سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۸Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 12 بهمن 1394 - shoaresal.ir

شعار سال 30 مهر 1394 شعار سال 30 آبان 1394 شعار سال 30 آذر 1394 شعار سال 30 دی 1394 شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 بهمن 1394 شعار سال 2 بهمن 1394 شعار سال 3 بهمن 1394 شعار سال 4 بهمن 1394 شعار سال 5 بهمن 1394 شعار سال 6 بهمن 1394 شعار سال 7 بهمن 1394 شعار سال 8 بهمن 1394 شعار سال 9 بهمن 1394 شعار سال 10 بهمن 1394 شعار سال 11 بهمن 1394 شعار سال 12 بهمن 1394 شعار سال 13 بهمن 1394 شعار سال 14 بهمن 1394 شعار سال 15 بهمن 1394 شعار سال 16 بهمن 1394 شعار سال 17 بهمن 1394 شعار سال 18 بهمن 1394 شعار سال 19 بهمن 1394 شعار سال 20 بهمن 1394 شعار سال 21 بهمن 1394 شعار سال 22 بهمن 1394 شعار سال 23 بهمن 1394 شعار سال 24 بهمن 1394 شعار سال 25 بهمن 1394 شعار سال 26 بهمن 1394 شعار سال 27 بهمن 1394 شعار سال 28 بهمن 1394 شعار سال 29 بهمن 1394 شعار سال 30 بهمن 1394 
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۸    
کتاب های ساحل چپ به قلم وارلام شالاموف و ایستادن روبه روی عقربه های کج به قلم مهدی میرباقری به بازار کتاب عرضه شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۵    
از اواخر شب گذشته اتصال بانکهای ایرانی به شبکه سوئیفت برقرار شده است. به گفته مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی حدود دو تا سه روز تا حداکثر یک هفته طول می کشد تا بانک ها بتوانند با انجام فرایند لازم ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۴    
معاون امور شهرداریهای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: اعمال سلیقه، بی برنامگی و روزمره عمل کردن مشکل بسیاری از شهرداری های کشور است و این روند سبب مشاهده برخی کاستی ها در حوزه شهری می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۴    
وزیر علوم با بیان اینکه آئین نامه جدید ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از اسفندماه سال جاری اجرائی می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۱    
معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی گفت: در پساتحریم باید شرکای جدیدی برای انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی پیدا کنیم، زیرا در بلند مدت نمی توانیم سرنوشت تولید را به خارج از کشور گره بزنیم
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۱    
ملاله یوسف زی اعلام کرد به دنبال متقاعد کردن رهبران جهان در کنفرانس روز پنجشنبه در لندن است تا برای کمک به تحصیل کودکان آواره سوری مبلغ 4 / 1 میلیارد دلار جمع آوری کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۱    
یک فعال اکوتوریسم و بوم گردی با اعلام این هشدار که بزرگ نمایی های غیرکارشناسی به زودی چالشی برای گردشگری و بوم گردی کشور بوجود می آورد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۸    
وزارت امور خارجه سوریه درباره انفجارهای تروریستی منطقه سیده زینب (س) به سازمان ملل متحد و شورای امنیت دو نامه ارسال کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۸    
وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه هیچ گونه راهکار نظامی برای بحران سوریه وجود ندارد، گفت: طرف های سوری فرصت پیش آمده در ژنو را غنیمت بشمارند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۵    
منابعی در سازمان ملل اعلام کردند دیدار فرستاده سازمان ملل به سوریه با هیات دولت در ژنو به تاخیر افتاده است. همچنین منابع در دولت سوریه اعلام کردند این دیدار به فردا(سه شنبه) موکول شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۵    
در پی وقوع بمب گذاری هایی در نزدیکی آرامگاه حضرت زینب (س)، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که هدف حملات مختل کردن روند گفت وگوهای صلح سوریه بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۲    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد، سیستم های راداری کشورش و ناتو تعرض جنگنده روسی به حریم هوایی ترکیه را تایید کرده اند و ادعاهای طرف روسی در خصوص رد این تعرض اقدام تبلیغاتی محض به شمار می رود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۰:۰۷    
عضو هیات علمی دانشگاه صنعت نفت با اشاره به اینکه وضعیت راندمان نیروگاه های برقی کشور اتلاف سرمایه ملی است ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۰:۰۷    
تیمی از دانشمندان ناسا در حال ساخت مودم جدید ارتباطی هستند که یک فناوری انقلابی را برای تبدیل همه چیز از مخابرات و تصویربرداری پزشکی و ساخت و ساز پیشرفته گرفته تا دفاع ملی بکار می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۵۸    
رئیس هیات مدیره انجمن صادرکنندگان صنایع دستی از طراحی بازارچه های نوروزی در 5 کشور مختلف اروپایی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۵۲    
رییس صندوق رفاه دانشجویان از اعطای وام اشتغال به دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهارت محور همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۵۲    
کاهش بهره ها و افزایش طول مدت بازپرداخت وام مسکن دو اقدام واجبی است که به اعتقاد کارشناسان در افزایش قدرت خرید مسکن موثر خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۹    
در ماه های اخیر انتقاداتی از سوی برخی کارشناسان و صاحبنظران آموزشی درباره لایحه دائمی کردن قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی مطرح می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۶    
