جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۳:۴۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 1 دی 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 2 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 3 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 4 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 5 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 6 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 7 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 8 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 9 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 10 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 11 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 12 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 13 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 14 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 15 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 16 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 17 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 18 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 19 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 20 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 21 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 22 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 23 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 24 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 25 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 26 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 27 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 28 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۶:۴۱    
مراسم گرامیداشت سالگرد حادثه زاریا و کشتار مردم مسلمان نیجریه و دعا برای سلامتی و آزادی مجاهد واراسته شیخ زکزاکی 5 دی ماه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۷    
مسئول کاروان قرآنی انقلاب شناسایی استعداد های قرآنی در مناطق جنوبی کشور و استفاده از آن ها را محور اصلی این کاروان برشمرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۲    
تنها از مجموع همین پیشنهاد های ساده ، مبلغی معادل 103 هزار میلیارد تومان از کسری بودجه جبران می شود. باید توجه داشت که این موارد تنها مواردی هستند که دولت به سرعت و در عرض چند روز تنها با یک تغییر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۶    
2 اختراع جدید اتوی خشک تغذیه شونده با گاز شهری و سشوار تغذیه شونده با گاز مایع و ایزوله از شبکه برق به همت عضو هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد خرم آباد به ثبت ملی رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۵    
یکی از نظامیان صهیونیست با برافراشتن پرچم عربستان سعودی آرزوی برقراری روابط دوجانبه را مطرح می کند. این ویدئو با اعتراض کاربران فضای مجازی مواجه شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۷    
از فعالان اپوزیسیون در شبکه من و تو: ما اپوزیسیون دچار آفت خود رهبر پنداری و خود مرکز بینی هستیم. هیچکدام از اپوزیسیون قادر به جمع کردن 500 نفر، برای برگزاری تجمع اعتراضی نیستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت، گفت: سال 98 جمعیتی حدود 92 هزار نفر از اتباع از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۰    
مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا هرچه زودتر فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۷    
پندار برخی این است که آنچه این ایام بر مردم ما می گذرد، محصول بی تدبیری است. اما یک نظر دیگر وجود دارد که می گوید فجایع اجتماعی، می تواند محصول تدبیر باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۵    
ستاد مقابله با تهدیدهای تحریم اولویت ارزی واردات کمپوت آناناس را از 4 به 2 تغییر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۵    
یازدهمین ایستگاه خط 7 متروی تهران تحت عنوان ایستگاه مولوی همراه با دو رام قطار به بهره برداری رسمی رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۱    
یکی از مدیران کنونی استقلال براساس کار تجاری که انجام می دهد چک برگشت خورده ای دارد و در آستانه دستگیری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۲    
دانشجویان برخی دانشگاه های تهران با صدور بیانیه ای تاکید کردند: فعالیت طولانی مدت در آلوده ترین نقاط شهر قطعا در درازمدت مشکلات متعددی برای ده ها هزار دانشجو به وجود می آورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۷    
در حالیکه از بارش های سیل آسای اهواز کمتر از شش روز می گذرد برای ساماندهی زیرساخت های آب و فاضلاب اهواز 40 هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۲    
هفته گذشتی خبر عجیبی در صدر اخبار حوادث و اجتماعی کشور قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی ستاد کمک هزینه معیشتی گفت: نتیجه بررسی تقاضای بیش از 3 میلیون نفر که برای دریافت کمک معیشتی حمایتی ثبت کرده اند، تا پایان دی ماه مشخص می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۶    
برخی نشریات بزک کننده برجام با وجود علم به اینکه سفر روحانی به ژاپن نتیجه ای دربر نداشته و انتظار گشایش اقتصادی از این طریق خلاف واقع است، سرگرم فضاسازی هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۷:۲۷    
با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازار شایعات داغ شده و شاهد گمانه زنی ها در رابطه با لیست ورود و خروج پرسپولیس هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۵:۰۶    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد گفت: وضعیت اسفبار کارخانه قند یاسوج و معطل ماندن آن در فرایند های پیچیده و نامعلوم اداری و قضایی برای کارگران و خانواده های آنان قابل تحمل ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۲:۱۵    
سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، 12 تا 22 بهمن امسال برگزار خواهد شد و رونمایی از فیلم ها، نشان خواهد داد که آیا هیئت انتخاب این جشنواره، به تعهد و تخصص وفادار بوده اند یا اسامی و فشارهای تبلیغاتی!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۰:۲۷    
رهبر حزب راست افراطی فرانسه، امانوئل ماکرون را به "کثیف کردن" تاریخ این کشور و به خطر انداختن جان سربازان فرانسوی در آفریقا متهم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۰:۱۵    
هنجار شکنی این روز های برخی از نمایندگان مجلس و تعدادی از سیاست بازان مدعی اصلاحات و همنوایی بی پرده آن ها با خواسته های رسماً اعلام شده دشمنان را تنها با تئوری ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۶    
معاون عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس استان تهران در تمامی مقاطع تحصیلی به جز شهرستان های فیروزکوه، دماوند تا پایان هفته جاری خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۰    
مدیرکل جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با یک نشریه اتریشی اظهار داشت که مسیر گفتگو ها با ایران باز است، اما این روند نباید طولانی شود .
