به یک سال طول می کشد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۱    
مقاله ای پیرامون انتخابات در ایلام
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۲    
محمدعلی مصطفوی در نشست منطقه ای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی با حضور استان های آذربایجان شرقی ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۸    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرده که حقوق زیر دو میلیون و 300 هزار تومان یعنی خط فقر. پژوهشکده مرکز آمار هم در گزارشی مبسوط خط فقر را در دوره 10 ساله سال های 83 تا 92 مورد بررسی قرار داده ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۵    
هشتمین کنفرانس ملی نظریه گروه ها با حضور میهمانانی از سه کشور روسیه، ترکیه و ایتالیا در دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۳    
با گذشت کمتر از بیست روز از لغو تحریم ها و اجرای برجام، موج دوم حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران و انعقاد قراردادها در حوزه های مختلف به حرکت درآمده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۴    
بررسی حوادث هوایی طی 10 سال اخیر نشان می دهد بیش از 50 حادثه هوایی طی این سال های در ایران رخ داده که در مهم ترین آنها صدها نفر از ایرانی ها جان خود را از دست دادند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۱    
وبگاه آمریکایی نوشت: با سیاست واشنگتن در تجهیز نظامی اسرائیل، ترکیه و عربستان سعودی به موشک ها و جنگنده های پیشرفته نسل پنجم، ایران نیز بی درنگ در پی افزایش قابلیت های دفاعی خود است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۱    
از منظر ژئوپالیتیک، خاورمیانه قلب تحولات و بحرانهای امنیتی جهان را در سینه گرفته، و سوریه اینک در قلب این بحران قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۱    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان تا بیستم بهمن ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۵    
رییس جمهور هماهنگی قوا و نهادها را برای سرعت بخشیدن به روند توسعه کشور ضروری دانست و تاکید کرد: باید برجام 2 را برای توسعه کشور آغاز کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۲    
نماینده ی مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد ال 90 قرارداد خوبی بود و 80 درصد به نفع ایران تمام می شد اما به دلیل سوءمدیریت و نبود نظارت، به تهدید تبدیل شد
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۹    
بعد از قدردانی مدیران برخی تشکل های روزنامه نگاری و نمایندگان طیف های مختلف مجلس از طرح پرداخت یارانه بیمه به رسانه ها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۹    
الف نوشت:محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما گفت که شهرزاد میرقلی خان بازرس ویژه صداو سیما به توصیه یک دستگاه امنیتی از کشور خارج شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۳    
حجت الاسلام روحانی در سفر به فرنگ، زیر مجسمه فاتح ایران در دوره اشکانی که اصلا عمدی و از پیش برنامه ریزی نبود با نخست وزیر ایتالیا دیدار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۰    
شرکت پالایش نفت لاوان در اطلاعیه ای با اشاره به مهار آتش سوزی جزئی در کمپرسور گردشی واحد تصفیه فرآورده های میان تقطیر پالایشگاه لاوان ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۰    
اقدامات سال های 2015 و 2016 عربستان گواهی بر این واقعیت است که عربستان از ایران آینده می ترسد، ایرانی که با حمایت روسیه و چین، رابطه با اروپا و ایالات متحده، و نفوذ در سوریه و عراق ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۰    
در پایان شش ماهه امسال درآمد ها و هزینه های دولت تراز نشد و نزدیک به 12 هزار میلیارد تومان پرداخت هزینه ها بیش از درآمدهای دولت بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۱۷    
پیر محمد ملازهی گفت: تلقی سعودی ها این است که ایران به فرقه گرایی دامن می زند. با توجه به اتفاقاتی که در سوریه، یمن، عراق و بحرین روی داده است ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۱۷    
روابط بین ایران و فرانسه که بدون هیچ گونه تضمین و بیشتر به نفع فرانسویان و با هدف نفوذ بیشتر در اقتصاد و فرهنگ ایران انجام می گیرد، یقینا با توجه به سوابق و سیاست های این کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۶    
رئیس جمهور ایران وعده هایی را به مردم داد که تا به امروز عملی نشده و برخی اقدامات دولت تحقق وعده ها را نیز غیرممکن می کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۶    
وجود و گسترش بانک های توسعه ای در سرتاسر جهان نمادی از مقبولیت نقش و کارکرد بانک های توسعه ای است و پذیرش این طرز فکر که دولت کارآمد و توسعه خواه می تواند نقش محوری و اساسی در فرآیند توسعه ایفا کند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۶    
خانم منیره گرجی فرد از فعالین انقلاب از ابتدای پیروزی نهضت تا به امروز به عنوان تنها عضو مجلس خبرگان شناخته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۳    
برای اولین بار یک قطار باربری از مسیر ریلی که چین را به خاورمیانه مرتبط می کند از شرق این کشور راهی ایران شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۳    
اکنون از یک ایرانی نام می برند. علی اکبر صالحی که یاری گر تیم مذاکره کننده ی ایرانی بوده و تقریبا به تمامی خواسته های 5+1 عمل کرده، در فهرست پیشنهادی جایزه صلح نوبل قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۰    