سی و هفت سال پیش در چنین روزی در ساعت 30 / 5 بامداد، امام خمینی از پاریس به سوی تهران پرواز کردند. هواپیمای حامل امام خمینی در ساعت 30 ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۳    
یک مدرس فلسفه عالی و عرفان در حوزه قم گفت: هر مسلمانی که به سن بلوغ برسد به خصوص آن هایی که دارای حق و حقوقی هستند باید قبل از مرگ وصیت نامه خود را تنظیم کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۳    
دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: قرارداد با پژو باعث افزایش تنوع خودروهای داخلی خواهد شد البته قیمت محصولات جدید بالاتر از قیمت محصولات فعلی خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۰    
شاعران و نویسندگان معاصر در کشورهای زیادی جزو گنجینه های فرهنگی محسوب می شوند، چه در زمان زندگی و چه بعد از درگذشت؛ موضوعی که در کشور ما بعضا مغفول است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۰    
یک کاریکاتوریست معتقد است: برخی افراد که انحصار برپایی جشنواره های کاریکاتور را در دست دارند، برای تشکیل انجمن صنفی مانع تراشی می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۷    
قاسمی گفت: هم اکنون بانک های فرانسوی در حال آماده شدن برای سفر به تهران هستند و بیمه ساچه تا دو هفته آینده به تهران می آید و موسسات دیگر نیز از طریق ایمیل در حال پیگیری مسائل مربوط به خود هستند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۷    
وقتی یک برنامه جدید روی آنتن می رود، دکور نخستین چیزی است که نگاه مخاطب را به خود جلب می کند؛ بنابراین دکور نقش موثری در موفقیت برنامه ها دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۷    
وزیر نیرو گفت: با به مدار آمدن تصفیه خانه هفتم که آب سد ماملو را تصفیه و با خط انتقال به جنوب تهران منتقل می کند مشکل سلامت آب نداریم و آب تهران کاملا سالم است و مردم با اطمینان می توانند از آب شرب ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۷    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: سوریان و نوروزی تا مسابقه های کسب سهمیه المپیک که پایان سال جاری برگزار می شود، در هیچ تورنمنتی حضور پیدا نمی کنند چرا که نیازی به این کار نیست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درسی به نام برجام به جدول درسی دانش آموزان اضافه نشده است گفت: مبحثی درباره برجام ضمیمه درس تاریخ شده و به مدت چهار ساعت ارائه می شود تا دانش آموزان با برجام آشنا ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۶    
رییس قوه قضاییه با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر و سرفرازتر از همیشه تحت رهبری مقام معظم رهبری و حضور با صلابت مردم در صحنه به راه خود ادامه خواهد داد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۵    
یکی از وزرای رژیم صهیونیستی به دنبال کشف این مساله که دستگاه های اطلاعات آمریکا و انگلیس از عملیات نیروی هوایی این رژیم در طول حداقل 18 سال گذشته جاسوسی می کردند، ابراز ناامیدی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تعبیر اینکه راه اندازی "VOD" خبر خوبی برای اهالی سینماست،همچنین درباره ی دغدغه روشنگرانه سینماگرِ متعهد سخن گفت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۹    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به حساسیت افکار عمومی نسبت به آلودگی هوا گفت: آلایندگی هوای کلانشهرها و بخصوص تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دولت وظیفه ی خود می داند که این معضل را ساماندهی کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۶    
مراسم افتتاحیه ی جشنواره ی فیلم فجر با سخنان محسن امیریوسفی و برگزیدگان بخش مواد تبلیغی، تقدیر از خانواده شهید سیاح طاهری و سخنرانی هنرمندانی که بزرگداشت هایشان در این دوره برگزار شد، همراه شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۶    
مدیرعامل خانه هنرمندان ایران با اشاره به انتظار انجمن ها برای استفاده از امکانات این مجموعه، گفت: ما از تمام انجمن ها خواسته ایم ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: ستاد راهبری اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۰    
محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ششمین نشست هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ،مؤسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۸    
40 سال پیش بود که غلامرضا نیک پی، شهردار تهران با شهردار وقت سئول دیدار کرد و در جهت همکاری میان دو کشور سنگ بنای دو خیابان بزرگ در پایتخت دو کشور گذاشته شد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۵    
کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جلسه خود به بررسی اعتبارات ناشی از فروش نفت به شرکت ملی نفت و صندوق توسعه ملی پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۵    
کلیات بودجه سال 95 شهرداری تهران در جریان دویست و سی و دومین جلسه رسمی شورای شهر به تصویب رسید.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۲    
حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا با صدور پیامی درگذشت نظامی متدین و متعهد، امیر سرلشکر محمد سلیمی را تسلیت گفتند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۹    