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۰    
در حمله خمپاره ای و راکتی گسترده تروریست ها به ارتش سوریه در ریف ادلب، دستکم 6 سرباز سوری کشته و 13 نفر دیگر مجروح شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۰    
وزیر بهداشت گفت: تا زمانی که در مسند وزارت بهداشت هستم، جز شفافیت و انضباط مالی، هیچ روش دیگری را نخواهم پذیرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پیش از این هم هر انتقادی از عملکرد تل آویو را ضد یهودی خوانده، این بار نیز در واکنش به احتمال آغاز تحقیقات دیوان کیفری بین المللی درباره جرایم جنگی رژیم صهیونیستی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۲    
تمام امتحانات نهایی و امتحانات آموزش از راه دور در زمان معین برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۱    
چلسی در دربی لندن موفق شد با دو گل تاتنهام را مغلوب کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۵    
یوونتوس در سوپرجام ایتالیا در عربستان 1-3 مغلوب لاتزیو شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۰    
یکی از شیوخ سعودی ضمن حمله به نشست سران اسلامی که در کوالالامپور برگزار شد، ادعا کرد که هدف نشست مذکور، سلب نقش تاریخی عربستان سعودی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۲:۵۷    
ساعاتی بعد از آنکه فراکسیون اکثریت در پارلمان عراق از معرفی نامزد خود برای نخست وزیری خبر داد، منبعی نزدیک به رئیس جمهور عراق مدعی شد که احتمال دارد برهم صالح استعفا دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۲:۳۶    
ملی پوش ایرانی السیلیه در جریان برتری تیمش مقابل ام صلال 90 دقیقه بازی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۲:۳۰    
در یک بررسی آماری جالب، زوج سردار آزمون و آرتم زیوبا به عنوان هفتمین زوج موفق اروپا در ارسال پاس گل معرفی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۲:۲۱    
در جلسه امروز هیئت دولت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، شهردار و استاندار تهران، گزارشی از وضعیت آلودگی هوای کلان شهر ها و از جمله پایتخت را به هیئت وزیران ارائه دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۶    
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: در مقام بستن بودجه، هزینه ها قطعی است و درآمد ها محتمل، پس اتکا به درآمد های موهوم باعث می شود که هزینه ها انجام شود بدون اینکه درآمد ها محقق شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۵    
منچستریونایتد در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر، در خانه واتفورد، تیم آخر جدول رده بندی، با نتیجه 2-0 شکست خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۵    
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه خوارزمی گفت: دست اندرکاران جشن غیرمتعارف یلدا در دانشگاه خوارزمی و مسئولین مربوط به آن باید پاسخگوی این گونه اقدامات باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۲    
میلان در آخرین بازی سال 2019 به بدترین شکل ممکن برابر آتالانتا تحقیر شد و بازی را 5-0 واگذار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۶    
کیانوش رستمی به عنوان نایب قهرمانی و علی میری به عنوان سومی مسابقات وزنه برداری گزینشی المپیک در قطر دست یافتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۰    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: تا زمان تکمیل سامانه ارسال پیامکی رمز پویا که حدود یک ماه زمان می برد رمز های دوم ثابت قبلی فعال خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۵    
بسته حمایتی معیشتی به مناسبت شب یلدا از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در مناطق محروم استان توزیع شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۰    
شرکت بازرگانی دولتی ایران، از آمادگی برای خرید بدون محدودیت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به نرخ خرید تضمینی خبر داد و اعلام کرد: وجوه خرید گندم را نقدا و فوری پرداخت خواهیم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۱    
سفیر دولت نجات ملی یمن در ایران با امیر حاتمی وزیر دفاع کشورمان دیدار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در صورت عدم انجام تعهدات اروپا در قبال حفظ برجام، گام پنجم کاهش تعهدات را برخواهیم داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: آن طور که به نظر می رسد متاسفانه برنامه مناسبی برای بهبود وضعیت بازار مسکن تدوین نشده است و باید در این زمینه دولت اقدام اساسی انجام دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۰    
معاون سازمان ثبت اسناد گفت: اجرای طرح کاداستر زیرساخت اصلی مبارزه با زمین خواری و تعدی به اراضی دولت و اشخاص است لکن کمبود اعتبارات، اجرای این طرح را با مشکلا مواجه کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۱    
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد: به همکاری نظامی با لیبی ادامه می دهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۶    