در اقدامی عجیب از سوی مسئولان دانشگاه زنجان درس ورزش یک به طور مختلط در این دانشگاه ارائه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۰    
رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، از تخلف 105 میلیارد ریالی در ستاد تبصره 13 و تخلف 480 میلیارد ریالی در ستاد حمل و نقل سوخت طی سال های 85 تا 91 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۰    
یک کودک 5 ساله افغانی، در حد بضاعت خود به ستاره محبوبش عشق می ورزد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۷    
متاسفانه در زمان دولت دهم و مدیریت سابق آموزش و پرورش استان که در کارنامه وی تخریب مدرسه طالقانی را داریم ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۷    
ماجرای واردات برنج آلوده با اظهارات برخی مسئولان وارد مرحله جدیدتری می شود و این سوال جدی را مطرح می کند که چرا با وجود قطعیت آلوده بودن برخی برنج های هندی، هیچ اقدامی برای توقف آن صورت نمی گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۴    
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، هفتم اسفندماه امسال برگزار می شود. این انتخابات آتی، یکی از متفاوت ترین همه پرسی ها در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به شمار می آید؛
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۱    
نگار توسلیان و بابک حیدری، استادان جوان ایرانی موسسه فناوری stevens موفق به دریافت جایزه کمک هزینه تحقیقاتی بنیاد ملی علم آمریکا (NSF) شدند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۱    
طی هفته های اخیر، موضوع رونمایی نیروهای مسلح کشورمان از شهرهای زیرزمینی، به یکی از مهمترین رویدادها تبدیل شده و بازتاب های فراوان داخلی و بین المللی داشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۴۸    
در یک پژوهش ملی از ارزیابی میزان شادی مردم کشور، شهروندان آذربایجان شرقی با 3.45 درصد میانگین در سطح متوسط دسته بندی ایرانیان شاد قرار گرفتند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۴۸    
چند روز پیش جمعی از دانشجویان در اعتراض به این طرح و نامعلوم شدن پرونده ی فساد کرسنت، مقابل وزات نفت تجمع کردند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۴۸    
پس از دیدار روحانی با پاپ فرانسیس تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که ادعا می کرد تابلوی نصب شده در این جلسه تمثالی برهنه از 3 حوری بهشتی بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۴۵    
سرانجام پس از چند ماه بلاتکلیفی و جنجال سازی های فراوان، شهردار جدید مرند از سوی استانداری تایید و از امروز قرار است سکان و هدایت شهرداری مرند را بر عهده بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۴۵    
جلال حق شناس عصر پنج شنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: شورای شهر ایلخچی در آستانه انحلال قرار گرفته و سه عضو شورای اسلامی شهر ایلخچی به دلیل برخی مشکلات شهری استعفا کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۴۵    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از مدیرکل راه و شهرسازی استان خواست تا در صورتی که اختیارات لازم برای حل مشکلات مسکن مهر داده نمی شود استعفا دهد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۴۲    
رئیس مرکز تحقیقات آرتمیای کشور گفت: متاسفانه در حال حاضر آرتمیای زنده در دریاچه ارومیه وجود ندارد و حیات تنها موجود زنده این دریاچه با تهدید جدی مواجه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۳۶    
مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی ارزش ریالی مجموع خسارت بخش کشاورزی استان بر اثر حوادث طبیعی سال زراعی گذشته را یک هزار و 360 میلیارد ریال اعلام کرد و از دریافت حق بیمه بخش کشاورزی به ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۳۶    
رئیس سازمان غذا و دارو، مطرح ترین داروهای شناخته شده ایران در جهان را معرفی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۳۳    
اسفندیار قره باغی در گفت وگویی با اشاره به حذف آهنگ آمریکا ننگ به نیرنگ تو از لیست آهنگ های پیشواز اپراتورهای تلفن همراه در آستانه دهه مبارک فجر ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۳۳    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مصوبه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا مبنی بر لزوم تعریف محدوده زوج و فرد در کلان شهرها ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۳۰    
یکی از مباحث این روزها بررسی برنامه ششم توسعه و بودجه سال 94 است. این مهم که پس از فراز و نشیب های بسیار هفته گذشته با حضور رییس جمهور در مجلس صورت گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۳۰    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: 75 درصد مرگ ایرانیان به علت بیماری های غیرواگیردار است و امروز بیماری های غیرواگیر مانند افزایش وزن و بیماری های قلبی و فشار خون موجب مرگ می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۲۷    
اقدام عربستان در قطع روابط با ایران و تحریک همسایگان خود علیه این کشور به صنعت هوایی خاورمیانه زیان زده و موجب شده ایرلاین های ایرانی، سعودی و بحرینی میلیون ها دلار از درآمدهای خود را از دست بدهند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۲۷    
آیا با وارد کردن قطعات یک محصول و راه اندازی خط مونتاژ می توان، صاحب دانش فنی یک محصول جدید شد و دیگر اینکه هر روز مسئولان، کارشناسان و متخصصان عرصه صنعت و تولید ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۲۵    
مشکل اساسی اقتصاد ایران و از جمله بخش حمل و نقل هوایی، اصلاح ساختارهای فربه دولتی و نفتی است و نه خرید مصروفات خارجی.