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه اصلاح طلبان هزینه های زیادی برای نظام و اصلاح طلبی داده اند و به آن افتخار می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: پس از بررسی پیشنهادات توسط کارگروه مصادیق لیست نهایی اعلام خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۲    
وقتی سخن از عناصر خودسر، نفوذ، امنیت انتخابات و کلیدواژه هایی از این دست به میان می آید، هیچکس به اندازه یک چهره امنیتی نمی تواند درباره ابعاد آنها بگوید.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۹    
رییس سازمان سینمایی گفت: می گشاییم سی و چهارمین دفتر مثنوی بلند سینمای ایران را ، به نام فجر و به نام نور از سرزمین خورشید.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۹    
مراسم افتتاحیه ی فیلم فجر با حضور هنرمندان شرکت کننده در جشنواره، مسوولان سینمایی، وزیر ارشاد و محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در تالار وحدت برپا شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۴    
شعار سال: افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 11 بهمن 1394، کد مطلب: -: www. isna.ir
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۴    
بانک پارسیان نحوه ی پرداخت سپرده های سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج (ع) را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۱    
اعضای کمیسیون عمران مجلس اختصاص تسهیلات ارزی و ریالی به پروژه های حمل و نقل ریلی و برون شهری را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۵    
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: در حال حاضر 2763 مجهول الهویه در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان تهران مستقر هستند که مراکز به ازای هر فرد ماهیانه 600 هزار تومان یارانه دریافت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۰    
یک عضو شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در این سال ها نشان داده است که تحت فشار گروه ها و افراد تصمیم گیری نمی کند اما اگر توصیه ای نسبت به شورای نگهبان وجود داشته باشد شورای نگهبان آن را می شنود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۴    
رییس کمیسیون تخصصی بین الملل جوانان گفت: جوانان به عنوان یک بحث امنیت ملی مطرح هستند. با توجه به ظرفیت های جوانان ایرانی و دیدگاه های مسوولان نسبت به مقوله جوانان ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۸    
یک سایت خبری مدعی شد که در پی اعتراض حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی به نتیجه بررسی صلاحیتش برای کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان، به وی قول مساعد داده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۸    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: راهبرد یک صدا، یک فهرست، راهبرد موفق ما برای حضور در انتخابات است و به احتمال زیاد تکلیف فهرست اصولگرایان در تهران این هفته مشخص خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسداران نیروی دریایی سپاه که با شجاعت در مقابل ورود نظامیان آمریکایی به آب های ایران ایستادگی کرده و متجاوزان را بازداشت کردند، تقدیر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که امروز بیشتر نیازمند هستیم تا به اهداف بلند امام (ره) توجه داشته و تمرکز کنیم ، گفت: محور اصلی اقتدار انقلاب اسلامی بر وحدت امت اسلامی نهفته است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی در منطقه زینبیه سوریه که منجر به کشته و مجروح شدن ده ها نفر از شهروندان بی گناه سوریه شد را شدیدا محکوم و با خانواده های قربانیان و ملت و ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۲    
چندی پیش مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از راه اندازی شبکه اینترنت وای فای (Wi-Fi) به طور متمرکز برای تلفن ثابت و همراه، برای نخستین بار در دو شهر کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۲    
یک کارشناس مسکن استناد به نوسان مقطعی معاملات در بخش مسکن برای نتیجه گیری پیش رونق را بازی با کلمات خواند و گفت: سازندگان و خریداران مسکن نقدینگی در دست ندارند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۲    
تولید انواع سواری در دی ماه امسال 1.3 درصد افزایش یافت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۹    
احمد بدرالدین حسون مفتی کل جمهوری عربی سوریه چندی پیش در سفری که به ایران داشت دیداری مهم با آیت الله مکارم شیرازی در شهر مقدس قم انجام داد و بعد از بازگشت به سوریه به صورت رسمی پیامی را برای این ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۶    
وزیر جهادکشاورزی برضرورت نظام مندی و یکپارجه سازی تولید،فرآوری و بازرگانی گیاهان دارویی تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۲    
امیر سرلشکر محمد سلیمی مشاور نظامی رهبر معظم انقلاب و فرمانده سابق ارتش ایران درگذشت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۲    
6045 نفر با خرید 238 هزار و 946 اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن هفته پیش وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۷    
رئیس جمهوری تاکید کرد که مردم باید در هر شرایطی در پای صندوق های آرا حضور یافته و بهترین ها را برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزینند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۷    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: 9 بانکی که قبلا تحریم شده بودند فردا به سوئیفت متصل می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۰۲    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی ویژه به بررسی و آسیب شناسی موانع سرمایه گذاری خارجی در کشور پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۰۲    