استاندار تهران با اشاره به تعطیلی مدارس استان تهران تا پایان هفته گفت: 50 درصد ایستگاه های سنجش استان تهران غلظت ذرات معلق را بالای 150 گزارش می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۰    
در حساب کاربری توئیتر روزنامه همشهری آمده است: گفته می شود عطالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات که سال های زیادی در لندن زندگی می کرد به ایران بازگشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۷    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از هزینه7 میلیارد ریالی جهت تکمیل مرکز مدیریت راه های استان تهران خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۱    
دفتر دکتر محسن رضایی به برداشت مشوش یک پایگاه خبری پیرامون اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و بازنشر آن توسط طرفداران یک اندیشه ورشکسته پاسخ داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۲    
معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور گفت: مشکل اصلی انتقال آب تولیدی به شهر است که در این راستا طرح انتقال آب از آب شیرینکن به مخازن داماهی در دست اجرا است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۲    
محصول دانش بنیان دانشگاه زابل در میان 30 طرح فناورانه و محصول برگزیده در بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۶    
وزیر خارجه کشورمان پس از سه دور دیدار و مذاکره با همتای هندی در تهران طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: روابط ما باستانی، تاریخی و گسست ناپذیر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۱    
مسئول جهادی بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: دانشجویان جهادگر دانشگاه های اهواز در حال حاضر به ارائه خدمات به مردم شهرک دانشگاه می پردازند و بسته های غذایی را بین اهالی توزیع می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۲    
تمام مقاطع تحصیلی استان تهران به دلیل افزایش آلاینده ها تا آخر هفته تعطیل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۷    
تمام مقاطع تحصیلی استان تهران به دلیل افزایش آلاینده ها تا آخر هفته تعطیل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۱    
یک روزنامه نگار فلسطینی در یادداشتی جوانان فلسطینی را به مقابله با طرح معامله قرن فراخواند و نوشت که در این طرح فقط 11 درصد فلسطین به ساکنان حقیقی خود تعلق خواهد گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۵    
هیات انتخاب بخش های نقاشی و پوستر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر معرفی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۶    
با تلاش محققان انگلیسی نسل جدید سنسور های نانویی هشداردهنده عصرجدیدی را در صنعت نانو رقم می زنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۶    
سریال جدید رادیویی "از این رو به اون رو" با بازی فریبا متخصص، میرطاهر مظلومی و بیوک میرزایی از امشب پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۶    
رئیس دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز در کنار دانشگاه های دیگر وارد دانشگاه نسل سوم شده؛ دانشگاه هایی که با مسئولیت پذیری در جهت حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و صنعتی وارد شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۰    
نگارش فیلمنامه 20قسمتی "سووشون" با اقتباس از رمان زنده یاد سیمین دانشور، سریال جدید تلویزیون می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۱    
رئیس کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز از تعطیلی مدارس و دانشگاه های این استان در روز دوشنبه، 2 دی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۵    
کاخ الیزه اعلام کرد رئیس جمهور ماکرون که طرح اصلاحات سیستم مستمری اش مخالفت های گسترده مردمی را به همراه داشته از حقوق ماهانه ای که بعد از دوران ریاست جمهوری به وی تعلق می گیرد چشم پوشی کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۵    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه امیرکبیر به زودی راه اندازی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۲    
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بیش از 200 واحد نوآور و فعال در مراکز نوآوری دانشکده های دانشگاه امیرکبیر فعال هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۲    
شرکت قطعه سازی کروز که سهم دار اصلی یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی است طی سال های اخیر نیز پرونده قاچاق کالا داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۲    
در مراسم گرامیداشت روز پژوهش که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، از نویسندگان یک درصد برتر ایرانی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام تقدیر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۶    
دولت قصد دارد با لایحه بودجه 99 و همراهی با تحریم های ظالمانه برای اعمال فشار حداکثری و تحریم کشور از آرامش و رفاه اقتصادی بار دیگر نظام را پای میز مذاکره با غرب بکشاند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۶    
جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای خطاب به دبیر شورای امنیت ملی خواستار توضیح عملکرد دستگاه های گوناگون امنیتی و انتظامی در جهت تنویر افکار عمومی و از بین بردن ابهامات مردم عزیز در این زمینه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه امیرکبیر گفت: کانون های پژوهشی با هدف ارائه راه حل برای رفع مشکلات کشور در دانشگاه امیرکبیر ایجاد شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۴۲    
در تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس، علیرضا بیرانوند با گابریل کالدرون دچار درگیری شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۶    
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: اتصال چابهار، بزرگترین بندر اقیانوسی ایران به شبکه گاز در دستور کار شرکت ملی گاز ایران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: علی مطهری در تلاش است تا ضمن رایزنی با هیئت رئیسه مجلس، استیضاح وزیر کشور اعلام وصول شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۰    
وزیر بهداشت گفت: مقام معظم رهبری بار ها تاکید داشته اند که باید نشاط و امید را به جامعه تزریق کنیم و هر قدمی در ایجاد یاس و ناامیدی، یک خیانت ملی به کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۰    
از گزینه جدید پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات رونمایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به علی لاریجانی گفت: می گویند ساختار بودجه در شورای هماهنگی سران قوا تعیین شده است و باید در این باره توضیح داده شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۱    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد گفت: روز گذشته جمعی از دانشجویان دانشگاه های یاسوج در اعتراض به تصویب لایجه بودجه سال 99 مقابل دفتر نمایندگان استان تجمع نمایندگان کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۵    
تمرین صبح امروز اعضای تیم امید در سالن ورزشی هتل میلینیوم دوحه انجام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۲    
نیویورک تایمز نوشته است، توانسته تنها با استفاده از داده های یکی از این تلفن های همراه، ترامپ را ردیابی کند و این تکنیک را در قبال تلفن های همراه متعلق به افرادی در سراسر بخش های امن دولت آمریکا ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقتنامه بین ایران و هند را برای جلوگیری از فرار مالیاتی مصوب کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۶    
باشگاه بایرن مونیخ جانشین نیکو کواچ را به عنوان سرمربی رسمی این تیم تا پایان فصل منصوب کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی حزب اراده ملت ایران گفت: استعفا روحانی دردی را در درمان نمی کند، او و دولت ایشان باید مقتدرانه بایستند و پاسخگوی تصمیمات و هدف گذاری ها باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۱    
تعداد 7 نمایشنامه نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه نمایشنامه نویسی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۱    
در جلسه هیات مدیره استقلال تصمیمی برای انتخاب مدیرعامل جدید گرفته نشد تا سرپرستی خلیل زاده ادامه داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
چندین شرکت کننده زن در جشن دی.جی خاورمیانه به نام میدل بیست ریاض در عربستان سعودی با روایت آزار جنسی در این جشن ها، از زنان خواستند در این این گونه مراسم ها حضور نیابند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: خرید و پرداخت های اینترنتی در حال حاضر با رمز دوم پویا با استفاده از اپلیکیشن های تولید رمز پویا قابل انجام است و رمز دوم ایستا (فعلی) برای مشتریانی که تاکنون رمز دوم پویای خود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۲    
استقلال، بهمن ماه بسیار شلوغی را در پیش رو دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۰    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از زمین لرزه 5ریشتری سالند خوزستان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۰    
روز گذشته با پیگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) گروهی از مفسدان اقتصادی در حوزه دارویی و درمانی در استان البرز بازداشت شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۷    
جمعی از دانشجویان اصفهانی با حضور مقابل دفتر مجمع نمایندگان اصفهان، ایرادات بودجه 99 را مطرح کردند، هرچند این تجمع دانشجویان با درب های بسته مواجه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان از بروز رسانی نتایج سطح بندی دانشگاه های خارج از کشور برای ادامه تحصیل بعد از سپتامبر 2020، در سایت این اداره کل خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۱    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه قبل انقلاب از هر 100 زن فقط 35.5 نفر باسواد بودند گفت: این آمار در سال 98 به بالای 94 درصد رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی اورژانس کشور از امدادرسانی اورژانس به 2779 نفر درپی گازگرفتگی در سراسر کشور خبر داد.