کریس مورفی تصریح کرد آمریکا نباید از متحدانی که سبب ترویج بی ثباتی و افراط گرایی می شوند، کورکورانه حمایت کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۹    
مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی افتتاح شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۹    
رئیس مرکز طرح های کلان ملی فناوری معاونت علمی گفت: یکی از اولویت های مرکز طرح های کلان ملی فناوری، توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری با هدف افزایش تولید قطعات در داخل کشور و کاهش آلودگی هوا است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۰    
نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: با الگو دادن رهنمودهای حضرتعالی در سیاست های اقتصاد مقاومتی، اهتمام جدی در ارتقای تولید و فناوری داخلی ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۲۰    
مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محل اتاق تهران برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۲۰    
معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: منتظریم تصمیم مقامات آمریکایی در رابطه با نوع اجرای قانون ویزا تاثیرات خود را بگذارد و آن وقت تصمیم بگیریم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیوند مردم و سینما را ناگسستنی عنوان کرد و گفت: بارها این مهم برای سینماگران و کارشناسان ثابت شده که مردم پشتوانه اصلی سینما هستند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۱۴    
اسامی هیات رئیسه منتخب کمیسیون های شش گانه اتاق اصناف ایران که انتخابات آن در روز 28 دی 94 برگزار شده است، اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۱۴    
فرانک والتر اشتاین مایر در دومین سفر خود بعد از توافق هسته ای ایران و شش قدرت جهانی، قرار است روز سه شنبه هفته جاری به تهران سفر کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۱۱    
فرماندهان نیروی دریایی سپاه که تفنگداران متجاوز آمریکایی را بازداشت کرده بودند، از دست فرمانده معظم کل قوا نشان فتح دریافت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۱۱    
گمانه زنی درباره افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و اعلام نامزدهای بخش تبلیغات از تازه ترین اخبار جشنواره است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۰۸    
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: پس از برجام باید سیاست ها و برنامه های جدیدی در عرصه علمی داشته باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۰۵    
اولین دور گفتگوی استفان دی مستورا نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه با مخالفان سوری وابسته به محور ریاض - استانبول با دو روز تاخیر، امروز در ژنو برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۷:۵۹    
وزیر راه و شهرسازی از مذاکره با چین و اروپا برای دریافت وام ارزان توسعه قطار سریع السیر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۷:۵۳    
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران دیستروفی گفت: تنها بهانه وزارت بهداشت و مجلس برای عدم حمایت از بیماران دیستروفی و تهیه نکردن بسته حمایتی برای آنها این است که چون درمان این بیماری مشخص نیست و درنهایت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۷:۵۰    
رجبی معمار: پس از گشایش های سیاسی صورت گرفته این الزام وجود دارد که تعاملات هنری مجموعه گسترش یابد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۷:۵۰    
خوشبختانه طرف ترکیه ای نیز این را قبول کرده است که اگر بخواهد سطح تجاری را افزایش دهد باید در پروژه های سرمایه گذاری مشترک شرکت کند زیرا دیگر دوران خرید و فروش گذشته است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۷:۴۷    
رییس اینترپل ناجا از لغو اعلان قرمز 14 نفر از ایرانیانی که به دلیل نقض قوانین برجام تحت تعقیب مقام قضایی آمریکا قرار گرفته بودند، خبر داد و گفت: پس از توافق هسته ای و اجرای برجام ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۷:۴۱    
این طور نیست که فکر کنیم هوا صاف است؛ زیرا هواشناسی سیاسی، ابرهای تیره وتار و گردوغبار آلوده را قبلاً پیش بینی کرده است و نباید از آن غفلت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۷:۳۸    
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از تفکری که می گوید هر کس از ما نیست ضد رهبری است، افزود: جذب حداکثری یعنی اینکه نباید گروهی رهبری را برای خود مصادره کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۷:۳۸    
259 مورد فوت ناشی از حوادث کار در نه ماه نخست امسال به پزشکی قانونی تهران ارجاع شده است
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۷:۳۵    
یک فعال صنفی کارگری گفت:اینکه کارفرما بجای انجام تعهدات مزدی خود، کارگر را در شرایطی قرار دهد که با ضمانت خودش از بانک وام دریافت کند امری خلاف قانون است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۷:۳۲    
شرکت های خارجی به نرخ بالاتر از نرخ 8.5 سنت نیز رضایت دارند اما در برخی از مجتمع های پتروشیمی هنوز نارضایتی وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۷:۲۹    
یگان های مختلف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز رزمایش ولایت 94 رژه رفتند.